|
|
| Pagina 54 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Tis te hopen dat da niet waar is. Ten eerste omdat ge dan nauwelijks wisselmogelijkheden hebt achterin, ten tweede omdat ge ne Niels De Schutter nooit op de bank moogt zetten en ten tweede omdat ge nu eindelijk met Verheyden nog eens ne voetballer hebt op uw middenveld, maar die zich de pleuris mag lopen om alle gaten dicht te lopen met met 5 zuiver offensieve spelers (Podevijn, W. Moreels, Troch, Delie en Depoitre) naast en voor hem. En dan heb ik het nog niet over het feit dat Lord niet in uw ploeg staat. Het zou echt te belachelijk voor woorden zijn. |
| 15 Apr 2009, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Als troch en devroe niet willen/mogen komen gaan ze toch iets anders moeten kopen .Trouwens wat wordt onze bank dan:lord,,de schutter,spotbeen en spotbeen? Nog ne keeper op de bank ook hé. En dan vernoemt ge Ken Van Damme ook nog niet. |
| 15 Apr 2009, 13:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Als troch en devroe niet willen/mogen komen gaan ze toch iets anders moeten kopen .Trouwens wat wordt onze bank dan:lord,,de schutter,spotbeen en spotbeen? Nog ne keeper op de bank ook hé. En dan vernoemt ge Ken Van Damme ook nog niet. Ja ,idd vandamme en nog een keeper. |
| 15 Apr 2009, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Amaai, ze zijn hier al met basisopstellingen voor volgend seizoen bezig, straf
![]() |
| 15 Apr 2009, 13:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Voor mij moet Van Steenberghen eerste keeper zijn, De Vroe is nieuw en moet hem bewijzen , dat heeft Van Steenberghen zeker al gedaan. |
| 15 Apr 2009, 14:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Xander schreef: Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Voor mij moet Van Steenberghen eerste keeper zijn, De Vroe is nieuw en moet hem bewijzen , dat heeft Van Steenberghen zeker al gedaan. Wie zegt er dat een van die 2 keeper wordt?Er heeft nog geneen van de 2 een contract getekend. |
| 15 Apr 2009, 14:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Tis te hopen dat da niet waar is. Ten eerste omdat ge dan nauwelijks wisselmogelijkheden hebt achterin, ten tweede omdat ge ne Niels De Schutter nooit op de bank moogt zetten en ten tweede omdat ge nu eindelijk met Verheyden nog eens ne voetballer hebt op uw middenveld, maar die zich de pleuris mag lopen om alle gaten dicht te lopen met met 5 zuiver offensieve spelers (Podevijn, W. Moreels, Troch, Delie en Depoitre) naast en voor hem. En dan heb ik het nog niet over het feit dat Lord niet in uw ploeg staat. Het zou echt te belachelijk voor woorden zijn. Groot gelijk Bartos. Eerst en vooral vind ik dat die Coppens zich maar eerst eens moet bewijzen dat hij het niveau aankan. De Schutter, hoewel het niet zijn beste positie is, verdient meer krediet. Als je die Moreels meteen als basisspeler zou laten starten, ben je meteen totaal verkeerd bezig en zou je best Lord meteen verkopen. Lord als wisselspeler aan het seizoen laten beginnen, is om problemen vragen. Is de enige aanvallend ingestelde speler die vorig jaar niet door de mand viel. Om zeep geholpen door Dillen en ik blijf erbij, ook door de transfers in de winterstop. Lord is de beste linkerflankspeler van de reeks, punt maar hij stond er dit seizoen simpelweg alleen voor. Moreels lijkt mij eerder aangetrokken om Jens concurrentie te bezorgen. Je kan er niet omheen dat die een zware terugronde aan het spelen is. Misschien ook wel te snel moeten hervatten na zijn zware blessure. Centraal op het middenveld heb je dus inderdaad geen kat die een bal gaat recupereren en dat kan je u niet veroorloven in derde, laat staan in het huidige voetbal. En dan: met drie spitsen spelen - als Troch al zou komen - terwijl je er effectief maar drie in je kern hebt?? Bij schorsing en blessure heb je dus geen alternatief meer... Mooie gok van Jean maar ik denk eerder wishfull thinking van zijn kant dan realiteit. Naast het missen van leiders was balans in het team het grote probleem dit seizoen. Met bovenstaande opstelling wordt dat zowaar nog erger... |
| 15 Apr 2009, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jean schreef: Er komt niemand meer na Troch en de keeper van Wetteren. De basisploeg wordt : De Vroe Coppens Seminck Moreels Filipovic Podevijn Verheyden Moreels Troch Delie Depoitre Ik hoop dat dit niet waar is. De Schutter, Van Damme en Lord op de bank? No way. |
| 15 Apr 2009, 14:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ik vind toch ook dat er vooral achteraan nog moet bijgekocht worden, een (ervaren) spits en een doelman mag er ook nog bij...
|
| 15 Apr 2009, 14:56 |
|
|
Duivelke
Kan me perfect vinden in de transferpolitiek van het nieuwe bestuur.
Zelfs in het vertrek van Dessaer kan ik me nog vinden. Typeploeg lijkt me voor de hand te liggen: De Vroe T. Spotbeen - Seminck - De Schutter - Filipovic W Moreels - Van Damme - Verheyden - Lord Troch Depoitre Het is hopen op de komst van De Vroe en Troch. Indien Van Steenbergen en Steurs willen blijven --> Voor het overige een back-rechts en een centrale middenvelder erbij + een alternatief indien De Vroe, Troch, Van Steenbergen of Steurs niet komen/blijven. Het huiswerk is nog niet gedaan, maar het is lang geleden dat ik zoveel logica in de kernsamenstelling gezien heb. ![]() |
| 15 Apr 2009, 15:21 |
|
|
piewieback schreef: Kan me perfect vinden in de transferpolitiek van het nieuwe bestuur. Zelfs in het vertrek van Dessaer kan ik me nog vinden. Typeploeg lijkt me voor de hand te liggen: De Vroe T. Spotbeen - Seminck - De Schutter - Filipovic W Moreels - Van Damme - Verheyden - Lord Troch Depoitre Het is hopen op de komst van De Vroe en Troch. Indien Van Steenbergen en Steurs willen blijven --> Voor het overige een back-rechts en een centrale middenvelder erbij + een alternatief indien De Vroe, Troch, Van Steenbergen of Steurs niet komen/blijven. Het huiswerk is nog niet gedaan, maar het is lang geleden dat ik zoveel logica in de kernsamenstelling gezien heb. ![]() Thomas Spotbeen toch niet als basisspeler mag ik hopen. En het vertrek van Dessaer blijf ik toch een spijtige zaak vinden. Das toch ne sterkhouder en vooral ook iemand die altijd voorop gaat in de strijd die ge kwijt zijt. |
| 15 Apr 2009, 15:34 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
piewieback schreef: Kan me perfect vinden in de transferpolitiek van het nieuwe bestuur. Zelfs in het vertrek van Dessaer kan ik me nog vinden. Typeploeg lijkt me voor de hand te liggen: De Vroe T. Spotbeen - Seminck - De Schutter - Filipovic W Moreels - Van Damme - Verheyden - Lord Troch Depoitre Het is hopen op de komst van De Vroe en Troch. Indien Van Steenbergen en Steurs willen blijven --> Voor het overige een back-rechts en een centrale middenvelder erbij + een alternatief indien De Vroe, Troch, Van Steenbergen of Steurs niet komen/blijven. Het huiswerk is nog niet gedaan, maar het is lang geleden dat ik zoveel logica in de kernsamenstelling gezien heb. ![]() ik zou spotbeen nie op rechts zetten, de schutter op rechtsback en b. moreels naast seminck is denk ik toch 't beste _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 15 Apr 2009, 15:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dessaer is toch gewoon ontegensprekelijk een verlies. Ook al is hij hetzelfde type als Seminck en waren ze niet altijd even complementair.... toch is Denis een krijger waar we er al niet veel op overschot van hadden.
Na vorig jaar hebben we toch ons lesje geleerd dat we niet moeten vervangen om te vervangen, wat reeds goed zit moet je niet persé veranderen. Dat is en blijft altijd een gok. _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Apr 2009, 18:10 |
|
|
Freak
piewieback schreef: Kan me perfect vinden in de transferpolitiek van het nieuwe bestuur. Zelfs in het vertrek van Dessaer kan ik me nog vinden. Typeploeg lijkt me voor de hand te liggen: De Vroe T. Spotbeen - Seminck - De Schutter - Filipovic W Moreels - Van Damme - Verheyden - Lord Troch Depoitre Het is hopen op de komst van De Vroe en Troch. Indien Van Steenbergen en Steurs willen blijven --> Voor het overige een back-rechts en een centrale middenvelder erbij + een alternatief indien De Vroe, Troch, Van Steenbergen of Steurs niet komen/blijven. Het huiswerk is nog niet gedaan, maar het is lang geleden dat ik zoveel logica in de kernsamenstelling gezien heb. ![]() Depoitre Troch Lord verheyden van damme podevijn filipovic moreels seminck de schutter devroe |
| 15 Apr 2009, 18:59 |
|
|
Freak
Bartos schreef: de langen schreef: Prioritair vind ik nog altijd ne goeie nr 10 zoals Joeri Pardo in den tijd.Ene die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie assist kan geven.Troch kan dat ook. Dat heb ik Pardo hier toch ook maar enkel in de oefenmatchen zien doen hoor. pardo wa was da jongens!! Was ook aangekocht als dé man, maar stelde voor mij vooral teleur. ne dikkenek, een bleis. en zijn goeie matchen kon je op één hand tellen. |
| 15 Apr 2009, 19:00 |
|
| Pagina 54 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 280 Volgende |