|
|
| Pagina 27 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
adolf schreef: en Coulli? Geen idee, stond niet vermeld in het lijstje dat ik kreeg.... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Apr 2009, 11:10 |
|
|
Junior
Boris schreef: Had Geert nog aan 't roer gestaan, 't kot was hier weeral te klein geweest omdat het nog niet op de site staat. pfffffff zwak |
| 04 Apr 2009, 11:20 |
|
|
Junior
BVW schreef: Zouden weg moeten: De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer denk da van mieghem ook wel weg moet. van dender en de veirman dat terecht & normaal, maar boto vind ik wat spijtig ook al kwam het er dit seizoen door omstandigheden niet uit. |
| 04 Apr 2009, 11:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ajoinenfan schreef: BVW schreef: Zouden weg moeten: De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer denk da van mieghem ook wel weg moet. van dender en de veirman dat terecht & normaal, maar boto vind ik wat spijtig ook al kwam het er dit seizoen door omstandigheden niet uit. Je kan moeilijk zeggen tegen Van Mieghem dat hij weg moet; als hij nog een contract van 4 jaar heeft. Als Van Mieghem wil, loopt hij hier nog 4 jaar dik betaald rond bij de reserven. |
| 04 Apr 2009, 11:28 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ajoinenfan schreef: BVW schreef: Zouden weg moeten: De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer denk da van mieghem ook wel weg moet. van dender en de veirman dat terecht & normaal, maar boto vind ik wat spijtig ook al kwam het er dit seizoen door omstandigheden niet uit. Gohja, Boto zou je kunnen houden als bankzitter (zeker niet meer dan dat) maar ik veronderstel dat Delie al op de bank gaat zitten (als je de ambitie wil waarmaken, zal er toch iemand anders in de spits moeten). _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2009, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
janos schreef: Je kan moeilijk zeggen tegen Van Mieghem dat hij weg moet; als hij nog een contract van 4 jaar heeft. Als Van Mieghem wil, loopt hij hier nog 4 jaar dik betaald rond bij de reserven. Diene zal van de zomer wel een club vinden. In de winter kon hij enkel naar buitenland en naar een lagere reeks hé. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Apr 2009, 12:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: janos schreef: Je kan moeilijk zeggen tegen Van Mieghem dat hij weg moet; als hij nog een contract van 4 jaar heeft. Als Van Mieghem wil, loopt hij hier nog 4 jaar dik betaald rond bij de reserven. Diene zal van de zomer wel een club vinden. In de winter kon hij enkel naar buitenland en naar een lagere reeks hé. Hij mocht ook naar eerste en tweede klasse. |
| 04 Apr 2009, 12:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
BVW schreef: Zouden weg moeten: De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer Van heel die lijst is er maar 1 speler die ik niet graag zie vertrekken en dat is de Roel. Techniek, wilskracht, polyvalent.Zulke dure speler kan da toch ook niet zijn? Is wel een paar matchen geschorst op een jaar, maar dat moet ge der bijnemen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 04 Apr 2009, 13:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
BVW schreef: Zouden weg moeten: De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer De Veirman begrijp ik, Van Dender is op retour, al zal ik hem -op de laatste weken na - toch als een heel goeje speler herinneren. Van Mieghem en Degroote ook terecht. Franck en Boto zou ik wel nog een kans geven. Van den Brande en Dessaer vind ik spijtig. Ook Lord mag blijkbaar vertrekken. |
| 04 Apr 2009, 13:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bartos schreef: Bram schreef: janos schreef: Je kan moeilijk zeggen tegen Van Mieghem dat hij weg moet; als hij nog een contract van 4 jaar heeft. Als Van Mieghem wil, loopt hij hier nog 4 jaar dik betaald rond bij de reserven. Diene zal van de zomer wel een club vinden. In de winter kon hij enkel naar buitenland en naar een lagere reeks hé. Hij mocht ook naar eerste en tweede klasse. hij MOCHT,das just.....maar was er iemand geinteresseerd? ![]() |
| 04 Apr 2009, 14:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Titus schreef: Boris schreef: supersossis schreef: en da ze de transfers tegen eind april maar gaan bekend maken zal wel een teken zijn da het nie zomaar enkele veredelde ballentrappers zullen zijn,zoda ze zeker zijn da er niemand anders op hun kar springt...... Met die transfers ben ik akkoord; daar zei ik dan ook niks over. Maar een contract dat verlengd werd... op die kar kan niet echt iemand anders meer opspringen hé. Vorig seizoen werd onder GDR net hetzelfde gedaan. Alle spelers die hun contract verlengde werden in een keer opgesomd, eind april begin mei. Al geef ik u wel gelijk, wat is er zo geheim aan een contractverlenging .just,das iet da ge nie geheim moet houden,ze spelen hier nu toch al en als ze willen blijven en e nieuw contract krijgen is da voor iedereen goed,ik heb het meer over het feit da als ge op deze moment als club de namen van mogelijke nieuwe spelers al gaat bekend maken da ge kans hebt da er nog e paar andere clubs zouden kunnen tussenkomen...en da ge ze daar aan kwijt speelt.dus een beetje geheimhouding mag in dit geval wel . |
| 04 Apr 2009, 14:24 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
supersossis schreef: Titus schreef: Boris schreef: Met die transfers ben ik akkoord; daar zei ik dan ook niks over. Maar een contract dat verlengd werd... op die kar kan niet echt iemand anders meer opspringen hé. Vorig seizoen werd onder GDR net hetzelfde gedaan. Alle spelers die hun contract verlengde werden in een keer opgesomd, eind april begin mei. Al geef ik u wel gelijk, wat is er zo geheim aan een contractverlenging .just,das iet da ge nie geheim moet houden,ze spelen hier nu toch al en als ze willen blijven en e nieuw contract krijgen is da voor iedereen goed,ik heb het meer over het feit da als ge op deze moment als club de namen van mogelijke nieuwe spelers al gaat bekend maken da ge kans hebt da er nog e paar andere clubs zouden kunnen tussenkomen...en da ge ze daar aan kwijt speelt.dus een beetje geheimhouding mag in dit geval wel . natuurlijk ik denk dat iedereen hier dat wel beseft en daarmee akkoord gaat als het ZOU nodig zijn, wachten ze voor mijn part nog 2 maand langer _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Apr 2009, 14:28 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
de langen schreef: BVW schreef: Zouden weg moeten: De Veirman Van Dender Boto Zouden weg mogen: Franck Van Mieghem Degroote Van Den Brande Zijn al weg: Dessaer Van heel die lijst is er maar 1 speler die ik niet graag zie vertrekken en dat is de Roel. Techniek, wilskracht, polyvalent.Zulke dure speler kan da toch ook niet zijn? Is wel een paar matchen geschorst op een jaar, maar dat moet ge der bijnemen. Binnenkort zou je mogelijk pas geschorst worden na 5 gele kaarten (zie teletekst) Na 5 gele: 1 speeldag directe schorsing Na 10: 2 dagen Na 15: 3 dagen _________________ http://www.iendracht.be/forum/images/banner1.gif |
| 04 Apr 2009, 17:18 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
SERRE schreef: SERRE schreef: luis schreef: naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter Heb zelfs gehoord dat een jeugdtrainer uit Mollem snel de plaats zou innemen van Kris VDH die dan weer de ontslagen Van Der Eycken zou opvolgen als bondscoach. En Dillen wordt dan zijn rechterhand.... ![]() Dat talent uit Mazenzele is wel nen hele goeien maar hij ging nog zien of hij wou komen... ![]() Met spelers van Mazenzele gepraat en die zien niet in wou er zou kunnen komen om bij de eerste ploeg te komen, zelfs niet op lange termijn. _________________
|
| 04 Apr 2009, 17:31 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
Sven KSK Opwijk schreef: SERRE schreef: SERRE schreef: Heb zelfs gehoord dat een jeugdtrainer uit Mollem snel de plaats zou innemen van Kris VDH die dan weer de ontslagen Van Der Eycken zou opvolgen als bondscoach. En Dillen wordt dan zijn rechterhand.... ![]() Dat talent uit Mazenzele is wel nen hele goeien maar hij ging nog zien of hij wou komen... ![]() Met spelers van Mazenzele gepraat en die zien niet in wou er zou kunnen komen om bij de eerste ploeg te komen, zelfs niet op lange termijn. Is da nie gelanceert op 1 april |
| 04 Apr 2009, 17:33 |
|
| Pagina 27 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 280 Volgende |