|
|
| Pagina 57 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman.
|
| 19 Mar 2009, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
eendrachter'80 schreef: Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman. De club overgenomen na Garré toen bijna iedereen het opgegeven had? Zowat elke minuut met de club bezig zijn? Of denk je dat die fanshop, nieuwe kantines, e.d. allemaal vanzelf ontstaan? Dessaer, Seminck, Lord, Steurs, Arnold, Troch, De Schutter, Couly, Vandenbrande,...? Fouten gemaakt? Zeker, maar tis wel 100% nen iendrachter. |
| 19 Mar 2009, 17:21 |
|
|
Miniem
Ja,
Zowel Vijverman als Vandersteen kunnen een uitstekende staat van dienst voorleggen: Verbroedering Denderhoutem bestaat niet meer en Eendracht Meldert werd opgedoekt na een degradatie uit eerste provinciale!!! We zijn op goede weg,AUB ander en beter!!Weg die handel!!! |
| 19 Mar 2009, 17:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
AlostanA schreef: eendrachter'80 schreef: Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman. De club overgenomen na Garré toen bijna iedereen het opgegeven had? Zowat elke minuut met de club bezig zijn? Of denk je dat die fanshop, nieuwe kantines, e.d. allemaal vanzelf ontstaan? Dessaer, Seminck, Lord, Steurs, Arnold, Troch, De Schutter, Couly, Vandenbrande,...? Fouten gemaakt? Zeker, maar tis wel 100% nen iendrachter. Dat vind ik er ook van. het enige dat ik geert echt verwijt zijn die paniekaankopen op het einde van de zomer. Zelfs frank en van mieghem verwijt ik hem niet, want als ik die namen hoorde voor het seizoen werd ik er ook euforisch van. Ze zijn nu anders uitgedraaid, ok dat kan gebeuren. Nekeer nen tegenslag hebde toch. Hij heeft nu 3 jaar ervaring in de voetbalwereld en is nen echten eendrachter. Dan nog liever hem aan het stuur dan iemand die geen ervaring heeft in de voetbalwereld en dus ook weer van 0 moet beginnen... _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 19 Mar 2009, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
De Brandt Wim schreef: Ja, Zowel Vijverman als Vandersteen kunnen een uitstekende staat van dienst voorleggen: Verbroedering Denderhoutem bestaat niet meer en Eendracht Meldert werd opgedoekt na een degradatie uit eerste provinciale!!! We zijn op goede weg,AUB ander en beter!!Weg die handel!!! Heb jij nog wat geld teveel? ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Mar 2009, 17:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
panoleon schreef: De Brandt Wim schreef: Ja, Zowel Vijverman als Vandersteen kunnen een uitstekende staat van dienst voorleggen: Verbroedering Denderhoutem bestaat niet meer en Eendracht Meldert werd opgedoekt na een degradatie uit eerste provinciale!!! We zijn op goede weg,AUB ander en beter!!Weg die handel!!! Heb jij nog wat geld teveel? ![]() dus zolang ze er maar geld instoppen mogen ze doen met de club wat ze willen ofzo? :s Hun een paar jaar amuseren, der wat geld instoppen en dan ineens zijn ze weg en staat ge daar zonder iets... Gelijk wie er geld in stopt liefst met een visie jonges... en as het dan nog eens een gezonde visie is is het ook goed. Geert stak er persoonlijk geen geld in maar wel 15/dag 7dagen op 7. zoiets zie ik de bruecker nog niet doen... of ne vijverman of ne vandersteen _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 19 Mar 2009, 17:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Gaskonijn schreef: panoleon schreef: De Brandt Wim schreef: Ja, Zowel Vijverman als Vandersteen kunnen een uitstekende staat van dienst voorleggen: Verbroedering Denderhoutem bestaat niet meer en Eendracht Meldert werd opgedoekt na een degradatie uit eerste provinciale!!! We zijn op goede weg,AUB ander en beter!!Weg die handel!!! Heb jij nog wat geld teveel? ![]() dus zolang ze er maar geld instoppen mogen ze doen met de club wat ze willen ofzo? :s Hun een paar jaar amuseren, der wat geld instoppen en dan ineens zijn ze weg en staat ge daar zonder iets... Gelijk wie er geld in stopt liefst met een visie jonges... en as het dan nog eens een gezonde visie is is het ook goed. Geert stak er persoonlijk geen geld in maar wel 15/dag 7dagen op 7. zoiets zie ik de bruecker nog niet doen... of ne vijverman of ne vandersteen 15 uren per dag en 7 op 7 maar zonder centen, met veel goede wil kom je er niet, hij werd daar trouwens rijkelijk voor betaald, maar dit ter zijde. Indien er een goede ploeg op poten kan gezet worden, dan moet je als investeerder alleen zorgen dat je de juiste mensen op de juiste plaatsen zet. Het runnen van een voetbalclub is vrijwel hetzelfde als het runnen van een bedrijf. Ik zie Dirk ook niet op een betonwagen staan, maar je gaat zijn centen broodhard nodig hebben, anders is het gewoon gedaan. Om dezelfde reden heb je de andere investeerders nodig. Wees blij dat er nog mensen zijn, die ondanks alles wat er is gebeurd nog uberhaupt in Eendracht Aalst willen investeren. En als je vraagt naar een visie, er is een duidelijke visie, een gezond Eendracht Aalst met 1 doel zo snel mogelijk naar tweede. Of het zal lukken zal uiteraard van veel factoren afhangen, waarbij je afhankelijk bent van verschillende mensen. Tot slot, ik had ook liever gezien dat Geert bleef, hij heeft zeer veel voor de club gedaan. Mogelijk moeten we eens aan hem vragen waarom hij uitgerekend nu er uiteindelijk de brui aan geeft. _________________ geer'n bè |
| 19 Mar 2009, 17:45 |
|
|
Miniem
Geert moet zich laten omringen door een aantal mensen die hem helpen op sportief , commercieel en financieel gebied en dan komt alles goed.
De nieuwe ploeg met De Roose,Vandersteen heeft andere bedoelingen mijn inziens en in zijn minst het clubbelang. Nogmaals waar waren zij twee jaar geleden na Garré,ook in de nieuwe ploeg zit er niemand die bereid is zijn truitje nat te maken voor den eendracht,wel velen die de eendracht op hun naamkaartje willen. |
| 19 Mar 2009, 17:49 |
|
|
De Brandt Wim schreef: Geert moet zich laten omringen door een aantal mensen die hem helpen op sportief , commercieel en financieel gebied en dan komt alles goed. De nieuwe ploeg met De Roose,Vandersteen heeft andere bedoelingen mijn inziens en in zijn minst het clubbelang. Nogmaals waar waren zij twee jaar geleden na Garré,ook in de nieuwe ploeg zit er niemand die bereid is zijn truitje nat te maken voor den eendracht,wel velen die de eendracht op hun naamkaartje willen. Dat voorstel hebben ze hem nu juist gedaan en daar kan hij zich niet in vinden en wie de integriteit van Frank De Roose in twijfel trekt, moet maar eens op de zandberg passeren. Man man toch ..... ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Mar 2009, 17:56 |
|
|
Miniem
Dus nogmaal: waar waren ze twee jaar geleden???????
|
| 19 Mar 2009, 17:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 57 Locatie: Erembodegem |
pfff, nog enen die zich komt registreren om een beetje te stoken?
|
| 19 Mar 2009, 18:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De Brandt Wim schreef: Dus nogmaal: waar waren ze twee jaar geleden??????? En vorige zaterdag ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Mar 2009, 18:01 |
|
|
Freak
waar waar jij 2 jaar geleden,wimmeken?
|
| 19 Mar 2009, 18:01 |
|
|
Duivelke
De Brandt Wim schreef: Geert moet zich laten omringen door een aantal mensen die hem helpen op sportief , commercieel en financieel gebied en dan komt alles goed. De nieuwe ploeg met De Roose,Vandersteen heeft andere bedoelingen mijn inziens en in zijn minst het clubbelang. Nogmaals waar waren zij twee jaar geleden na Garré,ook in de nieuwe ploeg zit er niemand die bereid is zijn truitje nat te maken voor den eendracht,wel velen die de eendracht op hun naamkaartje willen. Twee jaar geleden had Frank net een nieuwe zaak opgestart en natuurlijk had hij daar centen voor nodig.Nu twee jaar later blijkt die nieuwe zaak een schot in de roos en gebruikt hij zijn geld om onze ploeg in nood te helpen,wat kan daar nu verkeerd aan zijn? Ik ben er zeker van dat Frank den iendracht niet zal bedotten of in de steek laten,tenzij er wat te veel messen in de rug worden gestoken natuurlijk. Wat ik ook niet begrijp is waarom Geert net nu zijn ontslag geeft,toch niet door de komst van de nieuwe trainer zoals in de gazet gesugereerd wordt.Ik dacht dat Geert bij die besprekingen betrokken was en dat daar over gestemd is en de meerderheid die beslissing heeft genomen.Trainer aanvaard met 3 stemmen voor en 2 tegen democratische beslissing hop naar het volgende punt op de agenda.Maar niet zo bij Geert,ik wou die trainer niet dus ik doe niet meer mee,jammer want dit was een democratische beslissing en daar legt elke democraat zich bij neer. |
| 19 Mar 2009, 18:18 |
|
|
forumlegende
Ik heb veel respect voor iedereen die werkt voor den Eendracht, ook voor onze ex-trainer Dillen.
Ik ken nauwelijks de historie of wat er achter de schermen gebeurt MAAR weet wel één ding : zonder geld raken we NOOIT weg uit derde klasse. De afgelopen 2 seizoen zijn er veel (loze) beloften gedaan...zonder resultaat. Ik sta dus 100% achter de mensen die het nodige geld hebben of kunnen bijeenrapen om met Den Iendracht naar tweede nationale te gaan, een reeks waar wij MINIMUM in thuishoren. Beste mensen, is het niet schandalig dat een ploeg zoals de onze de laatste jaren maar aanmoddert en blijft "desjteren" in derde klasse ? En als er dan beleidsmensen zijn die niet wensen samen te werken met één of andere geldschieter, tja, leg dan zelf de poen op tafel of bol het af. En als je een hart hebt voor den Eendracht, dan werk je SAMEN. Veel succes aan de nieuwe trainer gewenst. PS: de spelers die niet meer wensen aan te treden omwille van het ontslag van één of andere bestuurder, die mogen van mij onmiddellijk beschikken. Deze zijn niet waard/fier genoeg om ons truitje te mogen dragen. |
| 19 Mar 2009, 18:19 |
|
| Pagina 57 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 289 Volgende |