URS Du Centre - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 17
 URS Du Centre - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 69
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
zwawi schreef:
Bomber schreef:

Markey was allesbehalve gelukkig hoor, Geert heb ik niet gezien.

Kweet nie. Toen ik hem zag was hij op zijne GSM bezig maar droevig zag hij er toch nie uit.
Gij hebt hem misschien gesproken en dan zulde het wel beter weten as kik. Geert heb ik ook nie gezien.

Hij zat op onze bus, en diene mens heeft het beste voor met EA, laat daar geen twijfel over bestaan (net zoals Geert trouwens).
Over de ganse "bestuurscrisis" heb ik alle vergaderingen bijgewoond en ik moet zeggen dat ik er nog altijd niet uit ben wie nu "het grote gelijk" heeft, als dat er al is, maar dat we, mijn insziens, niet anders kunnen dan afwachten en hopen dat De Bruecker en co hun beloftes en ambities (die zeer hoopgevend zijn)waarmaken.

Kun jij dan a.u.b. de headlines van deze vergaderingen eens opsommen want de meeste van de supporters hier blijven serieus op hun honger zitten qua informatie.En dat in het jaar 2009 waar informatie zo gepredikt wordt.

22 Mar 2009, 13:13
forumlegende

En wie zijn dan de spelers die het bestuur willen boycotten? ?

22 Mar 2009, 13:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
iendracht mèn 2de vraa schreef:
zwawi schreef:
Ik schrijf wekelijks het wedstrijdverslag voor deze website maar na gisteren kon ik het echt niet opbrengen. Ik heb wel iets anders in de plaats gezet. Wie wil, kan het gerust nalezen in plaats van het matchverslag.

(y) (y) (y) (y) (y)

Ik kan je volkomen begrijpen, het zit bij de meesten van ons zeer diep. Dat je voetbaltechnisch onderligt, is altijd mogelijk, een tegenstrever die beter is, ook, maar als het je nog ontbeert aan inzet, dan strijd je voor een verloren zaak. Ik ben er in ieder geval volgende week, met een kritische blik en een supportershart dat bloedt. :cry: :( :cry: :(

22 Mar 2009, 13:29
forumlegende

Leeftijd: 43
Boycotten, boycotten.
Kijk he, als ik een aantal matchen van het einde ne nieuwe trainer krijg, dan plooi ik mij die matchen dubbel om er het jaar nadien nog bij te zijn. Gisteren was er gene enkele die den indruk gaf er volgend jaar nog bij te willen zijn. Van Steenberghe wil ik nog buiten beschouwing laten want die stond bij momenten in e serieus schietkot.

22 Mar 2009, 13:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
'k zou wel is willen weten wie van de spelers er wel nog voor wou gaan en inzet toonden...

22 Mar 2009, 14:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Wat een beschamende avond was dit seg... Alweer...
Kga er nie te veel woorden aan vuil maken maar toestanden als tegen Wielsbeke dringen zich op... ben es curieus volgende week. Degenen die hier al beginnen te schieten op de nieuwe trainer, goe bezig!
Ge moogt nog Mourinho heten, van deze bende deserteurs kunt ge nooit een geheel maken! Dan ook nog es het feit dat ge Delie, Franck, De Schutter miste én na een kwartierke wedstrijd ook Dessaer "verliest".

De mannen die eerder dit seizoen verguisd werden, hebben het nog zó slecht niet gedaan, al kunt ge natuurlijk nie gaan verwachten dat ze meteen ook de kar gaan trekken. Hierbij denk ik dan vooral aan het duo Boto - Coulybaly. Ook Lord vond ik wel gemotiveerd invallen. En voor de rest.... ziek zijn ze... doodziek!
Ook Mich lijkt totaal uitgeblust... Tijd voor andere oorden vriend!

Ah en ivm GDR, die was er wel degelijk. Zat bovenaan in de tribune in de buurt van Markey.

22 Mar 2009, 14:25
Freak

Leeftijd: 35
BVW schreef:
Wat een beschamende avond was dit seg... Alweer...
Kga er nie te veel woorden aan vuil maken maar toestanden als tegen Wielsbeke dringen zich op... ben es curieus volgende week. Degenen die hier al beginnen te schieten op de nieuwe trainer, goe bezig!
Ge moogt nog Mourinho heten, van deze bende deserteurs kunt ge nooit een geheel maken! Dan ook nog es het feit dat ge Delie, Franck, De Schutter miste én na een kwartierke wedstrijd ook Dessaer "verliest".

De mannen die eerder dit seizoen verguisd werden, hebben het nog zó slecht niet gedaan, al kunt ge natuurlijk nie gaan verwachten dat ze meteen ook de kar gaan trekken. Hierbij denk ik dan vooral aan het trio Boto - Coulybaly. Ook Lord vond ik wel gemotiveerd invallen. En voor de rest.... ziek zijn ze... doodziek!

Ah en ivm GDR, die was er wel degelijk. Zat bovenaan in de tribune in de buurt van Markey.

Idd en ook de bruecker en roose waren aanwezig dus daar kunnen we al niet op zagen.Voor de rest alleen boto,coulibaly ,lord en seminck (ook al mist hij een heel grote kans,gaf mij toch de indruk te willen,maar ik ben niet objectief zkr :D ) en steurs met momenten maar voor de rest niks.Kzeg niet dat ze goed speelden é ,kzeg dat ze de indruk gaven te willlen dat was het dan ook.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 22 Mar 2009, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2009, 14:27
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Gelukkig zijn er gisteren een paar Eendrachter naar de Bloopers komen kijken, daarmee hebben ze toch nog voetbal gezien dit weekend :D

Nog 3 keer winnen en we zijn kampioen, das dan toch 1 ploeg met wit/zwarte kleuren.

Kzou zeggen allemaal welkom, noste week tegen de Pruisens opt 't veld van de Schroevers :drank:

voetbal? tja, tegen de Melckenbeek is't gemakkelijk! :lol:

22 Mar 2009, 14:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
BVW schreef:
".

De mannen die eerder dit seizoen verguisd werden, hebben het nog zó slecht niet gedaan, al kunt ge natuurlijk nie gaan verwachten dat ze meteen ook de kar gaan trekken. Hierbij denk ik dan vooral aan het duo Boto - Coulybaly. Ook Lord vond ik wel gemotiveerd invallen. En voor de rest.... ziek zijn ze... doodziek!

:crazy: Gisteren was iedereen archislecht van den eerste tot de laatste (de keeper buiten beschouwing gelaten).

22 Mar 2009, 14:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Gullen hebt effectief die match gevolgd ofwa ? :plat:

22 Mar 2009, 15:01
Nationale Ploeg

Tussen jeroen zijne zever door heb ek wel eens gekeken :D

22 Mar 2009, 15:03
Vaste Waarde

Bomber schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
Gelukkig zijn er gisteren een paar Eendrachter naar de Bloopers komen kijken, daarmee hebben ze toch nog voetbal gezien dit weekend :D

Nog 3 keer winnen en we zijn kampioen, das dan toch 1 ploeg met wit/zwarte kleuren.

Kzou zeggen allemaal welkom, noste week tegen de Pruisens opt 't veld van de Schroevers :drank:

voetbal? tja, tegen de Melckenbeek is't gemakkelijk! :lol:

mja, maar we kunnen nog moeilijk scoren sinds onze superspits out is :(

op snelheid stellen ze nochthans niet veel voor :plat:

22 Mar 2009, 15:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
na alle positieve acties van OPC, waarvoor een hele dikke (y) , misschien tijdens de volgende match eens een serieus signaal aan de spelers geven :

- 5 minuten na begin van de match de tribunes ingaan
- dan ostentatief 5 minuten met onze rug naar het veld staan
- en als het dan nog niet betert, een dik fluitconcert

als ik dat hier zo allemaal lees, zijn de huidige generatie supporters wel heel soft amai... dat er hier nog niet meer acties ondernomen werden vroeger op het jaar na al die lamentabele prestaties.
Ben nu in Chicago, dus het was ewa ver :D Maar moest ik gisteren op La Louviere geweest zijn en de spelers kwamen mij groeten, awel, ze kregen een dikke :fuck: van mij.

Bon, volgende week ben ik in Oilsjt, en kom nog eens kijken, maar het zal zeker niet met een positieve ingesteldheid t.o.v. de spelers zijn. :boks:

by the way : het is niet aan de spelers om te oordelen wat de beste bestuursploeg voor EA zou zijn !!! Zij hebben een spelerscontract en moeten spelen en proberen hun matchen te winnen voor de supporters. Wat er op bestuursvlak gebeurt, is hun zaak en probleem niet !! Als ze morgen een mooi bod van een betere ploeg krijgen, zijn ze toch weg, dus het interesseert mij geen bal wat zij ervan denken.
Supporter van EA ben je voor het leven, speler maar voor even !! :EA:
(nu ja, in de laatste jaren ben je ook maar voor even lid van het bestuur :D )

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

22 Mar 2009, 15:14
nieuw in de eerste ploeg

5 punten : om reden dat black and white na een inzetrijke match gewonnen heeft van atom die derde in stand staat .....
4 punten : omdat ik naar sommige tamzakken niet gaan kijken ben
1 punt: voor de supporters die het zagen zitten om nog zover te rijden voor sommige dode planten op plein te zien verslensen.....

minpunten : omdat we het hele seizoen veel te braaf zijn gebleven als supporter ...........
Iedereen maakt voor zichzelf maar uit hoeveel minpunten hij /zij zichzelf geeft...

22 Mar 2009, 17:09
forumlegende

's monjdags goon ze van toid in de passage fitness tegen een ier of 7 trainen. de meesten lopen/fietsen:... een uurke om de stramme (?) spieren los te werken.
Sommigen doen er nog krachttraining bij.

22 Mar 2009, 20:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 17