Transfers 2009-2010 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
De_steve schreef:
Het word afwachten (zoals met alle inkomende transfers) hoe ze het gaan doen. Kijk naar spelers als Van Mieghem en Franck. Die werden als "sterren" binnengehaald en later bleken ze toch een zware (en dure) miskoop te zijn, Kevin is de laatste tijd tog terug aan het bewijzen dat hij een zeer goede speler is. Spelers die een hart hebben voor den eendracht presteren het best (Roel is daar een goed voorbeeld van) en dan heb je spelers die komen gewoon voor het geld (Van Mieghem) die er niks van bakken.

komaan zeg doe die oogkleppen af ge kunt franck toch niet vergelijken met roel
Roel heeft het van inzet en doorzettingsvermogen en duelkracht!
en franck heeft geen 1 van de 3, das nu eens nen typischen salonvoetbalist en da moeten wij hier niet hebben!( wat heeft hij dit seizoen de club bijgebracht?

22 Mar 2009, 12:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
boer touch schreef:
De_steve schreef:
Het word afwachten (zoals met alle inkomende transfers) hoe ze het gaan doen. Kijk naar spelers als Van Mieghem en Franck. Die werden als "sterren" binnengehaald en later bleken ze toch een zware (en dure) miskoop te zijn, Kevin is de laatste tijd tog terug aan het bewijzen dat hij een zeer goede speler is. Spelers die een hart hebben voor den eendracht presteren het best (Roel is daar een goed voorbeeld van) en dan heb je spelers die komen gewoon voor het geld (Van Mieghem) die er niks van bakken.

komaan zeg doe die oogkleppen af ge kunt franck toch niet vergelijken met roel
Roel heeft het van inzet en doorzettingsvermogen en duelkracht!
en franck heeft geen 1 van de 3, das nu eens nen typischen salonvoetbalist en da moeten wij hier niet hebben!( wat heeft hij dit seizoen de club bijgebracht?

Vergelijk ik roel met franck? neen toch ! Ik weet ook wel dat franck niet heeft gedaan waarvoor hij gehaald is (troch vergeten), maar ik bedoel gwn dat hij de laatste weken beter speelt als in het begin, dat was echt rampzalig !

Mijn hart is wit en zwart !

22 Mar 2009, 13:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Van rampzalig naar slecht... Zo gaan we kampioen worden volgend jaar !

22 Mar 2009, 13:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Jeroen schreef:

Tes te zien hé Jeroen wie dat er in't bestier goat zitten ;)
As geir zoe posiesje meegt kiezen tein meegen weir da oeik hé :-)

22 Mar 2009, 15:47
Iendracht.be - beheer

Dirk schreef:
Jeroen schreef:

Tes te zien hé Jeroen wie dat er in't bestier goat zitten ;)
As geir zoe posiesje meegt kiezen tein meegen weir da oeik hé :-)

geir ? weir ?

Het ging trouwens over Franck. En dat we niet met zo'n spelers kampioen gaan worden ...

22 Mar 2009, 15:53
Miniem

jongens Franck was er gisteren niet bij en we verliezen ook met 4 - 1 dus het zal zeker niet aan hem gelegen hebben,maar toch word hij geviseerd dat zijn zaken die ik niet begrijp hij was tot nu toe zeker niet op zijn waarde maar dat de ploeg niet draait ligt niet alleen aan hem.Ik denk als ge zo gemakkelijk goals binnen krijgt is er daar toch ook iets niet in orde.En als ons verdedigers nog moeten scoren ja dan,,,.

22 Mar 2009, 20:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

eigenlijk vind ik toch ook da sommige spelers hier wa snel worden veroordeeld! zeg nu zelf, het verleden van een franck, van mieghem, de grootte, filipovic, ... als ge da vooraf bekeek waren dit stuk voor stuk toppers he?

tis gewoon op meerdere vlakken fout gegaan, aleja das nu mijn gedacht :whistle:

23 Mar 2009, 0:08
Duivelke

hansken schreef:
eigenlijk vind ik toch ook da sommige spelers hier wa snel worden veroordeeld! zeg nu zelf, het verleden van een franck, van mieghem, de grootte, filipovic, ... als ge da vooraf bekeek waren dit stuk voor stuk toppers he?

veeeeeeele spelers zijn sinds dag één afgemaakt door de bobo's van de jeugd ( maar dat mag niet gezegd worden zeker). Ook Ken Van Damme (het is een publiek geheim dat Limpens in de voorbereiding werd gebeld door een, via het Project 90 toekomstige grote naam in het Belgisch voetbal, jeugdcoordinator dat het schandalig was dat Ken in de kern werd opgenomen !!!!!!)

Trouwens, pittig detail: Limpens is MOETEN vertrekken onder zware druk van de "jeugd" (ai nu zeg ik het weeral)

23 Mar 2009, 0:17

da die van de jeugd tegen vandamme ware is ondertusse al geen publiek geheim meer, ma kvind het stom die dinge te gaan bovenhale... kben er zeker van da over de beide vergaderingen leugens zijn verspreid :stom: ik wacht gewoon af, en als ik zie da het fout gaat, kom ik wel tussen :angel:

23 Mar 2009, 0:21
Duivelke

hansken schreef:
da die van de jeugd tegen vandamme ware is ondertusse al geen publiek geheim meer, ma kvind het stom die dinge te gaan bovenhale... kben er zeker van da over de beide vergaderingen leugens zijn verspreid :stom: ik wacht gewoon af, en als ik zie da het fout gaat, kom ik wel tussen :angel:

Oké Engelaar ;)

Maar zegt toch veel waarom sommige spelers zich niet goed in hun vel voelen ( wil nog niet zeggen dat ze de wanprestaties moeten opstapelen)
Eén ding is zeker, zandberg is geen thuis voor de meerderheid van de eerste ploeg !!!

23 Mar 2009, 0:26
Duivelke

hansken schreef:

Oké Engelaar ;)

Maar zegt toch veel waarom sommige spelers zich niet goed in hun vel voelen ( wil nog niet zeggen dat ze de wanprestaties moeten opstapelen)
Eén ding is zeker, zandberg is geen thuis voor de meerderheid van de eerste ploeg !!!

23 Mar 2009, 0:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
MUSSA schreef:
hansken schreef:

veeeeeeele spelers zijn sinds dag één afgemaakt door de bobo's van de jeugd ( maar dat mag niet gezegd worden zeker). Ook Ken Van Damme (het is een publiek geheim dat Limpens in de voorbereiding werd gebeld door een, via het Project 90 toekomstige grote naam in het Belgisch voetbal, jeugdcoordinator dat het schandalig was dat Ken in de kern werd opgenomen !!!!!!)

Dat is ook de reden waarom er nu veel willen/gaan vertrekken.

23 Mar 2009, 1:24
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
MUSSA schreef:
hansken schreef:

Dat is ook de reden waarom er nu veel willen/gaan vertrekken.

Ja en waar staan we met die helden in de zwakste reeks die ik ooit heb gezien in vijftien jaar voetbal? 9de met 33 punten, op 20 punten van den eerste, die godbeterd uit vierde komt...

Het is tijd dat die gasten van de eerste ploeg eens wat beginnen tonen en stoppen met mekkeren over de Zandberg dit, de Zandberg dat... De Zandberg heeft er niks mee te maken als ze week na week door een amateur er op snelheid eruit worden gelopen hé... Al die "krijgers": Dessaer is nog maar een schim van de Dessaer van vorig seizoen... Van Belle moest hier vroeger veel meer kritiek incasseren, maar dat Dessaer er in de terugronde niet meer in slaagt een aanvaller uit de match te houden of er meer duels van te winnen dan dat hij ervan verliest, zal toch niet alleen met "De Zandberg" te maken hebben zeker...

Al dat gezeur en gemem van zaken buiten het veld verstommen meteen als je goede prestaties levert...en laat dat nu net het grote probleem zijn... Ik heb ook respect voor een Van Damme maar sinds er weet is van interesse van KV Mechelen lijkt hij ook al te beginnen zweven... Trouwens, ik heb op de reserven al iemand gezien die minstens even goed is met De Vidts...

Als ik zie wat er op de Zandberg gebeurt en ik zie als resultaat daarvan de reserven elke week spelen, dan hebben de reserven me al meer waar voor mijn abonnementsgeld gegeven dan de eerste ploeg hoor dit jaar... Daar zie je bezieling, een idee, voetballend vermogen, etc. van mannen met op papier veel minder kwaliteit dan onze eerste ploeg... Maar hoe die dit jaar lopen aan te modderen...

We hebben hun reactie gezien na het ontslag van Dillen, ze hebben nog een treffer meer geslikt onder de nieuwe trainer -> sublieme groep jongens...

Geen woorden maar daden - anders andere en betere

23 Mar 2009, 16:20

Leeftijd: 11
Als ze al niet meer voor hun fans willen spelen, buiten verdomme

23 Mar 2009, 16:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:
We hebben hun reactie gezien na het ontslag van Dillen, ze hebben nog een treffer meer geslikt onder de nieuwe trainer

Eigenlijk missen we Dillen hé :D . We hebben dit jaar 2 keer met 4-1 verloren: op Wetteren (Limpens) en Centre (Van Der Haegen). Onder Dillen hebben we nooit zo zwaar verloren. Er zit niks anders op: we moeten Dillen terughalen ;) :plat:

23 Mar 2009, 16:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 280