Rode Duivels - Pagina 62 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Rode Duivels
ja jonges,daems en swerts :? waar halen ze die uit?

29 Mar 2009, 10:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
waly 2 schreef:

Zetj er Simons oeik mor boi ! :wow:
Em ligt in de kliniek mé een zwoar longontstekink; wa wailjde van aal diene winjd te pakken gisteren.

29 Mar 2009, 10:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Dirk schreef:
waly 2 schreef:

Zetj er Simons oeik mor boi ! :wow:
Em ligt in de kliniek mé een zwoar longontstekink; wa wailjde van aal diene winjd te pakken gisteren.

das mij gisteren ook opgevallen ,simons mag stilaan zijn pensioen aanvragen.

29 Mar 2009, 11:15
Nationale Ploeg

Veel beloven en niets presteren met een strontsysteem dat niemand blijkt te snappen... (waar hebben we dit nog gezien ???)
Straks ga ik nog geloven dat voetbal zo moet gespeeld worden want heb dit seizoen nog niets anders gezien... (Standard buiten beschouwing gelaten...) :D :D

29 Mar 2009, 11:27
forumlegende

kontent da dei dikke nekken verloeren emmen.
Gennen brabasong :wave: want 'k kreieg er gralekken diarree
van

29 Mar 2009, 13:48
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Vanaf volgende week kunnen ze weeral beginnen focussen op 2012 :zzz:

't was weer zo'n typisch belgische voetbalavond: Vol goede hoop kruipt ge voor uwen tv, om dan een kleine 2u later weeral eens een ontgoocheling rijker te zijn...

..... het enige positieve zijn die grote zakken chips, daar zit tenminste wél pit in ..............

30 Mar 2009, 22:12
Scholier

Leeftijd: 34
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
Vanaf volgende week kunnen ze weeral beginnen focussen op 2012 :zzz:

't was weer zo'n typisch belgische voetbalavond: Vol goede hoop kruipt ge voor uwen tv, om dan een kleine 2u later weeral eens een ontgoocheling rijker te zijn...

..... het enige positieve zijn die grote zakken chips, daar zit tenminste wél pit in ..............

:lol:

31 Mar 2009, 8:32
Ancien

Leeftijd: 45
Mudingayi: "Pers behandelt me als nobody"
di 31/03/09 - Gaby Mudingayi wil niet meer met de pers spreken. "Het hangt mij de keel uit dat ik geen respect krijg", zegt de Bologna-middenvelder.
"Ik ben zeer boos", zegt Mudingayi in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws. Hij kreeg van bijna alle kranten een onvoldoende voor zijn prestatie tegen Bosnië-Herzegovina. (Belga) "Ik heb mijn taak bij de nationale ploeg, maar niemand wil dat zien. Ik ben altijd diegene die op zijn kop krijgt."

"Ik word als een nobody behandeld. Wat heb ik in godsnaam misdaan?"

"Ik speel al zes jaar in de Serie A. Zes jaar! Wie in deze selectie kan dat zeggen?"

"Ik lees dat we met Vertonghen niet verloren zouden hebben. Ik heb alle respect voor Vertonghen, maar hij speelt in Nederland."

"Ik speel in Italië, de sterkste competitie ter wereld. Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken?"

"De eerste vraag die ik op de persconferentie kreeg, was of ik niet verrast was dat ik de ploeg zou staan. Zo begint dat al."

"Ik spreek zeker niet meer met de Vlaamse pers. En ook niet met de Franstalige."

dikkenek

31 Mar 2009, 15:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Als Zuid-Afrika niet gehaald wordt (en dat gebeurt) dan zal het sinds het WK 2002 geleden zijn dat onze nationale ploeg nog eens deel heeft genomen aan een groot internationaal tornooi.

Maw 10 jaar geen EK of WK!

Schandalig!!!

31 Mar 2009, 17:06
Freak

Zienaa schreef:
Als Zuid-Afrika niet gehaald wordt (en dat gebeurt) dan zal het sinds het WK 2002 geleden zijn dat onze nationale ploeg nog eens deel heeft genomen aan een groot internationaal tornooi.

Maw 10 jaar geen EK of WK!

Schandalig!!!

Bwa, schandalig.
Laat ze maar thuis hoor. We maken ons toch alleen maar belachelijk.
11 sukkelaars op een plein en enkele honderden 'supporters' met belachelijke mutskes op ...

England niet op een EK of WK (zoals het vorige) dat is pas een schande!

31 Mar 2009, 17:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
En dat was even verdiend als België dat Engeland toen niet naar het WK ging.
Al schop ik er nu waarschijnlijk een deel tegen de schenen :D
Engels voetbal is top, Engelse supporters zijn top, maar de Engelse spelers zelf... Europese subtop met moeite.

31 Mar 2009, 18:00
Freak

Bram schreef:
En dat was even verdiend als België dat Engeland toen niet naar het WK ging.
Al schop ik er nu waarschijnlijk een deel tegen de schenen :D
Engels voetbal is top, Engelse supporters zijn top, maar de Engelse spelers zelf... Europese subtop met moeite.

Gerrard, Lampard, Joe Cole, John Terry, europese subtop??? :? :?

31 Mar 2009, 18:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Boris schreef:
di 31/03/09 - Gaby Mudingayi wil niet meer met de pers spreken. "Het hangt mij de keel uit dat ik geen respect krijg", zegt de Bologna-middenvelder.
"Ik ben zeer boos", zegt Mudingayi in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws. Hij kreeg van bijna alle kranten een onvoldoende voor zijn prestatie tegen Bosnië-Herzegovina. (Belga) "Ik heb mijn taak bij de nationale ploeg, maar niemand wil dat zien. Ik ben altijd diegene die op zijn kop krijgt."

"Ik speel al zes jaar in de Serie A. Zes jaar! Wie in deze selectie kan dat zeggen?"

"Ik lees dat we met Vertonghen niet verloren zouden hebben. Ik heb alle respect voor Vertonghen, maar hij speelt in Nederland."

"Ik speel in Italië, de sterkste competitie ter wereld. Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken?"

"De eerste vraag die ik op de persconferentie kreeg, was of ik niet verrast was dat ik de ploeg zou staan. Zo begint dat al."

"Ik spreek zeker niet meer met de Vlaamse pers. En ook niet met de Franstalige."

dikkenek

Die speelt al jaren en jaren dezelfde plaat af. Dikke nek tot en met. Bij de rode duivels nog niks bewezen, nog nooit twee goeie matchen na elkaar gespeeld, dan moet ge zwijgen, en gewoon dolgelukkig dat er een trainer is die zo gek is om jou op te roepen.
En als hij dan toch niets moet weten van België, wil hij het dan aub laten van te spelen voor de ploeg die die mensen vertegenwoordigt?
Dan zal er in de krant nog eens iets positiefs geschreven worden over hem ook, dus iedereen content.

31 Mar 2009, 18:39
Freak

Stijn schreef:
Boris schreef:

dikkenek

Die speelt al jaren en jaren dezelfde plaat af. Dikke nek tot en met. Bij de rode duivels nog niks bewezen, nog nooit twee goeie matchen na elkaar gespeeld, dan moet ge zwijgen, en gewoon dolgelukkig dat er een trainer is die zo gek is om jou op te roepen.
En als hij dan toch niets moet weten van België, wil hij het dan aub laten van te spelen voor de ploeg die die mensen vertegenwoordigt?
Dan zal er in de krant nog eens iets positiefs geschreven worden over hem ook, dus iedereen content.

bestaan ze echt rode duivels die twee goeie matchen achtereen kunnen spelen? Daarvoor moet je ongetwijfeld 20 jaar terug!!

31 Mar 2009, 18:43
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:

bestaan ze echt rode duivels die twee goeie matchen achtereen kunnen spelen? Daarvoor moet je ongetwijfeld 20 jaar terug!!

Ze zijn inderdaad zeer zeldzaam... maar om bovenop een wanprestatie dan nog dergelijke achterlijke klap uit uw botten te slaan... dat overtreft helemaal alles.

31 Mar 2009, 18:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 242