Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16
 Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
zotvavies, het was geen kritiek op uwe post he !!! Je hebt inderdaad gelijk.

Uw post bracht me gewoon op dit idee, dan moeten we niet wachten op een doelpunt :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

26 Mar 2009, 19:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
eintracht frankfurt schreef:
zotvavies, het was geen kritiek op uwe post he !!! Je hebt inderdaad gelijk.

Uw post bracht me gewoon op dit idee, dan moeten we niet wachten op een doelpunt :D

Voelde me ook niet geviseerd zenne, gaf gewoon wat meer uitleg. (y)

26 Mar 2009, 19:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De voorbeschouwing staat online.

27 Mar 2009, 12:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Er zal veel volk naar komen kijken :crazy:

Mijn hart is wit en zwart !

28 Mar 2009, 10:51
nieuw in de eerste ploeg

De_steve schreef:
Er zal veel volk naar komen kijken :crazy:

Toch zijn er al over de honderd inschrijvingen voor het restaurant !

28 Mar 2009, 11:30
Duivelke

het seizoen heeft toch nog positieve noot gekregen met het opstappen van de maestro tacticus himself.
nu dat we ervan af zijn kunnen we de spelers mss toch wat meer krediet geven. cynisme lost nog weinig op denkik.
hopelijk zondag nog nekeer een goeie match met een 4-1 op het einde. iedereen content iendracht back to glory :EA: en al de rest is zever

28 Mar 2009, 13:03
nieuw in de eerste ploeg

Bomber schreef:
3-5-2 schreef:
het seizoen heeft toch nog positieve noot gekregen met het opstappen van de maestro tacticus himself.
nu dat we ervan af zijn kunnen we de spelers mss toch wat meer krediet geven. cynisme lost nog weinig op denkik.
hopelijk zondag nog nekeer een goeie match met een 4-1 op het einde. iedereen content iendracht back to glory :EA: en al de rest is zever

pff, 't mag voor mijn part nog 10-0 zen, een gans seizoen gedester maakt ge niet goed ze met 1 klinkende overwinning.

ben al teverden met 1-1 als we maar inzet en een ploeg op het veld zien!

28 Mar 2009, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

tevreden :lol:

28 Mar 2009, 13:54
Ancien

Leeftijd: 65
boer touch schreef:
tevreden :lol:

Vooral blijven wentelen in het ongenoegen...
Dat zal iedereen veel deugd doen... :wadde:

28 Mar 2009, 14:44
nieuw in de eerste ploeg

Waneer gaat het merendeel van het publiek nu echt eens wakker worden??? Chapeau als morgen een eventuele prestatie genoegdoening gaat geven ........ Ik snap het allemaal nietmeer. Nogmaals, en tot in den treure, de spelers hebben fouten door gebrek aan ernst op het veld maar het publiek pleit hoe langer hoe meer evenveel schuldig !!!! vanwege gelatenheid, berusting en passiviteit !!
Het kan misschien hard klinken maar als iedereen bij zichzelf te rade gaat zal hij tot dezelfde conclusie komen......
En wees eerlijk..... voor zo een publiek spelen kan geen déclic geven op het veld , het is natuurlijk geen excuus en spelers zijn vanwege hun prestaties dit seizoen compleet niet te verdedigen maar hun bondgenoot stond naast de lijnen.....

28 Mar 2009, 21:08
Ancien

Leeftijd: 38
Komen er geen wedstrijdselecties meer op de website?

28 Mar 2009, 22:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
marc2 schreef:
Waneer gaat het merendeel van het publiek nu echt eens wakker worden??? Chapeau als morgen een eventuele prestatie genoegdoening gaat geven ........ Ik snap het allemaal nietmeer. Nogmaals, en tot in den treure, de spelers hebben fouten door gebrek aan ernst op het veld maar het publiek pleit hoe langer hoe meer evenveel schuldig !!!! vanwege gelatenheid, berusting en passiviteit !!
Het kan misschien hard klinken maar als iedereen bij zichzelf te rade gaat zal hij tot dezelfde conclusie komen......
En wees eerlijk..... voor zo een publiek spelen kan geen déclic geven op het veld , het is natuurlijk geen excuus en spelers zijn vanwege hun prestaties dit seizoen compleet niet te verdedigen maar hun bondgenoot stond naast de lijnen.....

man gij kunt een hoekske zagen zeg. :crazy:

28 Mar 2009, 23:02
Reserve

AOL: rollo29
DT schreef:
eintracht frankfurt schreef:
klopt, Casual, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven : de goeie bekopen het altijd met de slechte...

+ ik ben er zeker van dat een Steurs bv. wel zal beseffen dat hij niet geviseerd wordt. De betreffende spelers zullen het wel goed genoeg weten.

Mja, dat is allemaal goed en wel die acties, maar euh....stel dat Vanderhaeghen een mix opstelt van degenen die wel wilden afgelopen zaterdag en jeugd....dan lijkt het me toch niet aangewezen om beginnen fluiten en roepen... Zoals al gezegd, we zijn als supporters veel te lang braaf geweest... Tegen Woluwe-Zaventem was het ook om te huilen, tegen Diegem ook, op Zottegem ook...maar toen ging er niemand open... Nu onder een nieuwe trainer zouden we dat wel gaan doen... Persoonlijk maar een raar tijdstip...heb het altijd blijven zeggen, Dillen had beter nog twee matchen langer aangebleven...

Dessaer zal vervangen worden, Boto en Lord krijgen misschien eindelijk nog eens een basisplaats thuis en eigenlijk hoop ik uit de grond van mijn hart dat de ex-Denderclan een matchke rust krijgt want die lopen echt niks te doen op het veld... Daarnaast ook Van Dender eruit en ook Jens zou ik uit eigen bescherming even op de bank zetten want die raakt nauwelijks nog een bal goed...

Ik zou starten als volgt:

Doel: Van Steenberghe
Verdediging (links naar rechts): De Schutter - Seminck - Snoeck - Steurs
Middenveld: Niels Spotbeen - Ken Van Damme - Coulibaly - Lord
Aanval: Boto - Delie

Bank: Vervaene, Podevijn, De Vidts en Van Lijsebeth

Hopen dus dat VDH ballen aan zijn lijf heeft en hard maakt wat hij in de krant wist te vertellen na Centre.

Met alle respect maar seminck zou ik echt niet opstellen, gaan skiën zonder iets te melden aan trainer, club...
Dat is ook lachen met supporters, toch?
Ik kan daar echt niet bij dat iemand na zulke toestanden nog op het veld staat.
Als je dat gaat goedkeuren dan is het hek volledig van de dam, maar blijkbaar kan dat hier en staan zulke spelers met zo'n 'inzet' makkelijk in de ploeg...
Wat is het volgende, 'ik kan deze week niet komen trainen want ik ga met mijn maten een weekje gaan zuipen op de bierfeesten'? :drank: :kots:

29 Mar 2009, 0:45
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
marc2 schreef:

wa stel je dan voor? gade gij een actie in mekaar steken? en op die manier ons ploeg op de rails krijgen?
nu moogde stilaan nekeer stoppen met mij te doen lachen zenne... tis goe geweest
tzal sebiet nog ons fout zijn.

Nu moet er eerst voetbal getoond worden vooraleer ge een publiek meekrijgt zenne. blijkbaar schijnt ge dat niet te beseffen, maar dat is een ijzeren wet die geldt in zowat elke sportdiscipline en zelfs ver daarbuiten. als er gene f*ck te beleven is, zult ge ook het publiek niet wild krijgen.
trouwens, mocht uwen "theorie-van-den-omgekeerde-wereld" kloppen, dan wordt bosnië met de ogen toe wereldkampioen.

onzen supporters zijn talrijk en schitterend, en IN BEPAALDE SITUATIES kunnen ze invloed hebben op een matchverloop, wat op zich al zeer knap is... maar ge moet de macht van een publiek nu ook niet gaan overschatten he. den bal in de goal roepen kunt ge nog altijd niet letterlijk he

29 Mar 2009, 0:51
Ancien

Leeftijd: 46
rollo29 schreef:

Met alle respect maar seminck zou ik echt niet opstellen, gaan skiën zonder iets te melden aan trainer, club...
Dat is ook lachen met supporters, toch?
Ik kan daar echt niet bij dat iemand na zulke toestanden nog op het veld staat.
Als je dat gaat goedkeuren dan is het hek volledig van de dam, maar blijkbaar kan dat hier en staan zulke spelers met zo'n 'inzet' makkelijk in de ploeg...
Wat is het volgende, 'ik kan deze week niet komen trainen want ik ga met mijn maten een weekje gaan zuipen op de bierfeesten'? :drank: :kots:

Amai Rollo, nog efkens een verhaal van meer dan een maand geleden bovenhalen omdat iemand die al 5 seizoenen constant in uw eerste elftal staat en naar behoren presteert, even twee trainingen van een kuttrainer heeft gemist... Groot schandaal zenne... Mocht ge weten hoeveel anderen met flutexcuses van de trainingen wegblijven en nog in de ploeg zitten, dan zou je er zelfs geen 11 meer kunnen opstellen... Je spreekt hier over TWEE trainingen waar de variatie 0,0 was, je meer achteruitgang boekte door te komen dan door thuis te blijven en daar ga jij nu een relletje rond ontketenen...

In de match moet het gebeuren en daar zijn er meer met de vinger te wijzen dan Seminck hoor dit jaar... Seminck is niet aan zijn beste terugronde bezig, maar heb je Dessaer al zien klungelen na Nieuwjaar??? Wint geen duel meer en is overal een stap te laat. Reken daar dan nog wat backs bij die constant opendeurdag houden (Filipovic, Van Dender maar ook op rechts bijvoorbeeld)...en een centraal middenveld waar ze geen bal kunnen recupereren... Zo'n gekak op iemand met een serieuze staat van dienst en dan steekt het oud zeer van den Iendracht weer op: mensen die de club niet in de steek hebben gelaten in slechte tijden en die (te?) lang bij de club blijven worden na verloop van tijd gewoon buiten gepest hetzij door het bestuur, hetzij door het publiek...

Dat jij hier nu al een week een boom komt opzetten over dat skireisverhaal is te belachelijk voor woorden...zeker een maand na de feiten...waar was jij als dat verhaal hier gepubliceerd werd? Ook even niet attent - wat is dat voor een attitude voor een forumganger hier... Interesseerde u ook even niet zeker?

We spelen verdorie in de Belgische derde klasse... Als je een zwarte piet wil aanduiden, keuze genoeg dit jaar, maar niet Seminck hoor... Het transferbeleid van in de zomer EN de winter zegt alles....

En als ik Seminck een goede raad mag geven: ga andere oorden opzoeken man, een extra jaar in derde kan hem niks meer leren en zou zijn carrière niet ten goede komen...

29 Mar 2009, 3:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16