Rode Duivels - Pagina 63 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Rode Duivels
El Corredor schreef:
Bram schreef:
En dat was even verdiend als België dat Engeland toen niet naar het WK ging.
Al schop ik er nu waarschijnlijk een deel tegen de schenen :D
Engels voetbal is top, Engelse supporters zijn top, maar de Engelse spelers zelf... Europese subtop met moeite.

Gerrard, Lampard, Joe Cole, John Terry, europese subtop??? :? :?
Ja, in vergelijking met andere landen slagen ze er nooit in voor een ploeg op papier te brengen.

Ge moet op elke positie een wereldspeler hebben (en best zelfs 2 ) om europees bij de top te kunnen aansluiten hé man. De resultaten van Engeland op de grote tornooien spreken wel voor zich denk ik.

EK 2008 : niet bij
WK 2006 : kwartfinale
EK 2004 : kwartfinale
WK 2002 : kwartfinale
EK 2000 : groepsfase
WK 1998: 8ste finales
EK 1996: halve finale

ze moeten het dus eens in eigen land organiseren eer ze eens een prestatie kunnen voorleggen.
En 1996 is ondertusen ook al een eeuwigheid geleden natuurlijk.

31 Mar 2009, 18:51
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
El Corredor schreef:
Bram schreef:
Engels voetbal is top, Engelse supporters zijn top, maar de Engelse spelers zelf... Europese subtop met moeite.

Ja, in vergelijking met andere landen slagen ze er nooit in voor een ploeg op papier te brengen.

Ge moet op elke positie een wereldspeler hebben (en best zelfs 2 ) om europees bij de top te kunnen aansluiten hé man. De resultaten van Engeland op de grote tornooien spreken wel voor zich denk ik.

ze moeten het dus eens in eigen land organiseren eer ze eens een prestatie kunnen voorleggen.

dus de laatste 20 jaar hebben ze 1 EK gemist. :? :? laatste 3 tornooien kwartfinale. :banana:

tja, ieder heeft zo zijn mening over subtop natuurlijk... :wadde:

31 Mar 2009, 19:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Boris schreef:
Mudingayi: "Pers behandelt me als nobody"
di 31/03/09 - Gaby Mudingayi wil niet meer met de pers spreken. "Het hangt mij de keel uit dat ik geen respect krijg", zegt de Bologna-middenvelder.
"Ik ben zeer boos", zegt Mudingayi in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws. Hij kreeg van bijna alle kranten een onvoldoende voor zijn prestatie tegen Bosnië-Herzegovina. (Belga) "Ik heb mijn taak bij de nationale ploeg, maar niemand wil dat zien. Ik ben altijd diegene die op zijn kop krijgt."

"Ik word als een nobody behandeld. Wat heb ik in godsnaam misdaan?"

"Ik speel al zes jaar in de Serie A. Zes jaar! Wie in deze selectie kan dat zeggen?"

"Ik lees dat we met Vertonghen niet verloren zouden hebben. Ik heb alle respect voor Vertonghen, maar hij speelt in Nederland."

"Ik speel in Italië, de sterkste competitie ter wereld. Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken?"

"De eerste vraag die ik op de persconferentie kreeg, was of ik niet verrast was dat ik de ploeg zou staan. Zo begint dat al."

"Ik spreek zeker niet meer met de Vlaamse pers. En ook niet met de Franstalige."

dikkenek

Goed zo. Gaby Mudingayi, de trots van België. Die gaan we missen ! :wave:

31 Mar 2009, 22:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bram schreef:
Ge moet op elke positie een wereldspeler hebben (en best zelfs 2 ) om europees bij de top te kunnen aansluiten hé man.

Dat is toch helemaal niet waar. De Duitsers speelden vorig jaar nog de finale van het EK en die hadden misschien een stuk of twee wereldspelers en de Russen haalden halve finale met 1 wereldspeler en 1 wereldtrainer.
Als ge uw ploeg kunt bouwen rond enkele wereldspelers, de rest degelijk is en het plaatje tactisch klopt, zijt ge al nen eind op weg hoor. Zeker als er een ploeg op het veld staat en het nationalistisch gevoel kan overslaan. Ik klap nu wel over interlandvoetbal voor alle duidelijkheid.

01 Apr 2009, 9:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De Duitsers hebben ook ongelofelijk veel chance gehad hé vorig jaar. En bij mijn weten hebben die met Klose, Podolski, Lahm, Ballack meer dan maar één wereldspeler hé.

Al ben ik wel akkoord dat er bij Spanje dubbel zoveel kwaliteit loopt.

01 Apr 2009, 9:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
De Duitsers hebben ook ongelofelijk veel chance gehad hé vorig jaar. En bij mijn weten hebben die met Klose, Podolski, Lahm, Ballack meer dan maar één wereldspeler hé.

Al ben ik wel akkoord dat er bij Spanje dubbel zoveel kwaliteit loopt.

Als je bijvoorbeeld Podolski al als wereldtop meerekent, dan kan ik toch wel minstens tien Engelsen meerekenen die ook wereldtop zijn hoor. Lahm en Ballack kun je inderdaad wereldtop rekenen en Klose zal ook wel in de buurt komen, maar Gerrard, Lampard, Ashley Cole, Rio Ferdinand, Terry, Rooney, das toch allemaal nog van een ander kaliber hé. Allemaal wereldtoppers in de centrale as (buiten linksachter Ashley Cole dan), al blijken ze er dus blijkbaar in Engeland te moeilijk een hecht blok van te maken. Maar aan kwaliteit ontbreekt het hen toch niet. Ik denk dat er in Europa niet veel landen zijn die op papier een betere ploeg kunnen opstellen. Enkel Spanje is misschien nog van een ander niveau. Trouwens idem voor de Fransen hé, die ook uit een ongelofelijk spelersarsenaal kunnen putten, maar daar al jaren niks meer mee doen. Al hebben die ne krabber als Domenech nog als excuus.

01 Apr 2009, 9:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Het artikel in HLN met René vandaag was ook weer in orde. De arrogantie druipt er gewoon af bij dienen pipo. Ik ga over de inhoud nu niks posten want niemand zit te wachten op zulke zever denk ik, het kwam erop neer dat hij en hij alleen gelijk heeft en al de rest (pers, supporters...) zijn domme kloten :fuck:

01 Apr 2009, 11:12
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
chunga schreef:
Het artikel in HLN met René vandaag was ook weer in orde. De arrogantie druipt er gewoon af bij dienen pipo. Ik ga over de inhoud nu niks posten want niemand zit te wachten op zulke zever denk ik, het kwam erop neer dat hij en hij alleen gelijk heeft en al de rest (pers, supporters...) zijn domme kloten :fuck:

Och ja vanavond nog een nederlaag tegen Bosnie en morgen mag de René zen kaske leeg maken.
En dan hopen op een goeie bondscoach die alles uit het team kan halen.

01 Apr 2009, 12:04
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bram schreef:
El Corredor schreef:
Bram schreef:

Als ge al ploeg het centrale duo Rio Ferdinand - John Terry kunt opstellen en daarvoor Gerrard - Lampard posteert om dan vooraan een spits te hebben als Rooney tel ik zeker al 5 wereldspelers. Dan nog Ashley Cole, Beckham (hoe hij de laatste tijd speelt bij Milan) om uw flanken te bezetten en Theo Walcott als aanstormend talent... Allé, qua kwaliteit kan dat toch wel tellen denk ik :D . Het probleem is dat Engeland op linksmidden en op rechtsback met zo een problemen zit, om dan nog te zwijgen over de problemen in de goal, dat de rest echt wel een heel tornooi op de toppen van hun tenen moet beginnen spelen...

01 Apr 2009, 12:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
:plat: :plat: :plat:

losers

01 Apr 2009, 21:01
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Die 2e goal: :plat: :plat:

01 Apr 2009, 21:01
nieuw in de eerste ploeg

over en uit al 2-0 :banana: :banana:

01 Apr 2009, 21:02
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
schaamtelijk zeg !

Mudingayi trouwens al 5 balcontacten : 3x slecht ingespeeld, 1 fout, en éénmaal een bal uit de voeten gehaald die de speler anders toch kwijt was.

Vaste Waarde

Leeftijd: 44
B H - Belgie - Komedie 5 sterren

Freak

simons :lol: :lol:

01 Apr 2009, 21:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 242