|
|
| Pagina 26 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ones fan, always fan schreef: Ik denk dat het stamnummer va, de club is en niet van vijverman alleen. Ook de spitsen en de andere spelers hebben een contract met de club, niet met vijverman zelf. Dus ik denk niet dat hij die zomaar (lees zonder transferkosten) kan meepakken. Nu alleen de naam en de kleuren terug veranderen en fcd is volledig terug. Natuurlijk is het wel erg voor de Atom fans, met hen heb ik medelijde, maar niet met stijlemans. Die verdient zijn ontslag. ![]() |
| 19 Nov 2005, 14:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Placietjen schreef: ones fan, always fan schreef: Ik denk dat het stamnummer va, de club is en niet van vijverman alleen. Ook de spitsen en de andere spelers hebben een contract met de club, niet met vijverman zelf. Dus ik denk niet dat hij die zomaar (lees zonder transferkosten) kan meepakken. Nu alleen de naam en de kleuren terug veranderen en fcd is volledig terug. Natuurlijk is het wel erg voor de Atom fans, met hen heb ik medelijde, maar niet met stijlemans. Die verdient zijn ontslag. ![]() En het feit is dat ze onder de vroegere stamnummer van Denderhoutem spelen en die van Denderleeuw geschrapt is. Straks weer Verbroedering Denderhoutem in derde klasse en FC Denderleeuw in vierde provinciale :grijns: . |
| 19 Nov 2005, 14:18 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: Straks weer Verbroedering Denderhoutem in derde klasse en FC Denderleeuw in vierde provinciale .we kunnen tein terug den derby oilsjt-lieje spelen, mor tein in 4de prov. ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 14:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
stel u voor zeg, amai da zou nogal wa zijn...
![]() _________________ ![]()
|
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: poipeplekker schreef: Mijn standpunt ivm de fusie is altijd duidelijk geweest, ik neem daarvan geen enkel woord terug. gij staat recht in uw schoenen poip gij hebt nu het recht om euforisch te zijn ge zijt echter wel den enigen al de rest was zeer enthousiast ivm de fusie en is nu ook zeer enthousiast. Dat gaat er bij mij gewoon nie in da's gewoon u gat draaien naargelang de wind waait of hoe zeggen ze da... allé ge snapt me wel hé al hebbek het ook lang niet op iedereen hier zenne ![]() |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Ik ben van in het begin tegen de fusie geweest. Ik moet wel toegeven dat ik het in het begin van het seizoen zag zitten door de goeie ploeg die we hadden. Door het sportieve, maar ik heb mij nooit een sjaal van de nieuwe fusieclub gekocht. Ben altijd in mijn truitje van FCD en sjaal van FCD naar de voetbal getrokken en ik zal dat altijd doen.
|
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
ones fan, always fan schreef: Ik ben van in het begin tegen de fusie geweest. Ik moet wel toegeven dat ik het in het begin van het seizoen zag zitten door de goeie ploeg die we hadden. Door het sportieve, maar ik heb mij nooit een sjaal van de nieuwe fusieclub gekocht. Ben altijd in mijn truitje van FCD en sjaal van FCD naar de voetbal getrokken en ik zal dat altijd doen. respect man , da ge tog steeds u oude club steunt , en laat zien voor wie ge waard , kzou et ook doen in uw plaats _________________ ![]()
|
| 19 Nov 2005, 14:22 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
ones fan, always fan schreef: Ik ben van in het begin tegen de fusie geweest. Ik moet wel toegeven dat ik het in het begin van het seizoen zag zitten door de goeie ploeg die we hadden. Door het sportieve, maar ik heb mij nooit een sjaal van de nieuwe fusieclub gekocht. Ben altijd in mijn truitje van FCD en sjaal van FCD naar de voetbal getrokken en ik zal dat altijd doen. t gaat hem hier nie enkel om het kopen van een sjaalke hé ik heb zich geen enkelen weten verzetten hoor ik heb niemand horen klagen net omdát de fusie ook een grote financiële slagkracht met zich meebracht natuurlijk k wil maar zeggen: fusioneren leek wel jullie gedacht, en nu het op de klippen loopt lijkt het ook wel jullie goesting. Tja, zo hebde altijd gelijk natuurlijk _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 14:22 |
|
|
Bartos schreef: Placietjen schreef: ones fan, always fan schreef: Ik denk dat het stamnummer va, de club is en niet van vijverman alleen. Ook de spitsen en de andere spelers hebben een contract met de club, niet met vijverman zelf. Dus ik denk niet dat hij die zomaar (lees zonder transferkosten) kan meepakken. Nu alleen de naam en de kleuren terug veranderen en fcd is volledig terug. Natuurlijk is het wel erg voor de Atom fans, met hen heb ik medelijde, maar niet met stijlemans. Die verdient zijn ontslag. ![]() En het feit is dat ze onder de vroegere stamnummer van Denderhoutem spelen en die van Denderleeuw geschrapt is. Straks weer Verbroedering Denderhoutem in derde klasse en FC Denderleeuw in vierde provinciale . zoals ge zegt: stamNUMMER, het is dus gewoon een nummer, niet meer niet minder, het hangt er gewoon van af, wie het in handen heeft....
al vinnek er dus in de eerste plaats niet over weer in het reglement, er staat gewoon : elke club krijgt een stamnummer bla bla bla... is dus niet echt duidelijk, al zallek maar voordeel vd twijfel geven dat het in handen kan zijn van de club als vereniging zelf. |
| 19 Nov 2005, 14:26 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
boris clitoris schreef: ones fan, always fan schreef: Ik ben van in het begin tegen de fusie geweest. Ik moet wel toegeven dat ik het in het begin van het seizoen zag zitten door de goeie ploeg die we hadden. Door het sportieve, maar ik heb mij nooit een sjaal van de nieuwe fusieclub gekocht. Ben altijd in mijn truitje van FCD en sjaal van FCD naar de voetbal getrokken en ik zal dat altijd doen. t gaat hem hier nie enkel om het kopen van een sjaalke hé ik heb zich geen enkelen weten verzetten hoor ik heb niemand horen klagen net omdát de fusie ook een grote financiële slagkracht met zich meebracht natuurlijk k wil maar zeggen: fusioneren leek wel jullie gedacht, en nu het op de klippen loopt lijkt het ook wel jullie goesting. Tja, zo hebde altijd gelijk natuurlijk Hoe moesten we ons dan verzetten tegen een al getekende fusie? Alles was in kannen en kruiken en getekend, dan verzet tonen is moeilijk. Je moet je er bij neerleggen en het enige wat we konden doen was laten zien voor wie we supporterden voorheen. Die financiële slagkracht hielp ons wel om het te verwerken, daar ga ik u geen ongelijk in geven, maar hart bleef altijd trouw slaan voor blauw-zwart. Mijn grootvader heeft fcd nog helpen oprichten, denk je nu echt dat ik voor zo een fusie was? Dat ik het plezant vond om een deel van dat te verliezen? |
| 19 Nov 2005, 14:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
ones fan, always fan schreef: Hoe moesten we ons dan verzetten tegen een al getekende fusie? Alles was in kannen en kruiken en getekend, dan verzet tonen is moeilijk. Je moet je er bij neerleggen en het enige wat we konden doen was laten zien voor wie we supporterden voorheen. Die financiële slagkracht hielp ons wel om het te verwerken, daar ga ik u geen ongelijk in geven, maar hart bleef altijd trouw slaan voor blauw-zwart. Mijn grootvader heeft fcd nog helpen oprichten, denk je nu echt dat ik voor zo een fusie was? Dat ik het plezant vond om een deel van dat te verliezen? Ik persoonlijk zou nooit gaan kijken naar een fusieclub Eendracht Aalst met X. Als het niet meer 100% EA en wit-zwart is hoeft het voor mij niet meer. Ook niet met mijn oude truitje of sjaal om toch te tonen voor wie ik voorheen was. Dat het zo afloopt komt je natuurlijk goed uit ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Nov 2005, 14:35 |
|
|
Casual1919 schreef: Ik persoonlijk zou nooit gaan kijken naar een fusieclub Eendracht Aalst met X. Als het niet meer 100% EA en wit-zwart is hoeft het voor mij niet meer. Ook niet met mijn oude truitje of sjaal om toch te tonen voor wie ik voorheen was. Dat het zo afloopt komt je natuurlijk goed uit ... da weerspiegelt zo ongeveer wat ik probeerde uit te leggen ik kon het nie beter zeggen! _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 14:41 |
|
|
ik denk ook niet dat ik ozu gaan kijken aleja , da wetek nu ni echt 100% zeker want tis bij ons zo ni ma kdenk assek ten moest gaan dat tog me ales van den eendracht is ze :boos:
_________________ ![]()
|
| 19 Nov 2005, 14:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
johny schreef: ik denk ook niet dat ik ozu gaan kijken aleja , da wetek nu ni echt 100% zeker want tis bij ons zo ni ma kdenk assek ten moest gaan dat tog me ales van den eendracht is ze Dan staat ge daar met kleuren en toebehoren van een club die niet meer bestaat een ploeg die de uwe niet is aan te moedigen. Daarvan zie ik het nut niet in _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Nov 2005, 14:44 |
|
|
jah das oek wel just morja ik hoop gwn da der gene fusie komt , dat VC Eendracht Aalst 2002 blijft wie ze zen, maar just wa beter :grijns:
_________________ ![]()
|
| 19 Nov 2005, 14:52 |
|
| Pagina 26 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 103 Volgende |