|
|
| Pagina 69 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Rode Duivels
Hij had er inderdaad beter meteen op geklopt.
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Apr 2009, 10:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
edit : dubbelpost
Laatst gewijzigd door Stijn op 16 Apr 2009, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Apr 2009, 10:04 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
edit vanwege Stijn zijnen edit
_________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Apr 2009, 10:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
stijnen heeft zeker een punt, maar omdat het 1) Stijnen is die het zegt en 2) een speler is van de slechtste generatie RD's ever.
had ik liever gehad dat hij op zen bakkes had gekregen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Apr 2009, 17:57 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: stijnen heeft zeker een punt, maar omdat het 1) Stijnen is die het zegt en 2) een speler is van de slechtste generatie RD's ever. had ik liever gehad dat hij op zen bakkes had gekregen ![]() Hij zou beter is een punt pakken, de zeiker. _________________
|
| 16 Apr 2009, 18:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Sven KSK Opwijk schreef: Bram schreef: stijnen heeft zeker een punt, maar omdat het 1) Stijnen is die het zegt en 2) een speler is van de slechtste generatie RD's ever. had ik liever gehad dat hij op zen bakkes had gekregen ![]() Hij zou beter is een punt pakken, de zeiker. dienen sukkelaar eeft gewoon schrik, zijnen limburgsen vriend vandereycken is weg, bij nen anderen en beteren bondscoach (gerets ) zal baillymisschien zijn verdiende kans is krijgen, want op tees moment kunt ge toch minstens 3 keepers opnoemen da beter zijn da stijntje stijnen e _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Apr 2009, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bwaaa Stijnen zal wel blijven in de goal staan bij een andere trainer is opdit moment de beste belgische keeper.
Ps... De nationale ploeg is naar de kloten en ik vrees dat zelfs gerets daar niets aan kan doen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 16 Apr 2009, 19:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
De_steve schreef: Bwaaa Stijnen zal wel blijven in de goal staan bij een andere trainer is opdit moment de beste belgische keeper. Ps... De nationale ploeg is naar de kloten en ik vrees dat zelfs gerets daar niets aan kan doen ik denk da gerets juist degene is da voor de ommekeer kan zorgen en de juiste keuzes zal maken qua tacktiek, opstellingen, vervangingen en selectiepolitiek, maarja daar ist nu wel te laat voor. hadden ze gewoon van int begin j-f de sart -die toch op de olympics en belofte wk goe deed met die jonge gasten- met zijn lichting laten meepromoveren ipv vde laten voort te doen dan was de kwalificatie mss al in de sakosj _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Apr 2009, 20:15 |
|
|
rené1919 schreef: op tees moment kunt ge toch minstens 3 keepers opnoemen da beter zijn da stijntje stijnen e Ik ben oprecht curieus wie dat dan wel mogen zijn. Want los van zijn arrogantie is Stijnen wel een hele goeie keeper. Moest hij elk jaar blunderen gelijk Bailly, hij zou al lang afgeschreven zijn in de pers. Maar Bailly, da's show en spektakel, da zien de mensen graag hé. ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Apr 2009, 7:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Boris schreef: rené1919 schreef: op tees moment kunt ge toch minstens 3 keepers opnoemen da beter zijn da stijntje stijnen e Ik ben oprecht curieus wie dat dan wel mogen zijn. Want los van zijn arrogantie is Stijnen wel een hele goeie keeper. Moest hij elk jaar blunderen gelijk Bailly, hij zou al lang afgeschreven zijn in de pers. Maar Bailly, da's show en spektakel, da zien de mensen graag hé. ![]() vind ik ook, heel arrogant maar ne verdomd goeie keeper _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Apr 2009, 9:56 |
|
|
De Belgische Voetbalbond moet zijn pijlen op iemand anders richten. De bond meldt vrijdag dat Eric Gerets namelijk bedankt heeft voor de job van bondscoach. Philippe Collin, voorzitter van de Technische Commissie, heeft ‘de Leeuw’ gecontacteerd, maar die liet weten ‘vereerd te zijn door dit verzoek, maar voorlopig geen gevolg te willen geven aan de vraag’.
Gerets zei wel dat hij open staat voor elk toekomstig voorstel op middellange of lange termijn. De Limburger heeft de KBVB verder nog bedankt voor het vertrouwen. Bij de voetbalbond wou woordvoerder Nicolas Cornu niet verder ingaan op het contact tussen de Collin en Gerets. Gerets stond aan de Houba de Strooperlaan met stip genoteerd om de op 7 april ontslagen René Vandereycken op te volgen. De bond zag haar kans schoon aangezien het contract van de 54-jarige coach op het einde van dit seizoen bij Marseille afloopt. Gerets zou echter wel eens te duur kunnen uitgevallen zijn, want de voormalige international zou meer dan twee miljoen euro per jaar verdienen in de Zuid-Franse havenstad. Het is momenteel raden naar de tweede keuze van de KBVB. Tal van namen circuleren in de wandelgangen van het glazen huis. Bij de Belgen vallen de namen van Hugo Broos, Marc Wilmots, Jean-François De Sart, Frank Vercauteren, Michel Preud’homme enz. Bij de buitenlanders worden voornamelijk Dick Advocaat, Louis Van Gaal, Aad De Mos en Laszlo Bölöni genoemd. Bij de voetbalbond hopen ze tegen eind mei, wanneer de Belgen naar de Kirin Cup in Japan trekken, de nieuwe selectieheer te kunnen voorstellen. Voorlopig is Vercauteren, de ex-assistent van Vandereycken, verantwoordelijk voor de Rode Duivels. bron: voetbalkrant _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 17 Apr 2009, 19:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Boris schreef: rené1919 schreef: op tees moment kunt ge toch minstens 3 keepers opnoemen da beter zijn da stijntje stijnen e Ik ben oprecht curieus wie dat dan wel mogen zijn. Want los van zijn arrogantie is Stijnen wel een hele goeie keeper. Moest hij elk jaar blunderen gelijk Bailly, hij zou al lang afgeschreven zijn in de pers. Maar Bailly, da's show en spektakel, da zien de mensen graag hé. ![]() Stijnen een heel goeie keeper, laat mij niet lachen hé... (Waarmee ik niet zeg dat Bailly momenteel goed genoeg is voor internationaal mee te kunnen). Dat hij Pocognoli terecht wijst (als hij dat dan al gedaan zou hebben), tot daar aan toe, daar is niks mis mee. Maar Stijnen smeert dat gewoon breed uit in de pers. Hij wilt hem gewoon interessant maken dat het geen naam heeft. Als je zoiets doet met als doel dat de ploeg er beter van wordt, dan hou je dat toch binnenskamers zeker. En hoe hij VDE blijft verdedigen, dat toont ook aan hoe slim hij wel is. Stijnen is gewoon een eikel, en ik vind het totaal geen goede keeper. Op hoge ballen durft die nooit uitkomen en hoeveel keer is die al niet zoals een zot naar een speler gevlogen ? Tis een klein mirakel dat die nog niemand écht serieus heeft geblesseerd. In Bailly zit er meer potentieel, en als hij in Duitsland kan groeien, zit daar wel iets in volgens mij. |
| 17 Apr 2009, 20:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Stijnen een heel goeie keeper, laat mij niet lachen hé... (Waarmee ik niet zeg dat Bailly momenteel goed genoeg is voor internationaal mee te kunnen). Dat hij Pocognoli terecht wijst (als hij dat dan al gedaan zou hebben), tot daar aan toe, daar is niks mis mee. Maar Stijnen smeert dat gewoon breed uit in de pers. Hij wilt hem gewoon interessant maken dat het geen naam heeft. Als je zoiets doet met als doel dat de ploeg er beter van wordt, dan hou je dat toch binnenskamers zeker. En hoe hij VDE blijft verdedigen, dat toont ook aan hoe slim hij wel is. Stijnen is gewoon een eikel, en ik vind het totaal geen goede keeper. Op hoge ballen durft die nooit uitkomen en hoeveel keer is die al niet zoals een zot naar een speler gevlogen ? Tis een klein mirakel dat die nog niemand écht serieus heeft geblesseerd. In Bailly zit er meer potentieel, en als hij in Duitsland kan groeien, zit daar wel iets in volgens mij. Volledig akkoord. |
| 17 Apr 2009, 20:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De reden waarom Stijnen VDE verdedigt, is omdat dat een goede vriend is van zijn vader. Bij Mainz was Jempi Stijnen de assistent van Réne. Ook was er sprake van dat hij assistent bondscoach zou worden, maar dat is niet doorgegaan omdat het oproepen van Stijn dan als favoritisme kon gezien worden.
|
| 17 Apr 2009, 22:43 |
|
|
Jeroen schreef: Stijnen is gewoon een eikel, en ik vind het totaal geen goede keeper. Op hoge ballen durft die nooit uitkomen en hoeveel keer is die al niet zoals een zot naar een speler gevlogen ? Tis een klein mirakel dat die nog niemand écht serieus heeft geblesseerd. In Bailly zit er meer potentieel, en als hij in Duitsland kan groeien, zit daar wel iets in volgens mij. 't Is niet omdat hij af en toe eens enen 't kliniek in trapt dat het gene goeien is hé. Ik vind het ne goeien. Het feit dat het nen arroganten is zal er wel toe bijdragen dat velen het gene goeien vinden. De mensen laten zich nu eenmaal beïnvloeden door dingen die er eigenlijk niet toe doen. Bailly is inderdaad heel goed, maar dan vooral in zagen en kreften. O wee als zijn ploegmaats eens een afstandsschot toestaan, dan is 't kot te klein. Staat ge er als keeper misschien niet om zulke ballen tegen te houden? Veel zjaar, mor garantie ne Louis Vitton rond zijne schouder... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Apr 2009, 23:10 |
|
| Pagina 69 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 242 Volgende |