|
|
| Pagina 34 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Ex-spelers
Nja, wa is dat me die ex- spelers allemaal,hé, rare vogels,hoor. Ik heb straffe verhalen gehoord van geburen die naast basset wonen !!
Schijnt dat kinderen daar inwonen bij hun en heel regelmatig party's bij hun thuis daar houden..... met muziek die knal staat. Hij kan nog steeds geen woord nederlands,hé,hé,.... En gebuur moest hondje nekeer weerdragen en der lag dor iemand in mono te zonnebaden,hi,hi,hi,..... ha,ha,ha allen bij basset en hem trainer maken , ![]() |
| 13 Mar 2009, 18:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
marc2 schreef: Nja, wa is dat me die ex- spelers allemaal,hé, rare vogels,hoor. Ik heb straffe verhalen gehoord van geburen die naast basset wonen !! Schijnt dat kinderen daar inwonen bij hun en heel regelmatig party's bij hun thuis daar houden..... met muziek die knal staat. Hij kan nog steeds geen woord nederlands,hé,hé,.... En gebuur moest hondje nekeer weerdragen en der lag dor iemand in mono te zonnebaden,hi,hi,hi,..... ha,ha,ha allen bij basset en hem trainer maken , ![]() Wat dinne gast in zijn privé doet is toch zijn probleem En ik hem al veeel van horen zeggen ze ..... _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Mar 2009, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Mertens heeft transfer naar Eredivisie beet
wo 25/03/09 - FC Utrecht heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de Belgische spits Dries Mertens van AGOVV Apeldoorn. Mertens tekent een contract van drie seizoenen. Mertens stond al een tijdje op het verlanglijstje van enkele clubs uit de Eredivisie en ook Club Brugge had een oogje op hem laten vallen. In januari klopte Utrecht al eens aan, maar toen werd er geen akkoord bereikt over de transfersom. Nu zou Utrecht zo'n 600.000 euro betalen voor de 21-jarigte aanvaller. "Deze transfer naar Utrecht is perfect voor mij", zei Mertens aan Voetbal International. "Geweldig dat ik in de Eredivisie mag spelen." "Er waren ook geïnteresseerde clubs (vooral Groningen en AZ) die nog te hoog zijn voor mij. Dit is gewoon een perfecte transfer." "Het geeft me ook veel vertrouwen dat Utrecht niet wou wachten met de transfer. Het is een club die bij me past." Drie doelpunten tegen AZTijdens de winterstop had Mertens zich nog eens extra in de kijker gespeeld met drie doelpunten in een oefenduel tegen AZ. Hij was ook al verkozen tot beste speler van de eerste divisie in de heenronde. |
| 25 Mar 2009, 16:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
robbie de moor gaat van hoek naar olsa brakel,
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Mar 2009, 16:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
De Jean schreef: Mertens heeft transfer naar Eredivisie beet wo 25/03/09 - FC Utrecht heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de Belgische spits Dries Mertens van AGOVV Apeldoorn. Mertens tekent een contract van drie seizoenen. Mertens stond al een tijdje op het verlanglijstje van enkele clubs uit de Eredivisie en ook Club Brugge had een oogje op hem laten vallen. In januari klopte Utrecht al eens aan, maar toen werd er geen akkoord bereikt over de transfersom. Nu zou Utrecht zo'n 600.000 euro betalen voor de 21-jarigte aanvaller. "Deze transfer naar Utrecht is perfect voor mij", zei Mertens aan Voetbal International. "Geweldig dat ik in de Eredivisie mag spelen." "Er waren ook geïnteresseerde clubs (vooral Groningen en AZ) die nog te hoog zijn voor mij. Dit is gewoon een perfecte transfer." "Het geeft me ook veel vertrouwen dat Utrecht niet wou wachten met de transfer. Het is een club die bij me past." Drie doelpunten tegen AZTijdens de winterstop had Mertens zich nog eens extra in de kijker gespeeld met drie doelpunten in een oefenduel tegen AZ. Hij was ook al verkozen tot beste speler van de eerste divisie in de heenronde. schoonen transfer! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2009, 13:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
en hij doet het stap voor stap he, nie direct de 'grote' clubs..sterk
respect |
| 26 Mar 2009, 14:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
hansken schreef: De Jean schreef: Mertens heeft transfer naar Eredivisie beet wo 25/03/09 - FC Utrecht heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de Belgische spits Dries Mertens van AGOVV Apeldoorn. Mertens tekent een contract van drie seizoenen. Mertens stond al een tijdje op het verlanglijstje van enkele clubs uit de Eredivisie en ook Club Brugge had een oogje op hem laten vallen. In januari klopte Utrecht al eens aan, maar toen werd er geen akkoord bereikt over de transfersom. Nu zou Utrecht zo'n 600.000 euro betalen voor de 21-jarigte aanvaller. "Deze transfer naar Utrecht is perfect voor mij", zei Mertens aan Voetbal International. "Geweldig dat ik in de Eredivisie mag spelen." "Er waren ook geïnteresseerde clubs (vooral Groningen en AZ) die nog te hoog zijn voor mij. Dit is gewoon een perfecte transfer." "Het geeft me ook veel vertrouwen dat Utrecht niet wou wachten met de transfer. Het is een club die bij me past." Drie doelpunten tegen AZTijdens de winterstop had Mertens zich nog eens extra in de kijker gespeeld met drie doelpunten in een oefenduel tegen AZ. Hij was ook al verkozen tot beste speler van de eerste divisie in de heenronde. schoonen transfer! Inderdaad, mooie transfer en alweer een bewijs dat AA Gent blind is voor talent _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Mar 2009, 8:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
De_steve schreef: hansken schreef: De Jean schreef: Mertens heeft transfer naar Eredivisie beet wo 25/03/09 - FC Utrecht heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de Belgische spits Dries Mertens van AGOVV Apeldoorn. Mertens tekent een contract van drie seizoenen. Mertens stond al een tijdje op het verlanglijstje van enkele clubs uit de Eredivisie en ook Club Brugge had een oogje op hem laten vallen. In januari klopte Utrecht al eens aan, maar toen werd er geen akkoord bereikt over de transfersom. Nu zou Utrecht zo'n 600.000 euro betalen voor de 21-jarigte aanvaller. "Deze transfer naar Utrecht is perfect voor mij", zei Mertens aan Voetbal International. "Geweldig dat ik in de Eredivisie mag spelen." "Er waren ook geïnteresseerde clubs (vooral Groningen en AZ) die nog te hoog zijn voor mij. Dit is gewoon een perfecte transfer." "Het geeft me ook veel vertrouwen dat Utrecht niet wou wachten met de transfer. Het is een club die bij me past." Drie doelpunten tegen AZTijdens de winterstop had Mertens zich nog eens extra in de kijker gespeeld met drie doelpunten in een oefenduel tegen AZ. Hij was ook al verkozen tot beste speler van de eerste divisie in de heenronde. schoonen transfer! Inderdaad, mooie transfer en alweer een bewijs dat AA Gent blind is voor talent En een bewijs dat ze in België geen geduld hebben met jonge talenten ![]() |
| 29 Mar 2009, 12:42 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de jonge spelers zien het in België ook amper zitten om naar 2de klasse te gaan spelen.
Ze blijven liever bij de Z-kern van Anderlecht. 't is grotendeels de clubs hun fout, maar niet 't is dus niet alleen dat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Mar 2009, 13:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dries Mertens haalt nog eens de pers, en hoe - check it out:
http://video.aol.com/video-detail/werel ... /967365207 |
| 09 Apr 2009, 10:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik peis dat ge dringend eens den topic eerste divisie nederland moet lezen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Apr 2009, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Staat Vande Walle in doel bij Charleroi?
Staat Philippe Vande Walle zaterdag tegen Moeskroen onder de lat bij Charleroi. Het lijkt een late aprilvis, maar het scenario is niet ondenkbaar. De Karolo’s beschikken maar over één doelman. Eerste doelman Bertrand Laquait zal na de botsing met Wesley Sonck toch niet speelklaar raken voor de westrijd tegen Moeskroen. Daardoor kan de club alleen rekenen op de 19-jarige reservedoelman Cyprien Baguette. Keeperstrainer Philippe Vande Walle zal zaterdag op de bank plaatsnemen als tweede doelman. “We hebben alles al grondig nagekeken. Als lid van de staf mag ik spelen”, aldus de 47-jarige Vande Walle aan HLN. “En ik ben nog altijd in goede conditie. Er is alleen een probleem met de verzekering, maar dat risico neem ik erbij.” ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 09 Apr 2009, 12:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Was die al niet moeten stoppen door een zware blessure? Lijkt me toch geen goed idee om dan zo een risico te nemen.
|
| 09 Apr 2009, 12:39 |
|
|
stond vandaag ook in de krant da VDW in de goal ging staan bij het belgiche beachsoccerteam in een tornooit om zich te quallificeren voor het WK. oa met gilles de bilde en gert verheyen
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Apr 2009, 13:18 |
|
|
En wa is daar grappig aan???
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 10 Apr 2009, 15:58 |
|
| Pagina 34 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 215 Volgende |