|
|
| Pagina 12 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Mariner schreef: Xander schreef: Mariner schreef: heb altijd wel gehoopt dat Kristof Kestens zou weerkomen, maar heb gehoord dat die aan Temse wordt gelinkt Temse heeft interesse , maar dat is ook alles. ah, da's goed, dan is er toch misschien een kans. Ik dacht dat hij misschien al rond was met Temse Was toch al gemeld door Temse dat hij getekend had. Die Jorrit Dhaeseleer, ik dacht dat die al bij Aalst getekend had trouwens? _________________
|
| 24 Mar 2009, 12:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Mariner schreef: Xander schreef: Temse heeft interesse , maar dat is ook alles. ah, da's goed, dan is er toch misschien een kans. Ik dacht dat hij misschien al rond was met Temse Was toch al gemeld door Temse dat hij getekend had. Die Jorrit Dhaeseleer, ik dacht dat die al bij Aalst getekend had trouwens? Het werd achteraf door zowel Kestens als Hamme ontkend dat hij al bij Temse getekend heeft. Idem trouwens voor D'Haeseleer die al bij ons zou getekend hebben. Al wil dat natuurlijk nog altijd niets zeggen. |
| 24 Mar 2009, 12:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Mariner schreef: ah, da's goed, dan is er toch misschien een kans. Ik dacht dat hij misschien al rond was met Temse Was toch al gemeld door Temse dat hij getekend had. Die Jorrit Dhaeseleer, ik dacht dat die al bij Aalst getekend had trouwens? Het werd achteraf door zowel Kestens als Hamme ontkend dat hij al bij Temse getekend heeft. Idem trouwens voor D'Haeseleer die al bij ons zou getekend hebben. Al wil dat natuurlijk nog altijd niets zeggen. Zie PB. _________________
|
| 24 Mar 2009, 13:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
MUSSA schreef: ONGELOOFLIJK, blijkbaar weet je het zo goed niet meer !! die reserven werden door Geert DS en Fred DS getraind en begeleid, volgens de topmensen van de jeugd 2 sukkelaars die zo rap mogelijk weg moesten. Ontelbare keren zijn ze weggepest door de verlossers van de jeugd. Denk maar aan de afgelaste wedstrijd op zandberg omdat er geen kleedkamer vrij was, trainingen die werden verlaat of afgelast omdat er geen terrein vrij was, enz... (vraag maar aan die jongens wat voor hun het vertrek van "hun" trainers betekent ....) Kijk hé kameraad, als je wil reageren, doe dat dan op een normale manier want ik begin het serieus op mijn heupen te krijgen van uw posts. Wie die gasten traint, kan me geen fluit schelen maar ik denk niet dat ze automatisch van in het niets in de reserven van Eendracht Aalst terechtkomen... Ze zullen wel ergens een opleiding hebben gehad zeker, en een paar ervan toch zeker op de Zandberg of niet? Ik wilde met mijn post aantonen dat onze eerste ploeg eerst eens in de spiegel moet kijken en weer eens een deftige match speelt, vooraleer ze NOG MAAR EENS beginnen kakken over pesterijen, etc. Ze gedragen zich week na week als kleine kinderen terwijl de helft ervan achter de rug van de trouwe supporters aan het onderhandelen is bij andere ploegen. En dan verwijs ik naar de jonge gasten bij de reserven, voor wie het minstens even moeilijk voetballen zal zijn en voor wie de twist tussen de twee kampen nog groter zal zijn, maar wat zie je bij die gasten? Zij spelen er wel voor... Jij schept er precies plezier in dat er momenteel 2 kampen zijn op den Iendracht en je toont dat in elke post duidelijk aan ook. Dus lach met mijn kop zoveel je wil, maar in geen enkele van je posts duid je aan dat je het goed voor hebt met den Iendracht...wel integendeel. En over Freddy De Sadeleer -> ik veronderstel dat het maar een kwestie van weken zal zijn voor hij ook naar Sottegem trekt zeker? Is altijd al de hulptrainer geweest van Limpens en is inderdaad na het ontslag van die laatste mogen blijven op vraag van de spelers... So what?! Als je tekortschiet als ploeg, zijn allerlei extra-sportieve zaken de reden van het falen...althans die worden dan graag aangehaald... maar dat onze "helden" geen duels kunnen winnen in een echte match dat is een nog grotere oorzaak van het falen hoor... En dat mijn beste is de boodschap van mijn eerdere post. Dus leer lezen... En waarom dat stukje van De Vidts in het rood stond, snap ik ook niet. Is hij niet even goed als Van Damme dan? |
| 24 Mar 2009, 14:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
fred schreef: Na het ontslag Dillen,HALLO ze speelden wel zonder De Schutter ,Dessaer,Delie,Franck en onzen deejee die de zaterdagmorgen op training niet weet uit welke richting hij is komen gewaaid. ![]() Zeg mannekes, moet ik hier echt elke post twee keer uitleggen??? Mijn post sloeg op het feit dat de spelers van de eerste ploeg eindelijk moeten stoppen met mekkeren en excuses zoeken, voor de spiegel moeten staan en weer eens niveau halen want ze bakken er zelf niks van, zelfs al staat er een andere trainer aan het roer. En ja, met de mannen die je aanhaalt, ging het veel beter zenne... Zij stonden allemaal op het veld een week eerder en zij verloren met 3-1 van het oppermachtige La Louvière...toch wel goed voor 15 punten vóór wij langskwamen... Iedereen binnen de club heeft fouten gemaakt, maar ook de spelers die gewoonweg zwaar onder hun niveau hebben gespeeld en dat een heel seizoen lang...maar dat mag precies niet gezegd worden??? En dan overwegen zij nog, totaal onterecht, een boycot ook??? Laat me niet lachen man... |
| 24 Mar 2009, 14:22 |
|
|
Freak
iendracht mèn 2de vraa schreef: Een bevriend speler heeft mij toevertrouwd dat de trainingen van VDH zéér goed en gevarieerd zijn. Ik zal mijn voorafgaande mening over deze trainer moeten herzien. Als nu nog alle spelers meewillen dan zijn we misschien op de goeie weg. By the way,de spelers zijn een beetje bevreesd voor aanstaande zondag!!!!!!! Ik denk dat hunnen euro stilaan aan het vallen is en dat ze het respect van de supporters willen terugwinnen. Ook nog meegeven dat er een oud speler van ons (momenteel bij Hamme) eerstdaags aan de onderhandelingstafel zit. ![]() neem van mij aan, ewen verheyden ! ![]() |
| 24 Mar 2009, 14:31 |
|
|
|
ONGELOOFLIJK, blijkbaar weet je het zo goed niet meer !!
die reserven werden door Geert DS en Fred DS getraind en begeleid, volgens de topmensen van de jeugd 2 sukkelaars die zo rap mogelijk weg moesten. Ontelbare keren zijn ze weggepest door de verlossers van de jeugd. Denk maar aan de afgelaste wedstrijd op zandberg omdat er geen kleedkamer vrij was, trainingen die werden verlaat of afgelast omdat er geen terrein vrij was, enz... (vraag maar aan die jongens wat voor hun het vertrek van "hun" trainers betekent ....)[/quote] Geachte, Als je informatie verstrekt moet het wel de juiste zijn. De bewuste afgelaste wedstrijd waarop jij doelt, zou doorgaan in het Pierre Cornelisstadion, tot de dag ervoor er plots werd beslist om deze te laten doorgaan op zandberg. Tegelijkertijd speelden de dames thuis voor competitie en aangezien er op dat moment (nu nog) maar 1 veld een geldige verlichting had, werd er beslist om de wedstrijd toch te laten doorgaan op het 1ste plein, waarop de toenmalige bestuurders beslist hebben om de wedstrijd af te lassen om het veld op het 1ste te sparen. Indien men vanuit bestuurszijde toenmalig iets vroeger had gereageerd, dan hadden wij wel een oplossing gevonden om deze wedstrijd bvb op zaterdag te laten doorgaan. Verder trainden de beloften op maandag en donderdag op hetzelfde uur als de 1ste ploeg op een volledig wedstrijdveld en dienden zij op woensdag te trainen om 19.30u wegens overbezetting van de terreinen. Indien je weet dat er 26 jeugdploegen op zandberg trainen, de 1ste ploeg en de beloften en 2 ploegen van de dames, dan lijkt het mij maar logisch dat je je af en toe een beetje moet aanpassen. Dit zelfde stramien zal tot het einde van dit seizoen worden behouden, tenzij de 1ste ploeg op zaterdagavond speelt en er op dinsdag ipv woensdag zal worden getraind. Er werden dan ook nooit trainingen afgelast omwille van het feit dat er geen kleedkamers waren. Herbert Admin jeugdcoördinator VCE Aalst 2002 |
| 24 Mar 2009, 14:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Een bevriend speler heeft mij toevertrouwd dat de trainingen van VDH zéér goed en gevarieerd zijn. Ik zal mijn voorafgaande mening over deze trainer moeten herzien. Als nu nog alle spelers meewillen dan zijn we misschien op de goeie weg. By the way,de spelers zijn een beetje bevreesd voor aanstaande zondag!!!!!!! Ik denk dat hunnen euro stilaan aan het vallen is en dat ze het respect van de supporters willen terugwinnen. Ook nog meegeven dat er een oud speler van ons (momenteel bij Hamme) eerstdaags aan de onderhandelingstafel zit. ![]() neem van mij aan, ewen verheyden ! ![]() Had dat ook al vernomen... ![]() _________________
|
| 24 Mar 2009, 15:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
SERRE schreef: El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Een bevriend speler heeft mij toevertrouwd dat de trainingen van VDH zéér goed en gevarieerd zijn. Ik zal mijn voorafgaande mening over deze trainer moeten herzien. Als nu nog alle spelers meewillen dan zijn we misschien op de goeie weg. By the way,de spelers zijn een beetje bevreesd voor aanstaande zondag!!!!!!! Ik denk dat hunnen euro stilaan aan het vallen is en dat ze het respect van de supporters willen terugwinnen. Ook nog meegeven dat er een oud speler van ons (momenteel bij Hamme) eerstdaags aan de onderhandelingstafel zit. ![]() neem van mij aan, ewen verheyden ! ![]() Had dat ook al vernomen... ![]() Van Verheyden of van Kristof? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Mar 2009, 15:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
DT schreef: MUSSA schreef: ONGELOOFLIJK, blijkbaar weet je het zo goed niet meer !! die reserven werden door Geert DS en Fred DS getraind en begeleid, volgens de topmensen van de jeugd 2 sukkelaars die zo rap mogelijk weg moesten. Ontelbare keren zijn ze weggepest door de verlossers van de jeugd. Denk maar aan de afgelaste wedstrijd op zandberg omdat er geen kleedkamer vrij was, trainingen die werden verlaat of afgelast omdat er geen terrein vrij was, enz... (vraag maar aan die jongens wat voor hun het vertrek van "hun" trainers betekent ....) Kijk hé kameraad, als je wil reageren, doe dat dan op een normale manier want ik begin het serieus op mijn heupen te krijgen van uw posts. Wie die gasten traint, kan me geen fluit schelen maar ik denk niet dat ze automatisch van in het niets in de reserven van Eendracht Aalst terechtkomen... Ze zullen wel ergens een opleiding hebben gehad zeker, en een paar ervan toch zeker op de Zandberg of niet? Ik wilde met mijn post aantonen dat onze eerste ploeg eerst eens in de spiegel moet kijken en weer eens een deftige match speelt, vooraleer ze NOG MAAR EENS beginnen kakken over pesterijen, etc. Ze gedragen zich week na week als kleine kinderen terwijl de helft ervan achter de rug van de trouwe supporters aan het onderhandelen is bij andere ploegen. En dan verwijs ik naar de jonge gasten bij de reserven, voor wie het minstens even moeilijk voetballen zal zijn en voor wie de twist tussen de twee kampen nog groter zal zijn, maar wat zie je bij die gasten? Zij spelen er wel voor... Jij schept er precies plezier in dat er momenteel 2 kampen zijn op den Iendracht en je toont dat in elke post duidelijk aan ook. Dus lach met mijn kop zoveel je wil, maar in geen enkele van je posts duid je aan dat je het goed voor hebt met den Iendracht...wel integendeel. En over Freddy De Sadeleer -> ik veronderstel dat het maar een kwestie van weken zal zijn voor hij ook naar Sottegem trekt zeker? Is altijd al de hulptrainer geweest van Limpens en is inderdaad na het ontslag van die laatste mogen blijven op vraag van de spelers... So what?! Als je tekortschiet als ploeg, zijn allerlei extra-sportieve zaken de reden van het falen...althans die worden dan graag aangehaald... maar dat onze "helden" geen duels kunnen winnen in een echte match dat is een nog grotere oorzaak van het falen hoor... En dat mijn beste is de boodschap van mijn eerdere post. Dus leer lezen... En waarom dat stukje van De Vidts in het rood stond, snap ik ook niet. Is hij niet even goed als Van Damme dan? heb freddy jaren geleden als trainer gehad, nen droom van nen gast om mee te werken. was wel hard maar rechtvaardig, vraag het maar aan steven van steenbergh! |
| 24 Mar 2009, 15:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
boer touch schreef: DT schreef: MUSSA schreef: ONGELOOFLIJK, blijkbaar weet je het zo goed niet meer !! die reserven werden door Geert DS en Fred DS getraind en begeleid, volgens de topmensen van de jeugd 2 sukkelaars die zo rap mogelijk weg moesten. Ontelbare keren zijn ze weggepest door de verlossers van de jeugd. Denk maar aan de afgelaste wedstrijd op zandberg omdat er geen kleedkamer vrij was, trainingen die werden verlaat of afgelast omdat er geen terrein vrij was, enz... (vraag maar aan die jongens wat voor hun het vertrek van "hun" trainers betekent ....) Kijk hé kameraad, als je wil reageren, doe dat dan op een normale manier want ik begin het serieus op mijn heupen te krijgen van uw posts. Wie die gasten traint, kan me geen fluit schelen maar ik denk niet dat ze automatisch van in het niets in de reserven van Eendracht Aalst terechtkomen... Ze zullen wel ergens een opleiding hebben gehad zeker, en een paar ervan toch zeker op de Zandberg of niet? Ik wilde met mijn post aantonen dat onze eerste ploeg eerst eens in de spiegel moet kijken en weer eens een deftige match speelt, vooraleer ze NOG MAAR EENS beginnen kakken over pesterijen, etc. Ze gedragen zich week na week als kleine kinderen terwijl de helft ervan achter de rug van de trouwe supporters aan het onderhandelen is bij andere ploegen. En dan verwijs ik naar de jonge gasten bij de reserven, voor wie het minstens even moeilijk voetballen zal zijn en voor wie de twist tussen de twee kampen nog groter zal zijn, maar wat zie je bij die gasten? Zij spelen er wel voor... Jij schept er precies plezier in dat er momenteel 2 kampen zijn op den Iendracht en je toont dat in elke post duidelijk aan ook. Dus lach met mijn kop zoveel je wil, maar in geen enkele van je posts duid je aan dat je het goed voor hebt met den Iendracht...wel integendeel. En over Freddy De Sadeleer -> ik veronderstel dat het maar een kwestie van weken zal zijn voor hij ook naar Sottegem trekt zeker? Is altijd al de hulptrainer geweest van Limpens en is inderdaad na het ontslag van die laatste mogen blijven op vraag van de spelers... So what?! Als je tekortschiet als ploeg, zijn allerlei extra-sportieve zaken de reden van het falen...althans die worden dan graag aangehaald... maar dat onze "helden" geen duels kunnen winnen in een echte match dat is een nog grotere oorzaak van het falen hoor... En dat mijn beste is de boodschap van mijn eerdere post. Dus leer lezen... En waarom dat stukje van De Vidts in het rood stond, snap ik ook niet. Is hij niet even goed als Van Damme dan? heb freddy jaren geleden als trainer gehad, nen droom van nen gast om mee te werken. was wel hard maar rechtvaardig, vraag het maar aan steven van steenbergh! Freddy De Saedeleer heeft heel veel verstand van voetbal. Hij haalt altijd het beste uit een groep en kan spelers beter maken. Vooral met jeugd is hij heel sterk. Jammer dat hij weg is... |
| 24 Mar 2009, 15:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kunnen die namen ni nog effe stilgehoude worden?? tkan weeral net niet worden op deze manier
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Mar 2009, 21:20 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Een bevriend speler heeft mij toevertrouwd dat de trainingen van VDH zéér goed en gevarieerd zijn. Ik zal mijn voorafgaande mening over deze trainer moeten herzien. Als nu nog alle spelers meewillen dan zijn we misschien op de goeie weg. By the way,de spelers zijn een beetje bevreesd voor aanstaande zondag!!!!!!! Ik denk dat hunnen euro stilaan aan het vallen is en dat ze het respect van de supporters willen terugwinnen. Ook nog meegeven dat er een oud speler van ons (momenteel bij Hamme) eerstdaags aan de onderhandelingstafel zit. ![]() neem van mij aan, ewen verheyden ! ![]() Zou niet slecht zijn, was toch een leidersfiguur op en naast het veld, ben er zeker van dat er geen clans zouden zijn met dergelijke spelers in onze groep. Ik weet dit van de spelers zelf, Ewens rol als kapitein was op zijn lijf gegoten, jonge gasten sturen en als het nodig is een hartig woordje praten in de kleedkamer. Beter dan achterbaks gedoe. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Mar 2009, 21:33 |
|
|
Freak
Broertjes Moreels werden gisterenavond op de zandberg gesignaleerd....
![]() |
| 25 Mar 2009, 19:57 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Corredor schreef: Broertjes Moreels werden gisterenavond op de zandberg gesignaleerd.... ![]() Ze zoeken nog vrijwilligers voor achter den toog... _________________ es da ier e fistjen... |
| 25 Mar 2009, 21:34 |
|
| Pagina 12 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 280 Volgende |