|
|
| Pagina 28 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik heb het ook gevraagd aan ne speler van Affligem en diene moest is goed lachen toen ik zei dat EA interesse had in Van Riet. Zou daar zelfs niet veel meedoen (en de meeste hier kennen de situatie van Affligem wel). Was ge post op 2 april dacht ik, maar zal wel een 1 aprilgrap zijn.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Apr 2009, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Laat het duidelijk zijn dat het een 1 aprilgrap is. Ik weet uit welke hoek het komt. Hierbij afgesloten hoofdstuk!
| 04 Apr 2009, 22:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De harde wet van de voetbalsport: je past maar in het plaatje tot zolang men je nodig heeft.....In het liefhebbersvoetbal moet je signaalgewijs seizoen na seizoen evalueren of je nog in groep past of niet ....
In het betaald voetbal spelen naast geld en de daaruitvloeiende prestaties ook externe factoren een rol om als speler bij een club te (mogen) (willen) blijven of niet..... |
| 04 Apr 2009, 22:13 |
|
|
Duivelke
Boris schreef: Jan schreef: Boris schreef: Had Geert nog aan 't roer gestaan, 't kot was hier weeral te klein geweest omdat het nog niet op de site staat. Dat is zeker waar Boris, maar het is nu niet meer aan Geert hé. En het nieuwe bestuur heeft toch vrijwel meteen (dag na de algemene vergadering) vermeld dat ze al het nieuws ineens gaan laten weten tegen eind april? We weten dus dat we niks vroeger moeten verwachten. Dat is toch ook enige vorm van "duidelijkheid"? Dat week 'k ook Jean, dat het niet meer aan Geert is. En een contractverlenging waar lang onduidelijkheid over was bij de supporters (KV Mechelen wekelijks in de tribune) valt toch niet onder een transfer die moet verzwegen worden hé. Ik vind het dus spijtig, in het kader van de beloftes over goede communicatie naar de supporters toe, dat we dit via een onofficiële site moeten te weten komen. Het spijt me als dat niet in de goed-nieuws-show past die hier wordt opgevoerd. morgen eens kijken op de officiele site heb opgevangen dat er maandag nieuws komt over verlengingen van contracten en inkomende transfers niet mannen die zouden komen maar gasten die al getekend hebben en waarvan het mag geweten worden dat ze naar Aalst komen. |
| 05 Apr 2009, 7:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jashin schreef: Boris schreef: Jan schreef: Dat is zeker waar Boris, maar het is nu niet meer aan Geert hé. En het nieuwe bestuur heeft toch vrijwel meteen (dag na de algemene vergadering) vermeld dat ze al het nieuws ineens gaan laten weten tegen eind april? We weten dus dat we niks vroeger moeten verwachten. Dat is toch ook enige vorm van "duidelijkheid"? Dat week 'k ook Jean, dat het niet meer aan Geert is. En een contractverlenging waar lang onduidelijkheid over was bij de supporters (KV Mechelen wekelijks in de tribune) valt toch niet onder een transfer die moet verzwegen worden hé. Ik vind het dus spijtig, in het kader van de beloftes over goede communicatie naar de supporters toe, dat we dit via een onofficiële site moeten te weten komen. Het spijt me als dat niet in de goed-nieuws-show past die hier wordt opgevoerd. morgen eens kijken op de officiele site heb opgevangen dat er maandag nieuws komt over verlengingen van contracten en inkomende transfers niet mannen die zouden komen maar gasten die al getekend hebben en waarvan het mag geweten worden dat ze naar Aalst komen. pronostiekje Naast Podevyn,Van Damme,de broertjes Spotbeen nu ook nog de broertjes Moreels,Filipovic,Verheyden en Troch?? VDH kiest toch al voor een goede mix. |
| 05 Apr 2009, 8:33 |
|
|
forumlegende
dwarskijker schreef: jashin schreef: Boris schreef: Dat week 'k ook Jean, dat het niet meer aan Geert is. En een contractverlenging waar lang onduidelijkheid over was bij de supporters (KV Mechelen wekelijks in de tribune) valt toch niet onder een transfer die moet verzwegen worden hé. Ik vind het dus spijtig, in het kader van de beloftes over goede communicatie naar de supporters toe, dat we dit via een onofficiële site moeten te weten komen. Het spijt me als dat niet in de goed-nieuws-show past die hier wordt opgevoerd. morgen eens kijken op de officiele site heb opgevangen dat er maandag nieuws komt over verlengingen van contracten en inkomende transfers niet mannen die zouden komen maar gasten die al getekend hebben en waarvan het mag geweten worden dat ze naar Aalst komen. pronostiekje Naast Podevyn,Van Damme,de broertjes Spotbeen nu ook nog de broertjes Moreels,Filipovic,Verheyden en Troch?? VDH kiest toch al voor een goede mix. Ik hoop Dupont! |
| 05 Apr 2009, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Jean schreef: dwarskijker schreef: jashin schreef: morgen eens kijken op de officiele site heb opgevangen dat er maandag nieuws komt over verlengingen van contracten en inkomende transfers niet mannen die zouden komen maar gasten die al getekend hebben en waarvan het mag geweten worden dat ze naar Aalst komen. pronostiekje Naast Podevyn,Van Damme,de broertjes Spotbeen nu ook nog de broertjes Moreels,Filipovic,Verheyden en Troch?? VDH kiest toch al voor een goede mix. Ik hoop Dupont! Geef die hoop maar op ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 05 Apr 2009, 10:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
BVW schreef: Jean schreef: dwarskijker schreef: pronostiekje Naast Podevyn,Van Damme,de broertjes Spotbeen nu ook nog de broertjes Moreels,Filipovic,Verheyden en Troch?? VDH kiest toch al voor een goede mix. Ik hoop Dupont! Geef die hoop maar op ![]() en ma best ook schijnt da arne ook zou terug komen, was vorige week ook op de wedstrijd... sorry e ma dieje moge ze va mij drekt terug sture wa e rotkarakterken_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Apr 2009, 13:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
hansken schreef: schijnt da arne ook zou terug komen, was vorige week ook op de wedstrijd... sorry e ma dieje moge ze va mij drekt terug sture wa e rotkarakterkenGaan ze een reünie van de ploeg uit 4de organiseren ofzo??? ![]() Oké, da was zeker een goeie ploeg, maar om nu iedereen gaan terug te halen... dat lijkt mij toch ook niet de ideale transferpolitiek. _________________ es da ier e fistjen... |
| 05 Apr 2009, 13:20 |
|
|
Miniem
Boris schreef: hansken schreef: schijnt da arne ook zou terug komen, was vorige week ook op de wedstrijd... sorry e ma dieje moge ze va mij drekt terug sture wa e rotkarakterkenGaan ze een reünie van de ploeg uit 4de organiseren ofzo??? ![]() Oké, da was zeker een goeie ploeg, maar om nu iedereen gaan terug te halen... dat lijkt mij toch ook niet de ideale transferpolitiek. arne dugardyn komt zeker niet terug. |
| 05 Apr 2009, 13:29 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
patbike schreef: Boris schreef: hansken schreef: schijnt da arne ook zou terug komen, was vorige week ook op de wedstrijd... sorry e ma dieje moge ze va mij drekt terug sture wa e rotkarakterkenGaan ze een reünie van de ploeg uit 4de organiseren ofzo??? ![]() Oké, da was zeker een goeie ploeg, maar om nu iedereen gaan terug te halen... dat lijkt mij toch ook niet de ideale transferpolitiek. arne dugardyn komt zeker niet terug. oef! _________________ es da ier e fistjen... |
| 05 Apr 2009, 13:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Boris schreef: patbike schreef: Boris schreef: Gaan ze een reünie van de ploeg uit 4de organiseren ofzo??? ![]() Oké, da was zeker een goeie ploeg, maar om nu iedereen gaan terug te halen... dat lijkt mij toch ook niet de ideale transferpolitiek. arne dugardyn komt zeker niet terug. oef! t is nie persoonlijk op vorige posts of als aanval hierop bedoeld maar.... hier kan echt niets of niemand aan kritiek ontsnappen he...of ge hier nu 10 jaar geleden of 5 jaar geleden gespeeld hebt of hier minder dan 1 jaar zijt ,ofwel nog moet komen,er zal altijd wel iet aan mankeren....kan mij iemand uitleggen hoe da komt?want ik versta het niet meer hoe het komt da sommige supporters steeds op een of andere speler zijne kop moeten kakken...... t begint ferm afgezaagd te worden ze...... |
| 05 Apr 2009, 14:37 |
|
|
Da's helemaal geen kritiek op Arne. Ik vind 'een reünie' van een ploeg van 1 of 2 jaar geleden gewoon geen goed idee.
En dat hij 't klein kind uitgehangen heeft toen hij wegging... tja, uiteindelijk zijn 't allemaal kindjes hoor. _________________ es da ier e fistjen... |
| 05 Apr 2009, 15:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
jashin schreef: Boris schreef: Jan schreef: Dat is zeker waar Boris, maar het is nu niet meer aan Geert hé. En het nieuwe bestuur heeft toch vrijwel meteen (dag na de algemene vergadering) vermeld dat ze al het nieuws ineens gaan laten weten tegen eind april? We weten dus dat we niks vroeger moeten verwachten. Dat is toch ook enige vorm van "duidelijkheid"? Dat week 'k ook Jean, dat het niet meer aan Geert is. En een contractverlenging waar lang onduidelijkheid over was bij de supporters (KV Mechelen wekelijks in de tribune) valt toch niet onder een transfer die moet verzwegen worden hé. Ik vind het dus spijtig, in het kader van de beloftes over goede communicatie naar de supporters toe, dat we dit via een onofficiële site moeten te weten komen. Het spijt me als dat niet in de goed-nieuws-show past die hier wordt opgevoerd. morgen eens kijken op de officiele site heb opgevangen dat er maandag nieuws komt over verlengingen van contracten en inkomende transfers niet mannen die zouden komen maar gasten die al getekend hebben en waarvan het mag geweten worden dat ze naar Aalst komen. waarschijnlijk zal het over de broertjes moreels gaan omdat die bij sottegem niet meer opgesteld worden vanwege een transfer die zij zouden getekend hebben. |
| 05 Apr 2009, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zou volgend jaar wel eens een geladen matchke kunnen worden.
Die van Sottegem gaan misschien toch nog krijgen waar ze al 2 jaar op zitten te wachten ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Apr 2009, 21:27 |
|
| Pagina 28 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 280 Volgende |