Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: tis dus VDH
BVW schreef:
wonie schreef:
tja onze ex-trainer zit bij de Ajuinen

ik wens hem veel succes

hopelijk voor jullie speelt hij niet met 2 verdedigende middenvelders zoals bij SV Zottegem :hmm:

bij ons speelde hij het laatste seizoen 4-3-3, voorgaande jaren 4-2-2

Da hebben we hier ook nog nie gezien. Mss zaterdag al, als we 8 fitte spelers vinden :-)

ik ben fit, ik zit in volle veerberoidink ver ne marathon. ik wil gerest stofzuiger spelen op t alve, gienj probleem, en de chunga nefest en el fahem vere moi...

18 Mar 2009, 22:33
Ancien

Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Onderkroiper schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Hugo schreef:

Tiens,den onderkroiper misschien, want ik heb vandaag nog niets van hem gehoord! :plat:

Ik denk eerder dat den onderkroiper in de buurt van het stadion in een hinderlaag ligt om met zijn kodakske de eerste foto van de nieuwe trainer te kunnen maken. :-)

:plat: Ik zou op de trainingen wat foto's kunnen laten zien van spelfases, om te laten zien waar iemand verkeerd opgesteld staat . ;)
Trainerschap ligt niet echt in mijn ambities, want binnen de korste keer als het weer wat slechter gaat vliegt ge mè a klikken en klakken boiten .

Bij de eerste thuismatch zorg ik wel voor è fotoken van den nieuwen trainer, met Dillen heb ik dat ook gedaan :D

Misschien beter niet Yves, moest het weer ongeluk brengen dan zijn we aan onzen vierden trainer toe! :D

18 Mar 2009, 23:45
Miniem

:plat:

18 Mar 2009, 23:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik ben wel tevreden met de keuze voor Vanderhaegen en denk dat hij het goed kan doen. Dus bij deze, welkom Chris en breng onzen Iendracht naar tweede klasse.

Ik vond wel dat hij wat enthousiaster mocht zijn in zijn interview op tv oost. In plaats van te zeggen hoe moeilijk de keuze tussen Iendracht en FCN was en dat hij lang getwijfld heeft, zou hij beter zeggen dat het fantastisch is om bij den Iendracht een kans te krijgen en dat het een makkelijke keuze was. Want kiezen tussen den Iendracht en FCN, dat moet toch een makkie zijn.

19 Mar 2009, 0:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Kiezen tussen een club met veel geld (ook voor spelers aan te trekken) en zelf een dikke pré krijgen, of één waar het al weken ambras is in't bestuur en waar een leegloop dreigt...

Inderdaad, een makkie :p

19 Mar 2009, 0:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jeroen schreef:
Kiezen tussen een club met veel geld (ook voor spelers aan te trekken) en zelf een dikke pré krijgen, of één waar het al weken ambras is in't bestuur en waar een leegloop dreigt...

Inderdaad, een makkie :p

Ik had de berichten over de nieuwe bestuursproblemen nog niet gelezen :stom:

19 Mar 2009, 0:39
Duivelke

Smetje schreef:
Ik ben wel tevreden met de keuze voor Vanderhaegen en denk dat hij het goed kan doen. Dus bij deze, welkom Chris en breng onzen Iendracht naar tweede klasse.

Ik vond wel dat hij wat enthousiaster mocht zijn in zijn interview op tv oost. In plaats van te zeggen hoe moeilijk de keuze tussen Iendracht en FCN was en dat hij lang getwijfld heeft, zou hij beter zeggen dat het fantastisch is om bij den Iendracht een kans te krijgen en dat het een makkelijke keuze was. Want kiezen tussen den Iendracht en FCN, dat moet toch een makkie zijn.

Smetje ik had hem dinsdagnamiddag nog aan de lijn en geloof me ... hij ziet het zeker zitten om er bij den Eendracht ne serieuze patat op te geven. Kris heeft een project nodig. FCN was al lang geïnteresseerd, heeft centen en een mooi voetbalcomplex dus ook daar was wel wat mogelijk.
Laat het echter duidelijk zijn dat, van zodra Aalst op het toneel verscheen, hij maar al te goed besefte dat die trein niet elk jaar aan je voordeur passeert.
Hij wist van de bestuursprobelemen ... niks nieuws voor hem onder de zon dus ... dat kent hij nog genoeg van bij ons :lol:

't Is genen uil ... hij weet wat Eendracht Aalst betekent ... 't is niet KSC Oosterzele of KSV Sottegem he ;)
"Onder de indruk" zal hij echter niet zijn ... zo zelfbewust is hij wel ;)
't is gene kakker en hij zal geen enkele confrontatie uit de weg gaan. Zo was hij, is hij en zal hij altijd blijven. Het verwondert me dan ook niet, als ik de posts lees, dat hij gisteren al van zich liet spreken op die bewuste vergadering :lol: Naast het voetbal nen toffen type, maar nen ongelofelijke maniak als 't op voetbal aankomt.
Als ze boven hem hun manieren wat houden (daar is geen enkele trainer bij gebaat) en jullie geven hem een kans, dan wil ik gerust op op 19/03/2010 eens langskomen om te checken of jullie al dan niet content zijn. Als jullie passie en gedrevenheid, gekoppeld aan vakkennis zoeken, dan hebben jullie het gevonden.
Benieuwd of die aanpak aanslaat bij den Iendracht. Maar "gebrek aan enthousiasme" zal je hem nooit kunnen verwijten.

John (ksvs)

19 Mar 2009, 12:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Aléz, het enige positieve nieuws is dan toch wel dat bijna elke Sottegem-supporter komt zeggen dat VDH een "voetbalmaniak" is. Iemand die er echt obsessief mee bezig is, zo iemand moeten we hebben. Dillen, die verkocht wat show maar die heeft gewoon het verstand niet om een ploeg in derde provinciale te trainen...

19 Mar 2009, 12:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Jeroen schreef:
Aléz, het enige positieve nieuws is dan toch wel dat bijna elke Sottegem-supporter komt zeggen dat VDH een "voetbalmaniak" is. Iemand die er echt obsessief mee bezig is, zo iemand moeten we hebben. Dillen, die verkocht wat show maar die heeft gewoon het verstand niet om een ploeg in derde provinciale te trainen...

Hier ben ik het nu wel eens volledig eens met jou Jeroen. ;) :EA: :EA: :EA:

19 Mar 2009, 15:02
Ancien

panoleon schreef:
Jeroen schreef:

Hier ben ik het nu wel eens volledig eens met jou Jeroen. ;) :EA: :EA: :EA:

We moeten hem een kans geven,na al het positieve dat we van hem horen.
Maar ja, in het verleden zijn hier zelfs al grote namen de laan uit gestuurd.
Hopelijk kan hij hier slagen, want het is geen gemakkelijke opgave gezien de ambities van onze club.
Met zijn voetbalverstand kan het misschien lukken, ik weet natuurlijk niet of hij inspraak gaat krijgen wat de transfers betreft, maar dat lijkt mij logisch.
Ik veronderstel wel dat men zo vlug mogelijk de supporters of supportersverantwoordelijken zal inlichten over hun plannen en de gebeurtenissen van de laatste uren.
Op de officiële website zie ik nog steeds geen nieuws, maar het is de vraag of ze reeds kunnen gebruik maken van deze website? :?
We zullen wel zien. :cool:

19 Mar 2009, 15:16
nieuw in de eerste ploeg

De man verdient zeker een eerlijke kans en we zullen volgend jaar wel zien tegen dat de nieuwe competitiestart er is of er daadwerkelijk een "PLOEG" op het veld staat die voor mekaar door het vuur wil gaan!!! :EA: :drank:

succes trainer aan U de moeilijke taak om er een groep vrienden van te maken!

De supporters zullen U niet in de steek laten!
:EA: forever!

19 Mar 2009, 15:34
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
nu we nen deftigen trainer hebben, zou 'k die toch ook het nodige krediet willen geven... 't zal zowiezo niet makkelijk zijn om iets van uit deze puinhoop op te bouwen

19 Mar 2009, 16:25
Freak

welkom kris,het gaat voor de moment nog een beetje moeilijk maar dat gaat wel over.weet wel dat het bij ons nooit rustig is,wit en zwart nietwaar. :D

19 Mar 2009, 16:29
nieuw in de eerste ploeg

Casual1919 schreef:
Normaal ga ik morgen iets drinken met een jeugdvriend die momenteel bij Sottegem zit.
Ik zal eens polsen hoe hij denkt over zijn vorige trainer ...

En wat heeft je jeugdvriend over VDH verteld?

19 Mar 2009, 20:01
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 56
Davy schreef:
nu we nen deftigen trainer hebben, zou 'k die toch ook het nodige krediet willen geven... 't zal zowiezo niet makkelijk zijn om iets van uit deze puinhoop op te bouwen

Wij hebben ze toch allemaal lang krediet gegeven...Zowel limpens als Dillen, maar als je het met deze spelers moet doen....Misschien Arnold terug halen (bij dezen trainer mag hij misschien spelen ?)
VDH lijkt wel een goede oplossing te zijn voor ons.
Maar hoe je het ook draait of keert, het scouting team gaat evenzeer zwaar in de fout, al miskopen...
Bij de kleine ploegen lukt het wel (Zie Diegem, Woluwe Zaventem), zonder grote namen maar een goed geheel. Waarom kan dat hier niet ?

19 Mar 2009, 20:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17