|
|
| Pagina 76 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Jeroen schreef: Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ? Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... Het verschil is nu dat Van Den Steen nog niet half zoveel te zeggen zal hebben als GDR. Hij gaat het daar niet alleen doen, maar wordt bijgestaan door een paar mensen. En geloof hij zal wel veel meer contacten hebben dan GDR. Maarja GDR had zeker ook al veel contacten gelegd zeker als webmaster, sorry ik was het vergeten Nuja als dit het enige is dat het andere kamp kan bedenken dan is het wel zwak. We zullen nog wat wachten op het plan dat ze hier gaan voorleggen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 21 Mar 2009, 21:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Titus schreef: Jeroen schreef: Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ? Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... Het verschil is nu dat Van Den Steen nog niet half zoveel te zeggen zal hebben als GDR. Hij gaat het daar niet alleen doen, maar wordt bijgestaan door een paar mensen. En geloof hij zal wel veel meer contacten hebben dan GDR. Maarja GDR had zeker ook al veel contacten gelegd zeker als webmaster, sorry ik was het vergeten Nuja als dit het enige is dat het andere kamp kan bedenken dan is het wel zwak. We zullen nog wat wachten op het plan dat ze hier gaan voorleggen. Zit ik bijgevolg al in een "kamp" ofzo ? Ik vroeg het maar hé, maar het lijkt mij nu ook niet de ervaren man als sportief manager. |
| 21 Mar 2009, 21:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ze hebben een ervaren manager gezocht waar je 100% zeker van succes bent op lang termijn, maar Alex Ferguson liet weten dat hij toch maar liever bleef waar hij was...
Mensen niet vergeten wie we zijn, met fierheid, maar ook niet vergeten wie we zijn... in alle bescheidenheid. Een manager die bewezen heeft dat hij het kan en waar je echt op kunt vertrouwen heeft mogelijkheden zat in eerste en tweede klasse. Er zijn niet weinig clubs die zo iemand kunnen gebruiken, geloof me vrij... Als er maar een structuur rond staat, daar droom ik van... Niet zoals vroeger in Voetbalmagazine: "Eendracht Aalst is Patrick Orlans en Patrick Orlans is Eendracht Aalst." Ja, en een paar jaar later was Eendracht Aalst bijna Sporting Lokeren en Patrick Orlans al helemaal. Maar in Lokeren is Patrick Orlans misschien Sporting Lokeren geworden, maar Sporting Lokeren is wel wat meer dan Patrick Orlans gebleven... En dat moeten ze hier ook leren: niet vertrouwen op één man, en niet één man alle touwtjes in handen geven. Dan krijg je miserie. En daarmee doe ik geen enkele afbreuk aan die mensen op zich, maar voor elke mens geldt dat als er geen grenspaaltjes gezet worden, dat ze vroeg of laat verloren beginnen te lopen! |
| 21 Mar 2009, 21:22 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: Jeroen schreef: Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ? Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... Het verschil is nu dat Van Den Steen nog niet half zoveel te zeggen zal hebben als GDR. Hij gaat het daar niet alleen doen, maar wordt bijgestaan door een paar mensen. En geloof hij zal wel veel meer contacten hebben dan GDR. Maarja GDR had zeker ook al veel contacten gelegd zeker als webmaster, sorry ik was het vergeten Nuja als dit het enige is dat het andere kamp kan bedenken dan is het wel zwak. We zullen nog wat wachten op het plan dat ze hier gaan voorleggen. Ja man, gij met uw kampen... Anders moeje vandezomer nekeer op sportkamp gaan en u daar wa uitleven. Jezus man... Mijn conclusie: De Ridder en De Bruecker zijn twee kleine kindjes en 95% laat zich vangen en volgt hen in hun kampenstrijd. Als ik da hier allemaal zie, word ik stillekes aan gedegouteerd van mijnen iendracht. Het woord iendracht mogen ze er eigenlijk al vantussen laten... _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Mar 2009, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Jeroen schreef: Titus schreef: Jeroen schreef: Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ? Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... Het verschil is nu dat Van Den Steen nog niet half zoveel te zeggen zal hebben als GDR. Hij gaat het daar niet alleen doen, maar wordt bijgestaan door een paar mensen. En geloof hij zal wel veel meer contacten hebben dan GDR. Maarja GDR had zeker ook al veel contacten gelegd zeker als webmaster, sorry ik was het vergeten Nuja als dit het enige is dat het andere kamp kan bedenken dan is het wel zwak. We zullen nog wat wachten op het plan dat ze hier gaan voorleggen. Zit ik bijgevolg al in een "kamp" ofzo ? Ik vroeg het maar hé, maar het lijkt mij nu ook niet de ervaren man als sportief manager. alles in z'n perspectief zien he, Jeroen. Als je met 2 ploegen in een gehucht als Melder zit, en je kan deze ploeg tot op de rand van 3de klasse brengen, waarbij de andere ploeg (TK dus) in 3de zit, dan doe je het niet slecht, vind ik (op het niveau van Meldert). Bij Aalst spelen er toch andere (financiele) dimensies mee hoor... dus neem ik aan dat hij hier meer mogelijkheden heeft _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 21 Mar 2009, 21:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Eendracht Meldert had ook véél meer financiele middelen dan elke gemiddelde vierdeklasser hé. Als hij bijvoorbeeld een beleid zou hebben gevoerd zoals Van Den Steen bij TK Meldert (en nu Verbroedering), dan zou'k het alvast geen aanwinst noemen. Want dat was (is) puur voetballers kopen voor hun naam, en nooit een echte ploeg samenstellen.
Maar ik weet niet of dat bij hem ook zo was, dermee dat ik het hier dus vraag ![]() |
| 21 Mar 2009, 21:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
supersossis schreef: ge ziet da al de mensen hier samen op da forum ook tot 1 besluit kunnen komen he....en da hier ook elk een ander opzicht heeft over wat er gebeurd,maar wij komen hier in ieder geval overeen....ze kunnen van ons nog iet leren. nem!! en aan al wie da liever den president van irak uithangt... ![]() Ge ziet het denk ik een beetje verkeerd. Men discussieert hier in 'kampen', niemand komt hier nog overeen en ze zijn beter da ze van 't forum niks leren want 't is hier minstens even erg als op bestuursvlak. _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Mar 2009, 21:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Boris schreef: Titus schreef: Jeroen schreef: Ik lees in de krant dat Marcel Van Den Steen sportief manager wordt. Ik dacht dat het absoluut noodzakelijk was om iemand met ervaring binnen te halen op deze plek ? Nu, die Van Den Steen, hoe oud is die gast niet ? Wat heeft die al bewezen ? Ik denk niet dat Eendracht Meldert zo'n succesverhaal was ? ... Het verschil is nu dat Van Den Steen nog niet half zoveel te zeggen zal hebben als GDR. Hij gaat het daar niet alleen doen, maar wordt bijgestaan door een paar mensen. En geloof hij zal wel veel meer contacten hebben dan GDR. Maarja GDR had zeker ook al veel contacten gelegd zeker als webmaster, sorry ik was het vergeten Nuja als dit het enige is dat het andere kamp kan bedenken dan is het wel zwak. We zullen nog wat wachten op het plan dat ze hier gaan voorleggen. Ja man, gij met uw kampen... Anders moeje vandezomer nekeer op sportkamp gaan en u daar wa uitleven. Jezus man... Mijn conclusie: De Ridder en De Bruecker zijn twee kleine kindjes en 95% laat zich vangen en volgt hen in hun kampenstrijd. Als ik da hier allemaal zie, word ik stillekes aan gedegouteerd van mijnen iendracht. Het woord iendracht mogen ze er eigenlijk al vantussen laten... Ge moogt het in het belachelijke trekken zoveel ge wilt, maar 3/4 van het forum is hier opgedeeld in 2 "kampen". Aan Jeroen zijn reacties weet ge aan welke kant hij staat net zoals bij mij en het merendeel hier op het forum. Het zou niet mogen supporters ondereen toch is het zo. Ik reageer trouwens ook op de vraag van Jeroen als ge alles leest. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 21 Mar 2009, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Mar 2009, 22:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Titus schreef: Boris schreef: Titus schreef: Het verschil is nu dat Van Den Steen nog niet half zoveel te zeggen zal hebben als GDR. Hij gaat het daar niet alleen doen, maar wordt bijgestaan door een paar mensen. En geloof hij zal wel veel meer contacten hebben dan GDR. Maarja GDR had zeker ook al veel contacten gelegd zeker als webmaster, sorry ik was het vergeten Nuja als dit het enige is dat het andere kamp kan bedenken dan is het wel zwak. We zullen nog wat wachten op het plan dat ze hier gaan voorleggen. Ja man, gij met uw kampen... Anders moeje vandezomer nekeer op sportkamp gaan en u daar wa uitleven. Jezus man... Mijn conclusie: De Ridder en De Bruecker zijn twee kleine kindjes en 95% laat zich vangen en volgt hen in hun kampenstrijd. Als ik da hier allemaal zie, word ik stillekes aan gedegouteerd van mijnen iendracht. Het woord iendracht mogen ze er eigenlijk al vantussen laten... Ge moogt het in het belachelijke trekken zoveel ge wilt 3/4 van het forum is hier opgedeeld in 2 "kampen". Aan Jeroen zijn reacties weet ge aan welke kant hij staat net zoals bij mij en het merendeel hier op het forum. Het zou niet mogen supporters ondereen toch is het zo. Ik reageer trouwens ook op de vraag van Jeroen als ge alles leest. Aléz, dan weet ge meer dan ik ![]() |
| 21 Mar 2009, 22:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Titus schreef: En hoe is die put van miljoenen franken daar gekomen? En wie heeft de meest dringende afbetalingen gedaan wanneer het nodig was? De sportief manager die betaalt zichzelf af, geen zorgen (in tegenstelling tot de vorige). En of ge nu drie of vier trainers hebt wat is het verschil? Ze konden dat misschien doen met het loon van Van Mieghem (Asjeblieft jongen een dik loon 5!!!seizoenen lang in derde klasse). Of misschien wel met het loon van Wouter, Kabongo, Iakolevski, Boussoufa... gewoon even bemerken dat afbetalingen in eerste instantie een job is van de financieel manager. En dat contract van Van Mieghem van vijf jaar is een heel mooi verhaal, maar ik moet er nog altijd het eerste bewijs van zien. |
| 22 Mar 2009, 1:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kheb er echt mijnen buik van vol hier, heb zelfs de moeite ni gedaan alles ier te leze
ik kom just nog vo me mijn mate wa pinte te drinke, de rest kan den boom in ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Mar 2009, 2:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
hansken schreef: kheb er echt mijnen buik van vol hier, heb zelfs de moeite ni gedaan alles ier te leze ik kom just nog vo me mijn mate wa pinte te drinke, de rest kan den boom in ![]() Gelijk heb je. Ik kom hier enkel alles lezen want ik weet gewoon niks over gans deze zaak, ik ken onze bestuursmensen niet. Dus neem ik geen enkel standpunt in en kies ik niemands kant. Maar plezant is anders.. 'k weet het gewoon nimeer ![]() _________________
|
| 22 Mar 2009, 9:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
de meest radicale posts in deze topic zijn trouwens toch van "vers vlees" om het op zijn Van Genechtens' te zeggen en dan weet je meestal wel wat er aan de hand is.......
|
| 22 Mar 2009, 10:13 |
|
|
Miniem
Jeroen schreef: Eendracht Meldert had ook véél meer financiele middelen dan elke gemiddelde vierdeklasser hé. Als hij bijvoorbeeld een beleid zou hebben gevoerd zoals Van Den Steen bij TK Meldert (en nu Verbroedering), dan zou'k het alvast geen aanwinst noemen. Want dat was (is) puur voetballers kopen voor hun naam, en nooit een echte ploeg samenstellen. Maar ik weet niet of dat bij hem ook zo was, dermee dat ik het hier dus vraag ![]() wel jeroen ik ga u antwoorden, mijn zoon speelde bij eendracht meldert bij de jeugd (miniemen) die jongens hadden een fantastische ploeg, zij wonnen alles en van iedereen hebben dat jaar niks verloren en met 10 straaten voorop kampioen!! toen van den steen de kleedkamer binnenstapte op 3 matchen van het einde van het seizoen en zegde, jullie mogen allemaal een andere club zoeken jullie zijn allemaal vrij want ik kan met jullie niks doen!! toen zij hij ook "ik word zelf sportief manager en ga zelf de transfers doen van de eerste ploeg" resultaat 2 jaar later OVER EN OUT met EENDRACHT MELDERT gedaan!!! van den steen heeft altijd al een onderlinge compititie gehad met zijn broer (destijds thor meldert vs eendracht medert) na het einde van eendracht meldert zijn ze samen in het nu (verbroedering meldert) gestapt, maar het boterde niet goed tussen die twee en zo is hij maar opgestapt, maar ik heb het gevoel dat van den steen naar onzen iendracht komt om zo te kunnen concurreren met opnieuw zijn broer, die mogelijk met verbroedering de stap naar 3de klasse kan wagen want zij staan goed geklasseerd. dus mijn conclusie is, dat voor die man den iendracht waar wij zo van houden niet meer dan een SPEELTJE is en dat die man wel wat geld heeft maar van voetbal geen KLOTEN verstand heeft Laatst gewijzigd door patbike op 22 Mar 2009, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mar 2009, 10:13 |
|
|
Freak
Stijn schreef: Titus schreef: En hoe is die put van miljoenen franken daar gekomen? En wie heeft de meest dringende afbetalingen gedaan wanneer het nodig was? De sportief manager die betaalt zichzelf af, geen zorgen (in tegenstelling tot de vorige). En of ge nu drie of vier trainers hebt wat is het verschil? Ze konden dat misschien doen met het loon van Van Mieghem (Asjeblieft jongen een dik loon 5!!!seizoenen lang in derde klasse). Of misschien wel met het loon van Wouter, Kabongo, Iakolevski, Boussoufa... gewoon even bemerken dat afbetalingen in eerste instantie een job is van de financieel manager. En dat contract van Van Mieghem van vijf jaar is een heel mooi verhaal, maar ik moet er nog altijd het eerste bewijs van zien. slaap rustig verder man ! |
| 22 Mar 2009, 10:14 |
|
| Pagina 76 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 289 Volgende |