|
|
| Pagina 77 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik heb nu éénmaal de gewoonte van niet zomaar alles blind te geloven wat hier allemaal neergeschreven wordt.
|
| 22 Mar 2009, 10:30 |
|
|
Freak
Stijn schreef: Ik heb nu éénmaal de gewoonte van niet zomaar alles blind te geloven wat hier allemaal neergeschreven wordt. ![]() |
| 22 Mar 2009, 10:36 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Stijn schreef: Ik heb nu éénmaal de gewoonte van niet zomaar alles blind te geloven wat hier allemaal neergeschreven wordt. ![]() Miljaar, 't er is na meer plezier as gisteren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 11:04 |
|
|
forumlegende
Is hier geen web-master die de officiële web-site wil overnemen van de "Geert-marionetten"?
Ik denk dat de nieuwe voorzitter u met open armen gaat ontvangen. Wij zullen dan weer wat info krijgen. Deze keer liefst objectief want van de KGB praktijken van de laatste tijd heb ik genoeg! |
| 22 Mar 2009, 11:43 |
|
|
Miniem
Gisteren totale afgang dus nogmaals:
we moeten kwaliteit aantrekken. Ten eerste een TD die 1° en 2° klasse kent en niet 1° en 2° Provinciale. Spelers die vast spelen in 2° klasse want daar willen we naar toe en niet bankzitters (Borlee) of spelers op de terugweg(Dupont) uit 3°.Jonge spelers uit 3° zijn wel welkom Evalueer deze trainer op het einde van het seizoen en onderhoud de contacten met trainers die ook in 1° en 2° ervaring hebben;Had gehoopt van een schokeffect te zien maar ....niks gezien!!Wel al beter dan Dillen hoor ik van iedereen. |
| 22 Mar 2009, 11:46 |
|
|
Ancien
De Brandt Wim schreef: Gisteren totale afgang dus nogmaals: we moeten kwaliteit aantrekken. Ten eerste een TD die 1° en 2° klasse kent en niet 1° en 2° Provinciale. Spelers die vast spelen in 2° klasse want daar willen we naar toe en niet bankzitters (Borlee) of spelers op de terugweg(Dupont) uit 3°.Jonge spelers uit 3° zijn wel welkom Evalueer deze trainer op het einde van het seizoen en onderhoud de contacten met trainers die ook in 1° en 2° ervaring hebben;Had gehoopt van een schokeffect te zien maar ....niks gezien!!Wel al beter dan Dillen hoor ik van iedereen. Da was 't er oeik op! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
De Brandt Wim schreef: Gisteren totale afgang dus nogmaals: we moeten kwaliteit aantrekken. Ten eerste een TD die 1° en 2° klasse kent en niet 1° en 2° Provinciale. Spelers die vast spelen in 2° klasse want daar willen we naar toe en niet bankzitters (Borlee) of spelers op de terugweg(Dupont) uit 3°.Jonge spelers uit 3° zijn wel welkom Evalueer deze trainer op het einde van het seizoen en onderhoud de contacten met trainers die ook in 1° en 2° ervaring hebben;Had gehoopt van een schokeffect te zien maar ....niks gezien!!Wel al beter dan Dillen hoor ik van iedereen. Doe een keer normaal, hier kon de trainer toch helemaal niks aan doen. De juiste trainer hebben we al, de spelers niet. Al verliezen we nog bijna iedere match tot het einde van het seizoen, toch moet deze trainer een kans krijgen volgend seizoen. _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 11:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
De Brandt Wim schreef: Gisteren totale afgang dus nogmaals: we moeten kwaliteit aantrekken. Ten eerste een TD die 1° en 2° klasse kent en niet 1° en 2° Provinciale. Spelers die vast spelen in 2° klasse want daar willen we naar toe en niet bankzitters (Borlee) of spelers op de terugweg(Dupont) uit 3°.Jonge spelers uit 3° zijn wel welkom Evalueer deze trainer op het einde van het seizoen en onderhoud de contacten met trainers die ook in 1° en 2° ervaring hebben;Had gehoopt van een schokeffect te zien maar ....niks gezien!!Wel al beter dan Dillen hoor ik van iedereen. Doe een keer normaal, hier kon de trainer toch helemaal niks aan doen. De juiste trainer hebben we al, de spelers niet. Al verliezen we nog bijna iedere match tot het einde van het seizoen, toch moet deze trainer een kans krijgen volgend seizoen. _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 11:53 |
|
|
Kijk, je kan niet stellen dat het 'nieuw' bestuur goed bezig is. Ze halen 4 trainers van Zottegem binnen. maar wat als het opnieuw niet zou lukken? Alle 4 weer buiten en weeral miserie! Men zou beter wat meer zekerheid in de technische staf inbouwen zoals enkele jaren terug. Dan voorkom je dat er totale chaos is zoals de afgelopen weken wel duidelijk het geval was. Je mag ook niet vergeten dat 'trouwe ???' GDR zijn eerste werk was iedereen die onder Garré diende te ontslaan. Ik stel gewoon vast 'boontje komt om zijn loontje'. Voor mij zijn het allemaal amateurs dus. Het is nog nooit zo erg geweest en ik vrees dat dit inderdaad wel eens het begin van de ondergang is.
|
| 22 Mar 2009, 12:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
vino schreef: Kijk, je kan niet stellen dat het 'nieuw' bestuur goed bezig is. Ze halen 4 trainers van Zottegem binnen. maar wat als het opnieuw niet zou lukken? Alle 4 weer buiten en weeral miserie! Men zou beter wat meer zekerheid in de technische staf inbouwen zoals enkele jaren terug. Dan voorkom je dat er totale chaos is zoals de afgelopen weken wel duidelijk het geval was. Je mag ook niet vergeten dat 'trouwe ???' GDR zijn eerste werk was iedereen die onder Garré diende te ontslaan. Ik stel gewoon vast 'boontje komt om zijn loontje'. Voor mij zijn het allemaal amateurs dus. Het is nog nooit zo erg geweest en ik vrees dat dit inderdaad wel eens het begin van de ondergang is. das weer eens om paniek en onrust te komen stoken zeker? |
| 22 Mar 2009, 12:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boer touch schreef: vino schreef: Kijk, je kan niet stellen dat het 'nieuw' bestuur goed bezig is. Ze halen 4 trainers van Zottegem binnen. maar wat als het opnieuw niet zou lukken? Alle 4 weer buiten en weeral miserie! Men zou beter wat meer zekerheid in de technische staf inbouwen zoals enkele jaren terug. Dan voorkom je dat er totale chaos is zoals de afgelopen weken wel duidelijk het geval was. Je mag ook niet vergeten dat 'trouwe ???' GDR zijn eerste werk was iedereen die onder Garré diende te ontslaan. Ik stel gewoon vast 'boontje komt om zijn loontje'. Voor mij zijn het allemaal amateurs dus. Het is nog nooit zo erg geweest en ik vrees dat dit inderdaad wel eens het begin van de ondergang is. das weer eens om paniek en onrust te komen stoken zeker? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2009, 12:20 |
|
|
Ancien
Gezien de onrust op bestuurlijk vlak en onze bezorgdheid omtrent de toekomst van onze club op korte en lange termijn, zien wij ons niet in staat om momenteel aan objectieve verslaggeving te doen. We hebben dan ook besloten om solidair te zijn met medewerkers en bestuurders die eerder deze week ontslag namen.
Tot na de algemene vergadering van 30 maart aanstaande zullen wij ons dan ook onthouden van updates op deze officiële site. Het webteam Ga maar in vrede want jullie informatie en openheid tegenover onze trouwe fans was toch beneden alle niveau. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 12:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
we zullen de spelers zondag tegen fcn is met een warm onthaal verwelkomen op het terein
troch zullen we als een held ontvangen , maar de rest? |
| 22 Mar 2009, 12:24 |
|
|
Ancien
boer touch schreef: we zullen de spelers zondag tegen fcn is met een warm onthaal verwelkomen op het terein troch zullen we als een held ontvangen , maar de rest?Er zijn altijd spelers die zich wel iedere week inzetten voor de club die mee de dupe zullen zijn van een eventuele supportersactie. Misschien wat later het veld betreden ,zodanig dat ze hun spionkop niet kunnen begroeten of hun de rug toekeren. Enfin, laat maar komen de ideeën, het spreekt vanzelf dat we iets moeten doen want ze hebben al genoeg met ons....gespeeld! _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 12:30 |
|
|
Hugo schreef: boer touch schreef: we zullen de spelers zondag tegen fcn is met een warm onthaal verwelkomen op het terein troch zullen we als een held ontvangen , maar de rest?Er zijn altijd spelers die zich wel iedere week inzetten voor de club die mee de dupe zullen zijn van een eventuele supportersactie. Misschien wat later het veld betreden ,zodanig dat ze hun spionkop niet kunnen begroeten of hun de rug toekeren. Enfin, laat maar komen de ideeën, het spreekt vanzelf dat we iets moeten doen want ze hebben al genoeg met ons....gespeeld! Mss gezangen inzetten tegen de spelers maar toch de spelers bedanken die het goed menen en zich inzetten door een spandoek te maken. Het is maar een voorstel e _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 12:32 |
|
| Pagina 77 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 289 Volgende |