Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 61 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 59 60 61 62 63 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
jashin schreef:
blacky schreef:
Jammer dat de opgestapte bestuursleden "supporters" zijn en diegene die overschieten "sponsors" zijn...

Liever supporters met gebreken dan kwieten met duiten :wave:

wat doet ge dan met kwietens van supporters die ook gebreken hebben?
de tribunes mee vullen en dankbaar zijn dat ze er elke week staan ? :wadde:

19 Mar 2009, 23:31
Freak

Titus, gewoon even een vraag ; Van waar haal jij je informatie ?
Want je lijkt me toch wel zeer goed op de hoogte, of toch tenminste zeer goed op de hoogte gebracht door iemand. Je praat in meerdere posts over het 'riante loon' van Geert maar in de post hierboven geef je aan dat je niet weet of hij weldegelijk veel geld verdiende terwijl hij manager was.

Geen persoonlijk verwijt, zeker niet.
Maar de dingen die jij komt verkondigen lijken toch enorm veel op de afbrekende kritiek die anderen hier de laatste maanden kwamen posten. Anderzijds hebben we daarvan nog maar weinig bewijzen gezien.

Ik heb enkele vragen, wie het antwoord weet mag me dat eens geven ;

- Waarom zouden alle vrijwilligers stoppen ?
- Waarom is er ook een haar in de boter met de spelers ?
- Van waar die toch wel plotse interesse om het roer over te nemen op EA ?
- Waarom braken de 'verlossers' thuis tegen Diegem nog de eigen ploeg af ?
- Waarom zien we na de thuismatchen enkel Geert in de bureau rondlopen terwijl anderen in de VIP zitten ?

19 Mar 2009, 23:32
Ancien

Hallo mannen, ben vandaag eens langs geweest op de zandberg, wou met eigen ogen eens zien van die zogezegde stakers.
De ganse spelerskern was aanwezig, behalve Lieven die nog gekwetst is, Ruud Limpens en de Roel waren apart rondjes aan het lopen.
Heb met Lieven nog een korte babbel gehouden, maar ja, verwacht ieder moment telefoon het vaderschap primeert natuurlijk en terecht.
Voor de rest was de voltallige kern pittig aan het trainen.
Ik ga nooit naar trainingen kijken , maar volgens mensen langs de kant is het lang geleden dat er zo de pees is opgelegd.
Coulli , Lord en noem maar op iedereen was er.
De trainer heeft voor de training de spelers toegesproken en naar het schijnt was het muisstil in de kleedkamer, ondanks alle geruchten.
Heb nadien de trainer aangesproken ik moet je zeggen 't is giene gewoeinen!
Voor zo een club te mogen spelen daar moet je fier op zijn, heeft 9 jaar voor Sottegem gespeeld, maar voor een club als Aalst zou hij desnoods met zijn fiets van Zottegem komen trainen.
Amaai, die man barst van ambitie, Aalst moet zo vlug mogelijk hogerop en hij legt de lat direct hoog genoeg.
Voor minder dan de titel te spelen is hij niet tevreden, ik kan het niet zeggen op zijn Zottegems maar Eendracht Aalst hoort niet thuis in derde klasse.
Ik mag gerust zeggen ,als je de trainer tegenkomt spreek hem gerust aan, hij neemt de tijd om je vragen te beantwoorden.
Toen ik hem bezig zag dacht ik terug aan de Caje, juist dezelfde stijl. :EA:
.

19 Mar 2009, 23:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Mijn broerke blijft toch populair. Vriendje hier, vriendje daar, Diegem hier, Diegem daar... (y) :D

19 Mar 2009, 23:41
Ancien

Leeftijd: 38
Wanneer trainen ze, wil ook wel eens gaan kijken.

19 Mar 2009, 23:42
Ancien

Stef DV schreef:
Mijn broerke blijft toch populair. Vriendje hier, vriendje daar, Diegem hier, Diegem daar... (y) :D

Juist Stefaan, is ne speciale gast in tegenstelling tot sommige commentaren, is een echte sportman en recht voor de vuist.
En hoe hij altijd positief over zijn collega's spreekt, is in mijn ogen een voorbeeld voor velen, heb al andere kerels meegemaakt.
Moet eerlijk zijn na het gene wat hij meegemaakt heeft, amaai Stefaan wou dat ik ook zo een broer had.
Ben er nu 100% zeker van is een echte ploegspeler. (y)
En apropos wat de rest hierover denkt laat me koud, ik zeg wat ik zie en leg mijn oren te luister.
Maar ik kan niet verdragen dat men iemand onterecht de grond inboort. :x
Miljaar, was nog iets vergeten heb inderdaad de toekomstige geldschieters zien staan in de kantine.
Ik zou zeggen welkom, want wij kunnen de centen gebruiken. :banana:

Laatst gewijzigd door Hugo op 20 Mar 2009, 0:06, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Mar 2009, 23:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
Hallo mannen, ben vandaag eens langs geweest op de zandberg, wou met eigen ogen eens zien van die zogezegde stakers.
De ganse spelerskern was aanwezig, behalve Lieven die nog gekwetst is, Ruud Limpens en de Roel waren apart rondjes aan het lopen.
Heb met Lieven nog een korte babbel gehouden, maar ja, verwacht ieder moment telefoon het vaderschap primeert natuurlijk en terecht.
Voor de rest was de voltallige kern pittig aan het trainen.
Ik ga nooit naar trainingen kijken , maar volgens mensen langs de kant is het lang geleden dat er zo de pees is opgelegd.
Coulli , Lord en noem maar op iedereen was er.
De trainer heeft voor de training de spelers toegesproken en naar het schijnt was het muisstil in de kleedkamer, ondanks alle geruchten.
Heb nadien de trainer aangesproken ik moet je zeggen 't is giene gewoeinen!
Voor zo een club te mogen spelen daar moet je fier op zijn, heeft 9 jaar voor Sottegem gespeeld, maar voor een club als Aalst zou hij desnoods met zijn fiets van Zottegem komen trainen.
Amaai, die man barst van ambitie, Aalst moet zo vlug mogelijk hogerop en hij legt de lat direct hoog genoeg.
Voor minder dan de titel te spelen is hij niet tevreden, ik kan het niet zeggen op zijn Zottegems maar Eendracht Aalst hoort niet thuis in derde klasse.
Ik mag gerust zeggen ,als je de trainer tegenkomt spreek hem gerust aan, hij neemt de tijd om je vragen te beantwoorden.
Toen ik hem bezig zag dacht ik terug aan de Caje, juist dezelfde stijl. :EA:
.

de storm zal waarschijnlijk even rap gaan liggen als da hij gekomen is ?
tegen volgende week staat da (alweer) nieuw bestuur er gelijk nen dijk! en me de juiste personen op de juiste plaats ,persoonlijk denk ik da we nog zouden kunnen verschieten wie er zijn hart zal komen tonen voor onze club....dat iederen daar aanwezig was op de training zal zo wel zijn redenen hebben na da vergaderingske (kwam da uit van filipovic zelf of via wie was dat?)van gisteren,maar als niemand iets weet of mag weten blijven we hier op da forum wel allemaal me nen hoop vragen en e serieus ei in de broek zitten he....t zou er goe aan doen da we eindelijk eens wa meer ( en direct) van iets mogen weten .
t komt wel in de sakosj.....t is hier altijd al e speciale club geweest me ne HELE GROTE geschiedenis,en da mag nooit of nooit verloren gaan, ik denk da ze comedy capers hier vroeger op den eendracht hebben uitgevonden.op den duur begin ik het nog amuzant te vinden,al da gedoe :D

Duivelke

ajoin40 schreef:
Casual1919 schreef:
Prodialoog schreef:

Geert is een echte Eendracht supporter en dat is hem fataal geworden. Hij wou teveel op korte termijn de dromen van de supporters waar maken. Maar dat werkt nefast omdat een manager de taak heeft om een nuchtere kijk op de zaken te behouden. Hij zal nu wel in de put zitten maar op termijn er zeker uit leren.

Volgens mij zijn het net de 'overnemers' die een niet al te nuchtere kijk hebben op de realiteit.
1 voorbeeld : alle vrijwilligers vervangen door betaald personeel. En was het ook niet Geert en co die zeiden dat Project90 onhaalbaar is.

Als je alle vrijwilligers wil vervangen door betaald personeel, kom je er financieel zeker niet uit. Ze zien het veel te groots en daarbij is het ook bijzonder ondankbaar tegenover mensen die uit sympathie voor de club belangeloos s'zondags staan te werken. Ik ken er die dit al 20 jaar doen, ikzelf doe dit al een jaar of twee en geloof me, van de match kan je maar af en toe iets zien. Als dit zo is van dat betaald personeel, vind ik dat een grove belediging tegenover de vrijwilligers. Bedankt.

een grove belediging ten opzichte van de vrijwilligers?wat moet de nieuwe beleidsploeg dan denken van het collectieve ontslag van die vrijwilligers?doe je het dan voor een ploeg of voor een persoon?zeker weten dat ze vrijwilligers vinden die het gratis doen voor de ploeg. als ze aan de sleutels van het stadion geraken natuurlijk.
nog iets ,heeft er al iemand bij stil gestaan hoe het komt dat een persoon die in Congo zit zijn ontslag heeft gegeven,bij mijn weten zit Jan daar of is hij al terug?

Duivelke

Bram schreef:
jashin schreef:
blacky schreef:
Jammer dat de opgestapte bestuursleden "supporters" zijn en diegene die overschieten "sponsors" zijn...

Liever supporters met gebreken dan kwieten met duiten :wave:

wat doet ge dan met kwietens van supporters die ook gebreken hebben?
de tribunes mee vullen en dankbaar zijn dat ze er elke week staan ? :wadde:

had het wel over de opgestapte bestuursleden bram

20 Mar 2009, 0:01
Vaste Waarde

efkes buiten topic......t kan een stomme vraag zijn maar als er iemand van iets weet hierover graag een berichtje....normaal gezien rijd ik mee naar de uitmatchen met den bus van black and white,maar zo te zien geen inschrijving mogelijk voor zaterdag???waarom?? :wadde: k zal zelf moeten rijden zeker...... ik denk er nog niet aan,naar zo een achterbuurt :nieje:

20 Mar 2009, 0:03
Freak

Leeftijd: 35
supersossis schreef:
efkes buiten topic......t kan een stomme vraag zijn maar als er iemand van iets weet hierover graag een berichtje....normaal gezien rijd ik mee naar de uitmatchen met den bus van black and white,maar zo te zien geen inschrijving mogelijk voor zaterdag???waarom?? :wadde: k zal zelf moeten rijden zeker...... ik denk er nog niet aan,naar zo een achterbuurt :nieje:

Kzit het ook al een hele tijd te denken,koen blijft lang weg met zijn inschrijvingen.

20 Mar 2009, 0:07
Ancien

supersossis schreef:

Er was vroeger nen Iendrachter en dienen ging iedere verplaatsing per fiets;! :crazy:
Straffe gast moet ik zeggen. (y)

20 Mar 2009, 0:09
Vaste Waarde

desnoods spring ik mee in de laadruimte van de spelersbus verkleed als voetbalschoen of zo iet........ :D

20 Mar 2009, 0:10
Duivelke

supersossis schreef:

misschien rijden die bussen alleen nog als ze betaald worden?

20 Mar 2009, 0:14
Ancien

Supersossis ik ga je een ding zeggen, diegene die niet op de training aanwezig was , zou ik zelf persoonlijk ne shot onder zen gat gegeven hebben. :boks:
Wij moeten betalen voor onze hobby, zij worden goed betaald om hun spelletje te spelen of niet soms?

20 Mar 2009, 0:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 59 60 61 62 63 289