de Dendertopic - Pagina 326 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 324 325 326 327 328 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Reserve

AOL: rollo29
Bericht Re: de Dendertopic
josken schreef:
eendrachter'80 schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

Re: SPEELDAG 29 - 11/04/09 (20u): KV KORTRIJK - FCV DENDER EH
door Cee op 11 apr 2009, 10:26

Nuri schreef:
mbongo schreef:
Enig idee hoeveel er zijn ingeschreven met de actie vd club?

Er rijdt 1 (één !) busje dat nog niet eens vol zit
. :haha: :haha: :haha:

En dat noemt hen DE ploeg van de Denderstreek :lol:
Belachelijk

Misschien de volgende keer supporters huren ofzo?
Hoe je in godsnaam voor zoiets kan supporteren...ik begrijp het hoe langer hoe minder.
En blijkbaar ben ik niet alleen. :D

11 Apr 2009, 23:05
Rode kaart
Rode kaart

Dat er nog een heleboel andere bussen waren en veel mensen met hun eigen wagen gereden zijn, wordt dan wel gemakkelijkheidshalve verzwegen he. :cool:

Verdiende zege trouwens tegen een zwak Kortrijk.

12 Apr 2009, 3:08
Scholier

Ja laat ze maar lachen, zonder die stomme competiitiehervorming waren we allang gered.

12 Apr 2009, 5:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Iendrachter90 schreef:
Hugo schreef:
Hugo schreef:
Kortrijk - Dender 0-1 Admir Aganovic

1-1 Betrimieux

Strafschop voor Dender 1-2 De Storme
Verdiende overwinning voor Dender, op weg naar de redding?

Het gaat alleszins tussen kortrijk ,dender en roeselare en chaleroi gaan voor de barrages.Dender heeft wel het gemakkelijkste schema van de 4normaal gezien.Maarja iedereen kan van iedereen winnen.

En volgende week FCV Dender - Roeselare
Charleroi heeft gewonnen gisteren en is volgens mij gered, spelen volgende week ook tegen Tubize.

12 Apr 2009, 9:46
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
Dat er nog een heleboel andere bussen waren en veel mensen met hun eigen wagen gereden zijn, wordt dan wel gemakkelijkheidshalve verzwegen he. :cool:

Als ge de beelden op studio 1 ziet was er inderdaad wel wa meer volk dan een halve bus.

12 Apr 2009, 9:47
Freak

Leeftijd: 45
nonkel marcel schreef:

in het verslag zag ik geen kansen voor een zwak kortrijk. die aganovic is precies wel een versterking.

hoe sommige iendrachsupporters hier nog durven lachen met een ander hun ploeg... na een dergelijk seizoen van ons???

12 Apr 2009, 10:39
forumlegende

Leeftijd: 43
Mja, het zal er daar nog spannend aan toe gaan voor die barrageplaatsen.
Charleroi lijkt mij gered en de rechtstreekse dalers zijn ook gekend. Ik gok op Kortrijk en Dender om de barrages te spelen. Roeselaere verdient het behoud voor mij op basis van hun remonte in de tweede ronde. Nu ja, komend weekend spelen ze tegen mekaar, toch wel een match met veel belang.

12 Apr 2009, 10:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
http://www.youtube.com/watch?v=BaKi0xKWCIo

ja de sfeer is daar wel fantastisch :hmm:

12 Apr 2009, 11:55
Rode kaart
Rode kaart

Ongeloofelijk hoe zwak Kortrijk nog presteert in vgl met de heenronde, van hun frivool, fris voetbal blijft niets meer over. Als we nog een ploeg kunnen pakken, ist Kortrijk en dan is het afwachten wat er met Moeskroen zal gebeuren, want die zogezegde investeerder blijkt ne fantast te zijn.

12 Apr 2009, 12:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
ge begint al goed te merken dat bij enkele ploegen het (zwart) geld op is. En ook dat veel spelers met hun hoofd al bij hun nieuwe clubs zitten.

12 Apr 2009, 14:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Citeer:
FCV Dender: "Boskamp blijft hier de trainer"
Volgens Dender-voorzitter Patrick De Doncker zal de club ook volgend seizoen nog doorgaan met Johan Boskamp als trainer. Patrick Asselman zal niet meer functioneren als diens assistent want beiden kunnen niet meer door dezelfde deur.

Normaal was het de bedoeling dat Patrick Asselman volgend seizoen de nieuwe hoofdcoach zou worden mocht Johan Boskamp afhaken door knieproblemen. Na zijn operatie aan de knie ondervindt de Nederlander echter geen problemen meer en heeft hij meer zin dan ooit tevoren om er tegenaan te gaan.

Patrick De Doncker zegt vandaag in de kranten dat de ruzie tussen Asselman en Boskamp eigenlijk gaat om een futiliteit die uit de hand is gelopen. "Op het veld communiceren ze wel, maar naast het terrein spreken ze geen woord met elkaar. In eerste klasse krijgt zoiets meer aandacht, in tweede zou er geen haan naar kraaien. Ik vind het spijtig, want toen ik destijds Asselman aantrok, wou ik er een tweede Jean Dockx van maken. Ik zag de combinatie met het voetbalintellect van Boskamp als ideaal", aldus De Doncker.

Johan Boskamp heeft in Denderleeuw nog een contract lopen tot het einde van volgend seizoen. "Normaal blijft hij trainer, maar we moeten wel familiaal samenwerken. Ik ga dat nog bespreken met Johan want er zijn wel degelijk voorwaarden. Als hij zich aanpast en de sfeer kan omdraaien, blijft hij volgend seizoen hier de hoofdtrainer en dat zonder Patrick als assistent. Boskamp is er fysiek ook weer toe in staat. Hij bruist van de energie. In wezen kiezen we ook voor zijn présence", besluit de Dender-preses.

nonkel marcel, wa es a gedag daar van e,
een "clubicoon" bij et huisvuil zetten :nieje:
maarja ze kiezen voor de présence e

24 Apr 2009, 20:56
Rode kaart
Rode kaart

De enige reden waarom hij zou blijven, is z'n ontslagpremie.
Trainers zijn passanten, ik lig daar niet echt wakker van. Feit is dat het zo niet meer verder kon en een beslissing zich opdrong.

25 Apr 2009, 1:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Asselman kan nog altijd trainer worden van Fc Affligem. :D

25 Apr 2009, 8:47
Vaste Waarde

zwawi schreef:
Mja, het zal er daar nog spannend aan toe gaan voor die barrageplaatsen.
Charleroi lijkt mij gered en de rechtstreekse dalers zijn ook gekend. Ik gok op Kortrijk en Dender om de barrages te spelen. Roeselaere verdient het behoud voor mij op basis van hun remonte in de tweede ronde. Nu ja, komend weekend spelen ze tegen mekaar, toch wel een match met veel belang.

Citeer:
Dender blijft mist spuiten over wie volgend jaar de oefenmeester van Dender wordt. Johan Boskamp of Patrick Asselman? De keuze is gemaakt, maar wordt pas na het seizoen bekendgemaakt.

Goed werk

“Het spelletje is al vier maanden bezig”, zegt Bossie in HNB. “Het is niet leuk, maar het interesseert me niet meer. Het is ofwel Asselman of ik. Samenwerken gaat niet meer. We geven elkaar ’s morgens een hand. Ik zeg hem wat hij moet doen en hij voert het uit. Meer is er niet meer tussen ons.”

“Als het bestuur denkt dat Patrick de beste oplossing is, dan leg ik me daar bij neer. Ik weet alleen dat ik hier goed gewerkt heb. Ik heb meer discipline gecreëerd op en naast het veld. Toen ik hier arriveerde, kwamen de spelers aan wanneer het hen uitkwam. Na mijn knieoperatie was de discipline weer weg. Misschien is het de charme van de club.”

“Vorig jaar was het al een wonder dat deze ploeg in eerste klasse bleef. Als het nu opnieuw zou lukken, dan zou dat een tweede mirakel zijn. Maar ik heb hier nog één jaar contract en dat wil uitdoen. Punt uit. Zelfs als Dender volgend seizoen in tweede speelt."

Citeer:

ziet hij de donderwolken al aankomen mischien want hij is er precies redelijk zeker van da ze gaan zakken??een wonder gebeurt maar 1 keer ze....

26 Apr 2009, 10:48
forumlegende

Leeftijd: 69
"Ik heb de beelden intussen opnieuw bekeken. het was een zuivere strafschop", reageert hulptrainer Patrick Asselman bij Sporza radio. "Indien je ver van de fase staat, kan je nog zeggen dat je het niet gezien hebt. Maar de ref stond amper vier meter van de overtreding verwijderd en moet het dus gezien hebben. Als je de uitslagen van de andere ploegen bekijkt, hadden we vandaag zo goed als gered kunnen zijn."

De aanhang van de thuisploeg slingerde een striemend fluitconcert naar het hoofd van de scheidsrechter en scandeerde ook "dief". Maar daarnaast had een deel van het publiek zich eerder ook al tegen de eigen spelers gekeerd. "Een deel van de supporters floot de spelers uit en bewees de ploeg daarmee geen dienst, want de druk was zo al enorm", reageert Asselman in HNB.
Auteur: De Nijs Michael
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op [email protected].

En ik die dacht dat zoiets niet kon met hun positivo's zoals ze zichzelf altijd verkopen. :whistle:

03 Mei 2009, 9:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 324 325 326 327 328 711