Transfers 2009-2010 - Pagina 55 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ge hebt denk ik nog geen enkele keeper onder contract liggen, zo moede er dus nog twee hebben.
Ne rechtsachter vind ik ook prioritair want Tomas Spotbeen vind ik hoogstens invaller en die Coppens is nie gewoon van daar te spelen, das dus ne pure gok, al zal Van Der Haegen hem wel kennen. In da opzicht vernoemde ik reeds Yannick Euvrard van Racing Waregem maar die zou blijkbaar al naar een andere ploeg (Wetteren?) zijn.
Centraal heb ik vertrouwen in het duo Seminck - Brecht Moreels, al mag er nog iemand bij als back-up en liefst dan nog ene die ook op den back uit de voeten kan indien nodig.
Links hebt ge Filipovic en ik hoop da Marijn alsnog blijft omda hij ook daar aardig uit de voeten kan.
Als verdedigende middenvelder hebde Ken Van Damme en Niels De Schutter, die ge ook achterin zowat overal kwijt kunt.
Op uw flanken hebt ge Lord, Coppens, Podevijn, Wouter Moreels en als wissel Niels Spotbeen, da lijkt mij denk ik voldoende, al mag Marijn er gerust nog bij gezien zijn polyvalentie.
Centraal op uw middenveld hebde Ewen Verheyden en da ist zeker, dus ne centrale middenvelder mag er van mij nog bij, tenzij Franck effectief gaat blijven.
Als Troch komt, hebt ge uwen nummer tien om achter de diepe spits te spelen en vergeet niet da Wouter Moreels ook op die positie aardig uit de voeten kan!
In de spits dan Depoitre en Delie. Jonge gasten ma kgeloof erin. Desnoods kunde Lord daar ook nog kwijt.

Dus wat mij betreft: 2 keepers vastleggen, ne rechtsachter, ne polyvalente verdediger, centrale middenvelder (als Franck vertrekt) en een nummer 10!

15 Apr 2009, 21:14
Freak

Leeftijd: 45
zwawi schreef:
Ge hebt denk ik nog geen enkele keeper onder contract liggen, zo moede er dus nog twee hebben.
Ne rechtsachter vind ik ook prioritair want Tomas Spotbeen vind ik hoogstens invaller en die Coppens is nie gewoon van daar te spelen, das dus ne pure gok, al zal Van Der Haegen hem wel kennen. In da opzicht vernoemde ik reeds Yannick Euvrard van Racing Waregem maar die zou blijkbaar al naar een andere ploeg (Wetteren?) zijn.
Centraal heb ik vertrouwen in het duo Seminck - Brecht Moreels, al mag er nog iemand bij als back-up en liefst dan nog ene die ook op den back uit de voeten kan indien nodig.
Links hebt ge Filipovic en ik hoop da Marijn alsnog blijft omda hij ook daar aardig uit de voeten kan.
Als verdedigende middenvelder hebde Ken Van Damme en Niels De Schutter, die ge ook achterin zowat overal kwijt kunt.
Op uw flanken hebt ge Lord, Coppens, Podevijn, Wouter Moreels en als wissel Niels Spotbeen, da lijkt mij denk ik voldoende, al mag Marijn er gerust nog bij gezien zijn polyvalentie.
Centraal op uw middenveld hebde Ewen Verheyden en da ist zeker, dus ne centrale middenvelder mag er van mij nog bij, tenzij Franck effectief gaat blijven.
Als Troch komt, hebt ge uwen nummer tien om achter de diepe spits te spelen en vergeet niet da Wouter Moreels ook op die positie aardig uit de voeten kan!
In de spits dan Depoitre en Delie. Jonge gasten ma kgeloof erin. Desnoods kunde Lord daar ook nog kwijt.

Dus wat mij betreft: 2 keepers vastleggen, ne rechtsachter, ne polyvalente verdediger, centrale middenvelder (als Franck vertrekt) en een nummer 10!

nog zes man erbij, en toen ging de wekker... :D

15 Apr 2009, 21:19
forumlegende

Leeftijd: 43
El Corredor schreef:
zwawi schreef:

nog zes man erbij, en toen ging de wekker... :D

Ah natuurlijk, als ik de namen van de blijvers en de nieuwkomers zie op de site, dan kom ik maar aan 14 en ze wilden toch ne kern van 20 man?

15 Apr 2009, 21:22
nieuw in de eerste ploeg

Neen, inderdaad, ik hoop dat ze hun verstand gebruiken en steurs op alle mogelijke manieren houden voor die linkerflank, en hem desnoods een even dik contract geven als mijnheer van mieghem.... Steurs verdient dat !! De kleur van wat meer geld zal hem wel doen blijven.....
En met steurs zie ik lord als een goeie stand-in, in het andere geval lord verkopen als het financieel nijpt.
Voor rest ontbreekt er inderdaad nog back en verdedigende mid maargoed,het is nog heel pril. We moeten gewoon nog veel geduld hebben. Je ziet genoeg dat er iets beweegt in bestuur en dat ze inspanningen willen leveren om een ploeg klaar te maken die rijp is voor top in derde.

15 Apr 2009, 21:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Mja, diegene die denken dat we na bovengenoemde transfers (en Troch en Devroe) een kampioenenploeg hebben, die moeten hun wekker is laten afgaan denk ik. Allemaal geen problemen mee dat ze niet meer spelers kunnen betalen, maar dan moet ge in ieder geval de supporters weer niet gaan zeggen dat ge resoluut voor de titel gaat. Zonder rechtsback en met slechts twee centrale verdedigers in uw kern, kunt ge het totaal niet maken dat te zeggen.

15 Apr 2009, 22:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Half april zijn we, jawel half april.... wat ge hier allemaal leest , te zot voor woorden!

15 Apr 2009, 22:10
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
de langen schreef:
Prioritair vind ik nog altijd ne goeie nr 10 zoals Joeri Pardo in den tijd.Ene die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie assist kan geven.Troch kan dat ook.

Dat heb ik Pardo hier toch ook maar enkel in de oefenmatchen zien doen hoor.

pardo wa was da jongens!! Was ook aangekocht als dé man, maar stelde voor mij vooral teleur.

ne dikkenek, een bleis. en zijn goeie matchen kon je op één hand tellen.

en iedere wedstrijd na 60' de pijp uit...

15 Apr 2009, 22:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik hoop in elk geval dat Troch zeker komt. Als we dit systeem willen blijven spelen is hij een noodzaak. Tenzij je ergens anders een type Troch vindt, maar ik zie niet direct iemand. Franck mag van mij gerust blijven, maar is niet geschikt voor de positie van diepe nr. 10/hangende spits in te vullen in het systeem dat we willen spelen. We hebben daar iemand nodig met een actie, met assists en met scorend vermogen. Zonder Troch valt voor mij het systeem al in het water.

Verder is er zeker nog een rechtsback nodig, die liefst ook nog centraal vanachter uit de voeten kan. Een verdedigende middenvelder hoeft voor mij niet meer, aangezien je De Schutter/Van Damme hebt, waarvan waarschijnlijk maar 1 kan spelen. Daarnaast dan Ewen en ervoor hopelijk Troch.

Verder hoop ik natuurlijk dat Steurs en Van Steenberghe blijven en dan moet er nog een keeper bij. Franck mag ook gerust blijven.

Ik denk dat er van de 20 plaatsen waarschijnlijk nog wel enkele gaan opgevuld worden met eigen jeugd (Desnoeck, ...?).

15 Apr 2009, 22:28
Freak

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
Ik hoop in elk geval dat Troch zeker komt. Als we dit systeem willen blijven spelen is hij een noodzaak. Tenzij je ergens anders een type Troch vindt, maar ik zie niet direct iemand. Franck mag van mij gerust blijven, maar is niet geschikt voor de positie van diepe nr. 10/hangende spits in te vullen in het systeem dat we willen spelen. We hebben daar iemand nodig met een actie, met assists en met scorend vermogen. Zonder Troch valt voor mij het systeem al in het water.

Verder is er zeker nog een rechtsback nodig, die liefst ook nog centraal vanachter uit de voeten kan. Een verdedigende middenvelder hoeft voor mij niet meer, aangezien je De Schutter/Van Damme hebt, waarvan waarschijnlijk maar 1 kan spelen. Daarnaast dan Ewen en ervoor hopelijk Troch.

Verder hoop ik natuurlijk dat Steurs en Van Steenberghe blijven en dan moet er nog een keeper bij. Franck mag ook gerust blijven.

Ik denk dat er van de 20 plaatsen waarschijnlijk nog wel enkele gaan opgevuld worden met eigen jeugd (Desnoeck, ...?).

de vidts , grysolle, ahmed gacem

15 Apr 2009, 22:35
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
En ik hoop de eerste oefenmatch van het nieuwe seizoen aangenaam verrast te worden door de veldbezetting. De trainer is en blijft voor mij de belangrijkste transfer voor het nieuwe seizoen.
Dat is de man met de sleutel om de motor te starten.

15 Apr 2009, 22:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
Smetje schreef:

de vidts , grysolle, ahmed gacem

De Vidts is een verdedigende middenvelder zeker? En Grysolle? Ahmed Gacem is denk ik een flankspeler. Die Gacem vind ik zeker een speler met talent. De rest ken ik niet zo goed.

15 Apr 2009, 23:21
Vaste Waarde

BVW schreef:
Half april zijn we, jawel half april.... wat ge hier allemaal leest , te zot voor woorden!

Dat vind ik er ook van. Jongens toch...
Leer ne keer geduld hebben. Als het binnen enkele maanden op niks trekt, dan moogt ge zagen.

16 Apr 2009, 8:23
Nationale Ploeg

anathema76 schreef:
BVW schreef:

Leer ne keer geduld hebben. Als het binnen enkele maanden op niks trekt, dan moogt ge zagen.

Dat is omdat er over dit seizoen niet veel (meer) te vertellen valt... :D :whistle:

16 Apr 2009, 10:21
forumlegende

Ik lees hier wel veel kritiek op de beste speler van onze kern : Lord.

Die speelt bijna elke ploeg in de vernieling met zijn snelheid en techniek. Een beetje een afwerker erbij en we gaan er nog veel plezier aan beleven !!

Ik hoor altijd maar roepen : geef uwen bal af ! Hallo ?? Lord is net dat type speler die een man opzoekt om hem te omspelen en zo een actie te maken. Laat die maar een wedstrijd lang acties maken. Als er 50% van lukt, wat heel veel is, zie ik ons volgend jaar nog veel goalen maken.

16 Apr 2009, 11:48
nieuw in de eerste ploeg

anathema76 schreef:
BVW schreef:

Als je ziet wat Sottegem(toptransfer Van Dender :haha: ) en Oudenaarde(niet eens zeker van Schamp) al binnengehaald hebben mogen we toch al tevreden zijn.
En het zal inderdaad de bedoeling zijn van VDH 3 of 4 spelers van eigen jeugd naar de A-kern over te hevelen.

16 Apr 2009, 12:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 280