Transfers 2009-2010 - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik was mij toch ook aan het afvragen hoe ge nu in godsnaam daar iets uit kunt afleiden :D .

07 Apr 2009, 16:35
Freak

Leeftijd: 35
dwarskijker schreef:
Bartos schreef:
Titus schreef:
Inderdaad, wist niet dat het om zo een soort speler ging. Toen Bartos zei dat het om hetzelfde type als Delie ging dacht ik wat gaan we met twee zo een types doen.

Delie is misschien zo groot niet, maar is toch zo een type. Misschien geen speler die alle kopduels wint, maar wel op gebied van iemand die met de rug naar doel speelt en de bal tracht bij te houden voor opkomende middenvelders. Als je een spits al sowieso in types wil onderverdelen, valt hij toch alleszins onder die categorie en niet onder de categorie van een snelle vinnige spits hé.
Ik kan me alleszins echt niet voorstellen dat je met Delie en Depoitre een compatibel spitsenduo zou hebben.

Trouwens, als ik iedereen hier bezig hoor over Depoitre (blijkbaar ne razendsnelle spits, gestalte, kopbalsterk en dan nog gemakkelijk scoren), dan moet het bijna zijn dat we hem onder de neus van alle Europese topclubs weggehaald hebben zeker.

Even gegoogled en een kleine bloemlezing.

Oudenaarde -Peruwelz

Op het uur kregen de bezoekers dan toch loon naar werk. De sterke Depoitre sneed door het hart van de thuisverdediging en lobde Malfait beheerst: 1-1.
Een kwartier voor affluiten trokken de in de 2de helft veel sterkere bezoekers het laken naar zich toe. Het was opnieuw Depoitre, die de ver uit zijn doel gekomen Malfait omspeelde en beheerst de 1-2 op het bord prikte.

Peruwelz-Aalst

Na een combinatie door het centrum van de Aalsterse verdediging verschijnt Depoitre alleen voor De Veirman en de spits trapt de 2-2 onder Lieven in doel.

Ronse -Peruwelz

De ingevallen Depoitre rukte op, omspeelde netjes doelman Mrabet en scoorde. De verrassend opgedoken titelambities van de thuisploeg mogen worden opgeborgen.

Diegem-Peruwelz

Merrir, hij weer, plaatst de bal voor doel en Depoitre wurmt de bal tussen Van Hamel, Jacobs en Kartite over de lijn.

Toch iemand met potentieel.

Dat stuk van ronse peruwelz klopt toch niet al te neig en dan nog wat kunt ge hier uit afleiden?

07 Apr 2009, 16:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bartos schreef:
Ik was mij toch ook aan het afvragen hoe ge nu in godsnaam daar iets uit kunt afleiden :D .

idd Bartos, aan de andere kant waren we dacht ik op zoek naar een type Arnold en zijn profiel past hiermee perfect in het plaatje. Benieuwd naar de 26ste april, de eerste wedstrijd bij ons kon hij mij in ieder geval bekoren.

07 Apr 2009, 16:50
nieuw in de eerste ploeg

Doodjammer dat steurs weggaat !!!! Ze zouden beter steurs houden ipv lord !! Ik snap daar niks van! ! Die gast heeft een dijk van een seizoen gespeeld !! Ze zullen meer dan goeie alternatieven moet hebben om die te vervangen..... Of spelen ze liever me lord die zijn dagen en momenten uitkiest ?En die inderdaad op die momenten glorieus is..... Voor mij overschaduwt dit momenteel alle andere transfers....
Plus het feit van van steenberghe die nog niet bijgetekend heeft....

07 Apr 2009, 17:00
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
dwarskijker schreef:
Bartos schreef:

Delie is misschien zo groot niet, maar is toch zo een type. Misschien geen speler die alle kopduels wint, maar wel op gebied van iemand die met de rug naar doel speelt en de bal tracht bij te houden voor opkomende middenvelders. Als je een spits al sowieso in types wil onderverdelen, valt hij toch alleszins onder die categorie en niet onder de categorie van een snelle vinnige spits hé.
Ik kan me alleszins echt niet voorstellen dat je met Delie en Depoitre een compatibel spitsenduo zou hebben.

Trouwens, als ik iedereen hier bezig hoor over Depoitre (blijkbaar ne razendsnelle spits, gestalte, kopbalsterk en dan nog gemakkelijk scoren), dan moet het bijna zijn dat we hem onder de neus van alle Europese topclubs weggehaald hebben zeker.

Even gegoogled en een kleine bloemlezing.

Oudenaarde -Peruwelz

Op het uur kregen de bezoekers dan toch loon naar werk. De sterke Depoitre sneed door het hart van de thuisverdediging en lobde Malfait beheerst: 1-1.
Een kwartier voor affluiten trokken de in de 2de helft veel sterkere bezoekers het laken naar zich toe. Het was opnieuw Depoitre, die de ver uit zijn doel gekomen Malfait omspeelde en beheerst de 1-2 op het bord prikte.

Peruwelz-Aalst

Na een combinatie door het centrum van de Aalsterse verdediging verschijnt Depoitre alleen voor De Veirman en de spits trapt de 2-2 onder Lieven in doel.

Ronse -Peruwelz

De ingevallen Depoitre rukte op, omspeelde netjes doelman Mrabet en scoorde. De verrassend opgedoken titelambities van de thuisploeg mogen worden opgeborgen.

Diegem-Peruwelz

Merrir, hij weer, plaatst de bal voor doel en Depoitre wurmt de bal tussen Van Hamel, Jacobs en Kartite over de lijn.

Toch iemand met potentieel.

Dat stuk van ronse peruwelz klopt toch niet al te neig en dan nog wat kunt ge hier uit afleiden?

Dat stukje van Ronse dateert gewoon van vorig seizoen.En voor de rest leidt ik daar uit af dat de tegenstander een positief beeld schept van Depoitre.Niet meer en niet minder.

07 Apr 2009, 17:01
Freak

marc2 schreef:
Doodjammer dat steurs weggaat !!!! Ze zouden beter steurs houden ipv lord !! Ik snap daar niks van! ! Die gast heeft een dijk van een seizoen gespeeld !! Ze zullen meer dan goeie alternatieven moet hebben om die te vervangen..... Of spelen ze liever me lord die zijn dagen en momenten uitkiest ?En die inderdaad op die momenten glorieus is..... Voor mij overschaduwt dit momenteel alle andere transfers....
Plus het feit van van steenberghe die nog niet bijgetekend heeft....

Het is steurs dat niet wilt bijtekenen é.Ons bestuur zal er wel alles aandoen om hem te houden.We zounden steurs zelf een duwtje kunnen geven de volgende match,maar kvrees dat hij tegen dan al ergens anders gaat getekend hebben.

07 Apr 2009, 17:02

Dikke pluim al voor de transfers!
Hopelijk gaan ze zo door!!

07 Apr 2009, 17:25
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
Davy schreef:
Smetje schreef:
Diene nr. 7 (Laurent Depoitre dus) van Peruwelz die de tweede goal scoort, lijkt wel gene slechte speler. Een beetje het type dat wij zoeken: groot, krachtig en sterk, maar ook snel en scorend.

idd razend gevaarlijk. er hadden er constant 2 van ons hun handen mee vol, wanneer hij den bal had.

panoleon schreef:
panoleon schreef:
Laurent Depoitre (Peruwelz)
Sakanoko (Moeskroen)
David Panis (Woluwe-Zaventem)
Arne Dugardein (zeer graag)

Ik haal er Sakanoko en Panis uit en kies voor
Thomas Troch (raar dat die in zo weinig lijstjes staat, of zo hij niet haalbaar zijn) en Wouter Moreels.
Depoitre blijft met stip staan, is jong, sterk en heeft nog groeimarge.

Ivm die Depoitre, die had bij mij toch ook een serieuse indruk nagelaten. Ik meende dat ook al van paar anderen gehoord te hebben, en dus effe gezocht in vorige topics...

Ik ben alvast content met het reeds geleverde werk...

Laatst gewijzigd door BVW op 07 Apr 2009, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Apr 2009, 17:38
Freak

Op voetbalkrant komter ene beweren dat vandamme voor mechelen getekend heeft,teveel in den drank gezeten zeker?Of vandamme heeft 2contracten,maar dat zal moeten lukken.

07 Apr 2009, 17:55
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Iendrachter90 schreef:
Op voetbalkrant komter ene beweren dat vandamme voor mechelen getekend heeft,teveel in den drank gezeten zeker?Of vandamme heeft 2contracten,maar dat zal moeten lukken.

Tis niet omdat hij bijgetekend heeft dat hij niet wegkan hé, weliswaar mits een overeenkomst tussen biede clubs.

07 Apr 2009, 17:56
Reserve

Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:

Tis niet omdat hij bijgetekend heeft dat hij niet wegkan hé, weliswaar mits een overeenkomst tussen biede clubs.

Daar is de eerste miljoenentransfer van project 90 al ;) Het geld dat ze voor Asare gaan krijgen word hiermee meteen doorgestort op ons rekening... :banana:

07 Apr 2009, 18:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
BVW schreef:
Davy schreef:
Smetje schreef:
Diene nr. 7 (Laurent Depoitre dus) van Peruwelz die de tweede goal scoort, lijkt wel gene slechte speler. Een beetje het type dat wij zoeken: groot, krachtig en sterk, maar ook snel en scorend.

idd razend gevaarlijk. er hadden er constant 2 van ons hun handen mee vol, wanneer hij den bal had.

panoleon schreef:
panoleon schreef:
Laurent Depoitre (Peruwelz)
Sakanoko (Moeskroen)
David Panis (Woluwe-Zaventem)
Arne Dugardein (zeer graag)

Thomas Troch (raar dat die in zo weinig lijstjes staat, of zo hij niet haalbaar zijn) en Wouter Moreels.

Ivm die Depoitre, die had bij mij toch ook een serieuse indruk nagelaten. Ik meende dat ook al van paar anderen gehoord te hebben, en dus effe gezocht in vorige topics...

Goed dat je dat stukje van mij van na de match Peruwelz-Aalst teruggevonden hebt. Ik wist dat al niet meer. De naam zei me wel iets, maar ik wist niet meer wat. Nu blijkt toch dat hij in die match serieus indruk op mij gemaakt had.

07 Apr 2009, 18:56
nieuw in de eerste ploeg

Jeroen schreef:
Heb ik dan ooit gezegd dat ge ge maar éne echte voetballer op't plein moogt hebben ? Drie centrale middenvelders waarvan er geen één een serieus duel kan winnen, dan vraagt ge volgens mij om miserie. Zeker als je met 2 zéér hoge flanken speelt.

Dat van die zever was niet speciaal op uw post, maar soms leest ge hier dingen alsof ge in 3e beter afbent met 11 rugbyspelers en dat er minstens 1 een duel moet winnen, daarin heb je gelijk. Het volgende is trouwens ook niet op u bedoeld ;)

Wat opstellingen betreft schiet me er immers een geestig gesprek binnen met Verheyden in den tijd. Ik zei hem eens dat de opstelling toen, de 4-5-1 waarin ze rondliepen, op niks trok. Hij repliceerde dat het een feit was, aangezien de trainer wou dat ze 4-3-3 speelde :D Het is daar eigenlijk een beetje dat ik naar verwijs als ik zeg dat er genoeg voetballers moeten staan voor al dat verdedigend geweld. Indien je immers met 1 spits speelt, die door 2 bonken centraal wordt opgevangen, en je speelt die dag tegen 2 backs die de flankspelers in hun zak steken, en er rest u op uw middenveld 2 brekers en een aanvallend mid, ja dan moogt ge het wel vergeten volgens mij.
En op het middenveld moet er idd een slag gewonnen worden als je een match wilt winnen, maar ik vind 1 breker daarvoor genoeg, van de moment dat de bal op de grond is, moeten de andere ze maar uittikken.

07 Apr 2009, 18:57
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Doodjammer dat steurs weggaat !!!! Ze zouden beter steurs houden ipv lord !! Ik snap daar niks van! ! Die gast heeft een dijk van een seizoen gespeeld !! Ze zullen meer dan goeie alternatieven moet hebben om die te vervangen..... Of spelen ze liever me lord die zijn dagen en momenten uitkiest ?

ze zouden, ze zouden... Als hij nu zelf wil vertrekken? Hoe moet ge hem dan in godsnaam tegenhouden?
Denkt ge dat ze dat op de club niet zien dat hij een goed seizoen gespeeld heeft? Maar als ze zelf weg willen (verre afstand, eventueel naar tweede nationale, ...) dan kunt ge ze niet tegenhouden en moet je niet naar de club wijzen.

07 Apr 2009, 19:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Smetje schreef:
BVW schreef:
Davy schreef:

panoleon schreef:

Goed dat je dat stukje van mij van na de match Peruwelz-Aalst teruggevonden hebt. Ik wist dat al niet meer. De naam zei me wel iets, maar ik wist niet meer wat. Nu blijkt toch dat hij in die match serieus indruk op mij gemaakt had.

Hier nog even op terugkomen. Het feit dat hij indruk gemaakt heeft tegen ons wil natuurlijk nog niks zeggen. Ook Shabi, Massart, ... waren goed tegen ons, maar eens bij ons was het een stuk minder. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij het goed gaat doen.

07 Apr 2009, 19:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 280