|
|
| Pagina 26 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Pai schreef: Ze zeiden toch dat ze wilden wachten tot het einde van de maand, en dan alle info over transfers te plaatsen..? Waarschijnlijk zullen ook de contractverlengingen geheim blijven tot dan. |
| 03 Apr 2009, 19:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Pai schreef: Ze zeiden toch dat ze wilden wachten tot het einde van de maand, en dan alle info over transfers te plaatsen..? Waarschijnlijk zullen ook de contractverlengingen geheim blijven tot dan. Idd, ze willen tegen eind april het meeste qua contractverlengingen/transfers afgerond hebben en pas dan komt een overzicht op de site. |
| 03 Apr 2009, 20:04 |
|
|
Junior
Jan schreef: Bartos schreef: Pai schreef: Ze zeiden toch dat ze wilden wachten tot het einde van de maand, en dan alle info over transfers te plaatsen..? Waarschijnlijk zullen ook de contractverlengingen geheim blijven tot dan. Idd, ze willen tegen eind april het meeste qua contractverlengingen/transfers afgerond hebben en pas dan komt een overzicht op de site. ik vind da hun goed recht, ook al ben ook ik natuurlek gralek kerieus. |
| 03 Apr 2009, 20:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ajoinenfan schreef: Jan schreef: Bartos schreef: Waarschijnlijk zullen ook de contractverlengingen geheim blijven tot dan. Idd, ze willen tegen eind april het meeste qua contractverlengingen/transfers afgerond hebben en pas dan komt een overzicht op de site. ik vind da hun goed recht, ook al ben ook ik natuurlek gralek kerieus. Ik begrijp dat transfers geheim blijven. Ook al is het al getekend, het kan nog gevoelig liggen bij de huidege ploeg van de speler, zeker als die ploeg nog iets te winnen/verliezen heeft. Maar de reden waarvoor contractverlengingen geheim moeten blijven, mag me toch eens iemand uitleggen. Daar zie ik echt het nut niet van in. Bovendien weet iedereen toch al dat Van Damme bijgtekend heeft, want het staat op Iendracht.be. |
| 04 Apr 2009, 0:23 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Had Geert nog aan 't roer gestaan, 't kot was hier weeral te klein geweest omdat het nog niet op de site staat.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2009, 6:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Boris schreef: Had Geert nog aan 't roer gestaan, 't kot was hier weeral te klein geweest omdat het nog niet op de site staat. Dat is zeker waar Boris, maar het is nu niet meer aan Geert hé. En het nieuwe bestuur heeft toch vrijwel meteen (dag na de algemene vergadering) vermeld dat ze al het nieuws ineens gaan laten weten tegen eind april? We weten dus dat we niks vroeger moeten verwachten. Dat is toch ook enige vorm van "duidelijkheid"? |
| 04 Apr 2009, 8:53 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jan schreef: Boris schreef: Had Geert nog aan 't roer gestaan, 't kot was hier weeral te klein geweest omdat het nog niet op de site staat. Dat is zeker waar Boris, maar het is nu niet meer aan Geert hé. En het nieuwe bestuur heeft toch vrijwel meteen (dag na de algemene vergadering) vermeld dat ze al het nieuws ineens gaan laten weten tegen eind april? We weten dus dat we niks vroeger moeten verwachten. Dat is toch ook enige vorm van "duidelijkheid"? Dat week 'k ook Jean, dat het niet meer aan Geert is. En een contractverlenging waar lang onduidelijkheid over was bij de supporters (KV Mechelen wekelijks in de tribune) valt toch niet onder een transfer die moet verzwegen worden hé. Ik vind het dus spijtig, in het kader van de beloftes over goede communicatie naar de supporters toe, dat we dit via een onofficiële site moeten te weten komen. Het spijt me als dat niet in de goed-nieuws-show past die hier wordt opgevoerd. _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2009, 9:12 |
|
|
Ancien
Boris schreef: Dat week 'k ook Jean, dat het niet meer aan Geert is. En een contractverlenging waar lang onduidelijkheid over was bij de supporters (KV Mechelen wekelijks in de tribune) valt toch niet onder een transfer die moet verzwegen worden hé. Ik vind het dus spijtig, in het kader van de beloftes over goede communicatie naar de supporters toe, dat we dit via een onofficiële site moeten te weten komen. Het spijt me als dat niet in de goed-nieuws-show past die hier wordt opgevoerd. Ieder zijn mening hé . Ik kijk alvast uit naar het einde van de maand! |
| 04 Apr 2009, 9:20 |
|
|
Jan schreef: Ieder zijn mening hé . Ik kijk alvast uit naar het einde van de maand!Weeral pré! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2009, 9:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Boris schreef: Had Geert nog aan 't roer gestaan, 't kot was hier weeral te klein geweest omdat het nog niet op de site staat. ik vind het wel goed dat ze het op deze manier doen,op een bepaalde manier er de rust terug in brengen noemen ze da,t is de laatste week toch al enorm kalmkes geweest op alle gebieden he...ook hier op t forum en op den officiele site...en da ze de transfers tegen eind april maar gaan bekend maken zal wel een teken zijn da het nie zomaar enkele veredelde ballentrappers zullen zijn,zoda ze zeker zijn da er niemand anders op hun kar springt......k ben allesinds ferm benieuwd wie er zal komen... ![]() |
| 04 Apr 2009, 9:45 |
|
|
Ancien
Boris schreef: Jan schreef: Ieder zijn mening hé . Ik kijk alvast uit naar het einde van de maand!Weeral pré! ![]() Dat ook ja |
| 04 Apr 2009, 9:54 |
|
|
supersossis schreef: en da ze de transfers tegen eind april maar gaan bekend maken zal wel een teken zijn da het nie zomaar enkele veredelde ballentrappers zullen zijn,zoda ze zeker zijn da er niemand anders op hun kar springt...... Met die transfers ben ik akkoord; daar zei ik dan ook niks over. Maar een contract dat verlengd werd... op die kar kan niet echt iemand anders meer opspringen hé. _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2009, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Boris schreef: supersossis schreef: en da ze de transfers tegen eind april maar gaan bekend maken zal wel een teken zijn da het nie zomaar enkele veredelde ballentrappers zullen zijn,zoda ze zeker zijn da er niemand anders op hun kar springt...... Met die transfers ben ik akkoord; daar zei ik dan ook niks over. Maar een contract dat verlengd werd... op die kar kan niet echt iemand anders meer opspringen hé. Vorig seizoen werd onder GDR net hetzelfde gedaan. Alle spelers die hun contract verlengde werden in een keer opgesomd, eind april begin mei. Al geef ik u wel gelijk, wat is er zo geheim aan een contractverlenging ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Apr 2009, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Zouden weg moeten:
De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Apr 2009, 10:56 |
|
|
Miniem
en Coulli?
|
| 04 Apr 2009, 11:01 |
|
| Pagina 26 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 280 Volgende |