Transfers 2009-2010 - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Transfers 2009-2010
kijk eens aan , zoveel lof over Franck.
Ik heb hier nog maar een aantal keer gepost, en telkens over dat Franck echt wel een goede voetballer is voor onzen eendracht , ik ben blij dat ik niet meer de enige ben da dat vind.
je zal hem nog zien groeien bij Aalst , geloof me (y)

06 Apr 2009, 22:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
rollo29 schreef:
Iendrachter90 schreef:
DT schreef:

Ik wil ni moeilijk doen, maar euh het feit dat Seminck, Podevijn, De Schutter en Lord bij die "blijvers" staan, is toch gewoon maar een oplijsting van het feit dat ze nog een contract hadden tot eind volgend seizoen?? Is dus geen verlenging en in mijn ogen, ook niet echt een 100% garantie dat ze daadwerkelijk gaan blijven... Ik kan mis zijn uiteraard, maar de bewoordingen op de officiële site kunnen op verschillende manieren worden geïnterpreteerd...

Uw redenering zou kloppen als franck en de veirman er ook zouden bij staan,want die hebben ook nog een contract tot eind volgend seizoen.Trouwens waarom zou men een vierjarig contract van podevijn nu al verlengen en voor de andere drie telt dat ook ,ze hebben nog een contract dan moet ge dat nu toch nog niet verlengen,dat is mijn mening natuurlijk.

Da zal willen zeggen dat die spelers al met zekerheid blijven en geen onderhandelingen aanknopen met een andere ploeg zeker...

Telt dat ook voor Van Mieghem ? :wadde: :whistle:

06 Apr 2009, 22:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bartos schreef:
Die Depoitre is wel zowat identiek hetzelfde type dan Delie. Ik ga er toch vanuit dat het niet de bedoeling zal zijn dat beide samen voorin spelen.

Ervan uitgaande dat Boto vertrekt, hebben we dan 2 (identieke ) spitsen. Ik hoop toch nog op een type Arnold erbij.

06 Apr 2009, 23:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Wat mij opvalt is dat de nieuwkomers maar een contract voor een seizoen krijgen (met uitzondering van Coppens). Alleen voor de eigen jeugd zijn er contracten van 2 seizoenen. Voor info is het wachten op iemand van Sottegem die hier zijn visie geeft zeker. Van Wouter Morreels weet ik dat hij in de heenmatch tegen ons een mooi doelpunt maakte. Brecht Morreels schijnt ook een goede speler te zijn, kan misschien nog meer complementair zijn met Seminck dan Dessaer. Coppens is mij nooit opgevallen. Van Depoitre werd hier toch al gezegd dat hij een goede speler is, hopelijk komt er vooraan nu nog iemand bij met gestalte en ervaring.

Het lijstje van de blijvers is ook positief, de beste blijven (buiten Dessaer misschien). Hopelijk blijft Steurs nog, al zal de route limburg-aalst hem wel beginnen tegen te steken. Franck jah, zou van mij ook mogen blijven, is niet slecht bezig. Maar ik denk persoonlijk dat hij iets teveel zal kosten voor wat hij brengt (al weet ik niet wat Franck verdient, ik ga hier ook gewoon voort op de geruchten). Van de aangekondigde leegloop is niet veel te merken, het zijn bijna al diegene die hier iets tekort kwamen die moeten vertrekken.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

06 Apr 2009, 23:16
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Bartos schreef:
Die Depoitre is wel zowat identiek hetzelfde type dan Delie. Ik ga er toch vanuit dat het niet de bedoeling zal zijn dat beide samen voorin spelen.

Ervan uitgaande dat Boto vertrekt, hebben we dan 2 (identieke ) spitsen. Ik hoop toch nog op een type Arnold erbij.

Aangezien Delie weinig luchtduels wint, zou het nie slecht zijn als er nog ne centrumspits met gestalte bijkomt.Ik zou graag de reden weten waarom Roel wegmoet.

06 Apr 2009, 23:47
Iendracht.be - beheer

Inderdaad, vooral dat er geen leegloop is vind ik bijzonder positief. Als we Seminck, Lord, Podevijn, De Schutter,... kunnen houden en zij allemaal weer hun beste niveau halen, dan zitten (mits toch nog wat versterkingen) m.i. goed.

06 Apr 2009, 23:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik versta nu wel niet goed hoe er hier nog op een type Arnold of ne spits met gestalte zitten te roepen. Met Depoitre is der nu ne spits met gestalte bij, waardoor ge twee spitsen hebt die het vooral moeten hebben van met de rug naar de goal spelen. Moeten we er dan nog een derde identieke type spits bijhalen? Want Depoitre en Delie zijn dan wel een categorie minder als Arnold (toch als ne goeie Arnold), het zijn wel degelijk dezelfde types hoor. Ne spits met snelheid die een actie kan maken en vooral een goal kan maken, zou volgens mee veel noodzakelijker zijn.

07 Apr 2009, 0:06
Iendracht.be - beheer

Ik vind Delie allesbehalve een type-Arnold hoor. Die komt in duel vééél te kort, maar hij is ook niet echt snel. En technisch is die ook verre van super hoor, dat zie je aan zijn balcontroles. Zijn voornaamste kwaliteit is dat het een "wroeter" is, en het is volgens mij wel iemand die veel op de goede plek staat. Een goede invaller, meer zie ik (voorlopig) niet in hem.

Is die Depoitre groot trouwens ? We hebben echt iemand met gestalte nodig vooraan, in een derdeklasseploeg moet je volgens mij zeker één lange spits hebben die "oorlog kan maken" in de zestien.

07 Apr 2009, 0:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Een echt type Arnold is Delie natuurlijk niet, maar als je er al een type moet opplakken, gaat er toch alleszins wel wat naartoe, dan op het gebied dat het ook iemand is die met de rug naar de goal speelt en eerder een kaatser is. Tis alleszins niet bepaald ne spits met een actie in huis hé.
Depoitre is volgens mij wel vrij groot en alleszins heel stevig, naar wat ik me meen te herinneren alleszins.

07 Apr 2009, 1:06
forumlegende

Leeftijd: 43
Depoitre gaf mij in de match tegen Peruwelz ook een heel stevige indruk. Ik meen mij te herinneren da onze centrale verdedigers er serieus hun handen mee vol hadden. Nu ja, Peruwelz komt nog op bezoek he, we zullen het dan wel zien zeker.

07 Apr 2009, 5:32
nieuw in de eerste ploeg

Titus schreef:
Wat mij opvalt is dat de nieuwkomers maar een contract voor een seizoen krijgen (met uitzondering van Coppens). Alleen voor de eigen jeugd zijn er contracten van 2 seizoenen. Voor info is het wachten op iemand van Sottegem die hier zijn visie geeft zeker. Van Wouter Morreels weet ik dat hij in de heenmatch tegen ons een mooi doelpunt maakte. Brecht Morreels schijnt ook een goede speler te zijn, kan misschien nog meer complementair zijn met Seminck dan Dessaer. Coppens is mij nooit opgevallen. Van Depoitre werd hier toch al gezegd dat hij een goede speler is, hopelijk komt er vooraan nu nog iemand bij met gestalte en ervaring.

Het lijstje van de blijvers is ook positief, de beste blijven (buiten Dessaer misschien). Hopelijk blijft Steurs nog, al zal de route limburg-aalst hem wel beginnen tegen te steken. Franck jah, zou van mij ook mogen blijven, is niet slecht bezig. Maar ik denk persoonlijk dat hij iets teveel zal kosten voor wat hij brengt (al weet ik niet wat Franck verdient, ik ga hier ook gewoon voort op de geruchten). Van de aangekondigde leegloop is niet veel te merken, het zijn bijna al diegene die hier iets tekort kwamen die moeten vertrekken.

Neem maar van mij aan dat die Brecht Moreels een heel goede verdediger is Snel en technisch sterk.Voetbalt goed uit en pikt zelfs geregeld een doelpuntje mee.Zijn enig minpuntje is dat hij te weinig smeerlap is omdat hij het niet echt nodig heeft.Hij zoekt immers altijd een voetballende oplossing.Moet nog 22 jaar worden maar speelt reeds sinds zijn 17 in het eerste elftal van Zottegem.Kreeg net als zijn broer zijn opleiding bij Club Brugge.

07 Apr 2009, 7:17
nieuw in de eerste ploeg

eendracht aalst wilt troch terughalen
Thomas Troch verliet Eendracht Aalst afgelopen zomer, de middenvelder ging aan de slag bij eersteklasser Roeselare. Sinds begin dit jaar is hij op huurbasis actief bij FCN Sint-Niklaas, maar Eendracht Aalst wil een inspanning leveren om Troch terug naar het Pierre Cornelisstadion te halen. "Troch heeft een profcontract bij Roeselare, maar Aalst is Anderlecht niet hoor", reageert de manager van de Ajuinen in HNB.

Als Troch daadwerkelijk terugkeert naar Den Iendracht lijkt een uitgaande transfer van Kevin Franck onafwendbaar, maar ook daarover houdt het bestuur van zwart-wit zich op de vlakte. "Dat is voer voor speculaties. Waarom zouden ze niet kunnen samenspelen?", vraagt men zich af in Aalst.
bron voetbalkrant

07 Apr 2009, 7:21
nieuw in de eerste ploeg

Dit jaar al amper komen zien dus mss niveel recht van spreken, maar als ik Franck zie spelen heb ik altijd het gevoel van "ok, die snapt het spelleke".
Misschien heeft hij de verwachtingen niet meteen kunnen inlossen, maar ik vrees dat hij dat soort speler is dat als je hem na een jaar (te snel) wegdoet, je er later spijt van kan en ZAL hebben.

En laat ons wel wezen, je hebt zeker werkers nodig in een ploeg, maar toch ook eens een speler die je gewoon moet laten voetballen. Een voetballend type zal het altijd zwaar hebben in een ploeg die niet draait, en er kan toch niet beweerd worden, dat het aan (alleen) franck lag dat de ploeg niet draaide....

07 Apr 2009, 8:30
Vaste Waarde

Een type Arnold houd constant 2 centrale verdedigers aan de praat, en legt hoge ballen af voor de spelers naast of achter hem in de 16.Nen Traoré kan dat ook, maar die kan niet afwerken.Depoitre heb ik die functie op aalst niet zien uitoefenen, maar wel snel en een schitterende 2de goal.

Laatst gewijzigd door de langen op 07 Apr 2009, 9:17, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Apr 2009, 9:16
nieuw in de eerste ploeg

El Falco schreef:
Dit jaar al amper komen zien dus mss niveel recht van spreken, maar als ik Franck zie spelen heb ik altijd het gevoel van "ok, die snapt het spelleke".
Misschien heeft hij de verwachtingen niet meteen kunnen inlossen, maar ik vrees dat hij dat soort speler is dat als je hem na een jaar (te snel) wegdoet, je er later spijt van kan en ZAL hebben.

En laat ons wel wezen, je hebt zeker werkers nodig in een ploeg, maar toch ook eens een speler die je gewoon moet laten voetballen. Een voetballend type zal het altijd zwaar hebben in een ploeg die niet draait, en er kan toch niet beweerd worden, dat het aan (alleen) franck lag dat de ploeg niet draaide....

Teveel ups en dows en denk dat dit overal al zijn probleem was

07 Apr 2009, 9:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 280