|
|
| Pagina 36 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Titus schreef: Vind ik ook Jeroen. Dit kunt ge u niet permiteren in derde. Van Damme is klein van gestalte dus moet daar ne middenvelder bijkomen type Arne Dugardeyn. In dit systeem hebt ge bovendien een hangende spits nodig en wie kan dat in derde beter dan Troch. Franck als hangende spits/nummer tien is niet ideaal en beide in de ploeg gaat ook niet, want dan kom je in derde klasse een pak duelkracht op het middenveld tekort. Ik hoop toch ook dat ze voor Troch kiezen als ze in dit systeem willen blijven spelen. Thomas zal afhangen van 2 factoren, Roeselare (zakken of niet) en budgetair haalbaar? Wat betreft Arne ben ik het volledig eens, mag van mij onmiddellijk terugkomen. _________________ geer'n bè |
| 07 Apr 2009, 14:25 |
|
|
|
Delie met Depoitre vergelijken is zoals Delie met Arnold vergelijken. Depoitre is bovendien nog veel imposanter dan Arnold. Depoitre is één van de grootste en sterkste spelers (letterlijk dan), die momenteel op de Belgische voetbalvelden rondloopt. Ik vermoed dat hij meer dan 1,90m groot is en dat hij 90 kg weegt. Hij is bovendien heel erg snel. Als je die kwaliteiten in acht neemt, is hij zowel geschikt als targetman in een 4-3-3 systeem (waar balvastheid en een goede kaats de eerste vereisten zijn) als in een 4-4-2 systeem (waar je vooral snelheid nodig hebt om weg te komen van je verdediger). Hij speelt momenteel samen met Merrir (nummer 10 bij Peruwelz), waar ze een combinatie vormen à la Arnold - Troch. Samen zijn ze tot nog toe goed voor 25 doelpunten (Merrir 16, Depoitre 9). Ik denk dat een eventuele combinatie Troch-Depoitre (Franck-Depoitre) vonken kan geven ...
|
| 07 Apr 2009, 14:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik wist niet dat die zo groot was. Schitterend dat ze eindelijk iemand met gestalte kopen !
|
| 07 Apr 2009, 14:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Dat Steurs naar een 2e-klasser zou trekken zou een spijtige zaak zijn, zeker betreft zijn inzet en kracht. Een speler die meer dan bewezen heeft het truitje te willen nat maken voor zijn supporters. Schitterende speler gewoon!
|
| 07 Apr 2009, 15:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bertje Berepoot schreef: Delie met Depoitre vergelijken is zoals Delie met Arnold vergelijken. Depoitre is bovendien nog veel imposanter dan Arnold. Depoitre is één van de grootste en sterkste spelers (letterlijk dan), die momenteel op de Belgische voetbalvelden rondloopt. Ik vermoed dat hij meer dan 1,90m groot is en dat hij 90 kg weegt. Hij is bovendien heel erg snel. Als je die kwaliteiten in acht neemt, is hij zowel geschikt als targetman in een 4-3-3 systeem (waar balvastheid en een goede kaats de eerste vereisten zijn) als in een 4-4-2 systeem (waar je vooral snelheid nodig hebt om weg te komen van je verdediger). Hij speelt momenteel samen met Merrir (nummer 10 bij Peruwelz), waar ze een combinatie vormen à la Arnold - Troch. Samen zijn ze tot nog toe goed voor 25 doelpunten (Merrir 16, Depoitre 9). Ik denk dat een eventuele combinatie Troch-Depoitre (Franck-Depoitre) vonken kan geven ... Voila zie, tzijn zulke spelers da we van doen emmen om kampioen te worden in derde _________________ Iendracht till i die!! |
| 07 Apr 2009, 15:31 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: roel is weg doodjammer Kdenk dat ik het al gehoord heb. _________________
|
| 07 Apr 2009, 15:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: hansken schreef: roel is weg doodjammer Kut! _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Apr 2009, 15:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Ik wist niet dat die zo groot was. Schitterend dat ze eindelijk iemand met gestalte kopen ! Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen. Die Glenn Coppens van Sottegem zal trouwens maar een aankoop in de breedte zijn, was daar niet zo geliefd in Zottegem en zou geen nieuw contract gekregen hebben. Er wordt daar trouwens ook gezegd dat een zekere reyngaert misschien naar hier zou komen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 07 Apr 2009, 15:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen. Delie is misschien zo groot niet, maar is toch zo een type. Misschien geen speler die alle kopduels wint, maar wel op gebied van iemand die met de rug naar doel speelt en de bal tracht bij te houden voor opkomende middenvelders. Als je een spits al sowieso in types wil onderverdelen, valt hij toch alleszins onder die categorie en niet onder de categorie van een snelle vinnige spits hé. Ik kan me alleszins echt niet voorstellen dat je met Delie en Depoitre een compatibel spitsenduo zou hebben. Trouwens, als ik iedereen hier bezig hoor over Depoitre (blijkbaar ne razendsnelle spits, gestalte, kopbalsterk en dan nog gemakkelijk scoren), dan moet het bijna zijn dat we hem onder de neus van alle Europese topclubs weggehaald hebben zeker. |
| 07 Apr 2009, 16:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Die Glenn Coppens van Sottegem zal trouwens maar een aankoop in de breedte zijn, was daar niet zo geliefd in Zottegem en zou geen nieuw contract gekregen hebben. Er wordt daar trouwens ook gezegd dat een zekere reyngaert misschien naar hier zou komen. Ze moeten ook niet overdrijven met mannen van Sottegem te kopen hoor, uiteindelijk spelen die toch ook maar middenmoot hé en dat is toch niet bepaald onze ambitie. |
| 07 Apr 2009, 16:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Titus schreef: Jeroen schreef: Ik wist niet dat die zo groot was. Schitterend dat ze eindelijk iemand met gestalte kopen ! Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen. Die Glenn Coppens van Sottegem zal trouwens maar een aankoop in de breedte zijn, was daar niet zo geliefd in Zottegem en zou geen nieuw contract gekregen hebben. Er wordt daar trouwens ook gezegd dat een zekere reyngaert misschien naar hier zou komen. Coppens is een polyvalente speler die inderdaad moet gezien worden als een aankoop in de breedte. Wat Reyngaert betreft vermoed ik dat het om een kwakkel gaat.Hij vormt met Brecht Moreels het centrale duo.Primo heeft hij al bijgetekend maar wil wel nog weg . Secundo is hij van Waregem en zou hij vooral door Wielsbeke gegeerd zijn waar hij zijn copain en ex-doelman van Zottegem James Decabooter zou vervoegen. |
| 07 Apr 2009, 16:07 |
|
|
Nationale Ploeg
dwarskijker schreef: Titus schreef: Jeroen schreef: Ik wist niet dat die zo groot was. Schitterend dat ze eindelijk iemand met gestalte kopen ! Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen. Die Glenn Coppens van Sottegem zal trouwens maar een aankoop in de breedte zijn, was daar niet zo geliefd in Zottegem en zou geen nieuw contract gekregen hebben. Er wordt daar trouwens ook gezegd dat een zekere reyngaert misschien naar hier zou komen. Coppens is een polyvalente speler die inderdaad moet gezien worden als een aankoop in de breedte. Wat Reyngaert betreft vermoed ik dat het om een kwakkel gaat.Hij vormt met Brecht Moreels het centrale duo.Primo heeft hij al bijgetekend maar wil wel nog weg . Secundo is hij van Waregem en zou hij vooral door Wielsbeke gegeerd zijn waar hij zijn copain en ex-doelman van Zottegem James Decabooter zou vervoegen. Akkoord, maar dan snap ik de aankoop van Coppens toch niet zo goed hoor, ge hebt al Morreels, Lord, Podevijn en Spotbeen voor op de flank. Het is de bedoeling om de jeugd een kans te geven wel dan is die aankoop overbodig volgens mij. @Bartos, er zal wel nog nen deftige spits bijkomen zeker? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 07 Apr 2009, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Apr 2009, 16:15 |
|
|
Titus schreef: @Bartos, er zal wel nog nen deftige spits bijkomen zeker? Inderdaad, Delie en Depoitre die moeten knokken voor een plaats en daar nog ne goeie spits bij, dat zal het wel zowat worden voor het aanvallend compartiment zeker. |
| 07 Apr 2009, 16:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: Titus schreef: Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen. Delie is misschien zo groot niet, maar is toch zo een type. Misschien geen speler die alle kopduels wint, maar wel op gebied van iemand die met de rug naar doel speelt en de bal tracht bij te houden voor opkomende middenvelders. Als je een spits al sowieso in types wil onderverdelen, valt hij toch alleszins onder die categorie en niet onder de categorie van een snelle vinnige spits hé. Ik kan me alleszins echt niet voorstellen dat je met Delie en Depoitre een compatibel spitsenduo zou hebben. Trouwens, als ik iedereen hier bezig hoor over Depoitre (blijkbaar ne razendsnelle spits, gestalte, kopbalsterk en dan nog gemakkelijk scoren), dan moet het bijna zijn dat we hem onder de neus van alle Europese topclubs weggehaald hebben zeker. Even gegoogled en een kleine bloemlezing. Oudenaarde -Peruwelz Op het uur kregen de bezoekers dan toch loon naar werk. De sterke Depoitre sneed door het hart van de thuisverdediging en lobde Malfait beheerst: 1-1. Een kwartier voor affluiten trokken de in de 2de helft veel sterkere bezoekers het laken naar zich toe. Het was opnieuw Depoitre, die de ver uit zijn doel gekomen Malfait omspeelde en beheerst de 1-2 op het bord prikte. Peruwelz-Aalst Na een combinatie door het centrum van de Aalsterse verdediging verschijnt Depoitre alleen voor De Veirman en de spits trapt de 2-2 onder Lieven in doel. Ronse -Peruwelz De ingevallen Depoitre rukte op, omspeelde netjes doelman Mrabet en scoorde. De verrassend opgedoken titelambities van de thuisploeg mogen worden opgeborgen. Diegem-Peruwelz Merrir, hij weer, plaatst de bal voor doel en Depoitre wurmt de bal tussen Van Hamel, Jacobs en Kartite over de lijn. Toch iemand met potentieel. |
| 07 Apr 2009, 16:23 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
dwarskijker schreef: Bartos schreef: Titus schreef: Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen. Delie is misschien zo groot niet, maar is toch zo een type. Misschien geen speler die alle kopduels wint, maar wel op gebied van iemand die met de rug naar doel speelt en de bal tracht bij te houden voor opkomende middenvelders. Als je een spits al sowieso in types wil onderverdelen, valt hij toch alleszins onder die categorie en niet onder de categorie van een snelle vinnige spits hé. Ik kan me alleszins echt niet voorstellen dat je met Delie en Depoitre een compatibel spitsenduo zou hebben. Trouwens, als ik iedereen hier bezig hoor over Depoitre (blijkbaar ne razendsnelle spits, gestalte, kopbalsterk en dan nog gemakkelijk scoren), dan moet het bijna zijn dat we hem onder de neus van alle Europese topclubs weggehaald hebben zeker. Even gegoogled en een kleine bloemlezing. Oudenaarde -Peruwelz Op het uur kregen de bezoekers dan toch loon naar werk. De sterke Depoitre sneed door het hart van de thuisverdediging en lobde Malfait beheerst: 1-1. Een kwartier voor affluiten trokken de in de 2de helft veel sterkere bezoekers het laken naar zich toe. Het was opnieuw Depoitre, die de ver uit zijn doel gekomen Malfait omspeelde en beheerst de 1-2 op het bord prikte. Peruwelz-Aalst Na een combinatie door het centrum van de Aalsterse verdediging verschijnt Depoitre alleen voor De Veirman en de spits trapt de 2-2 onder Lieven in doel. Ronse -Peruwelz De ingevallen Depoitre rukte op, omspeelde netjes doelman Mrabet en scoorde. De verrassend opgedoken titelambities van de thuisploeg mogen worden opgeborgen. Diegem-Peruwelz Merrir, hij weer, plaatst de bal voor doel en Depoitre wurmt de bal tussen Van Hamel, Jacobs en Kartite over de lijn. Toch iemand met potentieel. Sorry, zonder mij over Depoitre uit te spreken. Maar dat kan ik van de grootste kloefkapper ook schrijven hé. _________________
|
| 07 Apr 2009, 16:29 |
|
| Pagina 36 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 280 Volgende |