Transfers 2009-2010 - Pagina 52 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 50 51 52 53 54 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zwawi schreef:
Maar het is wel een feit dat Dessaer momenteel het grootste verlies is van de vertrekkers.
en als je al die doelpunten bekijkt zou ik eigenlijk eens willen zien waar onze backs zitten bij die doelpunten.... die gaan hier al te vaak vrijuit. En als ze dan eens 1 keer om de 10 matchen de achterlijn halen is het precies of ze een wereldmatch gespeeld hebben.

14 Apr 2009, 21:51
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
achterin moet er zeker nog een manneke bij...
verder hoop ik dat ze weer geen 10 spelers voor 4 posities gaan kopen (lees middenveld)

over lord ben ik niet overtuigd: ik wil hem het voordeel van de twijfel geven... maar ik kan me ook vinden in enkele van de hier aangehaalde tegenargumenten... hij kan af en toe iets forceren, maar dan kan hij soms wel van die domme dingen uitsteken ook zenne, of ook rap 'er de brui aan geven'
coulibaly: geen probleem dat hij vertrekt; ik vond hem een beetje overroepen eerlijk gezegd.. heeft enkele zeer degelijke matchen gespeeld (vooral in 't begin), maar toch veel te weinig hoor!

hoe moet ik de ploeguitbouw naar volgend jaar begrijpen? wordt het dan zoiets, ongeveer?

-------------------------------x--------------------------

coppens------seminck----b moreels---------filipovic

----------de schutter/vandamme-----verheyden-----------

podevijn/w moreels-----------troch/franck---------------steurs/lord

-----------------------------depoitre/delie----------------------------

...of schuift verheyden rijtje vooruit en franck of troch dichter bij depoitre als hangende spits?
wat mij betreft kan hier muziek in zitten, al kan je moeilijk vooraf zeggen dat dit wel gaat lukken he
veel zal afhangen van de speelstijl...

in ieder geval zou er met moreels en verheyden toch wel weer wat leiderschap én scorend vermogen bijkomen . ik vond depoitre toch ook ne sterke speler hier thuis tegen aalst
leiderschap en scorend vermogen is hetgeen toch wel heel erg ontbreekt in dit elftal
ik denk dat geen enkele tegenstander dit jaar onder de indruk was van ons middenveld (en al zeker niet onze aanval)
vraag is wie er nog wegvalt uit het middenveld, ge kunt die 'namen' niet allemaal een contract geven he

ik zie 't eigenlijk wel zitten, als de coach er de nodige spirit in krijgt uiteraard...

blijkt duidelijk dat er achterin nog zeker een manneke bij mag en dat er qua keeper nog knopen moeten worden doorgehakt... voor de spotbeentjes zie'k enkel een rol als invaller
maar da's ni slecht he... ge moet niet verwachten dat er meteen alles uitkomt, laat die af en toe invallen, en dan kunnen die evengoe nog groeien zenne

14 Apr 2009, 22:52
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Gelieve dit aan te vullen maar momenteel staan we er zo voor denk ik:

Doel: Van Steenberghe
verdedeging: Moreels, Spotbeen, Seminck, Flipo, De Schutter
Middenveld: Lord, Moreels, Podevijn, Franck, Van Damme, Steurs, Coppens,Verheyden
Aanval: Delie, Depoitre, Spotbeen

In doel heb je nog iemand nodig. Als je wil kampioen spelen is het niet het moment om een onervaren doelman uit eigen jeugd op de bank te zetten.

In de verdedeging heb je er nog twee nodig die zowel centraal als op de flank kunnen worden ingezet.

Op papier zou elke ploeg in derde voor zo een middenveld willen tekenen denk ik.

De aanval lijkt me wat te jong. Daar mag een oude rat bij met wat ervaring.

14 Apr 2009, 22:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Jeroen schreef:
Casual1919 schreef:
Jeroen schreef:
Ik begrijp toch totaal niet waarom sommigen Franck zo'n wereldspeler vinden hoor... Hij heeft hier de laatste matchen een paar goede wedstrijden opzitten... Wat Troch hier heeft bewezen is toch hééééél wat anders. Maar het is nog maar is duidelijk dat mensen rap vergeten...

Ze gaan trouwens met één diepe spits blijven spelen. Dan ben je véél meer met Troch daar net achter als Franck..

Bwa een reeks lager en in een ploeg waar niemand iets kon tegen beginnen.
In diezelfde ploeg lukt het een seizoen later opnieuw tot hij in Wetteren een blessure oploopt.
Daarna is hij naar mijn gevoel niet echt meer op niveau geweest, eigenlijk de hele ploeg niet meer (op een match in de eindronde na).

Franck heeft zich nooit kunnen bewijzen in een draaiende ploeg.
Maar ik zou hem toch niet graag afschrijven. Het is nu niet dat ik één van beiden voortrek, maar ik ben gewoon van mening dat we van Franck het beste nog niet gezien hebben.

Als Troch kostelijk blijkt te zijn waarom dan moeite doen om hem te halen als je (volgens mij) iemand lopen hebt die het zelfde kan.

Maar hoe kostelijk is Franck ? Die heeft hier één van de zwaarste contracten hoor... En Franck is echt totaal niet iemand die gemakkelijk scoort hoor, en hij kan totaal geen man voorbij (een actie maken is toch wel een vereiste op die plek). Trek zijn strafschoppen er vanaf en je komt misschien op 4 velddoelpunten dit seizoen. Ik ben er echt van overtuigd dat in dat systeem Troch de best mogelijke oplossing is op die plek. Ik denk dat we Franck ook zeker nog kunnen gebruiken, Als ze beiden kunnen betalen mag hij voor mij gerust blijven hoor...

En dan nog even reageren op het feit "dat de ploeg niet draait".. We hebben mannen nodig die de ploeg doén draaien. Blijkbaar kan Franck dat niet hé, want ik heb dit seizoen geen seconde het voetbal gezien dat nodig is om kampioen te spelen. En vanaf wanneer begon onze terugval ? Toen Troch geblesseerd was en vanaf daarna begon te sukkelen (omdat ze hem notabene vééél te vlug lieten meespelen waardoor hij van het éne kwaaltje in het andere is gevallen).

Voor mij is het dus duidelijk... Maar iedere zijn mening, daarvoor dient een forum :D

Troch gaat hier voor minder komen spelen dan franck :crazy: hij zal zijn prof contract daar efkes laten gaan om op den iendracht elke week "Troch es ne ajoin"te moeten horen,wat denkt ge nu dat Troch geen dure vogel gaat zijn.

Voor mij is het duidelijk.... er loopt bij de reserven nog een duurdere rond waar ge niet vanaf geraakt.

14 Apr 2009, 23:17
Ancien

Leeftijd: 46
Davy schreef:

wat mij betreft kan hier muziek in zitten, al kan je moeilijk vooraf zeggen dat dit wel gaat lukken he

ik zie 't eigenlijk wel zitten, als de coach er de nodige spirit in krijgt uiteraard...

Op papier lijkt het ok te zijn, MAAR dat was het voor aanvang van vorig seizoen ook... Dan had je trouwens je volledige verdediging nog, stond er met het quintet Lord, Van Mieghem, Franck, Coulibaly en Podevijn ook een sterk middenveld op papier en had je in mijn ogen een sterkere aanval met Arnold en Boto...

Een echte rechtsback hebben we nog steeds niet, een verdedigend secure linksback evenmin en ons nieuwe centrale duo zal zich nog moeten bewijzen...

Laat ons zeggen dat er, met wat goede wil, drie helemaal vervangen zijn - Depoitre voor Nguekam (sorry, maar Delie heeft Arnold niet vervangen in het systeem, hebben nooit dominant kunnen spelen), Moreels voor Dessaer en Verheyden voor Couly. Maar de cruciale positie in het systeem dat we nu spelen, is nog steeds niet ingevuld. Tenzij ze Ewen zien als nummer tien (deed dat super toen Troch er niet was in de heenronde van vorig seizoen) en Franck als pure centrale middenvelder. Dan voorspel ik dat Van Damme maar goed begint te trainen, want die gaat een zwaar seizoen tegemoet als hij altijd de gaten zal moeten toelopen. Franck als tien in ons systeem lukt tegen ploegen als Gent-Zeehaven, maar tegen ploegen van de linkerkolom mag je het vergeten.

Boto had ik echt niet laten gaan, Vandenbrande evenmin - ik denk niet dat zij zwaar op het budget wogen... en je kon op beide rekenen. Delie is een typische spits voor in een twee-mans voorhoede... Wanneer die gast nog aan spelen gaat toekomen, is mij een raadsel...

Bovendien heb ik zo een vaag vermoeden dat Van Mieghem gewoon de voorbereiding zal aanvatten met de A-kern. En why not? We betalen hem toch. Tenzij we hem als pasmunt kunnen gebruiken.

En ja, hopelijk raken ze eruit met Steurs - gewoon al om wat druk te zetten op Filipovic...

Maar ik wil deze mannen eerst allemaal eens wat matchen zien spelen in de voorbereiding. Dit moment vorig jaar, had ook niemand gedacht dat we zo'n draak van een seizoen zouden spelen... Het enige pluspunt is dat we gered zijn - can you imagine???

14 Apr 2009, 23:33
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
Davy schreef:

Op papier lijkt het ok te zijn, MAAR dat was het voor aanvang van vorig seizoen ook... Dan had je trouwens je volledige verdediging nog, stond er met het quintet Lord, Van Mieghem, Franck, Coulibaly en Podevijn ook een sterk middenveld op papier en had je in mijn ogen een sterkere aanval met Arnold en Boto...

Een echte rechtsback hebben we nog steeds niet, een verdedigend secure linksback evenmin en ons nieuwe centrale duo zal zich nog moeten bewijzen...

Laat ons zeggen dat er, met wat goede wil, drie helemaal vervangen zijn - Depoitre voor Nguekam (sorry, maar Delie heeft Arnold niet vervangen in het systeem, hebben nooit dominant kunnen spelen), Moreels voor Dessaer en Verheyden voor Couly. Maar de cruciale positie in het systeem dat we nu spelen, is nog steeds niet ingevuld. Tenzij ze Ewen zien als nummer tien (deed dat super toen Troch er niet was in de heenronde van vorig seizoen) en Franck als pure centrale middenvelder. Dan voorspel ik dat Van Damme maar goed begint te trainen, want die gaat een zwaar seizoen tegemoet als hij altijd de gaten zal moeten toelopen. Franck als tien in ons systeem lukt tegen ploegen als Gent-Zeehaven, maar tegen ploegen van de linkerkolom mag je het vergeten.

Boto had ik echt niet laten gaan, Vandenbrande evenmin - ik denk niet dat zij zwaar op het budget wogen... en je kon op beide rekenen. Delie is een typische spits voor in een twee-mans voorhoede... Wanneer die gast nog aan spelen gaat toekomen, is mij een raadsel...

Bovendien heb ik zo een vaag vermoeden dat Van Mieghem gewoon de voorbereiding zal aanvatten met de A-kern. En why not? We betalen hem toch. Tenzij we hem als pasmunt kunnen gebruiken.

En ja, hopelijk raken ze eruit met Steurs - gewoon al om wat druk te zetten op Filipovic...

Maar ik wil deze mannen eerst allemaal eens wat matchen zien spelen in de voorbereiding. Dit moment vorig jaar, had ook niemand gedacht dat we zo'n draak van een seizoen zouden spelen... Het enige pluspunt is dat we gered zijn - can you imagine???

:plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

14 Apr 2009, 23:50
Vaste Waarde

Iedereen roept hier op nen back rechts.Ik vraag me nog steeds af waarom den beste back rechts die we in jaren gehad hebben persé weg moest naar Londerzeel.
Prioritair vind ik nog altijd ne goeie nr 10 zoals Joeri Pardo in den tijd.Ene die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie assist kan geven.Troch kan dat ook.

14 Apr 2009, 23:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Vanachter moet er nog hééééééééééél wat bij. We hebben geen rechtsback de naam waardig, en geen waardig alternatief centraal vanachter. En op links alleen Filipovic, die mij allerminst heeft overtuigd. Ik hoop alvast dat naast Verheyden en eventueel Devroe en Troch, er vanachter dus zeker nog wat bijkomt.

15 Apr 2009, 0:05
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:

Bovendien heb ik zo een vaag vermoeden dat Van Mieghem gewoon de voorbereiding zal aanvatten met de A-kern.

:plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

Dank u, ik vond hem zelf ook sterk. Ik vind het alleen bizar dat contracten over iedereen iets wordt gezegd, maar dat er over Van Mieghem de grootste onduidelijkheid blijft bestaan... En nog 4 jaar te gaan...

15 Apr 2009, 2:41
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:
Davy schreef:

klopt dat het er niet zo dramatisch uitzag aan de start van vorig seizoen, maar je kan niet vorbij aan het feit dat er met het materiaal niet optimaal werd omgesprongen... de veldbezetting, de sfeer, en op de langen duur was de motivatie volledig uit de kern gezogen... trouwens... ikzelf was al vrij sceptisch tov het jaar voordien... alli, eerlijk gezegd: ik vond die ploeg toen al niet echt een garantie op eindronde (teveel verlies aan dragende spelers, en aan scorend vermogen, maar dat het zo'n slecht seizoen ging worden had ik idd ook niet gedacht.

achteraan is de spoeling nog veel te dun.. dat ze daar maar mee beginnen

15 Apr 2009, 7:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
de langen schreef:
Iedereen roept hier op nen back rechts.Ik vraag me nog steeds af waarom den beste back rechts die we in jaren gehad hebben persé weg moest naar Londerzeel..

omdat em op zijn 2 seizoenen met moeite 25 matchen heeft gerspeeld omwille van een hele hoop kaarten, blessures, stomme ik zet mijn gezicht effe in vuur en vlam streken, enz ...? Op den duur worden dat per effectief gespeelde minuut ook dure vogels zelle

15 Apr 2009, 7:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
de langen schreef:
Prioritair vind ik nog altijd ne goeie nr 10 zoals Joeri Pardo in den tijd.Ene die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie assist kan geven.Troch kan dat ook.

Dat heb ik Pardo hier toch ook maar enkel in de oefenmatchen zien doen hoor.

15 Apr 2009, 8:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
Vanachter moet er nog hééééééééééél wat bij. We hebben geen rechtsback de naam waardig, en geen waardig alternatief centraal vanachter. En op links alleen Filipovic, die mij allerminst heeft overtuigd. Ik hoop alvast dat naast Verheyden en eventueel Devroe en Troch, er vanachter dus zeker nog wat bijkomt.

Inderdaad, volledig akkoord. Meer zelfs, ik zou er centraal achteraan graag nog iemand zien bijkomen met wat ervaring die zich meer nog dan een alternatief een basisspeler kan noemen. Ik vind het nog altijd gevaarlijk om iemand die toch - met alle respect - nog niets bewezen heeft voluit in te brengen als vervanger voor wat waarschijnlijk zelfs uwen beste speler is.

15 Apr 2009, 8:38
Vaste Waarde

Ik heb het klassement eens bekeken.Peruwezl reken ik niet mee.Er zijn maar 2 ploegen in heel de reeks die minder gescoord hebben als wij : zottegem en La louvière.Als ze volgend seizoen willen meedoen voor den titel moet allezins het scorend vermogen naar omhoog.Daarom ne nr 10 die ne man kan passeren en die desnoods daarna zijn actie zelf afrond.

15 Apr 2009, 8:57
Ancien

de langen schreef:
Ik heb het klassement eens bekeken.Peruwezl reken ik niet mee.Er zijn maar 2 ploegen in heel de reeks die minder gescoord hebben als wij : zottegem en La louvière.Als ze volgend seizoen willen meedoen voor den titel moet allezins het scorend vermogen naar omhoog.Daarom ne nr 10 die ne man kan passeren en die desnoods daarna zijn actie zelf afrond.

Ik zou ze nog graag een kopbalsterke spits zien aankopen. :hmm:
De terugkeer van Ewen kan ik alleen maar toejuichen, is een leidersfiguur op en naast het veld. (y)

15 Apr 2009, 9:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 50 51 52 53 54 280