|
|
| Pagina 40 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Er zijn er bij Voetbalkrant plots heel goed geïnformeerd over onze club precies... Zo een artikel opnieuw vandaag... Of dat dat allemaal positief is om die namen zomaar te laten circuleren is wel iets anders... Dat van Couly is geen echte verrassing, maar was hier toch nog niet echt officieel gemeld dacht ik.
En ja, de interesse in Devroe is begrijpelijk... |
| 08 Apr 2009, 8:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Arnold zou getekend hebben op FCN St-Niklaas. Kan iemand dit bevestigen, want ik heb dit maar uit 2de hand, dus niks officieel .....
_________________ geer'n bè |
| 08 Apr 2009, 10:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De Veirman's vertrek begrijp ik, kon hier nooit overtuigen, maar dat Roel vertrekt vind ik jammer, roel was toch een speler die zich tot de laatste seconde van de wedstrijd inzette voor de ploeg, iemand die heeft wat de meeste spelers op dit moment ontbreken, motivatie, Roel is een echte eendracht man, kijk naar da kapsel tegen Dender, Roel ik wens je veel geluk met je nieuw avontuur
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 08 Apr 2009, 10:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
panoleon schreef: Arnold zou getekend hebben op FCN St-Niklaas. Kan iemand dit bevestigen, want ik heb dit maar uit 2de hand, dus niks officieel ..... Als dit klopt, zitten ze bij FCN wel dik in de spitsen: Arnold, Bula, dienen Braziliaan en Belfassi (die wel al een dagje ouder wordt). K heb eens gelezen dat ze ook Troch willen houden (is bij hen wel meer middenvelder). K hoop dat de eventuele komst van Arnold Troch niet over de streep trekt om bij FCN te blijven. K hoop nog altijd dat Troch terug naar ons komt. |
| 08 Apr 2009, 10:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
panoleon schreef: Arnold zou getekend hebben op FCN St-Niklaas. Kan iemand dit bevestigen, want ik heb dit maar uit 2de hand, dus niks officieel ..... Van Lijsebetten was al sinds dag 1 fan van Arnold - zoals ik hier al eens liet vallen, is hij hem zelfs persoonlijk op de Zandberg komen scouten tijdens reservematchen in de heenronde van dit seizoen en toen was er al gepraat, alleen kon hij niet worden overgenomen toen... Dat het met het oog op volgend jaar alsnog zou gebeuren, zou me dus niks verwonderen... En als je de omhelzing tussen Troch en Arnold zag voor de match hier thuis tegen FCN, ja dat sprak ook boekdelen... Persoonlijk een van de meest complementaire spitsenduo's die ik op Aalst al aan het werk zag, dus ja...een reünie op FCN van deze tandem zou me niet verwonderen... |
| 08 Apr 2009, 10:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
panoleon schreef: Arnold zou getekend hebben op FCN St-Niklaas. Kan iemand dit bevestigen, want ik heb dit maar uit 2de hand, dus niks officieel ..... Heb ik ook al gehoord vorige week dat FCN hem wou en dat een akkoord in de maak was. _________________
|
| 08 Apr 2009, 11:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Logisch vertrek van De Veirman. Waarschijnlijk zal hij voor een kleinere club wel een goede doelman zijn, maar als je het objectief bekijkt kwam hij tekort in twee jaar Eendracht Aalst. Al blijf ik het spijtig vinden hoe sommigen hem behandeld hebben.
En over de eventuele komst van Griffin De Vroe. Zo slecht lijkt mij dat niet om twee keepers op niveau te hebben. De laatste jaren mocht de invallersdoelman toch telkens een match of 10 spelen. Volgens mij zitten ge met De Vroe / Van Steenberghe wel met twee zéér goede keepers (beter dan Lambrecht / De Veirman). Het probleem is natuurlijk dat er één iemand eerste doelman zal moeten worden en de andere zich daar bij zal moeten neerleggen. |
| 08 Apr 2009, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Logisch vertrek van De Veirman. Waarschijnlijk zal hij voor een kleinere club wel een goede doelman zijn, maar als je het objectief bekijkt kwam hij tekort in twee jaar Eendracht Aalst. Al blijf ik het spijtig vinden hoe sommigen hem behandeld hebben. En over de eventuele komst van Griffin De Vroe. Zo slecht lijkt mij dat niet om twee keepers op niveau te hebben. De laatste jaren mocht de invallersdoelman toch telkens een match of 10 spelen. Volgens mij zitten ge met De Vroe / Van Steenberghe wel met twee zéér goede keepers (beter dan Lambrecht / De Veirman). Het probleem is natuurlijk dat er één iemand eerste doelman zal moeten worden en de andere zich daar bij zal moeten neerleggen. Correcte analyse Jeroen. Lieven heeft idd ook vaak onterecht kritiek gekregen en als je een rol van betekenis wil spelen heb je 2 goede doelmannen nodig. Aan hen om uit te maken wie het doel zal verdedigen, samen met KVDH. ![]() _________________ geer'n bè |
| 08 Apr 2009, 11:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
panoleon schreef: Jeroen schreef: Logisch vertrek van De Veirman. Waarschijnlijk zal hij voor een kleinere club wel een goede doelman zijn, maar als je het objectief bekijkt kwam hij tekort in twee jaar Eendracht Aalst. Al blijf ik het spijtig vinden hoe sommigen hem behandeld hebben. En over de eventuele komst van Griffin De Vroe. Zo slecht lijkt mij dat niet om twee keepers op niveau te hebben. De laatste jaren mocht de invallersdoelman toch telkens een match of 10 spelen. Volgens mij zitten ge met De Vroe / Van Steenberghe wel met twee zéér goede keepers (beter dan Lambrecht / De Veirman). Het probleem is natuurlijk dat er één iemand eerste doelman zal moeten worden en de andere zich daar bij zal moeten neerleggen. Correcte analyse Jeroen. Lieven heeft idd ook vaak onterecht kritiek gekregen en als je een rol van betekenis wil spelen heb je 2 goede doelmannen nodig. Aan hen om uit te maken wie het doel zal verdedigen, samen met KVDH. ![]() Een eerlijke strijd is het mooiste hé,wat de keepers betreft. Ik vind het 2 sterke keepers. Enige minpuntje het vertrek van couli vind ik spijtig. Maar wat wilt ge als ze een volledig seizoen met uw kloten spelen "dankzij Mr Dillen" |
| 08 Apr 2009, 12:11 |
|
|
Duivelke
Van Dender komt naar Sottegem.
Lijkt me op het eerste gezicht een goede transfer. Wat is die zijn positie ? Lijkt me blessuregevoelig ? John (ksvs) |
| 08 Apr 2009, 12:11 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
BVW schreef: MUSSA schreef: El Corredor schreef: te zot voor woorden... jij bent de manager van steurs?? ![]() Xander is idd goed ingelicht ! En Steven V Steenberghe van het zelfde laken een broek ... ![]() Kan ik bevestigen... inderdaad, na zijn prestaties van dit seizoen zou toch niet meer dan logisch zijn zeker dat Steven een contract krijgt. Maar ja, met wat is het bestuur op dit moment bezig wat betreft de keepers? _________________ http://www.iendracht.be/forum/images/banner1.gif Laatst gewijzigd door Steven op 08 Apr 2009, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Apr 2009, 12:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
J. schreef: Van Dender komt naar Sottegem. Lijkt me op het eerste gezicht een goede transfer. Wat is die zijn positie ? Lijkt me blessuregevoelig ? John (ksvs) tot vorig jaar nen hele sterk spelende back links, rustig aan de bal en bij het uitverdedigen. Dit jaar nog maar een schim van wat hij kan. Wat verse lucht zal hem deugd doen. als hij een beetje van zijn niveau van vorig jaar haalt zult ge der ne goeien transfer aan hebben. Is inderdaad blessuregevoelig. |
| 08 Apr 2009, 12:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Van Dender, dat leek mij nu toch wel dé moment om hem van hand te doen. Op zich een schitterende voetballer, maar blessuregevoelig en de jaren beginnen blijkbaar toch door te wegen.
|
| 08 Apr 2009, 12:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
J. schreef: Van Dender komt naar Sottegem. Lijkt me op het eerste gezicht een goede transfer. Wat is die zijn positie ? Lijkt me blessuregevoelig ? John (ksvs) Van Dender heeft heel veel ervaring. Kan zowel back links als centraal vanachter spelen. Dit jaar veel minder dan vorig jaar, mede door een aantal blessures. Kan jij of iemand anders van Sottegem iets meer zeggen over die Glenn Coppens die naar ons komt? Is dat een flankspeler? Hoe deed die het bij Sottegem? Scorend vermogen? |
| 08 Apr 2009, 12:26 |
|
|
Junior
J. schreef: Van Dender komt naar Sottegem. Lijkt me op het eerste gezicht een goede transfer. Wat is die zijn positie ? Lijkt me blessuregevoelig ? John (ksvs) blessuregevoelig is een eufemisme. zal veel te maken hebben met zijn blessuregevoeligheid dat als hij speelde hij voor mij ook absoluut ook geen meerwaarde was. zal de eindrondewedstrijd tegen die Walen niet vergeten toen het stadion een collectief 'oef' slaakte toen Limpens er Van Dender afhaalde. Jongen werd gepasseerd dat het niet mooi meer was. neen, ik wens hem en Sottegem het beste maar vind het zeer terecht dat hij weg mocht. heb het veel moeilijker met de Roel. maar Limpens (een béééééééééééééééregoeie trainer ondanks dat een paar apen hier dat nooit wilden inzien) weet meestal goed wat hij doet; dus als die Van Dender terug wou halen, zal dat een reden hebben. |
| 08 Apr 2009, 12:27 |
|
| Pagina 40 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 280 Volgende |