Derde Klasse B - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Jongen, ik lig daar helemaal niet wakker van zenne. Liggen jullie nu plat van te lachen op de grond, mij niet gelaten. Ge kunt dan morgen weer in zak en as zitten mocht het mislopen tegen Torhout. Wilde gij steken geven, doe maar, ik lach met de huidige gang van zaken.

19 Nov 2005, 19:24
Freak

Leeftijd: 42
Ja poiper, as ge me ons kunt lache, latent ni e mor omgekeerd ooooweeee

19 Nov 2005, 19:30
Freak

poipeplekker schreef:
Jongen, ik lig daar helemaal niet wakker van zenne. Liggen jullie nu plat van te lachen op de grond, mij niet gelaten. Ge kunt dan morgen weer in zak en as zitten mocht het mislopen tegen Torhout. Wilde gij steken geven, doe maar, ik lach met de huidige gang van zaken.

Precies gefrustreerd man. Het enige wat ik wou weten is waar ja naar refereerde met je uitlatingen over onze toestand. Ik ben blij dat ge het over het sportieve hebt , ik vreesde enkel dat er financieel iets scheelde binnen onze club en jij er toevallig meer van wist.

Verder geen problemen , ik zal ook de laatste zijn om met jullie miserie te lachen , weet dat !

19 Nov 2005, 19:32
Reserve

poipeplekker schreef:
de snor schreef:
dat ligt on den trainer ook zenne.

Mijn kloten.
Den trainer is sportief baas en moet de ploeg opstellen, niet een aantal pipo's die louter handelen uit eigenbelang. Speler x, die geen meerwaarde biedt aan de ploeg, is van y. Y wil de trainer dwingen om speler x op te stellen, zodat die in het uitstalraam staat en y er dik kan op verdienen. Met wat zijn we dan nog bezig?

Zo denk ik er ook over. JP trekt niemand voor, of is hij niet vorig seizoen tegen het bestuur in franck gaan halen bij de beloften?? En ook dit jaar luisterde hijniet naar het bestuur en deed zijn eigen goesting en dat waren ze in atom niet gewoon.

19 Nov 2005, 19:35
Verbechio schreef:
Ja poiper, as ge me ons kunt lache, latent ni e mor omgekeerd ooooweeee

Zoals ik al zei, ik trek me dat niet aan. Ik lach daar zelf mee. Ulle situatie is even lachwekkend als de onze, dus :wink:

19 Nov 2005, 19:37
Casual1919 schreef:
Precies gefrustreerd man. Het enige wat ik wou weten is waar ja naar refereerde met je uitlatingen over onze toestand. Ik ben blij dat ge het over het sportieve hebt , ik vreesde enkel dat er financieel iets scheelde binnen onze club en jij er toevallig meer van wist.Verder geen problemen , ik zal ook de laatste zijn om met jullie miserie te lachen , weet dat !

Ik ben redelijk pissed over de uitlatingen van Stijlemans en Gies ivm het forum, meer moet je daar niet achter zoeken.En voor de rest, no hard feelings.

19 Nov 2005, 19:40
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Casual1919 schreef:
poipeplekker schreef:

Tot nader orde verandert er niets aan jullie situatie, het klassement blijft wat het is en jullie blijven met grote vraagtekens zitten ivm de toekomst.

En vanwaar komde daar altijd mee ?

Ik reageer zo op het -evenwel terechte- gelach van sommige Aalst-sups. Er is in Aalst evenwel geen reden tot euforie. Dat bedoel ik. Ge moet eerst zien dat ge sportief zelf tot betere prestaties komt.

We moeten ons de dag van vandaag aan kleine dingen optrekken he Poipe  :grijns:  :grijns:

19 Nov 2005, 19:53
Ik zal maar zwijgen aan welke kleine dingen ge u aftrekt.  :kwijl:  :grijns:

19 Nov 2005, 19:55
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Ik zal maar zwijgen aan welke kleine dingen ge u aftrekt. :kwijl: :grijns:

edited  :grijns:  :grijns:

19 Nov 2005, 19:57
forumlegende

Leeftijd: 69
Er is maar 1 mogelijkheid om in de denderstreek een topploeg te bouwen en dat is èèn grote fusie (elk nuchterdenkend mens beseft dit)en die zal er nooit komen want er is hier in de streek niemand verstandig genoeg om dit te realiseren laat staan verder uit te bouwen.
Spijtig maar laat ons zo verder doen en we zitten binnen enkele jaren met een achterstand op alle Europese landen. :kwaad:

19 Nov 2005, 20:06
forumlegende

poipeplekker schreef:

Ik geef geen steken ik ben realist genoeg om te weten wat het is als het slecht gaat met uw club.

19 Nov 2005, 20:08
Reserve

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Er is maar 1 mogelijkheid om in de denderstreek een topploeg te bouwen en dat is èèn grote fusie (elk nuchterdenkend mens beseft dit)en die zal er nooit komen want er is hier in de streek niemand verstandig genoeg om dit te realiseren laat staan verder uit te bouwen.
Spijtig maar laat ons zo verder doen en we zitten binnen enkele jaren met een achterstand op alle Europese landen. :kwaad:

Spijtig? Liever een niveauke lager met fcd, zeker na wat er vandaag is gebeurd, dan een topploeg met jullie.

19 Nov 2005, 20:09
forumlegende

ones fan, always fan schreef:

Spijtig? Liever een niveauke lager met fcd, zeker na wat er vandaag is gebeurd, dan een topploeg met jullie.

Wel ja dan moeten we ermee leren leven dat we hier in de denderstreek maximum op bevorderingsniveau naar het voetbal zullen gaan.Ofwel gelijk al de rest van de kunstmatige supporters naar Brussel of naar Gent gaan kijken.

19 Nov 2005, 20:15
Freak

denderleeuw dacht effekes denderhoutem over te nemen,maar ze zijn zelf overgenomen :grijns::zoals ze zelf zeggen,het paard van troje binnengehaald. :lachen:  :lachen:  :lachen:

19 Nov 2005, 20:49
waly 2 schreef:
denderleeuw dacht effekes denderhoutem over te nemen,maar ze zijn zelf overgenomen :grijns::zoals ze zelf zeggen,het paard van troje binnengehaald. :lachen: :lachen: :lachen:

Hier, ons groot licht zal es nen deskundigen uitleg komen geven. :zot: :lachen:

Wel ja dan moeten we ermee leren leven dat we hier in de denderstreek maximum op bevorderingsniveau naar het voetbal zullen gaan.Ofwel gelijk al de rest van de kunstmatige supporters naar Brussel of naar Gent gaan kijken.

Ik denk dat het nu toch wel duidelijk is dat de tijd niet rijp is voor een fusieploeg in de Denderstreek. En als we dan afzakken naar bevorderingsniveau, dan is het maar zo. Wie zich daar niet mee kan verzoenen, moet maar naar Anderlecht of Brugge trekken.

ones fan, always fan schreef:

200% mee eens!!

19 Nov 2005, 20:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 103