Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 16
 Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
champagne schreef:
De_steve schreef:
Er zal veel volk naar komen kijken :crazy:

Toch zijn er al over de honderd inschrijvingen voor het restaurant !

As dit klopt verwondert mij dit toch hoor, zeker door de arendcarnaval en de slechte resultaten

Mijn hart is wit en zwart !

29 Mar 2009, 8:38
Reserve

AOL: rollo29
DT schreef:
rollo29 schreef:

Met alle respect maar seminck zou ik echt niet opstellen, gaan skiën zonder iets te melden aan trainer, club...
Dat is ook lachen met supporters, toch?
Ik kan daar echt niet bij dat iemand na zulke toestanden nog op het veld staat.
Als je dat gaat goedkeuren dan is het hek volledig van de dam, maar blijkbaar kan dat hier en staan zulke spelers met zo'n 'inzet' makkelijk in de ploeg...
Wat is het volgende, 'ik kan deze week niet komen trainen want ik ga met mijn maten een weekje gaan zuipen op de bierfeesten'? :drank: :kots:

Amai Rollo, nog efkens een verhaal van meer dan een maand geleden bovenhalen omdat iemand die al 5 seizoenen constant in uw eerste elftal staat en naar behoren presteert, even twee trainingen van een kuttrainer heeft gemist... Groot schandaal zenne... Mocht ge weten hoeveel anderen met flutexcuses van de trainingen wegblijven en nog in de ploeg zitten, dan zou je er zelfs geen 11 meer kunnen opstellen... Je spreekt hier over TWEE trainingen waar de variatie 0,0 was, je meer achteruitgang boekte door te komen dan door thuis te blijven en daar ga jij nu een relletje rond ontketenen...

In de match moet het gebeuren en daar zijn er meer met de vinger te wijzen dan Seminck hoor dit jaar... Seminck is niet aan zijn beste terugronde bezig, maar heb je Dessaer al zien klungelen na Nieuwjaar??? Wint geen duel meer en is overal een stap te laat. Reken daar dan nog wat backs bij die constant opendeurdag houden (Filipovic, Van Dender maar ook op rechts bijvoorbeeld)...en een centraal middenveld waar ze geen bal kunnen recupereren... Zo'n gekak op iemand met een serieuze staat van dienst en dan steekt het oud zeer van den Iendracht weer op: mensen die de club niet in de steek hebben gelaten in slechte tijden en die (te?) lang bij de club blijven worden na verloop van tijd gewoon buiten gepest hetzij door het bestuur, hetzij door het publiek...

Dat jij hier nu al een week een boom komt opzetten over dat skireisverhaal is te belachelijk voor woorden...zeker een maand na de feiten...waar was jij als dat verhaal hier gepubliceerd werd? Ook even niet attent - wat is dat voor een attitude voor een forumganger hier... Interesseerde u ook even niet zeker?

We spelen verdorie in de Belgische derde klasse... Als je een zwarte piet wil aanduiden, keuze genoeg dit jaar, maar niet Seminck hoor... Het transferbeleid van in de zomer EN de winter zegt alles....

En als ik Seminck een goede raad mag geven: ga andere oorden opzoeken man, een extra jaar in derde kan hem niks meer leren en zou zijn carrière niet ten goede komen...

Ja man, ik heb da nieuws gemist. Amai, Erg hé?
Dus als je op een bepaalde training of trainingen niets kan bijleren moet je niet komen trainen en hoef je ook niets te laten weten, sterker nog ga je rustig op reis met risico op blessures ook nog? Meen je dat nu zelf?
En het gaat toch nie over hoe lang dat geleden is of hoeveel trainingen hij gemist maar het wel over het principe!
En het gaat mij ook niet over hoe Seminck speelt hé, en ik ben nog minder op zoek naar een zondebok zoals jij zegt.
Wat jij er allemaal bijsleurt om da te proberen verantwoorden zeg, pff.
Ik vind gewoon da je da niet doet maar das mijn gedacht, jij hebt het jouwe, das je volste recht.
En je moet daarom zo hevig nie reageren hé zeg. :oooh:

29 Mar 2009, 9:13
Vaste Waarde

De nieuwe webmasters hebben er precies nog niet aan gedacht om de 15 koppige kern voor deze namiddag online te zetten.

29 Mar 2009, 9:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Zeer belangrijke vraag. Gaan de 2 kantines (chalets) aan de staantribune open zijn :slijm: :drank:

29 Mar 2009, 10:11
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
chunga schreef:
Zeer belangrijke vraag. Gaan de 2 kantines (chalets) aan de staantribune open zijn :slijm: :drank:

Waarom zoude die niet open zijn?
Waar moeten we anders het eerste kwartier vd match doorbrengen
:lol:

29 Mar 2009, 13:24
nieuw in de eerste ploeg

Christophe1919 schreef:
chunga schreef:

Waarom zoude die niet open zijn?
Waar moeten we anders het eerste kwartier vd match doorbrengen
:lol:

ken em nog 20 bonnekes en die moeten op!!!!!!

29 Mar 2009, 14:11
Ancien

Leeftijd: 65
Ik kom juist thuis, en denk, eens kijken hoe het met den Iendracht is.
Gaat die wedstrijd door???
Is er iemand die iets weet?

29 Mar 2009, 15:41
Junior

DT schreef:
rollo29 schreef:

En als ik Seminck een goede raad mag geven: ga andere oorden opzoeken man, een extra jaar in derde kan hem niks meer leren en zou zijn carrière niet ten goede komen...

das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !

29 Mar 2009, 16:44
Ancien

Leeftijd: 38
1-1 Boto

29 Mar 2009, 16:55
Junior

Gilles schreef:
1-1 Boto

zijn 1ste vant seizoen :D

29 Mar 2009, 17:09
Scholier

En? nog een verandering in de score?

29 Mar 2009, 17:22
Freak

Leeftijd: 35
Loemoemba schreef:
En? nog een verandering in de score?

1-1gebleven ,goal van boto viel in blessure tijd.Voor de rest basisploeg:van steenberghen,seminck(degroote) ,de schutter,t.spotbeen,filipovic,franck;podevijn(boto),vandamme;delie;coulibaly,lord(steurs)

29 Mar 2009, 17:27
Ancien

Leeftijd: 47
zat steurs op de bank? En was er wa volk??

29 Mar 2009, 17:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
witzwet schreef:
zat steurs op de bank? En was er wa volk??

Steurs was twijfelachtig en begon daardoor op de bank,kwa volk was het eigenlijk nog redelijk.

29 Mar 2009, 17:39
Junior

Sottegem/Limpens wéér gewonnen en ondertussen over EA gesprongen. 1/ doet je toch eens denken vdhk zal wel goede trainer zijn maar... en 2/ Limpens die hier door sommigen (in mijn ogen 150% onterecht) afgebrand wordt (tactisch onbekwaam en nog van dienen zever) zal toch nog zooooooooooooo slecht niet zijn he ?

29 Mar 2009, 17:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 16