|
|
| Pagina 71 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 69 70 71 72 73 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Komaan supporters laat ons met zijn allen terug eendrachtig zijn en geef de mensen met hun nieuw projekt 90 een kans om zich te bewijzen dat zij het goed voor hebben met onze club.wij moeten met zijn allen terug aan het zelfde zeel trekken en laat het verleden voor wat het is.
En laat ons deze avond en volgende week met zijn allen uit volle borst roepen en zingen IENDRACHT VOORUIT ![]() |
| 21 Mar 2009, 10:07 |
|
|
toevallige voorbijganger
zwawi schreef: Alle vooruit, een nieuw toppunt werd bereikt... Jongens toch, waar zijn we feitelijk mee bezig seg? Als ze de website nimmer willen updaten, da ze dan tenminste die bevoegdheid doorgeven aan anderen. Ze zetten zo enkel de supporters buitenspel. Hopelijk worden we via andere kanalen geïnformeerd nu. Mja, misschien hebben ze schrik da de eventuele aankondiging van bepaalde transfers te veel goegkeuring zou teweeg brengen bij de supporters. En dan da voorval bij de reservenmatch... Ik was er zelf nie bij maar ze gaan gewoon degene die moeten spelen eigenlijk verbieden van hun hobby uit te oefenen + degene die naar hun eigen ploeg willen gaan zien, gaan ze ook in de kou buiten laten staan ofwa. Awel jongens, ge zijt goe bezig, zo gade veel sympathie opwekken bij de supporters, van een wit/zwart hart gesproken seg! Dus Geert en co (waaronder diene mislukte politieker en betweter De Cooman), als ge uw eigen club (want ge beweert toch iendrachters te zijn in hart en nieren) op die manier gaat tegenwerken, dan heb ik liever da ge het direct afbolt en liefst zo ver mogelijk. Voor Geert vond en vind ik het jammer want hij heeft meer dan zijn verdienste maar als ook hij effectief een plan heeft, dat hij het dan uit de doeken doet want, net zoals DT, heb ik nog nie veel gehoord hoor buiten het feit da ze het oneens zijn met project 90 en het feit da ze nu gaan tegenwerken. Namen jongens, da moeten ze geven en hun plannen op tafel leggen, als er al een plan is tenminste buiten hun postje te behouden... En anders moet hij maar hier ewa verder gaan zien of hij zich daar kan nuttig maken, zijne kop was daar trouwens veel meer op te merken dan da mij aanstond! De kernspelers voor deze avond zult ge hier dan moeten lezen, zeker? Ik vind het een schandaal, eerlijk gezegd. Pieter De Croock is donderdagavond naar Zandberg geweest met de boodschap dat hij objectief was en dat hij aan dito verslaggeving zou doen. Hij heeft dus ook de aankondiging van de nieuwe trainerssstaf gedaan donderdagavond laat. Er was een akkoord om niet aan modder gooien te doen en om enkel de supporters van een goede communicatie te voorzien. Dit weekend zouden enkel een verslag van de reservenwedstrijd, de aankondiging van de kern voor de wedstrijd en een wedstrijdverslag op de site te lezen zijn (samen met een enkele nabeschouwing). Pieter werd gisterenavond op zijn vingers getikt dat het niet meer mooi is om te zien en (uit pure schrik neemt zelfs zijn telefoon niet meer op) besluit hij "plots" dat hij niet meer "objectief" kan werken. Russische toestanden. En een toonbeeld van hoe het er aan toe gaat. By the way: de ontslagnemende scout Etienne Van Steenwinckel was verbolgen over de "objectieve" communicatie op de website. Hij heeft NOOIT ontslag genomen en hij zal dit seizoen en volgend seizoen aan de club verbonden zijn. Jawel, aan de club! Niet aan manager of voorzitter ... Chapeau, Etienne. |
| 21 Mar 2009, 10:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Als ik mij da interview van De Bruecker en De Roose op TV-Oost goe herinner, dan was da toch deze morgen eh da de supportersclubs uitgenodigd waren? Ik hoop ten eerst da we hier te weten komen wa er zoal gezegd geweest is en vooral da het daar nie uit de hand loopt want wie zal er voor black and white gaan denk je....
|
| 21 Mar 2009, 10:16 |
|
|
Freak
er zijn er hier hun laatste beetje krediet aan het verspelen.
|
| 21 Mar 2009, 10:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
eendracht?????? ................................. ironisch
![]() |
| 21 Mar 2009, 10:29 |
|
|
Bomber schreef: Aangezien niemand anders het hier zet zal ik het maar doen. Gisterenavond was er een informatievergadering van "het kamp" de ridder/markey voor alle supportersclubs en OPC. Nu vertrek ik naar de vergadering met "het nieuwe bestuur" en dan zien we wel wat er van komt. Ik wil maar zeggen dat ook De Ridder en Co. de supporters geinformeerd hebben in tegenstelling tot wat sommigen beweren. Het resultaat zal jullie vanavond ongetwijfeld meegedeeld worden op de bussen. Allemaal goed en wel maar ik zou dan toch eens willen weten wat er juist gezegd werd. Ik ben geen lid van een supportersclub en ik maak de verplaatsingen altijd met de auto maar daarom ben ik nie minder supporter dan iemand anders eh. Ik zou dus ook graag via deze weg, desnoods via PM, vernemen wat er door beide kampen werd gezegd. |
| 21 Mar 2009, 10:56 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
tzelfde hier zwawi
|
| 21 Mar 2009, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
zwawi schreef: Allemaal goed en wel maar ik zou dan toch eens willen weten wat er juist gezegd werd. Ik ben geen lid van een supportersclub en ik maak de verplaatsingen altijd met de auto maar daarom ben ik nie minder supporter dan iemand anders eh. Ik zou dus ook graag via deze weg, desnoods via PM, vernemen wat er door beide kampen werd gezegd. Je hebt groot gelijk, openheid naar ALLE supporters mag inderdaad (via dit kanaal desnoods) want de supportersclubs (en met name dan ook de buspassagiers) vertegenwoordigen op verplaatsing mss de helft en thuis niet eens een 4e van alle supporters. |
| 21 Mar 2009, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
BVW schreef: Kinderlijke taferlelen op onzen iéndracht dus. Dat vind ik er ook van BVW... |
| 21 Mar 2009, 11:42 |
|
|
Reserve
Nu zijn de supporters in 1 keer weer belangrijk. Blijkbaar kunnen ze nog communiceren als het moet. Echte politiekers zijn het!
|
| 21 Mar 2009, 12:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ah, dus supporters die lid zijn van een vereniging krijgen voorrang. Schoon. Had ook graag eens geluisterd naar wat er gezegd werd/wordt. Ma ja, voorkeursbehandelingen zijn er altijd al geweest op den iendracht. Is er hier ene die eens kan posten wat GDR en co te zeggen hadden of is dit teveel gevraagd voor de heren leden van de supportersclub???
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Mar 2009, 12:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik weet ondertussen een beetje meer over de hele zaak en dit is mijn visie:
Volgens mij ziet het nieuwe bestuur den Iendracht als hun speeltje. Als kinderen zijn ze momenteel heel blij met hun speeltje en gaan ze er veel eigen geld insteken. Dikke contracten afsluiten met de trainer(s), mooie transfers doen, contracten afsluiten met betaalde catering in plaats van vrijwilligers, ... Op korte termijn zie ik dan ook mooie dingen gebeuren en zie ik ons succes behalen. Op een dag (dit kan over enkele weken, maanden of jaren zijn) worden ze hun speeltje beu (of is hun geld op) en stoppen ze ermee. De contracten die ze nu afsluiten worden echter in naam van de club getekend en dat betekent dat op dat moment de club ermee blijft zitten. Dit zal onbetaalbaar zijn voor de club, waardoor we weer maar eens de afgrond in gaan. Garré heeft al eens een club in puin met massa's schulden achtergelaten en de kans is groot dat dit opnieuw gebeurt. Ondertussen worden ook de meeste spelers (diegenen met inzet die absoluut bij den Iendracht wilden blijven) buitengepest. Ik zie het dus op lange termijn somber in. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik vrees er voor. Ik blijf supporter van den Iendracht en als we in eerste instantie succes hebben, zal ik ook juichen en feesten, maar in mijn achterhoofd zal ik altijd met de vrees blijven dat het snel gedaan kan zijn. Over de reservenmatch van gisteren: dat bewijst volgens mij nog maar eens dat ze den Iendracht als een speeltje zien. Bij een club komt meer kijken dan spelers kopen en een matchke spelen. Er is een ganse organisatie nodig, met vrijwillergers die er aan denken om de drank in de frigo te leggen, om ticketjes te verkopen, ... En een eerste vereiste is natuurlijk om er aan te denken om de sleutel te vragen. Want zo een dingen vergeten ze blijkbaar. Er is nog niemand van het nieuwe bestuur die bv. naar de boekhouding of de licentie gevraagd heeft. Hetzelfde met project 90. Er zijn 6 cellen, maar enkel de sportieve cel wordt uitgewerkt. Al de rest (organisatie, veiligheid, ...) wordt over het hoofd gezien. De groep De Ridder/Markey is dan ook niet tegen project 90, maar wil dat het beter uitgewerkt wordt. Ik weet dat ik hier waarschijnlijk veel kritiek ga krijgen, maar dit is mijn mening. |
| 21 Mar 2009, 12:13 |
|
|
Miniem
witzwet schreef: Ah, dus supporters die lid zijn van een vereniging krijgen voorrang. Schoon. Had ook graag eens geluisterd naar wat er gezegd werd/wordt. Ma ja, voorkeursbehandelingen zijn er altijd al geweest op den iendracht. Is er hier ene die eens kan posten wat GDR en co te zeggen hadden of is dit teveel gevraagd voor de heren leden van de supportersclub??? iedereen was welkom op beide vergaderingen zowel gisterenavond als vanmorgen he jongens |
| 21 Mar 2009, 12:13 |
|
|
patbike schreef: witzwet schreef: Ah, dus supporters die lid zijn van een vereniging krijgen voorrang. Schoon. Had ook graag eens geluisterd naar wat er gezegd werd/wordt. Ma ja, voorkeursbehandelingen zijn er altijd al geweest op den iendracht. Is er hier ene die eens kan posten wat GDR en co te zeggen hadden of is dit teveel gevraagd voor de heren leden van de supportersclub??? iedereen was welkom op beide vergaderingen zowel gisterenavond als vanmorgen he jongens Ja maar langs welke weg hebben De Ridder en Markey aangekondigd da ze uitleg gingen geven? |
| 21 Mar 2009, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
patbike schreef: witzwet schreef: Ah, dus supporters die lid zijn van een vereniging krijgen voorrang. Schoon. Had ook graag eens geluisterd naar wat er gezegd werd/wordt. Ma ja, voorkeursbehandelingen zijn er altijd al geweest op den iendracht. Is er hier ene die eens kan posten wat GDR en co te zeggen hadden of is dit teveel gevraagd voor de heren leden van de supportersclub??? iedereen was welkom op beide vergaderingen zowel gisterenavond als vanmorgen he jongens De uitnodiging heeft mij niet bereikt... Ben ik de enige? Trouwens, gezien men de website duidelijk in beheer heeft, was het toch makkelijk die vergadering aan te kondigen? Iedereen uitgenodigd... laat me nie lachen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Mar 2009, 12:17 |
|
| Pagina 71 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 69 70 71 72 73 … 289 Volgende |