Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 63 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
MUSSA schreef:
Heb net contact gehad met speler, dat het muisstil was in de kleedkamer klopt als een bus maar wat was de reden ? Begrafenisstemming alom ja. En nee , er is noooooooit sprake geweest van spelersstaking, zijn jullie echt zo dom ofwa ? Welke speler haalt het in zijn hoofd om selectie te weigeren veu den iendracht !!! Wat Vanderidt betreft: Lieven dit, Lieven dat .... blablabla.... heeft er iemand zich al afgevraagd wat Van Steenberghen denkt over de ex- keepertrainer en buiten Steven zijn klasse, hoe het komt dat hij op den iendracht speelt ( en hoe) (y) . Heb zelf Vanderidt regelmatig training zien geven ...... spijtig dat hij weg is (spijt wie het benijd: klasbak).
Hoop echt dat er gaan reageren die hem bezig hebben gezien ,diene kerel heeft in mijn ogen niets misdaan :EA:

Voor zover ik weet heeft hij zelf zijn ontslag ingediend of ben ik mis?
Ik maak dit ook mee op mijn werk, als de bazen een herstructurering doorvoeren dan hebben wij al meermaals ons lot moeten ondergaan en van dienst moeten veranderen.
Er zijn altijd slachtoffers, maar wie ben ik om mij daar over uit te spreken.
Ik moet ook mijn lot ondergaan, andere bazen, andere wetten, is altijd zo geweest en dit zal nooit veranderen. :hmm:

Laatst gewijzigd door Hugo op 20 Mar 2009, 0:43, 1 keer totaal gewijzigd.

20 Mar 2009, 0:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
MUSSA schreef:
Heb net contact gehad met speler, dat het muisstil was in de kleedkamer klopt als een bus maar wat was de reden ? Begrafenisstemming alom ja. En nee , er is noooooooit sprake geweest van spelersstaking, zijn jullie echt zo dom ofwa ? Welke speler haalt het in zijn hoofd om selectie te weigeren veu den iendracht !!! Wat Vanderidt betreft: Lieven dit, Lieven dat .... blablabla.... heeft er iemand zich al afgevraagd wat Van Steenberghen denkt over de ex- keepertrainer en buiten Steven zijn klasse, hoe het komt dat hij op den iendracht speelt ( en hoe) (y) . Heb zelf Vanderidt regelmatig training zien geven ...... spijtig dat hij weg is (spijt wie het benijd: klasbak).
Hoop echt dat er gaan reageren die hem bezig hebben gezien ,diene kerel heeft in mijn ogen niets misdaan :EA:

Ik heb het genoegen gehad deze keeperstrainer bezig te zien en er zelfeen klapke mee gedaan .
Is nen toffe Pee in mijn ogen.
Zie op deze link zie tijdens het filmpje hoe hij training geeft (y) (Gaf)
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/displayimage.php?album=71&pos=13

20 Mar 2009, 0:37
Freak

Leeftijd: 35
Lord19 schreef:
Iendrachter90 schreef:
jashin schreef:

de mensen die zich inschrijven betalen wel ja, maar wie betaald de busmaatschappij?

Half het bestuur van eendracht aalst is opgestapt ,niet het bestuur van black en white é .De cooman betaalt de busmaatschappij mssvoorzitter van den black en white aléja(wel raar dat er nog geen insschrijvingen mogelijk zijn).@supersossis:gij ging toch niet gaan zien of hoe mensen hun kar kunnen keren. :D

waar gaat da geld dan naartoe waarmee de mense zich inschrijven? toch ni eenen of den anderen zijne zak? daarmee worden de bussen dan toch bekostigd?

Ja,wat zouden ze anders met het geld doen van de mensen dat meerijden.Maarja,ik zit niet in het bestuur van den black en white ik rij daar alleen maar met mee.

20 Mar 2009, 0:37
Duivelke

Onderkroiper schreef:
MUSSA schreef:

Ik heb het genoegen gehad deze keeperstrainer bezig te zien en er zelfeen klapke mee gedaan .
Is nen toffe Pee in mijn ogen.
Zie op deze link zie tijdens het filmpje hoe hij training geeft (y) (Gaf)
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/displayimage.php?album=71&pos=13

inderdaad schitterende keeper trainer,vind het spijtig dat dienen zijn ontslag heeft gegeven,wat de reden ook was .

20 Mar 2009, 0:42
Knaap

efkes buiten topic......t kan een stomme vraag zijn maar als er iemand van iets weet hierover graag een berichtje....normaal gezien rijd ik mee naar de uitmatchen met den bus van black and white,maar zo te zien geen inschrijving mogelijk voor zaterdag???waarom?? k zal zelf moeten rijden zeker...... ik denk er nog niet aan,naar zo een achterbuurt

geen probleem er is een bus ter beschikking (maar wie gaat er nu weer ni mee na zich toch weer ingeschreven te hebben het bestuur is ni alleen coen de cooman e ) sorry e maar het begint de laatste weken wel naar chantage te ruiken

20 Mar 2009, 0:47
Ancien

Iendrachter90 schreef:
Lord19 schreef:
Iendrachter90 schreef:

Half het bestuur van eendracht aalst is opgestapt ,niet het bestuur van black en white é .De cooman betaalt de busmaatschappij mssvoorzitter van den black en white aléja(wel raar dat er nog geen insschrijvingen mogelijk zijn).@supersossis:gij ging toch niet gaan zien of hoe mensen hun kar kunnen keren. :D

waar gaat da geld dan naartoe waarmee de mense zich inschrijven? toch ni eenen of den anderen zijne zak? daarmee worden de bussen dan toch bekostigd?

Ja,wat zouden ze anders met het geld doen van de mensen dat meerijden.Maarja,ik zit niet in het bestuur van den black en white ik rij daar alleen maar met mee.

Besten, als ze niet rijden schrijf je dan gewoon in een andere supportersclub in. :banana:
Ik ben eens meegeweest met den onderkroiper en was een leuke avond, zeker en vast de nummers zeven op die boezem, kan me echt niet meer herinnneren van wie? :?

Laatst gewijzigd door Hugo op 20 Mar 2009, 0:48, 1 keer totaal gewijzigd.

20 Mar 2009, 0:48
Freak

Leeftijd: 35
bruintje schreef:
efkes buiten topic......t kan een stomme vraag zijn maar als er iemand van iets weet hierover graag een berichtje....normaal gezien rijd ik mee naar de uitmatchen met den bus van black and white,maar zo te zien geen inschrijving mogelijk voor zaterdag???waarom?? k zal zelf moeten rijden zeker...... ik denk er nog niet aan,naar zo een achterbuurt

geen probleem er is een bus ter beschikking (maar wie gaat er nu weer ni mee na zich toch weer ingeschreven te hebben het bestuur is ni alleen coen de cooman e ) sorry e maar het begint de laatste weken wel naar chantage te ruiken

Ik volg niet meer :? .

20 Mar 2009, 0:48
Knaap

en ja ik zit in het bestuur

20 Mar 2009, 0:49
Ancien

bruintje schreef:

In het nieuw bestuur van den Iendracht? :?

20 Mar 2009, 0:55
Knaap

Iendrachter90 schreef:
bruintje schreef:

Ik volg niet meer :? .

kijk ens op uwe pm

20 Mar 2009, 0:56
Knaap

Hugo schreef:
bruintje schreef:

in black en white

20 Mar 2009, 0:57
Ancien

bruintje schreef:
Hugo schreef:
bruintje schreef:

in black en white

Ok (y)

20 Mar 2009, 0:58
Ancien

Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Iendrachter90 schreef:

Besten, als ze niet rijden schrijf je dan gewoon in een andere supportersclub in. :banana:
Ik ben eens meegeweest met den onderkroiper en was een leuke avond, zeker en vast de nummers zeven op die boezem, kan me echt niet meer herinnneren van wie? :?

Ge wejt gei da wel nog snoepert :santé: :whistle:

Miljaar, ik zien nog liever den boezem van mèn vraa. :lol:

Afbeelding

20 Mar 2009, 1:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Casual1919 schreef:
Titus, gewoon even een vraag ; Van waar haal jij je informatie ?
Want je lijkt me toch wel zeer goed op de hoogte, of toch tenminste zeer goed op de hoogte gebracht door iemand. Je praat in meerdere posts over het 'riante loon' van Geert maar in de post hierboven geef je aan dat je niet weet of hij weldegelijk veel geld verdiende terwijl hij manager was.

Geen persoonlijk verwijt, zeker niet.
Maar de dingen die jij komt verkondigen lijken toch enorm veel op de afbrekende kritiek die anderen hier de laatste maanden kwamen posten. Anderzijds hebben we daarvan nog maar weinig bewijzen gezien.

Ik heb enkele vragen, wie het antwoord weet mag me dat eens geven ;

- Waarom zouden alle vrijwilligers stoppen ?
- Waarom is er ook een haar in de boter met de spelers ?
- Van waar die toch wel plotse interesse om het roer over te nemen op EA ?
- Waarom braken de 'verlossers' thuis tegen Diegem nog de eigen ploeg af ?
- Waarom zien we na de thuismatchen enkel Geert in de bureau rondlopen terwijl anderen in de VIP zitten ?

Mag je zeker vragen. Wie mij inlicht zeg ik liever niet, ik luister naar verschillende mensen die er meestal wel "bosj" op zitten. Toegegeven, het is eenzijdige berichtgeving (uit een "kamp" dus), net zoals dit hier voor sommige het geval is in het andere "kamp". Het is nu ook niet van vandaag op morgen dat ik mijn bedenkingen heb bij GDR, dat is al van met de ontslagen van Mergan, Schots en de manier waarop sommige spelers hier in vierde zijn buiten gezwierd. Deze zijn voor mij alleen maar bevestigd geweest vorig seizoen. Verder vond ik de transfers dit seizoen ronduit belachelijk. Dus het is nu niet zo dat ik deze bedenkingen alleen maar ben beginnen uiten toen de heisa hier begon. Ik ben inderdaad niet op de hoogte van het loon van de manager, maar we moeten nu ook niet hypocriet gaan doen natuurlijk. Iemand gaat niet zomaar zijn job opgeven om dan een slechtere job aan te nemen (Bewijzen geven daarover kan alleen het huidige bestuur, maar dat gaan ze niet doen en dat is nergens voor nodig ook). Daar gaat het mij eigenlijk niet om, het gaat hem eerder over de bevoegdheden die iemand had en de mensen die plotseling in het bestuur opdoken, enz. Bewijzen heb je eigenlijk niet nodig de links tussen bepaalde spelers en personen zijn al langer publieke geheimen (die hier trouwens al gepost zijn.
Dan nu de vragen:

- Waarom zouden alle vrijwilligers stoppen ?
Alle is veel gezegd. Het aantal vrijwillegers die bij de jeugd werken niet onderschatten. Verder moet ge kijken wie deze vrijwillegers heeft aangetrokken (alle respect voor deze mensen trouwens!). Koen bijvoorbeeld en veel kenissen van hem hebben zich belangeloos ingezet voor de club. Het spreekt voor zich dat deze natuurlijk niet gaan blijven werken voor dit bestuur. Verder zijn de hulptrainer, keeperstrainer, enz aangetrokken door GDR;
- Waarom is er ook een haar in de boter met de spelers ?
Blijkbaar zou de grove borstel door de selectie gehaald worden, dit is als speler natuurlijk niet leuk om te horen. Al deze spelers zijn natuurlijk ook aangetrokken door de manager waardoor er toch ook meteen een band is. Een collectieve spelersstaking zou er trouwens nooit gekomen zijn, enkelingen dachten hier over na. Verder is er nog een reden die ik hier niet wens te herhalen.
- Van waar die toch wel plotse interesse om het roer over te nemen op EA ?
EA is een prachtclub. Verder wil iemand die geld steekt in een voetbalclub toch ook wel wat zelf beslissen en weten wat ermee gedaan wordt. Als je dan ziet dat er mensen met het nodige kapitaal klaar staan om den iendracht te helpen, dan mag dit gewoon niet gebarreerd worden door 1 iemand. Ik blijf erbij de macht verdelen is beter dan ze te centraliseren.
- Waarom braken de 'verlossers' thuis tegen Diegem nog de eigen ploeg af ?
Dit wordt ferm overdreven, maar is ook niet abnormaal natuurlijk. Op dat moment was het volop oorlog en was het duidelijk waar de loyaliteit van sommige spelers lag.
- Waarom zien we na de thuismatchen enkel Geert in de bureau rondlopen terwijl anderen in de VIP zitten ?
Omdat de VIP's veel betalen dan is het ook noodzakelijk dat deze mensen gesoigneerd worden. Voor mij is het geen probleem dat de voorzitter bij de VIP's zit, ik vind dat zelfs normaal voor clubs zoals de onze.

Kijk ik zeg niet dat alles wat ik zeg hier de waarheid is en zomaar moet worden aangenomen. Ik wil gewoon wat respect hier op het forum voor mensen die echt wel het beste voor hebben met onze club. Niet iedereen moet zomaar alles geloven, maar men zou wel de kans moeten geven aan deze ploeg om zich te bewijzen, want de groep die klaar staat heeft er echt wel het juiste profiel voor. Er staat een ambitieus project klaar met een ambitieuze groep dus laat ons zien wat het wordt. Anderen met misschien een minder profiel dan deze mensen hebben hier wel deze kans gekregen. GDR heeft heel veel tijd in EA gestoken dat zal en kan niemand ontkennen, maar soms moet iemand zich opofferen om vooruitgang te boeken. Ik heb hier met niemand problemen en zo zou het ook moeten zijn iendrachters ondereen. De meeste hier weten trouwens wie ik ben en sta altijd open voor een nen babbel over den iendracht. Ik vind het wel jammer dat de supporters onderverdeelt zijn in kampen en volgens mij zal geen een van de twee zijn grote gelijk kunnen halen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

20 Mar 2009, 3:43
Scholier

Leeftijd: 34
MUSSA schreef:

ik geloof hugo joenge

20 Mar 2009, 8:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 289