|
|
| Pagina 88 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 86 87 88 89 90 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
salvador schreef: chunga schreef: CeltiC1919 schreef: ............. voor een jaartje of twee :lol: ![]() Laat ons al eens proberen met 2 maanden... ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Apr 2009, 10:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
In de laatste voetbalmagazine staat er een artikel over de doorlichting in oost-vlaanderen.
Er staan enkele markante gegevens in. Zoals het feit dat het zowel in aalst als dender feest is tot in de vroege uurtjes als de ploeg wint. Ik vraag me af waar ze die mannen van dender dan nog gaan aantreffen. Is dat gepeupel die daar misschien een after-party komt vieren ofzo ? Ook in ninove zou der tot in vroege uurtjes gefeest worden na overwinning..... Dit is echt te belachelijk voor woorden wat je daar allemaal in leest. Het enige feit dat klopt is dat geert de ridder te weinig gedelegeerd heeft. En dat zal spijtig genoeg toch een reden geweest zijn om hem aan de kant te schuiven. Ik spreek nog steeds van "spijtig genoeg" ook al geef ik het nieuwe bestuur nu alle vertrouwen en weet ik dat der voldoende financien zijn om een sterke ploeg op poten te zetten. |
| 06 Apr 2009, 18:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
patbike schreef: Jan schreef: Tom B&W schreef: Black & White is zonder twijfel een vereniging die enkel en alleen geleid wordt door KDC, er zitten "zogezegd" nog een aantal andere mensen in het bestuur maar die hebben niets te zeggen, laat staan dat als er beslissingen worden genomen ze enige medezeggenschap hebben. Er is sinds 6 december geen enkele bijeenkomst meer geweest van het bestuur. Er is een bingoavond georganiseerd zonder voorbereidende bijeenkomst Ik zit zelf in het bestuur en kreeg geen enkele info omtrent die avond, zelfs geen kaarten gezien om te verkopen, laat staan een oproep gekregen om mee te komen helpen... Ik ben al 12 jaar lid van Black & White, maar hoe ze er nu bezig zijn is nog lager dan het laagste amateurisme, en dat mag ook eens gezegd worden...![]() al 12 jaar lid en daarmee is alles gezegd, en gij zijt nen dikke gatlekker en daarmee is ook alles gezegd, wacht als ge den echte KDC leert kennen ![]() wist niet dat er nog mensen met oogkleppen bestonden, enkel paarden ![]() |
| 17 Mei 2009, 10:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Was het nu echt nodig om een maand later nieuw leven in dit topic te blazen? En op wat voor manier ook
Triestig zenne. |
| 17 Mei 2009, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Was het nu echt nodig om een maand later nieuw leven in dit topic te blazen? En op wat voor manier ook Triestig zenne. Gaat gij mij komen verbieden wat er mag en niet? |
| 17 Mei 2009, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg
![]() |
| 17 Mei 2009, 15:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: De Jean schreef: Was het nu echt nodig om een maand later nieuw leven in dit topic te blazen? En op wat voor manier ook Triestig zenne. Gaat gij mij komen verbieden wat er mag en niet? ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 18 Mei 2009, 19:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
panoleon schreef: Waar halen jullie toch allemaal deze zever vandaan!!!! Heb 5' geleden onze jeugdvoorzitter, ondervoorzitter en commercieel verantwoordelijke aan de lijn gehad, maw Dhr Frank De Roose. Hier is hoegenaamd GEEN sprake van. Dus stop aub met onze ploeg te destabiliseren en stop vooral met roddels te verspreiden voor je iets zeker weet. Maw als je denkt iets te weten, maar je bent niet zeker, doe dan eerst eens een pb. Ik heb tot nu toe telkens zeer eelijk aan iedereen antwoord gegeven. De Frank is nen echten iendrachter en gaat deze prachtige club nooit in de steek inlaten. ![]() Ik wou hier toch nog even op reageren,ik heb dit op het forum gepost na 20 smsen en 37 Pb Ook ik wou weten wat hier van aan was en daarom heb ik dit ook op het forum gezet,daarvoor is er toch een forum. Ik ben heel blij dat we deze roddel vlug hebben kunnen de kop indrukken. Bedankt panoleon voor de info. En aan diegene die deze roddel de wereld instuurde ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2011, 7:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Euh waar komt gij nu nog me af ?
![]() |
| 28 Apr 2011, 8:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Zienaa schreef: Euh waar komt gij nu nog me af ? ![]() Kunt ge niet lezen misschien ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2011, 8:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Zienaa schreef: Euh waar komt gij nu nog me af ? ![]() Kunt ge niet lezen misschien ![]() Ik had die andere topic ni gezien, 't is nog vroeg e ![]() |
| 28 Apr 2011, 8:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: panoleon schreef: Waar halen jullie toch allemaal deze zever vandaan!!!! Heb 5' geleden onze jeugdvoorzitter, ondervoorzitter en commercieel verantwoordelijke aan de lijn gehad, maw Dhr Frank De Roose. Hier is hoegenaamd GEEN sprake van. Dus stop aub met onze ploeg te destabiliseren en stop vooral met roddels te verspreiden voor je iets zeker weet. Maw als je denkt iets te weten, maar je bent niet zeker, doe dan eerst eens een pb. Ik heb tot nu toe telkens zeer eelijk aan iedereen antwoord gegeven. De Frank is nen echten iendrachter en gaat deze prachtige club nooit in de steek inlaten. ![]() Ik wou hier toch nog even op reageren,ik heb dit op het forum gepost na 20 smsen en 37 Pb Ook ik wou weten wat hier van aan was en daarom heb ik dit ook op het forum gezet,daarvoor is er toch een forum. Ik ben heel blij dat we deze roddel vlug hebben kunnen de kop indrukken. Bedankt panoleon voor de info. En aan diegene die deze roddel de wereld instuurde ![]() Geen probleem Bakkie, je weet in ieder geval als je ergens iets verneemt en je check het gaarg waar je terecht kan. ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Apr 2011, 13:15 |
|
|
Freak
ik hoop niet dat deze topic terug tot leven komt in ons eerste seizoen in tweede... en dat iedereen zijn ego opzij zet in het belang van onze club...
hopelijk is het gezegde "waar rook is, is vuur" niet van toepassing. |
| 28 Apr 2011, 18:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
al eens gezien op de off. site ? moet je dringend eens doen !
_________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Jun 2011, 21:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
kreezie nonkeltje schreef: al eens gezien op de off. site ? moet je dringend eens doen ! Godverdomme, dat is héél slecht nieuws ! |
| 14 Jun 2011, 21:41 |
|
| Pagina 88 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 86 87 88 89 90 … 289 Volgende |