|
|
| Pagina 54 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Vierde Klasse
SK Berlare smijt ook nog wat geld weg. Hoogstwsch komen Koentje Schockaert en Tjorven De Brul hun rangen versterken...
|
| 06 Apr 2009, 18:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
TRANSFERS VB Meldert
Het bestuur van VBM bevestigde de komst van aanvaller Nicky Melkert. De spits komt over van reeksgenoot SK Londerzeel. Halil Krasniqi (SV Lyra), Jimmy De Groeve (Pepingen), Yannick Van Mulders (SC Wolvertem) en Kristof Arys (Wingene) verlaten de club. Verlengden hun contract: Tom De Schamphelaire, Bram Leyman, Neal Wauters, Kristof Van Belle, Etienne Madawa, Michaël Coenen, Joren Van Nyvel, Peter De Pauw en Imad Amazou. Ken Wellens en Ahmet Turk hebben nog een contract van 1 seizoen. Inkomende transfers: Tim Aelbrecht (SK Berlare – aanvallende middenvelder) Aziz El Adoully (FC Schoten – middenvelder) Bert Sleewaegen (SK Beersel-Drogenbos – aanvaller) Joachim Verdonck (Jong Lede – middenvelder) Anthony Verdoodt (SK Opwijk – aanvaller) Bart De Valck (SV Bornem – doelman) Nicky Melkert (SK Londerzeel – aanvaller) Uitgaande transfers: Halil Krasniqi (SV Lyra) Jimmy De Groeve (Pepingen) Yannick Van Impe (SC Wolvertem) Kristof Arys (Wingene) _________________
|
| 07 Apr 2009, 15:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jan schreef: SK Berlare smijt ook nog wat geld weg. Hoogstwsch komen Koentje Schockaert en Tjorven De Brul hun rangen versterken... ![]() |
| 07 Apr 2009, 17:09 |
|
|
Junior
chunga schreef: Jan schreef: SK Berlare smijt ook nog wat geld weg. Hoogstwsch komen Koentje Schockaert en Tjorven De Brul hun rangen versterken... ![]() Omdat Leo VDE met zijn vrouw te doen had ![]() |
| 07 Apr 2009, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
chunga schreef: Jan schreef: SK Berlare smijt ook nog wat geld weg. Hoogstwsch komen Koentje Schockaert en Tjorven De Brul hun rangen versterken... ![]() Stond gisteren alleszins in de gazet. Vandaar dat ik "hoogstwaarschijnlijk" schreef. |
| 07 Apr 2009, 19:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Sven KSK Opwijk schreef: TRANSFERS VB Meldert Het bestuur van VBM bevestigde de komst van aanvaller Nicky Melkert. De spits komt over van reeksgenoot SK Londerzeel. Halil Krasniqi (SV Lyra), Jimmy De Groeve (Pepingen), Yannick Van Mulders (SC Wolvertem) en Kristof Arys (Wingene) verlaten de club. Verlengden hun contract: Tom De Schamphelaire, Bram Leyman, Neal Wauters, Kristof Van Belle, Etienne Madawa, Michaël Coenen, Joren Van Nyvel, Peter De Pauw en Imad Amazou. Ken Wellens en Ahmet Turk hebben nog een contract van 1 seizoen. Inkomende transfers: Tim Aelbrecht (SK Berlare – aanvallende middenvelder) Aziz El Adoully (FC Schoten – middenvelder) Bert Sleewaegen (SK Beersel-Drogenbos – aanvaller) Joachim Verdonck (Jong Lede – middenvelder) Anthony Verdoodt (SK Opwijk – aanvaller) Bart De Valck (SV Bornem – doelman) Nicky Melkert (SK Londerzeel – aanvaller) Uitgaande transfers: Halil Krasniqi (SV Lyra) Jimmy De Groeve (Pepingen) Yannick Van Impe (SC Wolvertem) Kristof Arys (Wingene) Twee opvallende transfers toch: De Valck speelde toch lang voor Meldert, verliet de ploeg vorig seizoen en nu blijkbaar terug binnengehaald (ik weet het, er zijn nog ploegen die zoiets proberen te doen ) En Krasniqi -> die jongen lijkt me precies niet echt de ambitie te hebben om hogerop te gaan... Kwam initieel van Ronse dacht ik, speelde dan bij Opstal (meer dan degelijk tegen ons ook), dan Zele, Meldert en nu Lyra... Vond dat drie jaar geleden zeker een spits om volgen, maar blijkbaar schiet hij toch te kort of wil hij zelf niet hoger (zoals De Voeght indertijd). |
| 08 Apr 2009, 8:31 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DT schreef: Sven KSK Opwijk schreef: TRANSFERS VB Meldert Het bestuur van VBM bevestigde de komst van aanvaller Nicky Melkert. De spits komt over van reeksgenoot SK Londerzeel. Halil Krasniqi (SV Lyra), Jimmy De Groeve (Pepingen), Yannick Van Mulders (SC Wolvertem) en Kristof Arys (Wingene) verlaten de club. Verlengden hun contract: Tom De Schamphelaire, Bram Leyman, Neal Wauters, Kristof Van Belle, Etienne Madawa, Michaël Coenen, Joren Van Nyvel, Peter De Pauw en Imad Amazou. Ken Wellens en Ahmet Turk hebben nog een contract van 1 seizoen. Inkomende transfers: Tim Aelbrecht (SK Berlare – aanvallende middenvelder) Aziz El Adoully (FC Schoten – middenvelder) Bert Sleewaegen (SK Beersel-Drogenbos – aanvaller) Joachim Verdonck (Jong Lede – middenvelder) Anthony Verdoodt (SK Opwijk – aanvaller) Bart De Valck (SV Bornem – doelman) Nicky Melkert (SK Londerzeel – aanvaller) Uitgaande transfers: Halil Krasniqi (SV Lyra) Jimmy De Groeve (Pepingen) Yannick Van Impe (SC Wolvertem) Kristof Arys (Wingene) Twee opvallende transfers toch: De Valck speelde toch lang voor Meldert, verliet de ploeg vorig seizoen en nu blijkbaar terug binnengehaald (ik weet het, er zijn nog ploegen die zoiets proberen te doen ) En Krasniqi -> die jongen lijkt me precies niet echt de ambitie te hebben om hogerop te gaan... Kwam initieel van Ronse dacht ik, speelde dan bij Opstal (meer dan degelijk tegen ons ook), dan Zele, Meldert en nu Lyra... Vond dat drie jaar geleden zeker een spits om volgen, maar blijkbaar schiet hij toch te kort of wil hij zelf niet hoger (zoals De Voeght indertijd). Ik vind hem zeker en vast niet goed genoeg. Heeft die tegen jullie mee gespeeld met Opstal? Tegen ons heeft hij pas de eerste keer gespeeld dit seizoen maar heb hem wel al een paar keer zien spelen... _________________
|
| 08 Apr 2009, 11:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Roel Van Den Brande speelt volgend seizoen voor Londerzeel. Het was eigenlijk al geweten maar nu is het ook bevestigd op de site van de vierdeklasser.
|
| 11 Apr 2009, 14:12 |
|
|
Update van de transfers bij KSK Opwijk
Inkomende transfers: Koen Huyck (Opstal, rechtsback) Matthias Verhaeghen (Dilbeek Sport, centrale middenvelder) Gregory Vanden Bergh (SK Berlare, centrale aanvallende middenvelder) Olivier Romero (Jeugd AA Gent, linksback) Thomas Suls (SK Berlare, keeper) Lionel De Spiegheleer (SK Londerzeel, aanvaller) Miguel Angel Solis Sanchez (Opstal, aanvallende middenvelder) Kjell De Maeyer (Rode-Verrewinkel, verdediger) Uitgaande transfers: David Laseure (Dilbeek Sport) Dimitri De Buyser (SK Londerzeel) Vincent Stanus (KSC Grimbergen) Bart Pannecoucke (stopt) Anthony Verdoodt (Verbroedering Meldert) Michael Delahaye (Meerbeke) Stijn Desert (Meerbeke) Kenneth Vandroogenbroeck (Haaltert) Joe Ben R'Haiem (Vilvoorde) Gunter Magits (Pepingen) Sven Buelens (Wolvertem) _________________
|
| 14 Apr 2009, 11:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Olivier Romero heeft bij Aalst ook paar jaar gespeeld als ik mij niet vergis...
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 14 Apr 2009, 13:24 |
|
|
IendrachterForLife schreef: Olivier Romero heeft bij Aalst ook paar jaar gespeeld als ik mij niet vergis... Ik weet dat hij dit jaar getest heeft voor hij bij ons tekende. Heeft ook bij RSC Anderlecht en KAA Gent gespeeld. _________________
|
| 14 Apr 2009, 15:15 |
|
|
Update van de transfers bij KSK Opwijk
Inkomende transfers: Koen Huyck (Opstal, rechtsback) Matthias Verhaeghen (Dilbeek Sport, centrale middenvelder) Gregory Vanden Bergh (SK Berlare, centrale aanvallende middenvelder) Olivier Romero (Jeugd AA Gent, linksback) Thomas Suls (SK Berlare, keeper) Lionel De Spiegheleer (SK Londerzeel, aanvaller) Miguel Angel Solis Sanchez (Opstal, aanvallende middenvelder) Kjell De Maeyer (Rode-Verrewinkel, verdediger) Cedrik Lozano (Lebeke-Aalst, spits) Roland Beelen (Wemmel, hulptrainer) Uitgaande transfers: David Laseure (Dilbeek Sport) Dimitri De Buyser (SK Londerzeel) Vincent Stanus (KSC Grimbergen) Bart Pannecoucke (stopt) Anthony Verdoodt (Verbroedering Meldert) Michael Delahaye (Meerbeke) Stijn Desert (Meerbeke) Kenneth Vandroogenbroeck (Haaltert) Joe Ben R'Haiem (Vilvoorde) Gunter Magits (Pepingen) Sven Buelens (Wolvertem) Philip Bruylandts (?) Gbama Claudio Wende (?) _________________
|
| 17 Apr 2009, 13:31 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Serieuzen duiventil...
Hebben jullie elk jaar zoveel vertrekkers en nieuwkomers of is dat gewoon sinds gij in 't bestuur zit dat iedereen daar meteen weg wil? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Apr 2009, 13:34 |
|
|
Boris schreef: Serieuzen duiventil... Hebben jullie elk jaar zoveel vertrekkers en nieuwkomers of is dat gewoon sinds gij in 't bestuur zit dat iedereen daar meteen weg wil? ![]() Vorig jaar was het toch ook al zo. Sebiet moet ik dat nog beginnen peizen . Dit jaar is wel het eerste dat er zoveel basisspelers weg gaan. Sinds De Buyser weg ging wou iedereen precies weg. Redelijk klote wel ![]() _________________
|
| 17 Apr 2009, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Sven KSK Opwijk schreef: Update van de transfers bij KSK Opwijk Inkomende transfers: Koen Huyck (Opstal, rechtsback) Matthias Verhaeghen (Dilbeek Sport, centrale middenvelder) Gregory Vanden Bergh (SK Berlare, centrale aanvallende middenvelder) Olivier Romero (Jeugd AA Gent, linksback) Thomas Suls (SK Berlare, keeper) Lionel De Spiegheleer (SK Londerzeel, aanvaller) Miguel Angel Solis Sanchez (Opstal, aanvallende middenvelder) Kjell De Maeyer (Rode-Verrewinkel, verdediger) Cedrik Lozano (Lebeke-Aalst, spits) Roland Beelen (Wemmel, hulptrainer) Oei, mijne coach ![]() |
| 18 Apr 2009, 0:50 |
|
| Pagina 54 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 95 Volgende |