|
|
| Pagina 43 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
weeral.
|
| 18 Mar 2009, 21:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Aan diegene die niet meteen geloven wat de meeste mensen hier subtiel proberen te verkondigen ( de feiten weergeven kunnen we niet omwille van diverse redenen) ;
Kijk dit weekend eens goed rond bij de reservenmatch, of de match op URS. Als die er effectief ook komen ... want met ons staan spelers en vrijwilligers op hun achterste poten. Mij moet niemand geloven, maar ik denk dat de meeste wel doorhebben dat ik al jaar en dag alles geef voor deze club, vrijwillig, en de club ook geen schade zou toebrengen door het verspreiden van roddels die onjuist zijn. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Mar 2009, 21:55 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
om een match te spelen heb je een trainer nodig he
de reserven zitten zonder trainer op dit moment (en ook zonder hulptrainer) de training voor deze jonges is afgelast deze avond |
| 18 Mar 2009, 21:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
wa is da ier allemaal seg???
|
| 18 Mar 2009, 21:59 |
|
|
Freak
spreken we nu over faillissement of fusie of wat?
|
| 18 Mar 2009, 21:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: waly 2 schreef: en alle twee schijnheilig komen doen op tv oost. ![]() wij, supporters, worden door beide partijen te kakken gezet !! ![]() toch een zekerheid dat ne mens nog heeft.. in tijden zoals dit is de grootste slachtoffer altijd de supporter ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 18 Mar 2009, 22:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Casual1919 schreef: Aan diegene die niet meteen geloven wat de meeste mensen hier subtiel proberen te verkondigen ( de feiten weergeven kunnen we niet omwille van diverse redenen) ; Kijk dit weekend eens goed rond bij de reservenmatch, of de match op URS. Als die er effectief ook komen ... want met ons staan spelers en vrijwilligers op hun achterste poten. Mij moet niemand geloven, maar ik denk dat de meeste wel doorhebben dat ik al jaar en dag alles geef voor deze club, vrijwillig, en de club ook geen schade zou toebrengen door het verspreiden van roddels die onjuist zijn. ![]() |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Davy schreef: wa is da ier allemaal seg??? Herman is back |
|
|
Freak
het bestuur zegt niets,zij die het weten mogen niets zeggen,daar zijn wij vet mee.
|
| 18 Mar 2009, 22:03 |
|
|
Freak
Casual1919 schreef: Aan diegene die niet meteen geloven wat de meeste mensen hier subtiel proberen te verkondigen ( de feiten weergeven kunnen we niet omwille van diverse redenen) ; Kijk dit weekend eens goed rond bij de reservenmatch, of de match op URS. Als die er effectief ook komen ... want met ons staan spelers en vrijwilligers op hun achterste poten. Mij moet niemand geloven, maar ik denk dat de meeste wel doorhebben dat ik al jaar en dag alles geef voor deze club, vrijwillig, en de club ook geen schade zou toebrengen door het verspreiden van roddels die onjuist zijn. 90% van de spelers zijn "licht geblesseerd" en spelen niet zaterdag als de bruecker nog aanblijft... |
| 18 Mar 2009, 22:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: Casual1919 schreef: Aan diegene die niet meteen geloven wat de meeste mensen hier subtiel proberen te verkondigen ( de feiten weergeven kunnen we niet omwille van diverse redenen) ; Kijk dit weekend eens goed rond bij de reservenmatch, of de match op URS. Als die er effectief ook komen ... want met ons staan spelers en vrijwilligers op hun achterste poten. Mij moet niemand geloven, maar ik denk dat de meeste wel doorhebben dat ik al jaar en dag alles geef voor deze club, vrijwillig, en de club ook geen schade zou toebrengen door het verspreiden van roddels die onjuist zijn. 90% van de spelers zijn "licht geblesseerd" en spelen niet zaterdag als de bruecker nog aanblijft... En wat is daar de reden van ... _________________ Iendracht till i die!! |
| 18 Mar 2009, 22:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stijn schreef: Davy schreef: wa is da ier allemaal seg??? Herman is back geft mor gewoën 100g salami ![]() |
| 18 Mar 2009, 22:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
josken schreef: El Corredor schreef: Casual1919 schreef: Aan diegene die niet meteen geloven wat de meeste mensen hier subtiel proberen te verkondigen ( de feiten weergeven kunnen we niet omwille van diverse redenen) ; Kijk dit weekend eens goed rond bij de reservenmatch, of de match op URS. Als die er effectief ook komen ... want met ons staan spelers en vrijwilligers op hun achterste poten. Mij moet niemand geloven, maar ik denk dat de meeste wel doorhebben dat ik al jaar en dag alles geef voor deze club, vrijwillig, en de club ook geen schade zou toebrengen door het verspreiden van roddels die onjuist zijn. 90% van de spelers zijn "licht geblesseerd" en spelen niet zaterdag als de bruecker nog aanblijft... En wat is daar de reden van ... ne collectieven tackle waarbij elk zich een stukske gekwetst heeft. Laatst gewijzigd door Stijn op 18 Mar 2009, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: 90% van de spelers zijn "licht geblesseerd" en spelen niet zaterdag als de bruecker nog aanblijft... Kris Van Der Haeghen zal het hem ook allemaal anders voorgesteld hebben. |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Niks te lezen op de officiele site.Daarstraks alles nog koek en ei op kanaal 3.Als er problemen zijn waarom geen betere communicatie met de supporters?
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
|
| Pagina 43 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 289 Volgende |