|
|
| Pagina 40 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Premier League
Jan schreef: Vandaag herdenking van het Hillsborough-drama van 20 jaar geleden. Adembenemende stilte op Anfield ![]() wat een immense massa volk dat daar is op afgekomen, en dat op een gewone weekdag. dat kan enkel in Engeland. |
| 15 Apr 2009, 22:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Jan schreef: Vandaag herdenking van het Hillsborough-drama van 20 jaar geleden. Adembenemende stilte op Anfield ![]() wat een immense massa volk dat daar is op afgekomen, en dat op een gewone weekdag. dat kan enkel in Engeland. De voorzitter van de Flemish Reds, Vlaamse supportersclub van de Reds in Oostende en Antwerpen, is vandaag niet gaan werken. Hij beschouwt 15 april al jaren als een heilige dag. Hij is met zijn gedachten bij de 96 Liverpoolfans die toen het leven lieten en kan dat niet combineren met zijn werk zegt hij. Nu moet je wel weten dat die gast al bijna 135 keer naar de Reds is gaan kijken... |
| 15 Apr 2009, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik ga niet riskeren daar met mijn bakkes te laten lachen als Newcastle juist die match moest degraderen
. |
| 16 Apr 2009, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Als er mensen interesse moesten hebben om mee te gaan naar Villa-Newcastle hier wat meer info: zondag 24 en maandag 25 mei Laatste match van het seizoen 210 euro: vervoer, overnachting, ontbijt, lunch in het stadion, ticket en 's avonds speciale supportersavond Meestal komt daar ook nog een rondleiding int stadion bij (moet ge denk ik wel nog een paar pond voor betalen) We zullen weeral met ne hoop iendrachters zijn, en hoe meer hoe beter natuurlijk Ge moet enkel zo snel mogelijk beslissen dus als ge interesse hebt laat iets weten via pm tegen begin volgende week site AVSC Belgium: http://www.belgianvillains.be/index.php ... enkalender hiervoor pas ik deze keer, was fijn de andere edities maar kga de week ervoor naar Dortmund-Bielefeld al. De complimenten aan mijne maat van Villa ![]() |
| 16 Apr 2009, 15:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
da was tegen liverpool zeker he, 0-0 wast
stomme match en redelijk kaat mor wel veel sandwichen... ![]() |
| 16 Apr 2009, 15:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Als er mensen interesse moesten hebben om mee te gaan naar Villa-Newcastle hier wat meer info: zondag 24 en maandag 25 mei Laatste match van het seizoen 210 euro: vervoer, overnachting, ontbijt, lunch in het stadion, ticket en 's avonds speciale supportersavond Meestal komt daar ook nog een rondleiding int stadion bij (moet ge denk ik wel nog een paar pond voor betalen) We zullen weeral met ne hoop iendrachters zijn, en hoe meer hoe beter natuurlijk Ge moet enkel zo snel mogelijk beslissen dus als ge interesse hebt laat iets weten via pm tegen begin volgende week site AVSC Belgium: http://www.belgianvillains.be/index.php ... enkalender Heel aantrekkelijk, ook qua prijs, maar ik zit 25 en 26 mei in oostende op cursus (vakbond)... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 16 Apr 2009, 17:20 |
|
|
Bomber schreef: belgianiron schreef: da was tegen liverpool zeker he, 0-0 wast stomme match en redelijk kaat mor wel veel sandwichen... ![]() kpeis dat da tegen man u was, 1-3 of 1-4, nog slechter as 0-0 Dieje mensj eet dor al a gummies opgegeten da was de laatste keer met die overnachting tegen man utd, diene keer me diene gast da mijn winegums aant opeten was, was tegen liverpool en was 0-0 aan de holte end ![]() |
| 16 Apr 2009, 17:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
BVW schreef: Bomber schreef: Als er mensen interesse moesten hebben om mee te gaan naar Villa-Newcastle hier wat meer info: zondag 24 en maandag 25 mei Laatste match van het seizoen 210 euro: vervoer, overnachting, ontbijt, lunch in het stadion, ticket en 's avonds speciale supportersavond Meestal komt daar ook nog een rondleiding int stadion bij (moet ge denk ik wel nog een paar pond voor betalen) We zullen weeral met ne hoop iendrachters zijn, en hoe meer hoe beter natuurlijk Ge moet enkel zo snel mogelijk beslissen dus als ge interesse hebt laat iets weten via pm tegen begin volgende week site AVSC Belgium: http://www.belgianvillains.be/index.php ... enkalender Heel aantrekkelijk, ook qua prijs, maar ik zit 25 en 26 mei in oostende op cursus (vakbond)... Is da diene cursus "Hoe steek ik verkleed met een rode, groene of blauwe vuilzak om ter rapst een pallet in brand"? ![]() |
| 17 Apr 2009, 14:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Urzua schreef: BVW schreef: Bomber schreef: Als er mensen interesse moesten hebben om mee te gaan naar Villa-Newcastle hier wat meer info: zondag 24 en maandag 25 mei Laatste match van het seizoen 210 euro: vervoer, overnachting, ontbijt, lunch in het stadion, ticket en 's avonds speciale supportersavond Meestal komt daar ook nog een rondleiding int stadion bij (moet ge denk ik wel nog een paar pond voor betalen) We zullen weeral met ne hoop iendrachters zijn, en hoe meer hoe beter natuurlijk Ge moet enkel zo snel mogelijk beslissen dus als ge interesse hebt laat iets weten via pm tegen begin volgende week site AVSC Belgium: http://www.belgianvillains.be/index.php ... enkalender Heel aantrekkelijk, ook qua prijs, maar ik zit 25 en 26 mei in oostende op cursus (vakbond)... Is da diene cursus "Hoe steek ik verkleed met een rode, groene of blauwe vuilzak om ter rapst een pallet in brand"? :D ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2009, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Urzua schreef: BVW schreef: Bomber schreef: Als er mensen interesse moesten hebben om mee te gaan naar Villa-Newcastle hier wat meer info: zondag 24 en maandag 25 mei Laatste match van het seizoen 210 euro: vervoer, overnachting, ontbijt, lunch in het stadion, ticket en 's avonds speciale supportersavond Meestal komt daar ook nog een rondleiding int stadion bij (moet ge denk ik wel nog een paar pond voor betalen) We zullen weeral met ne hoop iendrachters zijn, en hoe meer hoe beter natuurlijk Ge moet enkel zo snel mogelijk beslissen dus als ge interesse hebt laat iets weten via pm tegen begin volgende week site AVSC Belgium: http://www.belgianvillains.be/index.php ... enkalender Heel aantrekkelijk, ook qua prijs, maar ik zit 25 en 26 mei in oostende op cursus (vakbond)... Is da diene cursus "Hoe steek ik verkleed met een rode, groene of blauwe vuilzak om ter rapst een pallet in brand"? ![]() Vuilzakken? Daar hou ik me nie mee bezig man ![]() Ontbijten, terraske doen, halfuurke "les", terraske doen, "les", aperitieven op terraske, eten, terraske doen, "les", terraske doen, "les", terraske doen, "les", aperitieven, eten, douchen en omkleden, stapken in de wereld zetten, douchen, ontbijten, terraske doen..... enz Toffe cursus hé? ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Apr 2009, 18:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De Cup Final is bekend.
In het Londens duel tussen Chelsea en Arsenal won Chelsea met 1-2. Na de andere halve finale mag Man U zijn droom om alles te winnen opbergen: uitgeschakeld door Everton met de strafschoppen (0-0 en 2-4). Fellaini mag zich in zijn eerste Engels jaar al meteen opmaken voor de Cup Final... Het kan slechter uitdraaien. Wel "spijtig" dat die halve finales ook al op Wembley gespeeld worden, zo gaat er toch iets van die magie verloren. |
| 19 Apr 2009, 20:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
De strijd is zo goed als gestreden na de 4-4 van Liverpool tegen Arsenal....
|
| 21 Apr 2009, 22:57 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: De strijd is zo goed als gestreden na de 4-4 van Liverpool tegen Arsenal.... Super uitslag eigenlijk. Terug 4-4! En 4x Arshavin voor Arsenal. Ik ben blij, want dit is goed voor Man Utd. Wie is er nog zo laat voor gekomen? Eerst Liverpool of Arsenal? _________________
|
| 21 Apr 2009, 23:09 |
|
|
Ancien
Sven KSK Opwijk schreef: Jan schreef: De strijd is zo goed als gestreden na de 4-4 van Liverpool tegen Arsenal.... Super uitslag eigenlijk. Terug 4-4! En 4x Arshavin voor Arsenal. Ik ben blij, want dit is goed voor Man Utd. Wie is er nog zo laat voor gekomen? Eerst Liverpool of Arsenal? Eerst Arshavin 3-4 en dan Benayoun 4-4 |
| 21 Apr 2009, 23:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gelijkmaker van Benayoun in blessuretijd, of wat dacht je?
|
| 21 Apr 2009, 23:25 |
|
| Pagina 40 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 87 Volgende |