|
|
| Pagina 86 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 84 85 86 87 88 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Messi schreef: Smetje schreef: De communicatie is precies al verbeterd, nog altijd geen nieuws over de vergadering van gisteren . Terwijl ik -en waarschijnlijk de meesten- toch al sinds gisterenavond in spanning zitten te wachten op de uitkomst.Iemand die al iets weet? Als je de sleutels van de website niet hebt, kan je ook niets bekend maken, hé. Jammer, maar helaas. Hopelijk worden de berichten snel ingevoerd door de webmaster. Trouwens, er zal fel gewerkt worden aan de communicatie naar volgend seizoen toe. Onze jeugdwebsite is een verademing in jeugdvoetballand, dat moet hoofdwebsite ook zijn. Kan men dan voorlopig via het forum geen info doorgeven? Die brief van het jeugdbestuur enzo zijn hier toch ook geplaatst. |
| 31 Mar 2009, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Messi schreef: Smetje schreef: De communicatie is precies al verbeterd, nog altijd geen nieuws over de vergadering van gisteren . Terwijl ik -en waarschijnlijk de meesten- toch al sinds gisterenavond in spanning zitten te wachten op de uitkomst.Iemand die al iets weet? Als je de sleutels van de website niet hebt, kan je ook niets bekend maken, hé. Jammer, maar helaas. Hopelijk worden de berichten snel ingevoerd door de webmaster. Trouwens, er zal fel gewerkt worden aan de communicatie naar volgend seizoen toe. Onze jeugdwebsite is een verademing in jeugdvoetballand, dat moet hoofdwebsite ook zijn. Kan men dan voorlopig via het forum geen info doorgeven? Die brief van het jeugdbestuur enzo zijn hier toch ook geplaatst. Geachten, Net contact gehad met Frank en tegen deze avond zou het bericht op de hoofdwebsite moeten staan. Tevens zullen de beheerders van dit forum dezelfe informatie ontvangen. Ik weet dat alles gisteren zeer rustig is verlopen, op het andere moet ik net zoals jullie ook wachten tot onze webmaster de tijd heeft om dit alles te plaatsen. Dus nog even geduld. ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 11:32 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Al degenen die hier zaagden over de communicatie van Geert moeten dan wel consequent zijn en nu ook komen kritiek geven op het feit dat we zo lang moeten wachten op enig nieuws.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mar 2009, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Boris schreef: Al degenen die hier zaagden over de communicatie van Geert moeten dan wel consequent zijn en nu ook komen kritiek geven op het feit dat we zo lang moeten wachten op enig nieuws. zoiets noemt men dan kritiek geven, om kritiek te geven. Geduld beste Boris is een schone deugd en als de persoon die het kan plaatsen maar tegen deze avond beschikbaar is (wegens werkomstandigheden) dan moet je dit kunnen aanvaarden. Niet iedereen heeft het geluk om full-time met zijn hobby bezig te zijn. ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 11:55 |
|
|
Miniem
Niet iedereen heeft het geluk om full-time met zijn hobby bezig te zijn.
Jij precies wel ,,, zou anders niet graag je werkgever zijn. |
| 31 Mar 2009, 12:08 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
panoleon schreef: Boris schreef: Al degenen die hier zaagden over de communicatie van Geert moeten dan wel consequent zijn en nu ook komen kritiek geven op het feit dat we zo lang moeten wachten op enig nieuws. zoiets noemt men dan kritiek geven, om kritiek te geven. Geduld beste Boris is een schone deugd en als de persoon die het kan plaatsen maar tegen deze avond beschikbaar is (wegens werkomstandigheden) dan moet je dit kunnen aanvaarden. Niet iedereen heeft het geluk om full-time met zijn hobby bezig te zijn. ![]() Da's geen kritiek. Ik ben de eerste om toe te geven dat er zeker iets scheelde aan Geert zijn communicatie. Dat werd hier ook genoeg uitvergroot. Maar ik kan dus niet tegen de goed-nieuws-show die rond het nieuwe bestuur heerst. En wat ik aanhaalde is daar toch het perfecte voorbeeld van? Natuurlijk dat die mensen misschien nog geen tijd gehad hebben om het er op te zetten... net zoals Geert daar misschien soms niet meteen de tijd voor had. Maar hij werd niet gespaard hoor. Dat is al wat ik hiermee wou zeggen... _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mar 2009, 12:10 |
|
|
adolf schreef: zou anders niet graag je werkgever zijn. Die kans zult ge dan ook niet krijgen, vrees ik. _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mar 2009, 12:11 |
|
|
Boris schreef: panoleon schreef: Boris schreef: Al degenen die hier zaagden over de communicatie van Geert moeten dan wel consequent zijn en nu ook komen kritiek geven op het feit dat we zo lang moeten wachten op enig nieuws. zoiets noemt men dan kritiek geven, om kritiek te geven. Geduld beste Boris is een schone deugd en als de persoon die het kan plaatsen maar tegen deze avond beschikbaar is (wegens werkomstandigheden) dan moet je dit kunnen aanvaarden. Niet iedereen heeft het geluk om full-time met zijn hobby bezig te zijn. ![]() Da's geen kritiek. Ik ben de eerste om toe te geven dat er zeker iets scheelde aan Geert zijn communicatie. Dat werd hier ook genoeg uitvergroot. Maar ik kan dus niet tegen de goed-nieuws-show die rond het nieuwe bestuur heerst. En wat ik aanhaalde is daar toch het perfecte voorbeeld van? Natuurlijk dat die mensen misschien nog geen tijd gehad hebben om het er op te zetten... net zoals Geert daar misschien soms niet meteen de tijd voor had. Maar hij werd niet gespaard hoor. Dat is al wat ik hiermee wou zeggen... Oke Boris, maar wees gerust, de mensen zijn er volop mee bezig om ervoor te zorgen dat de communicatie vlotter gaat verlopen. Ook voor hen zijn er heel wat zaken nieuw en moeten er nog heel wat zaken worden uitgeklaard. Het lijkt mij dan beter om alles goed voor te bereiden en ervoor te zorgen dat structureel alles vlot verloopt en dat de gegeven informatie correct is. Rome is niet op 1 dag gebouwd en wat de goed-nieuws-show betreft, weet dat deze mensen kritisch genoeg zijn tov zichzelf .... ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 14:40 |
|
|
panoleon schreef: Oke Boris, maar wees gerust, de mensen zijn er volop mee bezig om ervoor te zorgen dat de communicatie vlotter gaat verlopen. Dan is 't goe. Ik zie dat ze al een woordvoerder op 't forum hebben... _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mar 2009, 14:42 |
|
|
Boris schreef: panoleon schreef: Oke Boris, maar wees gerust, de mensen zijn er volop mee bezig om ervoor te zorgen dat de communicatie vlotter gaat verlopen. Dan is 't goe. Ik zie dat ze al een woordvoerder op 't forum hebben... Neen hoor Boris, ik ben gewoon ne goeie maat van Frank en weet via hem vrij veel. Dit zal meer dan waarschijnlijk niet altijd even objectief zijn, maar ik ken Frank zodanig goed dat ik weet dat zijn beloftes geen loze beloftes zijn. Ik refereer altijd graag naar het internationaal tornooi van onzen Iendracht waar hij de vader van is. Zonder hem was dit fantastische evenement voor onze jeugd alang afgevoerd. De uren dat hij te samen met zijn team hiervoor opoffert zijn zo ontelbaar dat hij hiervoor alleen al ons respect verdient. Ik nodig je bij deze dan ook uit om op één van de 4 dagen (21/22/23 en 24 mei) eens een kijkje te komen nemen naar dit prestigieus tornooi en te komen genieten. ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 14:56 |
|
|
panoleon schreef: Boris schreef: panoleon schreef: Oke Boris, maar wees gerust, de mensen zijn er volop mee bezig om ervoor te zorgen dat de communicatie vlotter gaat verlopen. Dan is 't goe. Ik zie dat ze al een woordvoerder op 't forum hebben... Neen hoor Boris, ik ben gewoon ne goeie maat van Frank en weet via hem vrij veel. Dit zal meer dan waarschijnlijk niet altijd even objectief zijn, maar ik ken Frank zodanig goed dat ik weet dat zijn beloftes geen loze beloftes zijn. Ik refereer altijd graag naar het internationaal tornooi van onzen Iendracht waar hij de vader van is. Zonder hem was dit fantastische evenement voor onze jeugd alang afgevoerd. De uren dat hij te samen met zijn team hiervoor opoffert zijn zo ontelbaar dat hij hiervoor alleen al ons respect verdient. Ik nodig je bij deze dan ook uit om op één van de 4 dagen (21/22/23 en 24 mei) eens een kijkje te komen nemen naar dit prestigieus tornooi en te komen genieten. ![]() Ik ben daar vorige keer nog komen eten om de club zo te steunen. We hebben, door problemen met de electriciteit, maar 2 uur op ons eten moeten wachten. ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mar 2009, 15:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Boris schreef: Ik ben daar vorige keer nog komen eten om de club zo te steunen. We hebben, door problemen met de electriciteit, maar 2 uur op ons eten moeten wachten. ![]() En dan waren we nog bij de gelukkigen die effectief aan hun eten geraakt zijn .Soit, das wel al een jaar of twee - drie geleden. Geen idee hoe de organisatie van het tornooi toen verliep, maar dat eetfestijn daar was wel een regelrechte catastrofe alleszins. Voor alle duidelijkheid, das dus absoluut geen kritiek op het jeugdbeleid of dat internationaal tornooi hoor. Ik veronderstel dat er wel al veel zal geleerd zijn uit deze fouten. |
| 31 Mar 2009, 15:16 |
|
|
Boris schreef: panoleon schreef: Boris schreef: Dan is 't goe. Ik zie dat ze al een woordvoerder op 't forum hebben... Neen hoor Boris, ik ben gewoon ne goeie maat van Frank en weet via hem vrij veel. Dit zal meer dan waarschijnlijk niet altijd even objectief zijn, maar ik ken Frank zodanig goed dat ik weet dat zijn beloftes geen loze beloftes zijn. Ik refereer altijd graag naar het internationaal tornooi van onzen Iendracht waar hij de vader van is. Zonder hem was dit fantastische evenement voor onze jeugd alang afgevoerd. De uren dat hij te samen met zijn team hiervoor opoffert zijn zo ontelbaar dat hij hiervoor alleen al ons respect verdient. Ik nodig je bij deze dan ook uit om op één van de 4 dagen (21/22/23 en 24 mei) eens een kijkje te komen nemen naar dit prestigieus tornooi en te komen genieten. ![]() Ik ben daar vorige keer nog komen eten om de club zo te steunen. We hebben, door problemen met de electriciteit, maar 2 uur op ons eten moeten wachten. ![]() 2 jaar geleden makker, en ja mijn vraa was ook nie content, moar gezongen en gezopen dan we emmen ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 15:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: 2 jaar geleden makker, en ja mijn vraa was ook nie content, moar gezongen en gezopen dan we emmen ![]() Dan moet ge toch connecties gehad hebben, want ik meen me te herinneren dat ook aan drank geraken geen sinecure was . |
| 31 Mar 2009, 15:21 |
|
|
Bartos schreef: panoleon schreef: 2 jaar geleden makker, en ja mijn vraa was ook nie content, moar gezongen en gezopen dan we emmen ![]() Dan moet ge toch connecties gehad hebben, want ik meen me te herinneren dat ook aan drank geraken geen sinecure was .ik ben dan ook ne moat van de Frank en die had nog e flesken stoan ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 15:23 |
|
| Pagina 86 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 84 85 86 87 88 … 289 Volgende |