|
|
| Pagina 16 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers 2009-2010
champagne schreef: Bomber schreef: champagne schreef: Inderdaad GRD hoefde mem niet meer. Ook klopt het dat de heer john jans plus een paar sponsers troch wouden terughalen maarja ... De heer John jans, das diejen da ons wou verkopen zeker? ABSOLUUT NIET !!!!! De Heer john jans is een trouwe eendracht suporter zowel thuis als op verplaatsing ! in La Lou vorige week zaten d'r 2 in de tribune die ik liever niet meer zie, zijn dit dan ook trouwe supporters ? ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 28 Mar 2009, 20:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bomber schreef: nonkeltje schreef: champagne schreef: ABSOLUUT NIET !!!!! De Heer john jans is een trouwe eendracht suporter zowel thuis als op verplaatsing ! in La Lou vorige week zaten d'r 2 in de tribune die ik liever niet meer zie, zijn dit dan ook trouwe supporters ? ![]() Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten |
| 28 Mar 2009, 22:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Volkomen gelijk. Geert heeft schitterend werk geleverd en nu is het aan de bruecker om beter omringd zich waar te maken.
|
| 28 Mar 2009, 23:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer
eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: nonkeltje schreef: in La Lou vorige week zaten d'r 2 in de tribune die ik liever niet meer zie, zijn dit dan ook trouwe supporters ? ![]() Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Gij zijt gewoon nen stomme *****, dat hebt ge hier met uw vorige account ook al meermaals bewezen. |
| 28 Mar 2009, 23:54 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jeroen schreef: eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Gij zijt gewoon nen stomme *****, dat hebt ge hier met uw vorige account ook al meermaals bewezen. Wat was zijn vorige account? _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mar 2009, 23:57 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: nonkeltje schreef: in La Lou vorige week zaten d'r 2 in de tribune die ik liever niet meer zie, zijn dit dan ook trouwe supporters ? ![]() Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Goe bezig ventje. Dit vind ik echt verschrikkelijk laag. Wat heeft Michel jou eigenlijk ooit misdaan? Wat heeft Michel den iendracht misdaan? NIKS! En dan komt gij hier nog doodleuk verkondigen dat hij zijn zakken gevuld heeft????? Dom, zielig, achterlijk, ... scheldwoorden schieten me tekort. _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mar 2009, 23:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Boris schreef: eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Goe bezig ventje. Dit vind ik echt verschrikkelijk laag. Wat heeft Michel jou eigenlijk ooit misdaan? Wat heeft Michel den iendracht misdaan? NIKS! En dan komt gij hier nog doodleuk verkondigen dat hij zijn zakken gevuld heeft????? Dom, zielig, achterlijk, ... scheldwoorden schieten me tekort. Idd, platte pé!! ![]() |
| 29 Mar 2009, 0:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Gij zijt gewoon nen stomme *****, dat hebt ge hier met uw vorige account ook al meermaals bewezen. Indien bewezen met zelfde IP-adres meerdere accounts gewoon blokkeren Zijn daar géén reglementen voor voorzien ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Mar 2009, 0:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Boris schreef: eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Goe bezig ventje. Dit vind ik echt verschrikkelijk laag. Wat heeft Michel jou eigenlijk ooit misdaan? Wat heeft Michel den iendracht misdaan? NIKS! En dan komt gij hier nog doodleuk verkondigen dat hij zijn zakken gevuld heeft????? Dom, zielig, achterlijk, ... scheldwoorden schieten me tekort. Michel heeft zelfs van zijn spaargeld in den Iendracht gestoken. En Geert zal bijlange niet rijk geworden zijn van wat hij hier kreeg (en ja, ik weet wat hij verdiende, want dat is openlijk gezegd op hun vergadering met de supporters). Ge moet hier dus niet komen zeveren. Michel en Geert zijn echte Iendrachters. En er zijn fouten gemaakt, maar dat geven ze ook toe. Een beetje respect naar die mensen is toch wel het minste. |
| 29 Mar 2009, 2:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: nonkeltje schreef: in La Lou vorige week zaten d'r 2 in de tribune die ik liever niet meer zie, zijn dit dan ook trouwe supporters ? ![]() Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Misschien denkt ge dat ge deze keer iets meer krediet krijgt omdat er nen hoek af is bij u, maar ik zou er maar niet te neig op rekenen. Ge moet hier nog altijd uwen eerste positieve post zetten en eerlijk gezegd begint het nogal neig op mijn zenen te werken. Ge kunt voor of tegen een bestuur zijn, maar ten eerste mag een beetje respect wel en ten tweede al zeker als het gewoon met leugens is dat ge afkomt. |
| 29 Mar 2009, 3:01 |
|
|
Reserve
Spijtig. Zoals meestal from hero to zero. Dat verdient op dit moment niemand. Hopelijk voor Geert zelf kan hij binnen de club aan het werk blijven want uiteindelijk verdient hij dat wel. Hij heeft wel een slecht seizoen achter de rug maar dat zijn meestal nog beginnersfouten . Probleem is zoals steeds, maak niet zomaar beloftes. Ze hebben hun gat verbrand zoals velen daarvoor. Maar ze zijn 100% iendrachter en deden het niet uit puur geldgewin en dat kan je niet altijd van hun voorgangers zeggen.
|
| 29 Mar 2009, 9:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
suppo schreef: Spijtig. Zoals meestal from hero to zero. Dat verdient op dit moment niemand. Hopelijk voor Geert zelf kan hij binnen de club aan het werk blijven want uiteindelijk verdient hij dat wel. Hij heeft wel een slecht seizoen achter de rug maar dat zijn meestal nog beginnersfouten . Probleem is zoals steeds, maak niet zomaar beloftes. Ze hebben hun gat verbrand zoals velen daarvoor. Maar ze zijn 100% iendrachter en deden het niet uit puur geldgewin en dat kan je niet altijd van hun voorgangers zeggen. Ik hoop ook dat Geert eigenlijk een rol binnen de club wilt blijven uitvoeren. 'k heb/had wel het gevoel dat er tussen DDB en GDR zelf ergens nog iets mogelijk was, maar heel die entourage die achter DDB achter hangt is zodanig opgefokt tegen Geert (dat zie je hier genoeg op het forum) dat het er niet echt zal in zitten. Nu gaan we zonder twijfel opnieuw beginnersfouten maken die we zeker en vast hadden kunnen vermijden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Mar 2009, 10:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
eendrachter'80 schreef: Bomber schreef: nonkeltje schreef: in La Lou vorige week zaten d'r 2 in de tribune die ik liever niet meer zie, zijn dit dan ook trouwe supporters ? ![]() Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. En of ge der nu tegen zijt of ni, als ge ontkent dat die mannen niks voor ea gedaan hebben zejje nen dikken dommerik. Wat zijn uw verdiensten op ea al nonkeltje? en ook veel putten gemaakt en ook hun zakken goed gevuld dat zij ook hun verdiensten Lafaard! |
| 29 Mar 2009, 20:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
wat gaan we hier nog allemaal horen?
een goede raad als hij alleen maar leugens kan rondstrooien laat hem gerust en reageer er niet meer op. |
| 29 Mar 2009, 21:43 |
|
|
boer touch schreef: wat gaan we hier nog allemaal horen? een goede raad als hij alleen maar leugens kan rondstrooien laat hem gerust en reageer er niet meer op. Bedankt voor de goede raad, boer touch _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Mar 2009, 22:57 |
|
| Pagina 16 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 280 Volgende |