|
|
| Pagina 50 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Intussen de bevestiging op onze officiële website.
Ewen Verheyden keert terug en Tidiany Coulibaly maakt de omgekeerde richting en gaat naar Hamme. |
| 14 Apr 2009, 13:19 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
jaja,de transfers zitten wel goed denk ik
![]() |
| 14 Apr 2009, 13:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Laat couli maar gaan, ge kunt moeilijk zeggen dat die professioneel met zijn vak bezig is
_________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Apr 2009, 13:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ewen zal trouwens na de match wel met de supporters eens een klapke doen, nog iets dat je van Couli niet kan zeggen...
![]() |
| 14 Apr 2009, 13:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gijzegem Vaneigest schreef: Ewen zal trouwens na de match wel met de supporters eens een klapke doen, nog iets dat je van Couli niet kan zeggen... ![]() bij u zijn het enkel goeie als ze na de match maar een pint komme drinken zeker? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Apr 2009, 14:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
hansken schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Ewen zal trouwens na de match wel met de supporters eens een klapke doen, nog iets dat je van Couli niet kan zeggen... ![]() bij u zijn het enkel goeie als ze na de match maar een pint komme drinken zeker? ![]() hehe, ik ken er zo nog ![]() |
| 14 Apr 2009, 14:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
zwawi schreef: Intussen de bevestiging op onze officiële website. Ewen Verheyden keert terug en Tidiany Coulibaly maakt de omgekeerde richting en gaat naar Hamme. mischien ne spelersruil,zo worden ook de kosten wa gespaard... couli zal denk ik zelf wel willen vertrekken hebben en als ge naar tweede kunt(als ze er in blijven) is da ook mooi meegenomen,spijtig da hij vertrekt maar ik ben allesinds blij da ewen terug is! |
| 14 Apr 2009, 15:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Feit is dat couli vaak geblesseerd was, als dat een paar seizoenen na mekander het geval is kun je toch de stempel " blessuregevoelig" zetten. Ondanks hij een goede verdedigende mid is vind ik het dus niet direct een verlies. Zeker niet als je de terugkomst van verheyden aanziet en vandamme die positie van verdedigende mid perfect kan invullen.
Nu maar op zoek gaan naar een goeie backen.Vooral een rechterback. Verheyden ligt goed bij de supporters.Ik hoop ondanks de komst van verheyden dat franck toch nog mag blijven.....Want als troch ook nog zou komen, dan zitten ze al met overbevolkt middenveld..... al duurt de competitie lang natuurlijk.... |
| 14 Apr 2009, 16:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Er moet zeker nog een verdedigende middenvelder bij, ze gaan toch volgend jaar niet spelen met ewen en van damme centraal. Twee spelers van 1m70 die geen duel kunnen winnen, ze zullen ons volgend jaar graag zien komen.Ze mochten nooit arne weggedaan hebben.Met lord en moreels hebben we 2 mannen op links dus khoop da steurs ook vertrekt , en als troch komt mag franck van mij ook vertrekken. het is dan beter dat ze hun geld aan twee goede backs geven.
|
| 14 Apr 2009, 17:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
witteken schreef: Er moet zeker nog een verdedigende middenvelder bij, ze gaan toch volgend jaar niet spelen met ewen en van damme centraal. Twee spelers van 1m70 die geen duel kunnen winnen, ze zullen ons volgend jaar graag zien komen.Ze mochten nooit arne weggedaan hebben.Met lord en moreels hebben we 2 mannen op links dus khoop da steurs ook vertrekt , en als troch komt mag franck van mij ook vertrekken. het is dan beter dat ze hun geld aan twee goede backs geven. Van Damme geen duel winnen Hopen dat Steurs weggaat ![]() |
| 14 Apr 2009, 17:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
AlostanA schreef: witteken schreef: Er moet zeker nog een verdedigende middenvelder bij, ze gaan toch volgend jaar niet spelen met ewen en van damme centraal. Twee spelers van 1m70 die geen duel kunnen winnen, ze zullen ons volgend jaar graag zien komen.Ze mochten nooit arne weggedaan hebben.Met lord en moreels hebben we 2 mannen op links dus khoop da steurs ook vertrekt , en als troch komt mag franck van mij ook vertrekken. het is dan beter dat ze hun geld aan twee goede backs geven. Van Damme geen duel winnen Hopen dat Steurs weggaat ![]() Ik moet nu toch ook zeggen dat ik over zowat alles in deze post net het omgekeerde denk. Persoonlijk zie ik liever Franck spelen dan Troch en hoop ik zeker dat Steurs kan blijven, daarvan hebben we het beste nog niet gezien. Arne heb ik nooit echt van moeten weten, maar dat heeft andere reden. Maar dat is natuurlijk ieder zijn gedacht he. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Apr 2009, 17:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik begrijp toch totaal niet waarom sommigen Franck zo'n wereldspeler vinden hoor... Hij heeft hier de laatste matchen een paar goede wedstrijden opzitten... Wat Troch hier heeft bewezen is toch hééééél wat anders. Maar het is nog maar is duidelijk dat mensen rap vergeten...
Ze gaan trouwens met één diepe spits blijven spelen. Dan ben je véél meer met Troch daar net achter als Franck.. |
| 14 Apr 2009, 18:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: Ik begrijp toch totaal niet waarom sommigen Franck zo'n wereldspeler vinden hoor... Hij heeft hier de laatste matchen een paar goede wedstrijden opzitten... Wat Troch hier heeft bewezen is toch hééééél wat anders. Maar het is nog maar is duidelijk dat mensen rap vergeten... Ze gaan trouwens met één diepe spits blijven spelen. Dan ben je véél meer met Troch daar net achter als Franck.. Bwa een reeks lager en in een ploeg waar niemand iets kon tegen beginnen. In diezelfde ploeg lukt het een seizoen later opnieuw tot hij in Wetteren een blessure oploopt. Daarna is hij naar mijn gevoel niet echt meer op niveau geweest, eigenlijk de hele ploeg niet meer (op een match in de eindronde na). Franck heeft zich nooit kunnen bewijzen in een draaiende ploeg. Maar ik zou hem toch niet graag afschrijven. Het is nu niet dat ik één van beiden voortrek, maar ik ben gewoon van mening dat we van Franck het beste nog niet gezien hebben. Als Troch kostelijk blijkt te zijn waarom dan moeite doen om hem te halen als je (volgens mij) iemand lopen hebt die het zelfde kan. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Apr 2009, 18:43 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Ik begrijp toch totaal niet waarom sommigen Franck zo'n wereldspeler vinden hoor... Hij heeft hier de laatste matchen een paar goede wedstrijden opzitten... Wat Troch hier heeft bewezen is toch hééééél wat anders. Maar het is nog maar is duidelijk dat mensen rap vergeten... Ze gaan trouwens met één diepe spits blijven spelen. Dan ben je véél meer met Troch daar net achter als Franck.. ik dacht da ik de enige was die dat dacht... coulli weg en verheyden in de plaats = heel goed. van damme geen duel winnen???? Tis de enige die van t jaar ne bal gerecupereerd heeft! ik denk dat als je de "rumours" mag geloven dat er buiten troch en devroe (als die al komt) niet veel meer zal bijkomen. Al zou ik toch nog voor een extra spits opteren. Maar eenmaal juni zullen er wel weer een batterij testspelers en witte merels klaar staan... ![]() |
| 14 Apr 2009, 18:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Ik begrijp toch totaal niet waarom sommigen Franck zo'n wereldspeler vinden hoor... Hij heeft hier de laatste matchen een paar goede wedstrijden opzitten... Wat Troch hier heeft bewezen is toch hééééél wat anders. Maar het is nog maar is duidelijk dat mensen rap vergeten... Ze gaan trouwens met één diepe spits blijven spelen. Dan ben je véél meer met Troch daar net achter als Franck.. ik dacht da ik de enige was die dat dacht... coulli weg en verheyden in de plaats = heel goed. van damme geen duel winnen???? Tis de enige die van t jaar ne bal gerecupereerd heeft! ik denk dat als je de "rumours" mag geloven dat er buiten troch en devroe (als die al komt) niet veel meer zal bijkomen. Al zou ik toch nog voor een extra spits opteren. Maar eenmaal juni zullen er wel weer een batterij testspelers en witte merels klaar staan... ![]() Alsze ne kern van 20 willen gaan ze toch nog 6man moeten halen.Als steurs en vansteenberghe(mss franck nog) bijtekene nog 3of4 Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 14 Apr 2009, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Apr 2009, 18:54 |
|
| Pagina 50 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 280 Volgende |