|
|
| Pagina 18 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Roel verlaat de club / Van Steenberghe mss ook.
De Griffin De Vroe. Wat ne keeper. Ferme kerel ook!
| 31 Mar 2009, 19:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, als het klopt van Roel is dat inderdaad jammer, vooral gezien zijn onvoorwaardelijke inzet. Langs den andere kant denk ik wel da er betere te vinden zijn voor de top in derde te spelen, afwachten dus wie de eventuele vervanger zal zijn.
Van Steenberghe verdient het inderdaad van te mogen blijven maar wie zegt da hij weggaat? Bij mijn weten hebde toch wel 2 keepers nodig en ik heb er liever twee evenwaardige. En gezien de geruchten da De Veirman weggaat, moet er dus toch ne keeper bij. |
| 31 Mar 2009, 19:30 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Xander schreef: Roel heeft vandaag van Marcel van den Steen te horen gekregen dat hij de club moet verlaten. Jammer.. Morgen komt trouwens de keeper van Wetteren Devroe op gesprek met het bestuur. Blijkbaar hebben ze niet veel vertrouwen in Van Steenberghe. Leuk voor die jongen , de beste keeper in jaren en ze zoeken nen anderen ! Zouden ze ni beter hun geld in ne goeie spits steken inplaats van ne keeper ? Dit komt van een zeer goede en vertrouwelijke bron. 100% waarheid. Idd,van steenberghe gaan ze nu toch niet opzij schuiven,het is onze beste keeper in jaren. wie zegt er dat van steenberghe weg moet? Niemand dacht ik toch. Van Steenberghe is een prima doelman, wordt door de nieuwe mensen naar waarde geschat, wees gerust! en wat devroe betreft, is dat nog bijlange nie zeker dat die komt. en als hij komt, awel, dan hebben we twee goede doelmannen. Een verademing als je het duo lambrecht-pakternefestman zag... wat VDB betreft, tomeloze inzet maar heeft geen voetbalverstand. en een gans jaar gekwetst geweest. die mag van mij gerust weg. Voor die positie zijn er betere te vinden. |
| 31 Mar 2009, 19:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Casual1919 schreef: Den eerste die Geert of Michel de toegang tot het stadion willen verbieden zouden nog al eens ne post kunnen pakken me dunkt. Waar slaat dit eigenlijk op want ik snap het nie al te goe. Ze zitten toch nog steeds in de vzw, waarom zouden ze dan nie binnen mogen? |
| 31 Mar 2009, 19:33 |
|
|
Junior
zou Roelio niet graag zien gaan. eerst waren er geruchten dattem zelf weg wou, nu moettem blijkbaar weg, dus zal van 10/9 idd zijn laatste seizoen zijn. ik vind persoonlijk dat er (redelijk veel) andere posities in het elftal zijn die eerder voor versterking in aanmerking moeten komen dan die van de Roel. en hij is nog eens erg polyvalent ook, om van zijn waarde buiten het voetballende niet eens te spreken. zou het echt jammer vinden. mja, zullen er maar van uitgaan dat ze weten wat ze doen.
![]() |
| 31 Mar 2009, 19:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Er zullen nu eenmaal altijd spelers vertrekken die we liever niet zien gaan. Wat Roel betreft kan ik er inkomen. Maar Van Steenberghe is inderdaad een betrouwbare doelman. Maar laat ons nu gewoon wat afwachten. Binnen enkele weken zullen we al wat meer weten.
|
| 31 Mar 2009, 19:48 |
|
|
Freak
Jan schreef: Er zullen nu eenmaal altijd spelers vertrekken die we liever niet zien gaan. Wat Roel betreft kan ik er inkomen. Maar Van Steenberghe is inderdaad een betrouwbare doelman. Maar laat ons nu gewoon wat afwachten. Binnen enkele weken zullen we al wat meer weten. |
| 31 Mar 2009, 19:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
was al nen topic voor he gasten... gelieve niet voor alles hier andere topics aan te maken
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 31 Mar 2009, 20:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
zwawi schreef: Casual1919 schreef: Den eerste die Geert of Michel de toegang tot het stadion willen verbieden zouden nog al eens ne post kunnen pakken me dunkt. Waar slaat dit eigenlijk op want ik snap het nie al te goe. Ze zitten toch nog steeds in de vzw, waarom zouden ze dan nie binnen mogen? Ze hebben toch de sleutel? ![]() Neen, snap ook niet waarom hun de toegang zou geweigerd worden. Elke supporter is nodig (financieel als vocaal). |
| 31 Mar 2009, 20:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Heel betreurenswaardig indien roel en van steenberghen de club moeten verlaten.
De wekelijkse terugkerende keepersshock was nog maar net verdwenen - wat is van steenberghen een verademing in doel- of hij moet weg..... Dan kan ik alleen maar besluiten dat ze pakken geld moeten hebben want dan moeten ze op zoek gaan naar twee goeie doelmannen..... Of gaat men terug back in time gaan ? Roel is polyvalent en een speler met echte kampgeest, dit laatste het ingredient voor derde klasse.... Laat ons in ieder geval maar positief denken en hopen dat er betere vervangers in de plaats komen. Het soort speler dat je werkelijk overal in de ploeg kunt droppen is redelijk zelfdzaam en heel dankbaar voor een ploeg.... En van steenberghen is uitvoetballend knap , goed op zijn lijn en in het uitkomen, smijt er zich ook tussen bij hoek- en vrijschoppen.... Ik moet nog altijd zijn zwakke punt ontdekken.... En die aanwerving van devroe kan best eens kloppen, ik heb dit ook zondag horen vallen.... |
| 31 Mar 2009, 20:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Heel spijtig dat Roel wegmoet. Zijn polyvalentie en inzet zijn een grote troef. En zijn blessure kan je hem toch niet aanwrijven. Hij heeft om de ploeg te helpen weken met pijn gespeeld.
|
| 31 Mar 2009, 20:41 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Heel spijtig dat Roel wegmoet. Zijn polyvalentie en inzet zijn een grote troef. En zijn blessure kan je hem toch niet aanwrijven. Hij heeft om de ploeg te helpen weken met pijn gespeeld. roels sterke punten zijn zijn polyvalentie (speelt soms in zijn nadeel) en tomeloze inzet. zwakke punten kaart- en blessurelast en voetbalintelligentie. voor mij een terechte beslissing. maar velen vinden het anders, geen probleem. iedereen heeft zijn favorieten. |
| 31 Mar 2009, 20:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
mss hebben ze nen beteren op 't oog hé gasten. We gaan nu nie panikeren over mogelijke publiekslievelingen die vertrekken. Op de website staat dat we nieuws mogen verwachten eind april. Stel voor dat we dit afwachten. Dat er nog een keeper gezocht werd, leek me nogal duidelijk. Lieven is gebuisd en al wie wil vertrekken of de koppigaard wil uithangen mag ook weg.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Mar 2009, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Heel betreurenswaardig indien roel en van steenberghen de club moeten verlaten. De wekelijkse terugkerende keepersshock was nog maar net verdwenen - wat is van steenberghen een verademing in doel- of hij moet weg..... Dan kan ik alleen maar besluiten dat ze pakken geld moeten hebben want dan moeten ze op zoek gaan naar twee goeie doelmannen..... Of gaat men terug back in time gaan ? Roel is polyvalent en een speler met echte kampgeest, dit laatste het ingredient voor derde klasse.... Laat ons in ieder geval maar positief denken en hopen dat er betere vervangers in de plaats komen. Het soort speler dat je werkelijk overal in de ploeg kunt droppen is redelijk zelfdzaam en heel dankbaar voor een ploeg.... En van steenberghen is uitvoetballend knap , goed op zijn lijn en in het uitkomen, smijt er zich ook tussen bij hoek- en vrijschoppen.... Ik moet nog altijd zijn zwakke punt ontdekken.... En die aanwerving van devroe kan best eens kloppen, ik heb dit ook zondag horen vallen.... Er is niemand die beweert dat Van Steenberghe weg MOET hé. Zou het niet abnormaal vinden als er een vervanger voor Lieven gezocht wordt. Met alle respect maar ik denk niet dat Lieven het op EA ooit nog zal waarmaken. Daarvoor lijkt int verleden reeds te veel gebeurd... En betreft Roel, ja, Roel is een nuttige speler, ALS hij inzetbaar is. Spijtig genoeg denk ik dat Roel al meer in de lappenmand gelegen heeft dan dat hij op het veld stond. En was het niet in de lappenmand, dan was het wss geschorst. Kwil maar zeggen dat ik ook zou kiezen voor iemand waarop ik wel kan rekenen. Heb zo de indruk dat er nogal vlot ingekocht wordt. Als de club EA er sportief beter van wordt, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Ik hoop alleen dat mn goed weet waarmee mn bezig is... financieel dan... Ben wel curieus naar de nieuwe aankopen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Mar 2009, 20:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zoals ik in eerdere posts reeds gezegd heb..... bij roel is dat een blessure waar hij later nooit of te nimmer nog naween gaat van hebben. En inderdaad, het feit dat hij der te lang mee gespeeld heeft is het hoofdaspect tot operatie geworden.
Maar om hem af te schrijven op basis van kaartenlast ?... Ik vind op zijn spelerssteekkaart nog veel meer postieve punten dan negatieve. Maargoed,een speler is na zijn vertrek zo waardevol als de vervanger die in zijn plaats speelt. Kijk maar hoe super troch nog steeds is....... het antwoord ligt bij de karige prestaties van dit seizoen... |
| 31 Mar 2009, 21:44 |
|
| Pagina 18 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 280 Volgende |