|
|
| Pagina 50 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Vierde Klasse
Ook doelman Gunter Magits zal de club verlaten. Zijn nieuwe club is nog niet bekend.
Thomas Suls komt hem vervangen. Update van de transfers bij KSK Opwijk Inkomende transfers: Koen Huyck (Opstal, rechtsback) Matthias Verhaeghen (Dilbeek Sport, centrale middenvelder) Gregory Vanden Bergh (SK Berlare linkse aanvaller) Olivier Romero (Jeugd AA Gent, linksback) Thomas Suls (SK Berlare, doelman) Uitgaande transfers: David Laseure (Dilbeek Sport) Dimitri De Buyser (SK Londerzeel) Vincent Stanus (KSC Grimbergen) Bart Pannecoucke (stopt) Anthony Verdoodt (Verbroedering Meldert) Michael Delahaye (Meerbeke) Stijn Desert (Meerbeke) Kenneth Vandroogenbroeck (Haaltert) Joe Ben R'Haiem (???) Gunter Magits (???) _________________
|
| 18 Mar 2009, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Sven KSK Opwijk schreef: Ook doelman Gunter Magits zal de club verlaten. Zijn nieuwe club is nog niet bekend. Thomas Suls komt hem vervangen. Update van de transfers bij KSK Opwijk Inkomende transfers: Koen Huyck (Opstal, rechtsback) Matthias Verhaeghen (Dilbeek Sport, centrale middenvelder) Gregory Vanden Bergh (SK Berlare linkse aanvaller) Olivier Romero (Jeugd AA Gent, linksback) Thomas Suls (SK Berlare, doelman) Uitgaande transfers: David Laseure (Dilbeek Sport) Dimitri De Buyser (SK Londerzeel) Vincent Stanus (KSC Grimbergen) Bart Pannecoucke (stopt) Anthony Verdoodt (Verbroedering Meldert) Michael Delahaye (Meerbeke) Stijn Desert (Meerbeke) Kenneth Vandroogenbroeck (Haaltert) Joe Ben R'Haiem (???) Gunter Magits (???) de suls? jaaaare geleje dak die nog em gezien waar eeft die ondertusse allemaal gezete sven? vroeger speelde die opt veld, en stond hij af en toe in de goal omda die da graag dee, raar da die daar dan nu nog redelijk goed in geworde is _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mar 2009, 20:14 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ook doelman Gunter Magits zal de club verlaten. Zijn nieuwe club is nog niet bekend. Thomas Suls komt hem vervangen. Update van de transfers bij KSK Opwijk Inkomende transfers: Koen Huyck (Opstal, rechtsback) Matthias Verhaeghen (Dilbeek Sport, centrale middenvelder) Gregory Vanden Bergh (SK Berlare linkse aanvaller) Olivier Romero (Jeugd AA Gent, linksback) Thomas Suls (SK Berlare, doelman) Uitgaande transfers: David Laseure (Dilbeek Sport) Dimitri De Buyser (SK Londerzeel) Vincent Stanus (KSC Grimbergen) Bart Pannecoucke (stopt) Anthony Verdoodt (Verbroedering Meldert) Michael Delahaye (Meerbeke) Stijn Desert (Meerbeke) Kenneth Vandroogenbroeck (Haaltert) Joe Ben R'Haiem (???) Gunter Magits (???) de suls? jaaaare geleje dak die nog em gezien waar eeft die ondertusse allemaal gezete sven? vroeger speelde die opt veld, en stond hij af en toe in de goal omda die da graag dee, raar da die daar dan nu nog redelijk goed in geworde is Rapide Lebbeke heeft die zeker gezeten en dan vorig jaar bij Berlare. Is een van de grootste keeperstalenten uit de buurt wel volgens de geruchten. Ik hoop van harte dat ze kloppen ![]() _________________
|
| 18 Mar 2009, 20:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
vroeger kon die nog goe sjotte, in de goal vond ik hem gewoon... majah, kspreek over 7jaar geleje fzo
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mar 2009, 20:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Sven KSK Opwijk schreef: Rapide Lebbeke heeft die zeker gezeten en dan vorig jaar bij Berlare. Is een van de grootste keeperstalenten uit de buurt wel volgens de geruchten. Ik hoop van harte dat ze kloppen ![]() Is inderdaad nen hele goeie keeper, heeft zijn jeugd bij E.Meldert gedaan |
| 20 Mar 2009, 18:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Opwijk zou ook ene Yannick Van Impe aantrekken, klopt dit?
|
| 20 Mar 2009, 18:21 |
|
|
zwawi schreef: Opwijk zou ook ene Yannick Van Impe aantrekken, klopt dit? Ken ik totaal niet. Kan misschien wel zijn, maar ik heb vandaag nog niets gehoord... _________________
|
| 21 Mar 2009, 2:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Sven KSK Opwijk schreef: zwawi schreef: Opwijk zou ook ene Yannick Van Impe aantrekken, klopt dit? Ken ik totaal niet. Kan misschien wel zijn, maar ik heb vandaag nog niets gehoord... Speelde vorig jaar bij de reserven van verbroedering meldert en nu ergens in derde prov, sk denderhoutem denk ik. |
| 21 Mar 2009, 11:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Speelt nu inderdad bij SK Denderhoutem, leider in derde provinciale D als ik me niet vergis.
|
| 21 Mar 2009, 11:32 |
|
|
Mja, zou mij eigenlijk niet verbazen. Melvin Bouwmeester zijn ze vorig jaar ook gaan halen in tweede provinciale en die doet gewoon mee. En Roel Van den Brande kwam ook uit derde provinciale
Ik zal morgen misschien meer weten... _________________
|
| 21 Mar 2009, 13:41 |
|
|
Opwijk verliest kansloos met 3-0 tegen Wilrijk. Het seizoen mag gaan gedaan zijn ze...
| 23 Mar 2009, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Sven KSK Opwijk schreef: Het seizoen mag gaan gedaan zijn ze... ...komt hij tegen ons zeggen ![]() |
| 23 Mar 2009, 11:16 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Jan schreef: Speelt nu inderdaad bij SK Denderhoutem, leider in derde provinciale D als ik me niet vergis. Hij speelt inderdaad in 3 provinciale D bij SK Denderhoutem. Mijn collega, die hier naast mijnen bureau zit, speelt daar ook. Is de laatste tijd wel stil gevallen net als de hele ploeg, maar scoorde daarvoor wel aan de lopende band, in totaal zo'n 17 denk ik. Speelt op de rechterflank en is trouwens een jeugdproduct van den Iendracht. Kan volgend seizoen ook naar Lebbeke in 2 provinciale, of eventueel met Denderhoutem naar 2de. Volgens mijnen collega is het nen klassebak, maar twijfelt of hij het niveau gaat aankunnen... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 24 Mar 2009, 11:37 |
|
|
Alba schreef: Jan schreef: Speelt nu inderdaad bij SK Denderhoutem, leider in derde provinciale D als ik me niet vergis. Hij speelt inderdaad in 3 provinciale D bij SK Denderhoutem. Mijn collega, die hier naast mijnen bureau zit, speelt daar ook. Is de laatste tijd wel stil gevallen net als de hele ploeg, maar scoorde daarvoor wel aan de lopende band, in totaal zo'n 17 denk ik. Speelt op de rechterflank en is trouwens een jeugdproduct van den Iendracht. Kan volgend seizoen ook naar Lebbeke in 2 provinciale, of eventueel met Denderhoutem naar 2de. Volgens mijnen collega is het nen klassebak, maar twijfelt of hij het niveau gaat aankunnen... Ik heb is navraag gedaan en ze vielen totaal uit de lucht toen ik zijn naam liet vallen. Dus ik denk niet dat hij naar Opwijk zal komen. _________________
|
| 24 Mar 2009, 12:31 |
|
|
toevallige voorbijganger
Om wat tegengewicht te zorgen voor het Opwijkse geweld hier
Transfers SK Londerzeel: Blijven: Alexis Sakalis, Julien De Meyer, Sebastiaan Van Reeth en Ousmane Camara Onderhandelingen lopend: Bart Poppe, Thomas Geerinck, Filip Sluyts en Bernard Morreel Nieuwkomers: Leo Van der Elst (SK Berlare), Dimitri De Buyser (KSK Opwijk), Yuruk Ramazan (SK Berlare), Olivier Antoons (SK Berlare), Jonas Droessaert (Jong Lede) en Steven Hilaerts (K Lyra TSV) Vertrekkers: Kristof De Voeght (Tempo Overijse), Ken Van Eesbeeck (Wambeek), de rest heeft tot nader order no geen nieuwe club |
| 24 Mar 2009, 16:45 |
|
| Pagina 50 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 95 Volgende |