ander nieuws - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
boris clitoris schreef:
ik ben nie aan t lachen hoor
k wil gewoon maar zeggen dat het enigszins logisch is dat vijverman de macht wil pakken. Het is uiteindelijk zijn club die opgeslorpt werd, en het is zijn geld dat erin gepompt wordt

't Was dan ook niet op jou dat ik het had.
Mja, en in dat zwarte klopt er iets niet eh, denk je niet? Enfin, we wachten op officieel nieuws. :wink:

18 Nov 2005, 12:43
Ancien

Leeftijd: 45
poipeplekker schreef:
boris clitoris schreef:
ik ben nie aan t lachen hoor
k wil gewoon maar zeggen dat het enigszins logisch is dat vijverman de macht wil pakken. Het is uiteindelijk zijn club die opgeslorpt werd, en het is zijn geld dat erin gepompt wordt

't Was dan ook niet op jou dat ik het had.
Mja, en in dat zwarte klopt er iets niet eh, denk je niet? Enfin, we wachten op officieel nieuws. :wink:

ik zeg het, ik ga der niks meer op zeggen, want ik weet er het fijne nie van en ik wil me nie voordoen als enen die er het fijne van weet terwijl ie er het fijne nie van weet ;-)

18 Nov 2005, 12:45
Scholier

Pandoerke schreef:
de snor schreef:
de mannen met de poen willen het allemaal voor het zeggen hebben heb ik gehoord vandaag.en daar komen vodden af.de voorzitter moet eens goed op tafel boenken en zeggen en laten voelen wie de bovenhand heeft,maar ik denk dat mr. gies daarvoor te braaf is.

Gies is gene voorzitter meer.

als je het niet weet zou ik maar zwijgen.mr.gies is wel nog voorzitter ter verduidelijking.

18 Nov 2005, 12:52
Ancien

de snor schreef:
als je het niet weet zou ik maar zwijgen.mr.gies is wel nog voorzitter ter verduidelijking.

officieel of officieus?
djuu, k moet leren zwijgen hé :dom:

18 Nov 2005, 12:55
Nog een sjans dat de mannen van Aalst zo vriendelijk zijn om hun forum ter beschikking te stellen, zodat we hier rustig kunnen verder babbelen over onze interne keuken...

:haha:  :haha:  :haha:  :haha:

18 Nov 2005, 12:55
Ancien

poipeplekker schreef:
Nog een sjans dat de mannen van Aalst zo vriendelijk zijn om hun forum ter beschikking te stellen, zodat we hier rustig kunnen verder babbelen over onze interne keuken...

:haha: :haha: :haha: :haha:

ge kent ons hé, de gastvrijheid zelve :engel:

18 Nov 2005, 12:56
Scholier

een sjans dat we op onze goede vrienden kunnen rekenen. :kus:

18 Nov 2005, 13:02
Rode kaart
Rode kaart

de snor schreef:
Pandoerke schreef:
de snor schreef:
de mannen met de poen willen het allemaal voor het zeggen hebben heb ik gehoord vandaag.en daar komen vodden af.de voorzitter moet eens goed op tafel boenken en zeggen en laten voelen wie de bovenhand heeft,maar ik denk dat mr. gies daarvoor te braaf is.

En ik die dacht dat Andre van Roy nu voorzitter was.

:huh:

18 Nov 2005, 13:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Pandoerke schreef:
de snor schreef:
Pandoerke schreef:
de snor schreef:

En ik die dacht dat Andre van Roy nu voorzitter was.

:huh:

Dat dacht ik toch ook.

18 Nov 2005, 13:23
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
poipeplekker schreef:

:haha: :haha: :haha: :haha:

ge kent ons hé, de gastvrijheid zelve :engel:

Amai

;)

18 Nov 2005, 13:24
Ale ze weten hier ook van toeten of blazen... :lachen:

Wacht nu toch allemaal es af...

18 Nov 2005, 13:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Trouwens, ik weet er ook al het fijne niet van natuurlijk, maar het zou toch wel heel naïef geweest zijn van het bestuur van FC Denderleeuw om in zee te gaan met Vijverman, al het geld van Vijverman binnen te rijven, maar ervan uit te gaan dat die zich voor de rest wel niet zou moeien. Ik vrees dat dit alles een beetje het gevolg van teveel sterke personen in 1 bestuur, allemaal mannen die gewoon geweest zijn om hun club op hun eigen manier te besturen en er nu niet in slagen om compromissen te sluiten met mekaar. Zo een beetje zoals het in de koers ook botst als ge een ploeg hebt met alleen maar kopmannen hé.

18 Nov 2005, 13:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Trouwens, ik weet er ook al het fijne niet van natuurlijk, maar het zou toch wel heel naïef geweest zijn van het bestuur van FC Denderleeuw om in zee te gaan met Vijverman, al het geld van Vijverman binnen te rijven, maar ervan uit te gaan dat die zich voor de rest wel niet zou moeien. Ik vrees dat dit alles een beetje het gevolg van teveel sterke personen in 1 bestuur, allemaal mannen die gewoon geweest zijn om hun club op hun eigen manier te besturen en er nu niet in slagen om compromissen te sluiten met mekaar. Zo een beetje zoals het in de koers ook botst als ge een ploeg hebt met alleen maar kopmannen hé.

En nu moeten ze den Garré tactiek toepassen ofzo :hmm: .

18 Nov 2005, 13:40
Nationale Ploeg

Blijkbaar gaat het niet goed bij het fusieclubke... :fluit:  :fluit:
(niet dat het bij ons veel beter gaat maar kom...)

18 Nov 2005, 13:52
Kan alleen maar beteren, alé bij ons toch!  :dans:

18 Nov 2005, 13:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 126