Derde Klasse B - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Reserve

Ik had ook gedacht dat ik bij een fusie zou afhaken, maar het gevoel dat er nog een deel van fcd in voortleefde won het uiteindelijk! Ik zag veel fcd spelers, veel fcd supporters en veel fcd bestuursleden in de nieuwe ploeg, we leefden voort onder, een gemuteerde vorm wel is waar.

19 Nov 2005, 15:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
jaja de oude vijverman zal dit niet graag zien gebeuren ...

Dat interview met diene stijlemans al gehoord, het ziet er nie goed uit ...

19 Nov 2005, 15:36
forumlegende

Van opportunisme gesproken...

19 Nov 2005, 15:37
Nationale Ploeg

En nu hun spelers zich beginnen vragen stellen en de bal rolt volledig ...

19 Nov 2005, 15:40
Nationale Ploeg

Enerzijds vind ik het toch grappig, als ge ziet hoe er verschillende "supporters" van FC met ons kwamen lachen dat we prutsers waren en op sterven na dood dan vind ik dit wel de grap van het jaar.
Heel het fusieclubke heeft zich serieus belachelijk gemaakt en dat al na enkele maanden !!!  :lachen:  :lachen:  :lachen:
Of om het met de woorden van nen fcdinges supporter op ons gastenboek te zeggen: "wanneer gaat dat ploegske nu eens stoppen met de Denderstreek belachelijk te maken ???"  :grijns:  :grijns:

19 Nov 2005, 16:14
Rode kaart
Rode kaart

Oilsjt Vaneigest schreef:
Enerzijds vind ik het toch grappig, als ge ziet hoe er verschillende "supporters" van FC met ons kwamen lachen dat we prutsers waren en op sterven na dood dan vind ik dit wel de grap van het jaar.
Heel het fusieclubke heeft zich serieus belachelijk gemaakt en dat al na enkele maanden !!! :lachen: :lachen: :lachen:
Of om het met de woorden van nen fcdinges supporter op ons gastenboek te zeggen: "wanneer gaat dat ploegske nu eens stoppen met de Denderstreek belachelijk te maken ???" :grijns: :grijns:

Sorry, er maakt hier zich maar enen belachelijk en dat is die éénmanszaak uit DDH. Zij druipen af omdat ze nu eens wat tegenstand ondervinden wat bij ex-Verbroedering niet het geval was.

19 Nov 2005, 16:56
Nationale Ploeg

JR_FCD schreef:
Heel het fusieclubke heeft zich serieus belachelijk gemaakt en dat al na enkele maanden !!! :lachen: :lachen: :lachen:
Of om het met de woorden van nen fcdinges supporter op ons gastenboek te zeggen: "wanneer gaat dat ploegske nu eens stoppen met de Denderstreek belachelijk te maken ???" :grijns: :grijns:

Sorry, er maakt hier zich maar enen belachelijk en dat is die éénmanszaak uit DDH. Zij druipen af omdat ze nu eens wat tegenstand ondervinden wat bij ex-Verbroedering niet het geval was.

Of misschien omdat ze het wel bij het juiste eind hadden ...

19 Nov 2005, 17:00
Scholier

ones fan, always fan schreef:
Ik had ook gedacht dat ik bij een fusie zou afhaken, maar het gevoel dat er nog een deel van fcd in voortleefde won het uiteindelijk! Ik zag veel fcd spelers, veel fcd supporters en veel fcd bestuursleden in de nieuwe ploeg, we leefden voort onder, een gemuteerde vorm wel is waar.

en zo ben je natuurlijk slecht bezig met jou aneqduote,met alles van den fc,veel spelers ven den fc en etc.en zo zullen de mannen van atom(vijverman en stylemans)zich tekort gedaan voelen met alles van den fc

19 Nov 2005, 17:59
Reserve

Dat zou kunnen, maar ze zijn in het begin van de fusie er wel mee akkoord gegaan hé. Als ze vinden dat er te weinig van hun spelers op het plein staan, moeten ze maar zorgen dat hun spelers presteren (oa sesay)

19 Nov 2005, 18:35
Scholier

ones fan, always fan schreef:
Dat zou kunnen, maar ze zijn in het begin van de fusie er wel mee akkoord gegaan hé. Als ze vinden dat er te weinig van hun spelers op het plein staan, moeten ze maar zorgen dat hun spelers presteren (oa sesay)

dat ligt on den trainer ook zenne.

19 Nov 2005, 18:40

Tot nader orde verandert er niets aan jullie situatie, het klassement blijft wat het is en jullie blijven met grote vraagtekens zitten ivm de toekomst. Dus, ik zou niet te neig lachen. Of denkt ge nu dat door dit nieuws jullie 11 konijnen op het veld beter gaan beginnen presteren? :wink:

Voor de rest trek ik me van gans dat gedoe niets aan: ik zal er altijd en overal staan om de ploeg te steunen en steun de nieuwe bestuursploeg 200%

19 Nov 2005, 18:42
Freak

poipeplekker schreef:

Tot nader orde verandert er niets aan jullie situatie, het klassement blijft wat het is en jullie blijven met grote vraagtekens zitten ivm de toekomst.

En vanwaar komde daar altijd mee ?

19 Nov 2005, 18:43
de snor schreef:
dat ligt on den trainer ook zenne.

Mijn kloten.
Den trainer is sportief baas en moet de ploeg opstellen, niet een aantal pipo's die louter handelen uit eigenbelang. Speler x, die geen meerwaarde biedt aan de ploeg, is van y. Y wil de trainer dwingen om speler x op te stellen, zodat die in het uitstalraam staat en y er dik kan op verdienen. Met wat zijn we dan nog bezig?

19 Nov 2005, 18:45
Casual1919 schreef:
poipeplekker schreef:

Tot nader orde verandert er niets aan jullie situatie, het klassement blijft wat het is en jullie blijven met grote vraagtekens zitten ivm de toekomst.

Ik reageer zo op het -evenwel terechte- gelach van sommige Aalst-sups. Er is in Aalst evenwel geen reden tot euforie. Dat bedoel ik. Ge moet eerst zien dat ge sportief zelf tot betere prestaties komt.

19 Nov 2005, 18:46
forumlegende

Leeftijd: 69
poipeplekker schreef:
Casual1919 schreef:
poipeplekker schreef:

Ik reageer zo op het -evenwel terechte- gelach van sommige Aalst-sups. Er is in Aalst evenwel geen reden tot euforie. Dat bedoel ik. Ge moet eerst zien dat ge sportief zelf tot betere prestaties komt.

Manneken toch wie komt hier altijd van die steken geven???
Ge zijt den eersten om hier het slechte nieuws te zetten als het om ons ploegksken gaat maar wie laatst lacht.....

19 Nov 2005, 19:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 103