|
|
| Pagina 20 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik denk dat Arne ook wel nog in aanmerking zal komen...
|
| 31 Mar 2009, 23:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: josken schreef: Titus schreef: Vandaag in HLN stond er dat de broertjes Morreels bijna zeker komen. Ook zou het nieuwe bestuur Troch en Verheyden willen terughalen. Verheyden zou niet echt een probleem zijn, maar Troch is een andere zaak (profcontract). In totaal zouden er 6 nieuwe spelers komen en de rest wordt ingevuld met de spelers van dit seizoen. Dit alles volgens HLN natuurlijk. Als er zoveel spelers moeten vertrekken of willen vertrekken dan zullen er toch meer dan 6 inkomende transfers moeten zijn het zijn er zeven ipv zes... Als het waar is dat bijna iedereen weg moet/wil, zullen er meer dan 6 of 7 nodig zijn. Als je trouwens al de broertjes Moreels, Troch, Verheyden, ne keeper en ne vervanger voor Roel telt heb je er al 6. Terwijl we toch zeker nog ne spits (en liefst 2) nodig hebben. Als Roel toch weg moet, mag hij wat mij betreft vervangen worden door Kestens. Hoewel zijn beste plaats op het middenveld ligt, speelde hij vroeger bij ons toch dikwijls op rechts(back). Kestens is net als Roel polyvalent en heeft ook een super mentaliteit. |
| 31 Mar 2009, 23:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
waarom zouden we een nieuwe keeper moeten kopen
Maak van steenberghen eerste keeper volgend seizoen en zet iemand van de jeugd op de bank daar zit toch talent genoeg. Das een pak geld gespaard. |
| 31 Mar 2009, 23:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
toch blijf ik erbij da we roel ni zoude moge wegdoen, oké ik ben mss bevooroordeeld, maar hij was al serieus bezig met zijn heroptreden. (heeft bij zich thuis een mooi "trainingsveldje" ) waarop hij iederen dag bezig was...
ahja, we zulle ze ons nief bestuur maar een kans (moete) geven zeker? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 31 Mar 2009, 23:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Als ze willen promoveren zal er toch vooral moeten aangekocht worden in de voorlinie.
Van de huidige spitsen is er geen enkele die een deftig luchtduel kan winnen. Een centrumspits a la Arnold of Mezine moet er zeker bijkomen. En inderdaad Van Steenberghe titularis en als die voor lange tijd moest uitvallen kunt ge met nieuwjaar nog ne vervanger zoeken. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 01 Apr 2009, 0:06 |
|
|
Reserve
Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten!
|
| 01 Apr 2009, 8:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! ![]() |
| 01 Apr 2009, 9:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! ieder zijn mening, maar ben jij sinds nieuwjaar nog komen kijken? ![]() |
| 01 Apr 2009, 9:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! Misschien eens Iendrachter van het seizoen raadplegen vanaf Nieuwjaar ? http://www.iendracht.be/index.php/supporters/iendracht-vh-seizoen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Apr 2009, 10:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Onderkroiper schreef: suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! Misschien eens Iendrachter van het seizoen raadplegen vanaf Nieuwjaar ? http://www.iendracht.be/index.php/supporters/iendracht-vh-seizoen ![]() Ik ga hiervoor toch een pak kritiek op mijnen kop krijgen, maar ik begrijp onderkroiper. Het is misschien verkeerd uitgedrukt dat steven geen puntenpakker is want momenteel bewijst hij zeker het tegendeel. Maar steven heeft een eeuwig probleem dat hij te klein is en als ze achteraan geen 2 grote sterke kopbalsterke spelers ala seminck, desaer zouden staan zou hij dikwijls in de problemen komen op hoge ballen. ![]() |
| 01 Apr 2009, 10:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! ![]() |
| 01 Apr 2009, 10:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
chunga schreef: waarom zouden we een nieuwe keeper moeten kopen Maak van steenberghen eerste keeper volgend seizoen en zet iemand van de jeugd op de bank daar zit toch talent genoeg. Das een pak geld gespaard.Dat is ook waar project 90 voor staat , maar mss hebben ze geen deftige keepers in de jeugd ??? |
| 01 Apr 2009, 11:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! Van Steenberghe heeft in zijn korte tijd hier toch al meermaals bewezen dat hij zeker en vast punten kan pakken ?? Deze opmerking versta ik echt niet ![]() |
| 01 Apr 2009, 11:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Xander schreef: chunga schreef: waarom zouden we een nieuwe keeper moeten kopen Maak van steenberghen eerste keeper volgend seizoen en zet iemand van de jeugd op de bank daar zit toch talent genoeg. Das een pak geld gespaard.Dat is ook waar project 90 voor staat , maar mss hebben ze geen deftige keepers in de jeugd ??? Al eens aan gedacht dat De Vroe gewoon een hele goeie doelman is? Daarom waarschijnlijk dat ze hem willen aantrekken. Al vind ik Steven zeker niet slecht bezig, mag van mij evengoed blijven staan. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 01 Apr 2009, 11:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
boer touch schreef: Onderkroiper schreef: suppo schreef: Ik ben eerlijk gezegd van een andere mening. Van Steenberghe is voor mij een degelijke keeper maar ook geene puntenpakker. Ik zou 1 van beide keepers houden(1 van de twee zullen de meeste niet graag hebben wss maar ik ben zeker dat die beter bezig was voor de blessure) en er een goeie bijhalen, dan kunnen ze het onder elkaar uitvechten! Misschien eens Iendrachter van het seizoen raadplegen vanaf Nieuwjaar ? http://www.iendracht.be/index.php/supporters/iendracht-vh-seizoen ![]() Ik ga hiervoor toch een pak kritiek op mijnen kop krijgen, maar ik begrijp onderkroiper. Het is misschien verkeerd uitgedrukt dat steven geen puntenpakker is want momenteel bewijst hij zeker het tegendeel. Maar steven heeft een eeuwig probleem dat hij te klein is en als ze achteraan geen 2 grote sterke kopbalsterke spelers ala seminck, desaer zouden staan zou hij dikwijls in de problemen komen op hoge ballen. ![]() Ik vind hem net sterk op hoge ballen. |
| 01 Apr 2009, 11:45 |
|
| Pagina 20 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 280 Volgende |