|
|
| Pagina 53 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Hugo schreef: Ik zou ze nog graag een kopbalsterke spits zien aankopen. ![]() Waarom hebben ze Depoitre dan binnengehaald ? |
| 15 Apr 2009, 9:13 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Hugo schreef: Ik zou ze nog graag een kopbalsterke spits zien aankopen. ![]() Waarom hebben ze Depoitre dan binnengehaald ?Ik weet niet zoveel van deze speler, maar heb wel eens op de site van zijn gewezen club gekeken en gezien dat hij niet altijd de wedstrijd mocht beginnen. Heeft misschien te maken met zijn jeudige leeftijd, maar enfin als het een kopbalsterke spits is des te beter, want onze aanvalslinie stelde dit seizoen niet veel voor om een rol van betekenis te spelen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Apr 2009, 9:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: de langen schreef: Prioritair vind ik nog altijd ne goeie nr 10 zoals Joeri Pardo in den tijd.Ene die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie assist kan geven.Troch kan dat ook. Dat heb ik Pardo hier toch ook maar enkel in de oefenmatchen zien doen hoor. Dan hebben wij toch andere matchen gezien, Pardo heeft hier een schitterend seizoen gedraaid _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Apr 2009, 9:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Bartos schreef: de langen schreef: Prioritair vind ik nog altijd ne goeie nr 10 zoals Joeri Pardo in den tijd.Ene die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie assist kan geven.Troch kan dat ook. Dat heb ik Pardo hier toch ook maar enkel in de oefenmatchen zien doen hoor. Dan hebben wij toch andere matchen gezien, Pardo heeft hier een schitterend seizoen gedraaid Een schitterend seizoen, dat vind ik niet. De verwachtingen voor Pardo waren enorm hoog. Terecht ook, want amai wat die hier in de voorbereiding allemaal liet zien. Maar uiteindelijk kwam het er toch veel te weinig uit. Bleek ook mentaal redelijk broos en speelde teveel onzichtbare wedstrijden. Soit, dat is mijn mening alleszins. Over de kwaliteiten van Pardo ga ik niet discussiëren, want die had hij ontegensprekelijk wel. Al speelt die raar genoeg nu al jaren als linksachter bij Deinze. |
| 15 Apr 2009, 9:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Mariner schreef: Bartos schreef: Dat heb ik Pardo hier toch ook maar enkel in de oefenmatchen zien doen hoor. Dan hebben wij toch andere matchen gezien, Pardo heeft hier een schitterend seizoen gedraaid Een schitterend seizoen, dat vind ik niet. De verwachtingen voor Pardo waren enorm hoog. Terecht ook, want amai wat die hier in de voorbereiding allemaal liet zien. Maar uiteindelijk kwam het er toch veel te weinig uit. Bleek ook mentaal redelijk broos en speelde teveel onzichtbare wedstrijden. Soit, dat is mijn mening alleszins. Over de kwaliteiten van Pardo ga ik niet discussiëren, want die had hij ontegensprekelijk wel. Al speelt die raar genoeg nu al jaren als linksachter bij Deinze. ik ga daar nie verder over discussieren, elk zijn gedacht _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Apr 2009, 9:46 |
|
|
toevallige voorbijganger
the_red_ant69 schreef: de langen schreef: Iedereen roept hier op nen back rechts.Ik vraag me nog steeds af waarom den beste back rechts die we in jaren gehad hebben persé weg moest naar Londerzeel.. omdat em op zijn 2 seizoenen met moeite 25 matchen heeft gerspeeld omwille van een hele hoop kaarten, blessures, stomme ik zet mijn gezicht effe in vuur en vlam streken, enz ...? Op den duur worden dat per effectief gespeelde minuut ook dure vogels zelle Ge kunt ook nogal een potteke zeveren. Heeft vorig seizoen alleen al in 26 competitiewedstrijden meegespeeld. De overige 4 was hij inderdaad geschorst of met andere woorden ook geen wedstrijd gemist wegens een blessure. En tot november van dit seizoen had hij ook puur in alle wedstrijden meegespeeld. En dan na anderhalf seizoen zijn eerste blessure, er zijn er genoeg die het minder lang volhouden zeker ... |
| 15 Apr 2009, 9:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat ze Van Den Brande laten vertrekken, dat kan ik begrijpen, maar dan moet ge moet een serieus alternatief komen op de rechtsback. Op links hoop ik dat ze Steurs houden, dan hebt ge inderdaad een backup voor Filipovic, en Steurs is met zijn mentaliteit op de linksback ook nog een meerwaarde voor de ploeg.
en @ Bartos: Dat Moreels geen 'grote naam' is, dat vind ik nu niet zo erg. Dessaer was ook een nobele onbekende toen hij naar hier trok (vanuit een ploeg die naar 1ste provinciale degradeerde), en nu is hij een sterkhouder die vertrekt... Maar centraal moet je er gewoon nog iemand bijhebben. 3 centrale verdedigers ... Dat is écht geen overbodige luxe, zeker niet nu het seizoen 34 matchen gaat tellen. Als je een iets bekendere naam aantrekt, komen die meestal van een niveau hoger en zetten die dus een stap terug. In het verleden heb ik het merendeel van die transfers zien falen in plaats van een succes te zijn. Die Glen Coppens is trouwens totaal geen rechtsback. Dat is een centrale middenvelder die ook op de flanken kan spelen. |
| 15 Apr 2009, 10:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Het is dan ook raar dat ze Coppens als rechtsback aantrekken. Persoonlijk vind ik dat er vanachter alleen een rechtsback bij moet. Dan heb je De Schutter die dankzij zijn polyvalentie overal kan staan in het verdedigende compartiment, zelfs als linksback dacht ik. Vooraan moet er zeker nog een ervaren spits bij die zijn strepen al verdiend heeft in derde (beste voorbeeld is Bula). Want nu legt ge weer alle aanvallende hoop op de schouders van iemand van 21 jaar die dit seizoen maar 16 keer meedeed bij zijn ploeg.
En dan nog Troch en De Vroe erbij natuurlijk. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Apr 2009, 10:58 |
|
|
Titus schreef: Het is dan ook raar dat ze Coppens als rechtsback aantrekken. Persoonlijk vind ik dat er vanachter alleen een rechtsback bij moet. Dan heb je De Schutter die dankzij zijn polyvalentie overal kan staan in het verdedigende compartiment, zelfs als linksback dacht ik. Vooraan moet er zeker nog een ervaren spits bij die zijn strepen al verdiend heeft in derde (beste voorbeeld is Bula). Want nu legt ge weer alle aanvallende hoop op de schouders van iemand van 21 jaar die dit seizoen maar 16 keer meedeed bij zijn ploeg. En dan nog Troch en De Vroe erbij natuurlijk. Als Troch erbij komt, denk ik niet dat er nog een spits zal bijkomen. Dan speelt ge waarschijnlijk met 1 diepe spits en hebt ge met Delie en Depoitre al twee spelers voor één positie, het zal moeten lukken dat er nog een derde bijkomt ook. Ook al vind ik het persoonlijk ook gevaarlijk van alle aanvallende druk op hun jonge schouders te leggen, zeker aangezien geen van beide ooit al bewezen heeft de spits te zijn die er pakweg 15 op een seizoen in het mandje legt. Naast een hangde spits genre Troch (of Troch zelf dus) vind ik het alleszins absoluut prioritair dat er een back rechts en een centrale verdediger bijkomt. |
| 15 Apr 2009, 11:05 |
|
|
forumlegende
Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren.
De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre |
| 15 Apr 2009, 12:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: Titus schreef: Het is dan ook raar dat ze Coppens als rechtsback aantrekken. Persoonlijk vind ik dat er vanachter alleen een rechtsback bij moet. Dan heb je De Schutter die dankzij zijn polyvalentie overal kan staan in het verdedigende compartiment, zelfs als linksback dacht ik. Vooraan moet er zeker nog een ervaren spits bij die zijn strepen al verdiend heeft in derde (beste voorbeeld is Bula). Want nu legt ge weer alle aanvallende hoop op de schouders van iemand van 21 jaar die dit seizoen maar 16 keer meedeed bij zijn ploeg. En dan nog Troch en De Vroe erbij natuurlijk. Als Troch erbij komt, denk ik niet dat er nog een spits zal bijkomen. Dan speelt ge waarschijnlijk met 1 diepe spits en hebt ge met Delie en Depoitre al twee spelers voor één positie, het zal moeten lukken dat er nog een derde bijkomt ook. Ook al vind ik het persoonlijk ook gevaarlijk van alle aanvallende druk op hun jonge schouders te leggen, zeker aangezien geen van beide ooit al bewezen heeft de spits te zijn die er pakweg 15 op een seizoen in het mandje legt. Naast een hangde spits genre Troch (of Troch zelf dus) vind ik het alleszins absoluut prioritair dat er een back rechts en een centrale verdediger bijkomt. mja kheb me ook altijd bedacht dat , om van de huidige kern een valabele kern te maken, dat dat financieel zowiezo een zwaar vraagstuk zal worden... want hoewel ge bijna nooit een "garantie op doelpunten" aankoopt, betaalt ge 'r wel de prijs (loon) naar. depoitre is misschien ne gok... maar 't zullen er niet allemaal zoals shabi zijn hoop ik dan! tkan tegenvallen, maar tkan ook meevallen kheb trouwens de indruk dat iedereen die broertjes moreels per se wou hebben, en nu ze 'r zijn komen ze 'maar' van zottegem. iedereen voelt aan dat het niet goed is voor deze club om nog veel langer in derde te blijven voortklooien, maar iedereen moet ook goe beseffen dat het niet zo evident is, om eruit te geraken. de kern zoals hij er nu begint uit te zien mist nog wat talent achteraan en het keepersvraagstuk is ook niet opgelost, vooraan nog vragen bij steurs, lord, en troch de rest lijkt ingevuld. ik hoop dat ze trouwens nooit én troch én franck willen contracteren (nergens voor nodig), al heb ik wel mijn voorkeur tussen de 2 soit, ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ik voel me veel beter bij deze kern dan die van begin dit jaar, zijt daar maar zeker van. |
| 15 Apr 2009, 12:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Als troch en devroe niet willen/mogen komen gaan ze toch iets anders moeten kopen .Trouwens wat wordt onze bank dan:lord,,de schutter,spotbeen en spotbeen? Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 15 Apr 2009, 12:48, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Apr 2009, 12:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jean schreef: De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Dat lijkt me toch een ploeg met weinig recupererend vermogen op het middenveld. |
| 15 Apr 2009, 12:46 |
|
|
forumlegende
Iendrachter90 schreef: Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Als troch en devroe niet willen/mogen komen gaan ze toch iets anders moeten kopen . Als Troch niet komt speelt Franck op die plaats. |
| 15 Apr 2009, 12:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Als Lord op niveau speelt zal hij niet uit de ploeg vallen hoor en wat dan gedaan als Marijn toch nog zou blijven? Ik vind dit toch een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat dit de definitieve basisploeg wordt want als Roeselare zakt dan komt Troch niet he _________________ Iendracht till i die!! |
| 15 Apr 2009, 12:47 |
|
| Pagina 53 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 280 Volgende |