|
|
| Pagina 87 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bartos schreef: Boris schreef: Ik ben daar vorige keer nog komen eten om de club zo te steunen. We hebben, door problemen met de electriciteit, maar 2 uur op ons eten moeten wachten. ![]() En dan waren we nog bij de gelukkigen die effectief aan hun eten geraakt zijn .Soit, das wel al een jaar of twee - drie geleden. Geen idee hoe de organisatie van het tornooi toen verliep, maar dat eetfestijn daar was wel een regelrechte catastrofe alleszins. Voor alle duidelijkheid, das dus absoluut geen kritiek op het jeugdbeleid of dat internationaal tornooi hoor. Ik veronderstel dat er wel al veel zal geleerd zijn uit deze fouten. teis joar goan ze kave plat geven ![]() _________________ geer'n bè |
| 31 Mar 2009, 15:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
31-03-2009 -Beslissingen Algemene Vergadering van 30/3
Op de algemene vergadering van maandagavond 30/3/2009 werden volgende beslissingen genomen. Samenstelling raad van bestuur Voorzitter: Dirk de Bruecker Ondervoorzitter: Frank de Roose Penningmeester: Vincent Montfort Secretaris: Luc van Hauwermeiren Sportief verantwoordelijke: Marcel van den Steen Uitbreiding van de VZW tot 12 leden Bestaande leden: Dirk de Bruecker, Frank de Roose, Luc van Hauwermeiren, Patrick d’Haeseleer, Frans Krauch, Steven de Cock, Geert de Ridder, Michel Markey. Nieuwe leden: Guy de Coster, Marcel van den Steen, Vincent Montfort, Patrick Van Wezemael. Project 90 Na een beslissing van de raad van bestuur wordt het PROJECT 90 met onmiddellijke ingang in voege gebracht en uitgevoerd. De verantwoordelijkheden per departement Financiele cel: Vincent Montfort Commerciële cel: Pascal Van der Mynsbrugge en bestuur Sportieve cel: Marcel van den Steen Jeugdcel: Frank de Roose Veiligheidscel: Jurgen Rijdant Organisatiecel: Pascal Van der Mynsbrugge Een aparte VZW voor de jeugd zal opgericht worden volgens de notulen van 3/3/2009 (project 90) met als voorzitter Frank de Roose en ondervoorzitter Dirk de Bruecker. We willen onze supporters ook op de hoogte brengen van de aan de gang zijnde gesprekken met de huidige kern van Eendracht Aalst alsook met nieuwe transfers voor het seizoen 2009/2010. Een overzicht zal gegeven worden voor het einde van de maand april. Iendracht veroit Het bestuur Bron: eendracht-aalst.be _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 31 Mar 2009, 16:39 |
|
|
Freak
|
| 31 Mar 2009, 16:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het bestuur lijkt ook niet uit de hoogte te doen. De marcel (vandensteen) kwam zondag gewoon bij ons groepken staan en bood ons spontaan een consummatie aan.
Trainer kris vanderhaeghen is echt nen sympathieken man en een lange babbel leerde dat de onnozelheid die er dit seizoen was op gebied van trainingsregime definitief voorbij is..... Niemand zal met fitnesstoestanden op maandag meer moeten afkomen , " geen sjanettenstreken niemeer"; ..... Zoals gezegd redelijke lange babbel gehad met trainer, ik ga hier niet alles verkondigen uit respect voor zijn persoon maar ik ben toch ferm geschrokken van bepaalde uitspraken. Maar ik weet wel zeker dat we nu een fantastische trainer hebben !! Ik steun hem 100 percent en hoop dat hij de resultaten volgend seizoen wat mee heeft, want uiteindelijk zal hij daarop afgerekend worden !! |
| 31 Mar 2009, 17:38 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Het bestuur lijkt ook niet uit de hoogte te doen. De marcel (vandensteen) kwam zondag gewoon bij ons groepken staan en bood ons spontaan een consummatie aan. Trainer kris vanderhaeghen is echt nen sympathieken man en een lange babbel leerde dat de onnozelheid die er dit seizoen was op gebied van trainingsregime definitief voorbij is..... Niemand zal met fitnesstoestanden op maandag meer moeten afkomen , " geen sjanettenstreken niemeer"; ..... Zoals gezegd redelijke lange babbel gehad met trainer, ik ga hier niet alles verkondigen uit respect voor zijn persoon maar ik ben toch ferm geschrokken van bepaalde uitspraken. Maar ik weet wel zeker dat we nu een fantastische trainer hebben !! Ik steun hem 100 percent en hoop dat hij de resultaten volgend seizoen wat mee heeft, want uiteindelijk zal hij daarop afgerekend worden !! ik vrees dat het gevaar bij onze nieuwe trainer ligt in het feit dat het ne gevoelsmens is... en naar ongelukkige uitspraken kan da vonken geven. Gisterenavond (na vergadering bestuur) kwam de denkcel van het eerste elftal opnieuw bij elkaar om werk te maken van de uitbouw van het eerste elftal voor het nieuwe seizoen. De eerste transfers werden blijkbaar reeds getekend, maar worden voorlopig nog stilgehouden ... De Bruecker zelf vertrekt binnenkort blijkbaar voor een tiendaagse zakenreis naar China, maar hij heeft te kennen gegeven dat hij binnen nu en twee weken 90% van zijn ploeg voor volgend seizoen onder contract wil hebben. Jan Vijverman zat trouwens zondag in het restaurant in het Pierre Cornelisstadion aan de tafel van de voorzitter. Eerste ploeg zou volgens mijn bron vanaf volgend seizoen opnieuw kunnen trainen op Denderhoutem. Ik vermoed dat we tussen nu en 2 seizoenen met Jartazi zullen spelen en dat we in ruil een financieel sterke man zullen bijhebben. van de zes nieuwe leden van de clan GDR, KDC en MM geen enkel spoor... |
| 31 Mar 2009, 18:28 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Den enige die ik persoonlijk ken van de nieuwe mensen binnen de vzw (en iedereen kent hem wel zekerst) is Guy de Coster.
We moeten positief naar het volgend seizoen toeleven en eindelijk hopen dat het gezever zal dimmen ! |
| 31 Mar 2009, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik heb vorig jaar op dat tornooi 3 dagen geholpen en ik moet zeggen: dik in orde! De gedrevenheid waarmee Frank met ITEA bezig is, chapeau. Voor de rest ken ik hem niet natuurlijk en zal ook ik dus moeten afwachten. Ik wens hem en de anderen alvast veel succes!
|
| 31 Mar 2009, 19:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Op zo'n basis kan je alvast iets deftigs bouwen, ik geef het nieuwe bestuur dan ook alle kansen !
![]() |
| 31 Mar 2009, 20:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: van de zes nieuwe leden van de clan GDR, KDC en MM geen enkel spoor... Ik denk dat die enkel geld wilden investeren als ze in het bestuur kwamen en iets te zeggen hadden. Niet zomaar als bijloper in de VZW zitten dus. Volgens wat ik denk was het dus of het kamp De Bruecker of het kamp De Ridder met de 6 nieuwe. De nieuwe kwamen niet als het kamp De Bruecker bleef. |
| 31 Mar 2009, 20:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Voila, alles is nu voor iedereen duidelijk, iedereen weet nu wie wat doet, enz.
Hopelijk blijft het nieuwe bestuur naar de fans toe klare wijn schenken zodat we hier de helft van de discussies kunnen laten vallen. Dit bestuur heeft alvast mijn steun. _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 01 Apr 2009, 12:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Idd, misschien eens tijd om da boelken hier af te sluiten
![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Apr 2009, 16:24 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
BVW schreef: Idd, misschien eens tijd om da boelken hier af te sluiten ![]() ............. voor een jaartje of twee ![]() |
| 03 Apr 2009, 18:53 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Op den iendracht stinkt et al van nou den
oerlog; gewoein alles oever eir loaten goan : alles passeert vanzezelven op toid en stond. |
| 03 Apr 2009, 19:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
CeltiC1919 schreef: BVW schreef: Idd, misschien eens tijd om da boelken hier af te sluiten ![]() ............. voor een jaartje of twee :lol: ![]() |
| 03 Apr 2009, 19:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
chunga schreef: CeltiC1919 schreef: BVW schreef: Idd, misschien eens tijd om da boelken hier af te sluiten ![]() ............. voor een jaartje of twee :lol: ![]() Laat ons al eens proberen met 2 maanden... ![]() |
| 03 Apr 2009, 20:38 |
|
| Pagina 87 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 289 Volgende |