Derde Klasse B - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Reserve

Ik denk dat het stamnummer va, de club is en niet van vijverman alleen. Ook de spitsen en de andere spelers hebben een contract met de club, niet met vijverman zelf. Dus ik denk niet dat hij die zomaar (lees zonder transferkosten) kan meepakken.

Nu alleen de naam en de kleuren terug veranderen en fcd is volledig terug. Natuurlijk is het wel erg voor de Atom fans, met hen heb ik medelijde, maar niet met stijlemans. Die verdient zijn ontslag. :cheer:  :cheer:

19 Nov 2005, 14:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
k zou geiren de fantastische persboodschap over het nieuwe grootschalige fusieproject nog s lezen

jonges jonges niet te geloven toch hé

Inderdaad niet te geloven dat de bom daar na nauwelijks enkele maanden reeds gebarsten is zeg. Zonder namen te noemen, wil ik er hier toch alle fusie-voorstanders nog eens op wijzen dat een fusie dus niet zomaar een optie op succes is hé  :grijns: . Maar ik moet wel toegeven dat zelfs ik, als fervent fusietegenstander, niet gedacht had dat het zo snel zo een vaart zou lopen.

19 Nov 2005, 14:07
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
da vijverman aga ier ewa komt investeren se...en dattem muyaneza enz maar meebrengt...
weir nog kampioen en fcd nor 4de ;)

Jaja en dat hij gans zen entourage ook maar meebrengt.....kan goed zijn dat ze dan zelfs karnaval afschaffen!

19 Nov 2005, 14:08
BVW schreef:
Kzou zeggen, komaan Garré, tis de moment om te profiteren van de problemen bij Dender. Een voorlinie kunnen we goed gebruiken :grijns:

Ze kunnen niet naar Aalst, pech he!

19 Nov 2005, 14:08
Ancien

Leeftijd: 45
JR_FCD schreef:
Bomber schreef:
da vijverman aga ier ewa komt investeren se...en dattem muyaneza enz maar meebrengt...

Jaja en dat hij gans zen entourage ook maar meebrengt.....kan goed zijn dat ze dan zelfs karnaval afschaffen!

jonges, voor da ge alles da van atom is begint uit te kakken, zoude toch beter isj peizen aan jullie enthousiasme van enkele maanden geleden

spreekt uzelven niet te veel tegen aub, want da's vrij lachwekkend

19 Nov 2005, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
De vraag is nu misschien nog in welke mate zaken nog gescheiden waren. Heeft Vijverman b.v. het recht om de spelers van Atom (en dat is dus toch het spitsenduo) gewoon mee te nemen naar een andere club? Kan Vijverman ambetant doen omdat het stamnummer van de fusieclub het oude stamnummer van Denderhoutem is? Kan Vijverman geld terugvragen dat hij hier reeds ingepompt heeft?
idd, ik denk trouwens dat spelers niet via een vereniging mogen ingebracht worden in een voetbalploeg ofzo (wat bv. wel kan in bedrijfsleven met activa of kapitaal) dus elke speler zal wel onder contract liggen bij FC Dender, wat wel aan de orde zal zijn : WIE gaat hun betalen ? En is er een geen clausule in contract etc...
Er zullen wel addertjes onder het gras zitten.

nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
Ja Ja tis snel gepasseerd vinnek , me ons denjerken, khad da wel grat ni verwacht mor kom :grijns: ,ma tis tog nog afwachten of definitieve oplossingen , en uitspraken of ni?

Nationale Ploeg

We zullen zien zei den blinden, maar Vijverman kennende zal dieje nie zomaar zonder slag of stoot vertrekken ;-)

Mijn standpunt ivm de fusie is altijd duidelijk geweest, ik neem daarvan geen enkel woord terug.

19 Nov 2005, 14:11
Ancien

BVW schreef:
We zullen zien zei den blinden, maar Vijverman kennende zal dieje nie zomaar zonder slag of stoot vertrekken ;-)

en zoals hier reeds gezegd, wie gaat die spelers hun contract betalen?

zonder vijverman z'n centjes zal da moeilijk gaan vrees ik...

19 Nov 2005, 14:11
Ancien

poipeplekker schreef:
Mijn standpunt ivm de fusie is altijd duidelijk geweest, ik neem daarvan geen enkel woord terug.

gij staat recht in uw schoenen poip
gij hebt nu het recht om euforisch te zijn

ge zijt echter wel den enigen
al de rest was zeer enthousiast ivm de fusie en is nu ook zeer enthousiast. Dat gaat er bij mij gewoon nie in

da's gewoon u gat draaien naargelang de wind waait of hoe zeggen ze da... allé ge snapt me wel hé

19 Nov 2005, 14:12
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
BVW schreef:

en zoals hier reeds gezegd, wie gaat die spelers hun contract betalen?

zonder vijverman z'n centjes zal da moeilijk gaan vrees ik...

Van Roy betaalt al genoeg aan zijn vedetten bij den Brandweer  :grijns: .

19 Nov 2005, 14:13
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
JR_FCD schreef:
Bomber schreef:

jonges, voor da ge alles da van atom is begint uit te kakken, zoude toch beter isj peizen aan jullie enthousiasme van enkele maanden geleden

spreekt uzelven niet te veel tegen aub, want da's vrij lachwekkend

Ik kak niks uit van DDH, vind het zelfs een heel spijtige zaak. Maar met één bepaalde persoon valt er niet te praten en ook al laat hij het anders uitschijnen, dat zijn ze bij ons niet gewend.

19 Nov 2005, 14:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
njah, twas allemaal ole fusie nu gaan we naar den top maar een enkele mùaanden later ist over en out , en nu ist allemaal weer fcd , sjieke supporters ... ik blijf altij tegen nen fusie , nen fusie over mijn lijk aja

Ancien

Bartos schreef:
Van Roy betaalt al genoeg aan zijn vedetten bij den Brandweer :grijns: .

mja, ik vrees da we het vanachternoen met de match voor ene keer zonder den dré zullen moeten doen jong...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 103