|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Prodialoog schreef: Ideetje: Scandeer de namen van Ewen, Arnold, Troch en Arne minuten lang. daarmee gaat ge meer supporters mee krijgen en de boodschap zal ook wel aankomen. Wat ga ge daarmee bereiken ? We kunne zo even goed elke match de namen van onze Europese ploeg scanderen ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Mar 2009, 19:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dat er zondag eventueel een fluitconcert komt na de 2vorige matchen daar kan ik goed inkomen.
Enkele ludieke acties daarbij (rug naar het veld e.d) zijn natuurlijk ook altijd een leuk idee. Maar nu denk ik - en verbeter mij als ik fout ben - dat het toch niet de bedoeling kan zijn om heel de ploeg 90minuten lang in de grond te boren. Enkele spelers verdienen dat gewoon niet. Je kan (en als supporters zelfs moet) je ongenoegen laten blijken na de wanprestaties van de vorige matchen, want wij verdienen dit niet. Maar sommige spelers verdienen niet om helemaal met de grond gelijk gemaakt te worden. Tenzij natuurlijk na 90minuten weer zware cijfers op het scorebord staan en we weer maar enes belachelijk gemaakt zijn als supporters. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Mar 2009, 19:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
klopt, Casual, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven : de goeie bekopen het altijd met de slechte...
+ ik ben er zeker van dat een Steurs bv. wel zal beseffen dat hij niet geviseerd wordt. De betreffende spelers zullen het wel goed genoeg weten. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Mar 2009, 22:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
eintracht frankfurt schreef: klopt, Casual, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven : de goeie bekopen het altijd met de slechte... + ik ben er zeker van dat een Steurs bv. wel zal beseffen dat hij niet geviseerd wordt. De betreffende spelers zullen het wel goed genoeg weten. Mja, dat is allemaal goed en wel die acties, maar euh....stel dat Vanderhaeghen een mix opstelt van degenen die wel wilden afgelopen zaterdag en jeugd....dan lijkt het me toch niet aangewezen om beginnen fluiten en roepen... Zoals al gezegd, we zijn als supporters veel te lang braaf geweest... Tegen Woluwe-Zaventem was het ook om te huilen, tegen Diegem ook, op Zottegem ook...maar toen ging er niemand open... Nu onder een nieuwe trainer zouden we dat wel gaan doen... Persoonlijk maar een raar tijdstip...heb het altijd blijven zeggen, Dillen had beter nog twee matchen langer aangebleven... Dessaer zal vervangen worden, Boto en Lord krijgen misschien eindelijk nog eens een basisplaats thuis en eigenlijk hoop ik uit de grond van mijn hart dat de ex-Denderclan een matchke rust krijgt want die lopen echt niks te doen op het veld... Daarnaast ook Van Dender eruit en ook Jens zou ik uit eigen bescherming even op de bank zetten want die raakt nauwelijks nog een bal goed... Ik zou starten als volgt: Doel: Van Steenberghe Verdediging (links naar rechts): De Schutter - Seminck - Snoeck - Steurs Middenveld: Niels Spotbeen - Ken Van Damme - Coulibaly - Lord Aanval: Boto - Delie Bank: Vervaene, Podevijn, De Vidts en Van Lijsebeth Hopen dus dat VDH ballen aan zijn lijf heeft en hard maakt wat hij in de krant wist te vertellen na Centre. |
| 25 Mar 2009, 22:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: eintracht frankfurt schreef: klopt, Casual, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven : de goeie bekopen het altijd met de slechte... + ik ben er zeker van dat een Steurs bv. wel zal beseffen dat hij niet geviseerd wordt. De betreffende spelers zullen het wel goed genoeg weten. Mja, dat is allemaal goed en wel die acties, maar euh....stel dat Vanderhaeghen een mix opstelt van degenen die wel wilden afgelopen zaterdag en jeugd....dan lijkt het me toch niet aangewezen om beginnen fluiten en roepen... Zoals al gezegd, we zijn als supporters veel te lang braaf geweest... Tegen Woluwe-Zaventem was het ook om te huilen, tegen Diegem ook, op Zottegem ook...maar toen ging er niemand open... Nu onder een nieuwe trainer zouden we dat wel gaan doen... Persoonlijk maar een raar tijdstip...heb het altijd blijven zeggen, Dillen had beter nog twee matchen langer aangebleven... Dessaer zal vervangen worden, Boto en Lord krijgen misschien eindelijk nog eens een basisplaats thuis en eigenlijk hoop ik uit de grond van mijn hart dat de ex-Denderclan een matchke rust krijgt want die lopen echt niks te doen op het veld... Daarnaast ook Van Dender eruit en ook Jens zou ik uit eigen bescherming even op de bank zetten want die raakt nauwelijks nog een bal goed... Ik zou starten als volgt: Doel: Van Steenberghe Verdediging (links naar rechts): De Schutter - Seminck - Snoeck - Steurs Middenveld: Niels Spotbeen - Ken Van Damme - Coulibaly - Lord Aanval: Boto - Delie Bank: Vervaene, Podevijn, De Vidts en Van Lijsebeth Hopen dus dat VDH ballen aan zijn lijf heeft en hard maakt wat hij in de krant wist te vertellen na Centre. Buiten dat spotbeen speelt ben ik volledig akkoord.Kzou podevijn laten staan.Kzou van lijsebeth zelfs laten startten ipv boto. |
| 25 Mar 2009, 22:59 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Iendrachter90 schreef: DT schreef: eintracht frankfurt schreef: klopt, Casual, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven : de goeie bekopen het altijd met de slechte... + ik ben er zeker van dat een Steurs bv. wel zal beseffen dat hij niet geviseerd wordt. De betreffende spelers zullen het wel goed genoeg weten. Mja, dat is allemaal goed en wel die acties, maar euh....stel dat Vanderhaeghen een mix opstelt van degenen die wel wilden afgelopen zaterdag en jeugd....dan lijkt het me toch niet aangewezen om beginnen fluiten en roepen... Zoals al gezegd, we zijn als supporters veel te lang braaf geweest... Tegen Woluwe-Zaventem was het ook om te huilen, tegen Diegem ook, op Zottegem ook...maar toen ging er niemand open... Nu onder een nieuwe trainer zouden we dat wel gaan doen... Persoonlijk maar een raar tijdstip...heb het altijd blijven zeggen, Dillen had beter nog twee matchen langer aangebleven... Dessaer zal vervangen worden, Boto en Lord krijgen misschien eindelijk nog eens een basisplaats thuis en eigenlijk hoop ik uit de grond van mijn hart dat de ex-Denderclan een matchke rust krijgt want die lopen echt niks te doen op het veld... Daarnaast ook Van Dender eruit en ook Jens zou ik uit eigen bescherming even op de bank zetten want die raakt nauwelijks nog een bal goed... Ik zou starten als volgt: Doel: Van Steenberghe Verdediging (links naar rechts): De Schutter - Seminck - Snoeck - Steurs Middenveld: Niels Spotbeen - Ken Van Damme - Coulibaly - Lord Aanval: Boto - Delie Bank: Vervaene, Podevijn, De Vidts en Van Lijsebeth Hopen dus dat VDH ballen aan zijn lijf heeft en hard maakt wat hij in de krant wist te vertellen na Centre. Buiten dat spotbeen speelt ben ik volledig akkoord.Kzou podevijn laten staan.Kzou van lijsebeth zelfs laten startten ipv boto. Ik wil diene gast ook eens zien spelen, doet het bij de reserven blijkbaar niet zo slecht. En wie was da nu eigenlijk die een week is gaan skiën zonder iets te zeggen...?? Als da waar is laat die dan ook maar voor de rest van het seizoen op het bankje zitten... _________________ iendracht! |
| 25 Mar 2009, 23:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
rollo29 schreef: Iendrachter90 schreef: DT schreef: Mja, dat is allemaal goed en wel die acties, maar euh....stel dat Vanderhaeghen een mix opstelt van degenen die wel wilden afgelopen zaterdag en jeugd....dan lijkt het me toch niet aangewezen om beginnen fluiten en roepen... Zoals al gezegd, we zijn als supporters veel te lang braaf geweest... Tegen Woluwe-Zaventem was het ook om te huilen, tegen Diegem ook, op Zottegem ook...maar toen ging er niemand open... Nu onder een nieuwe trainer zouden we dat wel gaan doen... Persoonlijk maar een raar tijdstip...heb het altijd blijven zeggen, Dillen had beter nog twee matchen langer aangebleven... Dessaer zal vervangen worden, Boto en Lord krijgen misschien eindelijk nog eens een basisplaats thuis en eigenlijk hoop ik uit de grond van mijn hart dat de ex-Denderclan een matchke rust krijgt want die lopen echt niks te doen op het veld... Daarnaast ook Van Dender eruit en ook Jens zou ik uit eigen bescherming even op de bank zetten want die raakt nauwelijks nog een bal goed... Ik zou starten als volgt: Doel: Van Steenberghe Verdediging (links naar rechts): De Schutter - Seminck - Snoeck - Steurs Middenveld: Niels Spotbeen - Ken Van Damme - Coulibaly - Lord Aanval: Boto - Delie Bank: Vervaene, Podevijn, De Vidts en Van Lijsebeth Hopen dus dat VDH ballen aan zijn lijf heeft en hard maakt wat hij in de krant wist te vertellen na Centre. Buiten dat spotbeen speelt ben ik volledig akkoord.Kzou podevijn laten staan.Kzou van lijsebeth zelfs laten startten ipv boto. Ik wil diene gast ook eens zien spelen, doet het bij de reserven blijkbaar niet zo slecht. En wie was da nu eigenlijk die een week is gaan skiën zonder iets te zeggen...?? Als da waar is laat die dan ook maar voor de rest van het seizoen op het bankje zitten... Gezou het forum kunnen doorlezen heeft hier de week zelf gestaan,de heisa is er al geweest ,twas seminck . |
| 25 Mar 2009, 23:33 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Iendrachter90 schreef: rollo29 schreef: Iendrachter90 schreef: Buiten dat spotbeen speelt ben ik volledig akkoord.Kzou podevijn laten staan.Kzou van lijsebeth zelfs laten startten ipv boto. Ik wil diene gast ook eens zien spelen, doet het bij de reserven blijkbaar niet zo slecht. En wie was da nu eigenlijk die een week is gaan skiën zonder iets te zeggen...?? Als da waar is laat die dan ook maar voor de rest van het seizoen op het bankje zitten... Gezou het forum kunnen doorlezen heeft hier de week zelf gestaan,de heisa is er al geweest ,twas seminck . Ah in welke topic staat da? ik probeer wa te volgen maar dat was me dan ontgaan. _________________ iendracht! |
| 25 Mar 2009, 23:37 |
|
|
Freak
rollo29 schreef: Iendrachter90 schreef: DT schreef: Mja, dat is allemaal goed en wel die acties, maar euh....stel dat Vanderhaeghen een mix opstelt van degenen die wel wilden afgelopen zaterdag en jeugd....dan lijkt het me toch niet aangewezen om beginnen fluiten en roepen... Zoals al gezegd, we zijn als supporters veel te lang braaf geweest... Tegen Woluwe-Zaventem was het ook om te huilen, tegen Diegem ook, op Zottegem ook...maar toen ging er niemand open... Nu onder een nieuwe trainer zouden we dat wel gaan doen... Persoonlijk maar een raar tijdstip...heb het altijd blijven zeggen, Dillen had beter nog twee matchen langer aangebleven... Dessaer zal vervangen worden, Boto en Lord krijgen misschien eindelijk nog eens een basisplaats thuis en eigenlijk hoop ik uit de grond van mijn hart dat de ex-Denderclan een matchke rust krijgt want die lopen echt niks te doen op het veld... Daarnaast ook Van Dender eruit en ook Jens zou ik uit eigen bescherming even op de bank zetten want die raakt nauwelijks nog een bal goed... Ik zou starten als volgt: Doel: Van Steenberghe Verdediging (links naar rechts): De Schutter - Seminck - Snoeck - Steurs Middenveld: Niels Spotbeen - Ken Van Damme - Coulibaly - Lord Aanval: Boto - Delie Bank: Vervaene, Podevijn, De Vidts en Van Lijsebeth Hopen dus dat VDH ballen aan zijn lijf heeft en hard maakt wat hij in de krant wist te vertellen na Centre. Buiten dat spotbeen speelt ben ik volledig akkoord.Kzou podevijn laten staan.Kzou van lijsebeth zelfs laten startten ipv boto. Ik wil diene gast ook eens zien spelen, doet het bij de reserven blijkbaar niet zo slecht. En wie was da nu eigenlijk die een week is gaan skiën zonder iets te zeggen...?? Als da waar is laat die dan ook maar voor de rest van het seizoen op het bankje zitten... als ne van lijsebeth, met alle respect, hier al de maatstaf wordt, dan is het triestig gesteld. Ne lothar De Vidts of Ahmed Gacem hebben meer in hun mars me dunkt. |
| 25 Mar 2009, 23:38 |
|
|
rollo29 schreef: Iendrachter90 schreef: rollo29 schreef: Ik wil diene gast ook eens zien spelen, doet het bij de reserven blijkbaar niet zo slecht. En wie was da nu eigenlijk die een week is gaan skiën zonder iets te zeggen...?? Als da waar is laat die dan ook maar voor de rest van het seizoen op het bankje zitten... Gezou het forum kunnen doorlezen heeft hier de week zelf gestaan,de heisa is er al geweest ,twas seminck . Ah in welke topic staat da? ik probeer wa te volgen maar dat was me dan ontgaan. Goei vraag,is al een maand geleden ,kdenk dat het bij reservenmatchent(p13om precies te zijn) staat. |
| 25 Mar 2009, 23:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Toont nog maar eens de mentaliteit van bepaalde spelers...
|
| 26 Mar 2009, 9:29 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
eintracht frankfurt schreef: klopt, Casual, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven : de goeie bekopen het altijd met de slechte... + ik ben er zeker van dat een Steurs bv. wel zal beseffen dat hij niet geviseerd wordt. De betreffende spelers zullen het wel goed genoeg weten. inderdaad,laten zien als supporter dat we niet met ons kloten laten spelen,ook al verdienen sommige het niet,ze gaan er niet van sterven |
| 26 Mar 2009, 13:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
eintracht frankfurt schreef: als EA moest scoren, is het toch simpel : - we geven een ironisch applausje, met aansluitend deze deutschen Fußballschlager : (vrij naar het Oilsjters te vertalen natuurlijk) ooooh was war das schöööön, oooooh soooo schööön, das habe ich seit einem Jahr noch nicht gesehen, (klopt ook nog!) so schön! so schön! - moesten we de match per ongeluk beginnen winnen, kan er een sarcastisch "Iendracht blijft in derde klas" vanaf (klopt ook!) - en na de match een cynisch " 't heed ons deegd gedoan on ons hertje" (onze versie kann zijn : amai wa was da schoein, oooh zo schoein, dat emme kik vant joar nog ni gezien, zo schoein, zo schoein) schitterend idee, zal ook wel aanslaan bij de spelers. Maar dan moeten ze wel scoren natuurlijk. En dat Franck en co eens proberen van een lage bal tot bij Delie te krijgen ipv altijd de lange bal te hanteren. |
| 26 Mar 2009, 19:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
bon, als we het echt cynisch willen spelen, kunnen we na een goede pas ook al beginnen zingen van "oooh wa was da schoein enz..."
dan moeten we al niet hopen op een doelpunt. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 26 Mar 2009, 19:30 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
eintracht frankfurt schreef: bon, als we het echt cynisch willen spelen, kunnen we na een goede pas ook al beginnen zingen van "oooh wa was da schoein enz..." dan moeten we al niet hopen op een doelpunt. Vind gewoon dat er teveel met de lange bal gevoetbald wordt, en ik ben wellicht niet de enige die dat denkt. Pas op Franck is een goeie speler maar té voorspelbaar voor de tegenpartij. |
| 26 Mar 2009, 19:35 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |