| Auteur |
Bericht |
|
de snor
Scholier
|
zemor zeker dat er dor iet nie just es.als ze het forum beginnen te sluiten.morja wat wil je als er dor enkele onozelaars op de kap van ons bestuur zit te kakken zonder enige bewijzen.ik dacht dat sommige supp. meer verstand hadden zelle. 
|
| 17 Nov 2005, 19:36 |
|
 |
|
poipeplekker
|
de snor schreef: zemor zeker dat er dor iet nie just es.als ze het forum beginnen te sluiten.morja wat wil je als er dor enkele onozelaars op de kap van ons bestuur zit te kakken zonder enige bewijzen.ik dacht dat sommige supp. meer verstand hadden zelle. 
snorreke, als ge er niet meer van weet, zoude beter zwijgen ipv op de sups hun kap te zitten. de grootste onozelaars zijn zij die een club proberen kapot te maken, niet degenen die voor hun club vechten.
|
| 17 Nov 2005, 21:00 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
poipeplekker schreef: de snor schreef: zemor zeker dat er dor iet nie just es.als ze het forum beginnen te sluiten.morja wat wil je als er dor enkele onozelaars op de kap van ons bestuur zit te kakken zonder enige bewijzen.ik dacht dat sommige supp. meer verstand hadden zelle.  snorreke, als ge er niet meer van weet, zoude beter zwijgen ipv op de sups hun kap te zitten. de grootste onozelaars zijn zij die een club proberen kapot te maken, niet degenen die voor hun club vechten.
k ben wel curieus wat er daar aan de hand is, dus poip, als ge er meer over weet, vertel het gerust
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 17 Nov 2005, 21:07 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
boris clitoris schreef: poipeplekker schreef: de snor schreef: zemor zeker dat er dor iet nie just es.als ze het forum beginnen te sluiten.morja wat wil je als er dor enkele onozelaars op de kap van ons bestuur zit te kakken zonder enige bewijzen.ik dacht dat sommige supp. meer verstand hadden zelle.  snorreke, als ge er niet meer van weet, zoude beter zwijgen ipv op de sups hun kap te zitten. de grootste onozelaars zijn zij die een club proberen kapot te maken, niet degenen die voor hun club vechten. k ben wel curieus wat er daar aan de hand is, dus poip, als ge er meer over weet, vertel het gerust
laat maar poip, k weet het ondertussen al 
|
| 18 Nov 2005, 11:22 |
|
 |
|
tympanum2
forumlegende
|
Mor weir nog ni... 
|
| 18 Nov 2005, 11:24 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
tympanum2 schreef: Mor weir nog ni... 
spoitig hé... 
|
| 18 Nov 2005, 11:25 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
boris clitoris schreef: tympanum2 schreef: Mor weir nog ni...  spoitig hé... 
komoon jong, gooi het in de groep 
|
| 18 Nov 2005, 12:13 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Er is daar vanalles op til naar het schijnt. Hun forum nog steeds gesloten, zaken zoals samenstelling van bestuur niet meer toegankelijk op de site. En daarbovenop nog eens horen zeggen dat Jan Vijverman het met gans de clan-Denderhoutem afgestapt is  . Als ons bestuur nog ne goeie sponsor zoekt ... :grijns:
Voorlopig afwachten wat er van aan is natuurlijk, maar het zou er toch ne serieuze schok zijn hoor.
|
| 18 Nov 2005, 12:21 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
Bartos schreef: Er is daar vanalles op til naar het schijnt. Hun forum nog steeds gesloten, zaken zoals samenstelling van bestuur niet meer toegankelijk op de site. En daarbovenop nog eens horen zeggen dat Jan Vijverman het met gans de clan-Denderhoutem afgestapt is  . Als ons bestuur nog ne goeie sponsor zoekt ... :grijns: Voorlopig afwachten wat er van aan is natuurlijk, maar het zou er toch ne serieuze schok zijn hoor.
stelt u voor dat da waar is :lachen: .. tzou rap kunnen keren :zot:
|
| 18 Nov 2005, 12:33 |
|
 |
|
de snor
Scholier
|
de mannen met de poen willen het allemaal voor het zeggen hebben heb ik gehoord vandaag.en daar komen vodden af.de voorzitter moet eens goed op tafel boenken en zeggen en laten voelen wie de bovenhand heeft,maar ik denk dat mr. gies daarvoor te braaf is.
|
| 18 Nov 2005, 12:34 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
money = power
|
| 18 Nov 2005, 12:36 |
|
 |
|
poipeplekker
|
boris clitoris schreef: money = power
Dat er daar maar es goed over nadenken, alvorens te beginnen lachen, want het lachen zou er hier een paar binnenkort wel es kunnen vergaan.
...

|
| 18 Nov 2005, 12:39 |
|
 |
|
Pandoerke
Rode kaart
|
de snor schreef: de mannen met de poen willen het allemaal voor het zeggen hebben heb ik gehoord vandaag.en daar komen vodden af.de voorzitter moet eens goed op tafel boenken en zeggen en laten voelen wie de bovenhand heeft,maar ik denk dat mr. gies daarvoor te braaf is.
Gies is gene voorzitter meer.
|
| 18 Nov 2005, 12:39 |
|
 |
|
Pandoerke
Rode kaart
|
poipeplekker schreef: boris clitoris schreef: money = power Dat er daar maar es goed over nadenken, alvorens te beginnen lachen, want het lachen zou er hier een paar binnenkort wel es kunnen vergaan. ... 
 :fluit: 
|
| 18 Nov 2005, 12:41 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
poipeplekker schreef: boris clitoris schreef: money = power Dat er daar maar es goed over nadenken, alvorens te beginnen lachen, want het lachen zou er hier een paar binnenkort wel es kunnen vergaan. ... 
ik ben nie aan t lachen hoor
k wil gewoon maar zeggen dat het enigszins logisch is dat vijverman de macht wil pakken. Het is uiteindelijk zijn club die opgeslorpt werd, en het is zijn geld dat erin gepompt wordt
desalniettemin ga ik er niet te veel over zeggen aangezien ik totaal niet weet wat er gebeurd is, waardoor ik dus ook nie veel recht van spreken heb
|
| 18 Nov 2005, 12:41 |
|
|