|
|
| Pagina 59 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 57 58 59 60 61 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Rode Duivels
Dani schreef: Ik vind dat Simons maar weinig respect geniet. Is toch de enige Duivel die steeds op niveau acteert. Ontgoochelt amper. Toch even een bedeking over de "basisploeg" van onze vriend uit opwijk. Ik vind dat Witsel niets te zoeken heeft in de nationale ploeg. Ook Defour vind ik tekort komen op de positie waar hij wordt uitgespeeld. De Camargo is gewoon top en kan het verschil maken in de lucht, wat tegen een stugge tegenstander wel nodig zal zijn. Verder vind ik Stijnen een enorme arrogante kloot die bovendien zo dom is als lood. En wat heeft hij al bewezen???? Geef mij maar volgende ploeg : Bailly VDB - Van Buyten - Kompany - Vermaelen Defour - Simons - Fellaini - Dembele De Camargo Sonck Dat is niet mijn basisploeg hoor. Is denk ik de basisploeg van VDE. Simons is goed op deze moment. Maar Vermaelen is gewoon stilaan beter aan het worden. Witsel is een heel groot talent. Hij heeft nog niet die constante maar laat ons eerlijk zijn: de laatste jaren hebben alleen Kompany en fellaini nog geen terugval gekend (blessures niet meegerekend). Daarvoor moet je ze nog niet uit de ploeg houden. Defour is het slachtoffer van de luxe. De tandem Fellaini - Vertonghen is incontournable maar bij een blessure van een van die twee moet Defour daar spelen. Ik zou De Mul op rechts zetten maar als die gekwetst is moet Defour daar voor mij spelen en Witsel op links. Eventueel als De Sutter in bloedvorm is kan Dembélé op links en De Sutter naast Sonck. De Camargo is voor mij een goede invaller.Geen basisspeler. _________________
|
| 27 Mar 2009, 16:55 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Sven KSK Opwijk schreef: Dat is niet mijn basisploeg hoor. Is denk ik de basisploeg van VDE. Simons is goed op deze moment. Maar Vermaelen is gewoon stilaan beter aan het worden. Witsel is een heel groot talent. Hij heeft nog niet die constante maar laat ons eerlijk zijn: de laatste jaren hebben alleen Kompany en fellaini nog geen terugval gekend (blessures niet meegerekend). Daarvoor moet je ze nog niet uit de ploeg houden. Defour is het slachtoffer van de luxe. De tandem Fellaini - Vertonghen is incontournable maar bij een blessure van een van die twee moet Defour daar spelen. Ik zou De Mul op rechts zetten maar als die gekwetst is moet Defour daar voor mij spelen en Witsel op links. Eventueel als De Sutter in bloedvorm is kan Dembélé op links en De Sutter naast Sonck. De Camargo is voor mij een goede invaller.Geen basisspeler. Volledig akkoord met alles wat je zegt. Witsel is nog niet top op internationaal niveau, maar hij is jong, talentvol, onze gouden schoen, ... en 't belangrijkste van al: we hebben geen (waardige) alternatieven op links... tenzij bart goor vanonder 't stof gehaald wordt ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Mar 2009, 16:58 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Boris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Dat is niet mijn basisploeg hoor. Is denk ik de basisploeg van VDE. Simons is goed op deze moment. Maar Vermaelen is gewoon stilaan beter aan het worden. Witsel is een heel groot talent. Hij heeft nog niet die constante maar laat ons eerlijk zijn: de laatste jaren hebben alleen Kompany en fellaini nog geen terugval gekend (blessures niet meegerekend). Daarvoor moet je ze nog niet uit de ploeg houden. Defour is het slachtoffer van de luxe. De tandem Fellaini - Vertonghen is incontournable maar bij een blessure van een van die twee moet Defour daar spelen. Ik zou De Mul op rechts zetten maar als die gekwetst is moet Defour daar voor mij spelen en Witsel op links. Eventueel als De Sutter in bloedvorm is kan Dembélé op links en De Sutter naast Sonck. De Camargo is voor mij een goede invaller.Geen basisspeler. Volledig akkoord met alles wat je zegt. Witsel is nog niet top op internationaal niveau, maar hij is jong, talentvol, onze gouden schoen, ... en 't belangrijkste van al: we hebben geen (waardige) alternatieven op links... tenzij bart goor vanonder 't stof gehaald wordt ![]() Die, en dit gaat pijn doen om dat te zeggen, wel op een hoog niveau speelt tegenwoordig. Pas op, wel maar bij GBA maar die zetten een mooie reeks neer. Gelukkig is VDE een beetje afgestapt van de oude waarden of we zaten weer met Clement op ons dak ._________________
|
| 27 Mar 2009, 17:15 |
|
|
forumlegende
En toch speelt De Camargo al meer dan 2 jaar op hoog niveau.
Die heeft zich enorm ontwikkeld. OK, hij mist veel kansen maar hij dwingt ze dan ook meestal ZELF af Ik vind dat hij op dit moment gewoon beter is dan Tom De Sutter. |
| 27 Mar 2009, 18:13 |
|
|
Dani schreef: En toch speelt De Camargo al meer dan 2 jaar op hoog niveau. Die heeft zich enorm ontwikkeld. OK, hij mist veel kansen maar hij dwingt ze dan ook meestal ZELF af Ik vind dat hij op dit moment gewoon beter is dan Tom De Sutter. Die twee kunt ge nu toch totaal niet vergelijken. De Camargo toont de laatste tijd dat hij vooral achter een spits moet spelen en De Sutter is een diepe spits. _________________
|
| 27 Mar 2009, 18:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dani schreef: En toch speelt De Camargo al meer dan 2 jaar op hoog niveau. Die heeft zich enorm ontwikkeld. OK, hij mist veel kansen maar hij dwingt ze dan ook meestal ZELF af Ik vind dat hij op dit moment gewoon beter is dan Tom De Sutter. Pas op, ik vind ook dat De Camargo ne goeie speler is, maar dan niet als spits. Ik zou hem bij Standard graag eens op de verdedigende mid zien spelen, waar Fellaini speelde. Ik denk dat hij daar met zijn fysiek en kopkracht nog beter tot zijn recht gaat komen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Mar 2009, 18:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Jeroen schreef: Over Marcos ben ik akkoord, maar die Joao Carlos ... Wat heeft die bewezen feitelijk ? Top in België bij Lokeren en Genk, maar ondertussen ook niet meer van de jongste.. Van Buyten, hoe veel er ook tegen zijn speelt wel geregeld mee bij Bayern. Simons bij PSV.. Al moet het centrale duo altijd Kompany - Vermaelen zijn. Komaan joao Carlos is (een van) de beste verdedigers in Belgie, sterk in de duels, pikt af en toe een goaltje mee,... Maja ieder zijn gedacht zeker _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 28 Mar 2009, 10:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals gezegd, in Belgie en op leeftijd.
Kompany speelt wekelijks mee in de Premier League. Vermaelen is bij Ajax een vaste waarde. Mijn ideale elf: -----------------------------Bailly---------------------------------- Marcos-Kompany-Vermaelen-Pocognoli / Van Damme ------------------Vertonghen - Fellaini---------------------------- ------------------------------Defour----------------------------------- Hazard--------------------------------------------------Dembele ---------------------------De Sutter----------------------------------- Ik zie dan wel naar de toekomst, op dit moment zouden er misschien wat oudere spelers nog een basisplek verdienen. |
| 28 Mar 2009, 15:20 |
|
|
Dit wordt volgens Sporza de vermoedelijke ploeg vanavond:
Stijnen, Daems, Vermaelen, Simons, Swerts, Mudingayi, Defour, Fellaini, De Camargo, Dembele, Sonck Zou dit dan in volgende veldbezetting zijn: ---------------------Stijnen--------------------------- Swerts----Simons----Vermaelen----Daems ---------------------Mudingayi----------------------- Defour-------------Fellaini-------------Dembele ------------De Camargo-----Sonck-------------- _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mar 2009, 16:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Niet slecht, maar verre van een superploeg. Tzal oppassen worden vanavond, ik zie bv. niet gemakkelijk winnen hoor.
|
| 28 Mar 2009, 16:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
tzit hier vol "dokter-soccers"
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Mar 2009, 16:24 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
we spelen precies weer thuis
_________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Mar 2009, 21:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: we spelen precies weer thuis Staan reeds 0 -1 achter wel schot op de paal van Sonck ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Mar 2009, 22:06 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
en wat hier op het forum al gezegd werd komt na een kwartier al uit: Swerts kan het niet aan
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Mar 2009, 22:08 |
|
|
Allé, hij herpakte zich toch nog lichtjes, al was die eene actie ook meer sjans dan kunnen.
Daems komt er gewoon niet uit, dusja ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Mar 2009, 22:40 |
|
| Pagina 59 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 57 58 59 60 61 … 242 Volgende |