|
|
| Pagina 35 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik heb toch de indruk dat men op Aalst bezig is om een goed team samen te stellen voor volgend seizoen. Troch zal zeker een goeie transfer zijn volgens mij.
Ik hoop echt dat Aalst volgend jaar kan meedoen voor de knikkers. Een club als Aalst hoort thuis in tweede. Als ik zie wat er nu naar tweede kan promoveren uit derde A dan begin ik bijna te bleiten, dat zijn bijna cafeploegen... ![]() |
| 07 Apr 2009, 11:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik begrijp toch niet goed waarom iedereen ineens vol lof is over Franck. Zijn laatste matchen waren goed, maar als je met één diepe spits blijft spelen ben je véél beter af met een fitte Troch dan Franck hoor. Het is niet omdat hij nu enkele goede matchen heeft gespeeld dat je zijn andere 15 slechte meteen moet vergeten hé.
En als ze willen blijven spelen met 1 spits, lijkt mij Troch toch een beter type om achter een targetman te spelen dan Franck hoor. |
| 07 Apr 2009, 12:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
een type arne moet er nog bijkomen.vanaf dat dienen weg is verliezen we wekelijks de slag op het middenveld.
|
| 07 Apr 2009, 12:14 |
|
|
Freak
moeje ni weirken e witteken?
|
| 07 Apr 2009, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: moeje ni weirken e witteken? nee e weeksken verlof hé |
| 07 Apr 2009, 12:22 |
|
|
Freak
Thomas Troch verliet Eendracht Aalst afgelopen zomer, de middenvelder ging aan de slag bij eersteklasser Roeselare. Sinds begin dit jaar is hij op huurbasis actief bij FCN Sint-Niklaas, maar Eendracht Aalst wil een inspanning leveren om Troch terug naar het Pierre Cornelisstadion te halen. "Troch heeft een profcontract bij Roeselare, maar Aalst is Anderlecht niet hoor", reageert de manager van de Ajuinen in HNB.
Als Troch daadwerkelijk terugkeert naar Den Iendracht lijkt een uitgaande transfer van Kevin Franck onafwendbaar, maar ook daarover houdt het bestuur van zwart-wit zich op de vlakte. "Dat is voer voor speculaties. Waarom zouden ze niet kunnen samenspelen?", vraagt men zich af in Aalst. |
| 07 Apr 2009, 12:24 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Jeroen schreef: Ik begrijp toch niet goed waarom iedereen ineens vol lof is over Franck. Zijn laatste matchen waren goed, maar als je met één diepe spits blijft spelen ben je véél beter af met een fitte Troch dan Franck hoor. Het is niet omdat hij nu enkele goede matchen heeft gespeeld dat je zijn andere 15 slechte meteen moet vergeten hé. En als ze willen blijven spelen met 1 spits, lijkt mij Troch toch een beter type om achter een targetman te spelen dan Franck hoor. Omdat Franck de laatste 2 weken, sinds we een nieuwe trainer hebben, de beste man op het plein was. Omdat hij steeds is blijven vechten voor de ploeg zelf als het totaal niet draaide, en omdat zijn hart wel degelijk bij de club ligt. Ik vraag me echt af of het duo van damme/ franck met daarvoor troch volgend seizoen niet zou kunnen draaien. De intilligentie en prachtige baltechniek van Franck gecombineerd met de acties en scorend vermogen van Troch moet wel kunnen slagen. Alleen hopen dat ze overeenkomen maar als je hun knuffel zag na het laatste fluitsignaal 2 weken geleden zal dat ook wel geen probleem zijn. Nu nog uitmaken wie de strafschoppen mag trappen ![]() |
| 07 Apr 2009, 12:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
roel is weg
doodjammer _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Apr 2009, 12:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Roel1919 schreef: Jeroen schreef: Ik begrijp toch niet goed waarom iedereen ineens vol lof is over Franck. Zijn laatste matchen waren goed, maar als je met één diepe spits blijft spelen ben je véél beter af met een fitte Troch dan Franck hoor. Het is niet omdat hij nu enkele goede matchen heeft gespeeld dat je zijn andere 15 slechte meteen moet vergeten hé. En als ze willen blijven spelen met 1 spits, lijkt mij Troch toch een beter type om achter een targetman te spelen dan Franck hoor. Omdat Franck de laatste 2 weken, sinds we een nieuwe trainer hebben, de beste man op het plein was. Omdat hij steeds is blijven vechten voor de ploeg zelf als het totaal niet draaide, en omdat zijn hart wel degelijk bij de club ligt. Ik vraag me echt af of het duo van damme/ franck met daarvoor troch volgend seizoen niet zou kunnen draaien. De intilligentie en prachtige baltechniek van Franck gecombineerd met de acties en scorend vermogen van Troch moet wel kunnen slagen. Alleen hopen dat ze overeenkomen maar als je hun knuffel zag na het laatste fluitsignaal 2 weken geleden zal dat ook wel geen probleem zijn. Nu nog uitmaken wie de strafschoppen mag trappen ![]() We kunnen mss eerst beginnen hopen dat roeselare niet degradeert want in dit geval mag troch er zowiezo niet vertrekken. |
| 07 Apr 2009, 12:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Roel1919 schreef: Jeroen schreef: Ik begrijp toch niet goed waarom iedereen ineens vol lof is over Franck. Zijn laatste matchen waren goed, maar als je met één diepe spits blijft spelen ben je véél beter af met een fitte Troch dan Franck hoor. Het is niet omdat hij nu enkele goede matchen heeft gespeeld dat je zijn andere 15 slechte meteen moet vergeten hé. En als ze willen blijven spelen met 1 spits, lijkt mij Troch toch een beter type om achter een targetman te spelen dan Franck hoor. Omdat Franck de laatste 2 weken, sinds we een nieuwe trainer hebben, de beste man op het plein was. Omdat hij steeds is blijven vechten voor de ploeg zelf als het totaal niet draaide, en omdat zijn hart wel degelijk bij de club ligt. Ik vraag me echt af of het duo van damme/ franck met daarvoor troch volgend seizoen niet zou kunnen draaien. De intilligentie en prachtige baltechniek van Franck gecombineerd met de acties en scorend vermogen van Troch moet wel kunnen slagen. Alleen hopen dat ze overeenkomen maar als je hun knuffel zag na het laatste fluitsignaal 2 weken geleden zal dat ook wel geen probleem zijn. Nu nog uitmaken wie de strafschoppen mag trappen ![]() Iedereen ziet toch dat dat nooit kan werken. Troch kan geen enkele duel winnen, net zoals Franck. Van Damme is een goede recuperator, maar in duel moet die ook nog groeien. Zo'n opstelling geef ik echt weinig kans op slagen. |
| 07 Apr 2009, 12:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Roel1919 schreef: Jeroen schreef: Ik begrijp toch niet goed waarom iedereen ineens vol lof is over Franck. Zijn laatste matchen waren goed, maar als je met één diepe spits blijft spelen ben je véél beter af met een fitte Troch dan Franck hoor. Het is niet omdat hij nu enkele goede matchen heeft gespeeld dat je zijn andere 15 slechte meteen moet vergeten hé. En als ze willen blijven spelen met 1 spits, lijkt mij Troch toch een beter type om achter een targetman te spelen dan Franck hoor. Omdat Franck de laatste 2 weken, sinds we een nieuwe trainer hebben, de beste man op het plein was. Omdat hij steeds is blijven vechten voor de ploeg zelf als het totaal niet draaide, en omdat zijn hart wel degelijk bij de club ligt. Ik vraag me echt af of het duo van damme/ franck met daarvoor troch volgend seizoen niet zou kunnen draaien. De intilligentie en prachtige baltechniek van Franck gecombineerd met de acties en scorend vermogen van Troch moet wel kunnen slagen. Alleen hopen dat ze overeenkomen maar als je hun knuffel zag na het laatste fluitsignaal 2 weken geleden zal dat ook wel geen probleem zijn. Nu nog uitmaken wie de strafschoppen mag trappen ![]() Iedereen ziet toch dat dat nooit kan werken. Troch kan geen enkele duel winnen, net zoals Franck. Van Damme is een goede recuperator, maar in duel moet die ook nog groeien. Zo'n opstelling geef ik echt weinig kans op slagen. In theorie kan het natuurlijk wel, op voorwaarde dat er iemand achter staat die alles kan opkuisen en dat de backs mee aansluiten op het middenveld. Dan speel je zoals de Hollanders zeggen met de punt naar achter. Enkel mogelijk als je echt dominant voetbal brengt en je tegenstrever kan vastzetten op de eigen helft. Je staat natuurlijk enorm open voor de counter en in 3de zijn er zo heel wat ploegen die het spelsysteem de counter hanteren. In praktijk is het idd zeer moeilijk, het evenwicht op je middenveld verdwijnt dan. Men zegt wel vaker dat goede voetballers makkelijk samen kunnen spelen, maar als er teveel generaals op een veld staan en je hebt te weinig werkers dan ga je vaak de boot ingaan. Bekijk St-Niklaas, die met Belfassi, De Oliveira en Thomas ook niet echt een evenwichtige ploeg hebben en ook de verwachtingen niet inlossen. Meningen zullen op dit vlak altijd verschillen, wat mij betreft kunnen zowel Thomas als Kevin de positie invullen. ![]() _________________ geer'n bè |
| 07 Apr 2009, 13:08 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
kstel voor dat we afwachten naar volgende seizoen toe,de transfers klinken alvast niet slecht en de communicatie van het nieuwe bestuur gaat er blijkbaar ook op vooruit,hopelijk kunnen we volgend seizoen beginnen met een schone lei
![]() |
| 07 Apr 2009, 13:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Roel1919 schreef: Jeroen schreef: Ik begrijp toch niet goed waarom iedereen ineens vol lof is over Franck. Zijn laatste matchen waren goed, maar als je met één diepe spits blijft spelen ben je véél beter af met een fitte Troch dan Franck hoor. Het is niet omdat hij nu enkele goede matchen heeft gespeeld dat je zijn andere 15 slechte meteen moet vergeten hé. En als ze willen blijven spelen met 1 spits, lijkt mij Troch toch een beter type om achter een targetman te spelen dan Franck hoor. Omdat Franck de laatste 2 weken, sinds we een nieuwe trainer hebben, de beste man op het plein was. Omdat hij steeds is blijven vechten voor de ploeg zelf als het totaal niet draaide, en omdat zijn hart wel degelijk bij de club ligt. Ik vraag me echt af of het duo van damme/ franck met daarvoor troch volgend seizoen niet zou kunnen draaien. De intilligentie en prachtige baltechniek van Franck gecombineerd met de acties en scorend vermogen van Troch moet wel kunnen slagen. Alleen hopen dat ze overeenkomen maar als je hun knuffel zag na het laatste fluitsignaal 2 weken geleden zal dat ook wel geen probleem zijn. Nu nog uitmaken wie de strafschoppen mag trappen ![]() Iedereen ziet toch dat dat nooit kan werken. Troch kan geen enkele duel winnen, net zoals Franck. Van Damme is een goede recuperator, maar in duel moet die ook nog groeien. Zo'n opstelling geef ik echt weinig kans op slagen. Ik zou niet weten waarom, het idee dat ge maar ene echte voetballer op uw plein moogt hebben vind ik zever. Als er 4 goede verdedigers achter staan, die kunnen betrouwen op een goede doelman, en dan centraal nog een verdedigend mid die niks anders doet dan werken, dan komen we aan 6/11 spelers, die gewoon moeten verdedigen. Als dat al niet meer volstaat, dan weet ik het ook niet meer. _________________
|
| 07 Apr 2009, 13:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Heb ik dan ooit gezegd dat ge ge maar éne echte voetballer op't plein moogt hebben ? Drie centrale middenvelders waarvan er geen één een serieus duel kan winnen, dan vraagt ge volgens mij om miserie. Zeker als je met 2 zéér hoge flanken speelt.
|
| 07 Apr 2009, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Vind ik ook Jeroen. Dit kunt ge u niet permiteren in derde. Van Damme is klein van gestalte dus moet daar ne middenvelder bijkomen type Arne Dugardeyn. In dit systeem hebt ge bovendien een hangende spits nodig en wie kan dat in derde beter dan Troch. Franck als hangende spits/nummer tien is niet ideaal en beide in de ploeg gaat ook niet, want dan kom je in derde klasse een pak duelkracht op het middenveld tekort. Ik hoop toch ook dat ze voor Troch kiezen als ze in dit systeem willen blijven spelen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 07 Apr 2009, 14:07 |
|
| Pagina 35 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 280 Volgende |