|
|
| Pagina 38 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
witzwet schreef: Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: laat ons hopen dat er dan ook niet met 1 spits wordt gespeeld...waar ik wel voor vrees. Voor mij mogen zeker Steurs, Franck en Van Steenberghe én Couli blijven. Want eerlijk maar vo de Spotbeentjes zie ik toch geen grotere rol dan invaller. Gaan die volgend jaar effectief ooit in de wedstrijdkern zitten? tja, blessures heb je rap. Trouwens als je ook nog steurs, Van Steenberghe, Franck en Couli zit je op 17. Dan moeten er nog 3 bij: keeper, back rechts (?), aanvaller/aanvallende mid (?) Op steurs zal je denk ik nietmeer moeten rekenen. Hij zou minder dan vorig seizoen verdienen en kreeg ''we zullen wel zien dat je rond komt aant einde van de maand'' als antwoord van het bestuur. Na zo een seizoen zou ik ook niet content zijn dat mijn prestaties worden beloondf |
| 07 Apr 2009, 19:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, dat is redelijk schandalig als ze steurs zo een antwoord geven. Hij was voor mij de openbaring van het seizoen....Maargoed, als ze een beter alternatief hebben, dat ze der dan maar mee afkomen.....
Eerlijk gezegd dacht ik logischerwijze dat ze lord van de hand gingen doen en steurs behouden maar meningen kunnen blijkbaar verschillen....... |
| 07 Apr 2009, 19:57 |
|
|
Freak
Xander schreef: witzwet schreef: Iendrachter90 schreef: Gaan die volgend jaar effectief ooit in de wedstrijdkern zitten? tja, blessures heb je rap. Trouwens als je ook nog steurs, Van Steenberghe, Franck en Couli zit je op 17. Dan moeten er nog 3 bij: keeper, back rechts (?), aanvaller/aanvallende mid (?) Op steurs zal je denk ik nietmeer moeten rekenen. Hij zou minder dan vorig seizoen verdienen en kreeg ''we zullen wel zien dat je rond komt aant einde van de maand'' als antwoord van het bestuur. Na zo een seizoen zou ik ook niet content zijn dat mijn prestaties worden beloondf te zot voor woorden... jij bent de manager van steurs?? ![]() |
| 07 Apr 2009, 20:03 |
|
|
Duivelke
El Corredor schreef: Xander schreef: witzwet schreef: tja, blessures heb je rap. Trouwens als je ook nog steurs, Van Steenberghe, Franck en Couli zit je op 17. Dan moeten er nog 3 bij: keeper, back rechts (?), aanvaller/aanvallende mid (?) Op steurs zal je denk ik nietmeer moeten rekenen. Hij zou minder dan vorig seizoen verdienen en kreeg ''we zullen wel zien dat je rond komt aant einde van de maand'' als antwoord van het bestuur. Na zo een seizoen zou ik ook niet content zijn dat mijn prestaties worden beloondf te zot voor woorden... jij bent de manager van steurs?? ![]() Xander is idd goed ingelicht ! En Steven V Steenberghe van het zelfde laken een broek ... ![]() |
| 07 Apr 2009, 20:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
MUSSA schreef: El Corredor schreef: Xander schreef: Op steurs zal je denk ik nietmeer moeten rekenen. Hij zou minder dan vorig seizoen verdienen en kreeg ''we zullen wel zien dat je rond komt aant einde van de maand'' als antwoord van het bestuur. Na zo een seizoen zou ik ook niet content zijn dat mijn prestaties worden beloondf te zot voor woorden... jij bent de manager van steurs?? ![]() Xander is idd goed ingelicht ! En Steven V Steenberghe van het zelfde laken een broek ... ![]() Wilt er is iemand uitleggen waarom ze hun geld in die 2spotbenen steken en niet in hun goede spelers(als wat gezegd wordt van steurs waar is natuurlijk)?Alé niet dat de spotbenen geen goede spelers zijn ,maar voor een club dat naar tweede wilt zijn die gwn niet goed genoeg. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 07 Apr 2009, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Apr 2009, 20:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Nja, dat is redelijk schandalig als ze steurs zo een antwoord geven. ja ik zou ook alles blind geloven wat hier staat. |
| 07 Apr 2009, 20:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
MUSSA schreef: El Corredor schreef: Xander schreef: Op steurs zal je denk ik nietmeer moeten rekenen. Hij zou minder dan vorig seizoen verdienen en kreeg ''we zullen wel zien dat je rond komt aant einde van de maand'' als antwoord van het bestuur. Na zo een seizoen zou ik ook niet content zijn dat mijn prestaties worden beloondf te zot voor woorden... jij bent de manager van steurs?? ![]() Xander is idd goed ingelicht ! En Steven V Steenberghe van het zelfde laken een broek ... ![]() Kan ik bevestigen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Apr 2009, 20:12 |
|
|
Freak
MUSSA schreef: El Corredor schreef: Xander schreef: Op steurs zal je denk ik nietmeer moeten rekenen. Hij zou minder dan vorig seizoen verdienen en kreeg ''we zullen wel zien dat je rond komt aant einde van de maand'' als antwoord van het bestuur. Na zo een seizoen zou ik ook niet content zijn dat mijn prestaties worden beloondf te zot voor woorden... jij bent de manager van steurs?? ![]() Xander is idd goed ingelicht ! En Steven V Steenberghe van het zelfde laken een broek ... ![]() als de bron roel van den brande is, zou ik er toch nie te veel geloof aan hechten, maar soit je kan gelijk hebben natuurlijk... ik ben er niet van op de hoogte ... |
| 07 Apr 2009, 20:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Tuurlijk, quasi iedereen weet dat ze Steurs een belachelijk voorstel hebben gedaan. Hij wil zelf blijven.
|
| 07 Apr 2009, 20:39 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Tuurlijk, quasi iedereen weet dat ze Steurs een belachelijk voorstel hebben gedaan. Hij wil zelf blijven. en wie is dan de bron? marijn zelf? ik kan me niet inbeelden dat die nief bestuursmannen azo komen dwepen met het feit dat ze steurs een belachelijk laag aanbod hebben gedaan?? maar ik kan mij vergissen uiteraard. |
| 07 Apr 2009, 20:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het zal crisis zijn zeker,ik heb ook moeten inleveren
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Apr 2009, 20:45 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
ja jongens,azu al kreften,ik ben tot hiertoe al content me de namen die blijven plus de 4 nieuwkomers,de 2 spotbeentjes kunnen denkek nog groeien,ze zijn tenslotte zeer jong,alleen bij filipovic heb ik twijfels,heeft me nog niet echt kunnen bekoren. ik vind dat we met een positieve mentaliteit naar volgend seizoen moeten gaan en meteen vol achter de spelersgroep en het nieuwe bestuur staan. geduld is en schone deugd.(viel dat tegen afgelopen seizoen
) ![]() |
| 07 Apr 2009, 20:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Tuurlijk, quasi iedereen weet dat ze Steurs een belachelijk voorstel hebben gedaan. Hij wil zelf blijven. en wie is dan de bron? marijn zelf? ik kan me niet inbeelden dat die nief bestuursmannen azo komen dwepen met het feit dat ze steurs een belachelijk laag aanbod hebben gedaan?? maar ik kan mij vergissen uiteraard. je vergist je ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Apr 2009, 21:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ze hebben ook wel gezegd dat ze een kern van 20 man willen hebben. In dat opzicht is het meer dan logisch dat de broers Spotbeen blijven. Je moet rekenen dat de laatste 5 van die kern nauwelijks zullen meedoen. Daar moet je dus geen geld tegenaan smijten.
Een back rechts en een centrale verdediger zijn toch nog zeker nodig volgens mij (nu kan je centraal vanachter Vandenbrande, Van Dender en Coulibaly zetten, maar de kans is precies groot dat die er volgend jaar niet meer zullen bijlopen (de eerste 2 zeker) |
| 07 Apr 2009, 21:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Ze hebben ook wel gezegd dat ze een kern van 20 man willen hebben. In dat opzicht is het meer dan logisch dat de broers Spotbeen blijven. Je moet rekenen dat de laatste 5 van die kern nauwelijks zullen meedoen. Daar moet je dus geen geld tegenaan smijten. Een back rechts en een centrale verdediger zijn toch nog zeker nodig volgens mij (nu kan je centraal vanachter Vandenbrande, Van Dender en Coulibaly zetten, maar de kans is precies groot dat die er volgend jaar niet meer zullen bijlopen (de eerste 2 zeker) Met moreels en seminck hebt ge toch twee centrale verdedigers en alster ene uitvalt kan spotbeen of deschutter daar ook nog spelen. |
| 07 Apr 2009, 21:10 |
|
| Pagina 38 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 280 Volgende |