Derde Klasse B - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
the_red_ant69 schreef:
poipeplekker schreef:
johny schreef:
ik weet 1 ding da gulle ons ier een dikke pandoering gaat geven , kzal men ploegske wel aanmoedigen mor ik weet een ding, gule gaat osn voetballes geven en hopelijk leren ons tamme kloten der iet af he poip :grijns:

voetballes? :lachen: :lachen:
op dees manier gaan wij grandioos den boot in, mennen besten...den bak tegendoelpunten zal weer goe vol zitten, mor kzal et toch nie on menne lever loute kommen ze. :zat:

zelfs me een verdediging zoals je zegt lukt De Langhe er nog nie in om te scoren, zelfs nie als ge wegwijzerkes zet en de keeper nen blinddoek aandoet.

Maar Carlier daarentegen loopt ze er tegen zulke verdedigingen per ongeluk misschien wel in :dom: :dans: :dom:

ja  :dom:  menne pa was der vandaag oek isj sinds lang bij en wete wa diene zei diemanne van woluwe stonden diem aar me 5 op het veld ofzo ik begrijp ni da die daar kunne winne emme :grijns:  :zat:

06 Nov 2005, 23:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Op deze manier hebben we volgend seizoen nog 2 mooie derbies in 3de, niet getreurd.

Ik peis dat wij volgend jaar onze derbies eerder in vierde klasse gaan zoeken  :hmm: .

07 Nov 2005, 10:01
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Op deze manier hebben we volgend seizoen nog 2 mooie derbies in 3de, niet getreurd.

Ik peis dat wij volgend jaar onze derbies eerder in vierde klasse gaan zoeken :hmm: .

Het zal wellicht zo gene vaart lopen, al zal er met Nieuwjaar vooraan toch zeker iets moeten bijkomen, want met een verdediging die veel doelpunten pakt en een aanval die nauwelijks scoort...En ik zeg het: jullie hebben veel meer talent dan 7-8 andere ploegen uit de reeks, maar 't verschil is dat die er hunne kop voorleggen en één blok vormen op het veld.

07 Nov 2005, 11:02
Miniem

Website: http://www.KSKMaldegem.be
Alé rechtstreekse concurenten ... dit zijn we aan het worden ... Tot men grote spijt. Al een geluk is de middenmoot niet zover vandaan.

07 Nov 2005, 13:18
Sl3fferke schreef:
Alé rechtstreekse concurenten ... dit zijn we aan het worden ... Tot men grote spijt. Al een geluk is de middenmoot niet zover vandaan.

Wij niet eh, Sl3fferke.  :grijns:
Tot vrijdag zeker?  :zat:

07 Nov 2005, 13:23
Miniem

Website: http://www.KSKMaldegem.be
poipeplekker schreef:
Sl3fferke schreef:

Wij niet eh, Sl3fferke.  :grijns:
Tot vrijdag zeker?  :zat:

yups yups, tot vrijdag :ooo: in menne roodgelen tenue  :fluit:

08 Nov 2005, 1:42
Engeland schreef:
Ik wil dat toch allemaal nog nekeer zien zenne, die mensen dat zeggen dat ze in provinciale komen kijken ... :hmm:

Ikke, op de kop van alles dat me dierbaar is.
De dag dat er een nieuw FC Denderleeuw wordt opgericht (of dat er gefuseerd wordt met...) zeg ik de fusieploeg vaarwel.

14 Nov 2005, 11:51
En wat denken jullie hiervan:

sport25-forum schreef:
Torhout staat ook op het puntje in vereffening te gaan. Een inval gehad, men heeft de zwarte boekhouding gevonden waarin vermeld staat wat er aan zwart uitbetaald werd gedurende 5 jaar.
De boete die ze gekregen hebben is niet mals en kunnen ze niet betalen

Garré weet waarmee hij bezig is!  :engel:

16 Nov 2005, 13:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
poipeplekker schreef:
En wat denken jullie hiervan:

sport25-forum schreef:
Torhout staat ook op het puntje in vereffening te gaan. Een inval gehad, men heeft de zwarte boekhouding gevonden waarin vermeld staat wat er aan zwart uitbetaald werd gedurende 5 jaar.
De boete die ze gekregen hebben is niet mals en kunnen ze niet betalen

Garré weet waarmee hij bezig is! :engel:

Nog 2 ploegen en we zijn der! (als wij er nie bij zijn toch  :grijns: )

16 Nov 2005, 13:35
Iendracht.be - beheer

Ik heb het al gezien, het zal weer duren tot een week voor het begin van het volgende seizoen vooraleer we weten in welke reeks we volgend seizoen gaan spelen  :grijns: .

16 Nov 2005, 13:47
Wat ik me afvraag: stel nu dat ze alsnog niet in vereffening gaan, staat daar dan sowieso geen sportieve sanctie tegenover? Hoe zat dat met Berchem in den tijd?

16 Nov 2005, 13:48
forumlegende

Weten ze het zelf nog bij den Bond???

16 Nov 2005, 15:33
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Wat ik me afvraag: stel nu dat ze alsnog niet in vereffening gaan, staat daar dan sowieso geen sportieve sanctie tegenover? Hoe zat dat met Berchem in den tijd?

Berchem was nog een andere zaak hé. Berchem speelde kampioen in derde en had een licentie nodig om in tweede klasse te kunnen aantreden, het was die licentie die ze dus niet kregen. Als Torhout gewoon in derde blijft, hebben ze geen licentie nodig.

16 Nov 2005, 15:38
Freak

dienen die da gepost heeft op het gastenboek van torhout noemt alost.nog niet te vroeg roepen.

16 Nov 2005, 17:46
Nationale Ploeg

Op de site van Denderdinges staat het volgende:

Beste supporters, beste sympathisanten,

FCV Dender EH zal morgen een officiële mededeling doen op deze website aangaande de toekomst van de Denderploeg. Ik hoop alvast van harte dat de supporters de club zullen steunen en zondag als één blok achter de ploeg zullen staan. De wedstrijd tegen Waregem is belangrijk voor de ploeg. FCV Dender EH rekent op u!

Het forum wordt binnen enkele ogenblikken ook opnieuw geopend.

Met sportieve groeten,

Patrick Asselman
Commercieel Manager
FCV DENDER EH

Wel, wel, wel... we zijn benieuwd  :ooo:

18 Nov 2005, 19:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 103